Skoči na vsebino

Anketa - koliko vas po novem pade v najvišji razred?



Priporočene objave

Objavljeno

...po zgornji anketi sodeč nisi edini...

res je. :grim

Objavljeno

kako pa to zgleda, ce dva zakla cementa visita na kobilici? ........nic kaj lepo :grrr

1157 ccm in 74 kw (uradno).

Objavljeno

glavno da sem namesto CBR1000RR vzel 600RR zaradi manjših stroškov....

res je cool

kaj pa to da je na MARIBORu skoraj 45k manj za plačat kot za isto reč pri TRIGLAVu...???

Objavljeno

glavno da sem namesto CBR1000RR vzel 600RR zaradi manjših stroškov....

res je cool

kaj pa to da je na MARIBORu skoraj 45k manj za plačat kot za isto reč pri TRIGLAVu...???

Povsod je cenej kot pri Triglavu! Ima kdo razlago?! Bomo menjali zavarovalnico?

Objavljeno

Morda se sliši bedasto ampak zanima me,koliko od vas se zavaruje ao+???

Po izračunu na amzs meni,ki zapadem v najvišji razred nanese razlike približno 60 tisoč,kar ni tako malo.

Glede na to,da smo v rizični skupini je dobro biti ao+ zavarovan,pa vendar me zanimajo vaša mnenja. :hmm: :hmm:

Objavljeno

Jaz sem imel namesto AO+ nezgodno zavarovanje k polici. Bo besedah referentke cenajša varijanta AO+ -a za motoriste.

Objavljeno

jaz vzamem AO+ ... ker krije vse telesne poškodbe, ki pa jih pri padcu hitro stakneš (ne glede ali po lastni krivdi ali ne...samo pijan ne smeš biti)....z odškodninami se pa da bogato pokriti tudi škodo na motorju ... in je vezan na motor (torej tudi če motor posodiš je voznik zavarovan)

Objavljeno

A tisti izračun zanesljivo pravilno deluje? Triglav je konkretno dražji ... kdo ve v čem je štos? A ne stremijo k izenačenosti - tako eni kot drugi? :?

Objavljeno

Triglav ima ful visjo ceno za AO+, ma kdo podatke kaj vse krije AO+.

A spada tukaj zdraven tudi raztrgan kombinezon in obtolcena celada, kot posledica nesrece.

Objavljeno
A spada tukaj zdraven tudi raztrgan kombinezon in obtolcena celada, kot posledica nesrece.

Ne. Samo telesne poškodbe!

Razen če se ti nista kombinezon in čelada že na kožo zarasla in postala del telesa! :D

Objavljeno

Ja za denar dan, danes ljudje veliko naredijo! :hmm: Bomo vidl :?

Kaj a bos dal 100 tisoc da bos folk podkupu, da bos 20 jurjov prsparu :slap:

Za mojga je zavarovanje 95 tisoc. Po vasi tabelci pa 81.000. Se pravi so v resnici cene se drazje :(

Kdo mi bo pa za pir daju, ce bom dal vse za zavarovanje :(

Objavljeno

smo dali izračunat zavarovalnemu agentu(triglav)reg za goldo 118konjev,pride 4.000sit dražje kot lansko leto :D

Objavljeno

Triglav!

16-44 kW = 74.000,00 + DDV

44-72kW = 95.000,00 + DDV

72kW- = 136.860,00 + DDV

DDV je 6,5%

LP

Objavljeno (popravljeno)

Vse kaže, da na zavarovalnicah kar mrgoli '' pametnih glav '' ki se z potapljaško logiko igrajo krojačeve posle ... skratka idiotizem po moje.

Ni kaj pametna in pravična razdelitev, kot bodo to zagovarjali sami zavarovalničarji ! Zakaj ? Njihov cilj je bil čim več mototorjev spraviti v najvišji razret in s tem napolniti lastne žepe, resnica ali preudarna in seveda smiselna razdelitev v posamezne razrede je zgolj izgovor.

Čisto preprosta ( moj pogled ) razlage početega '' lupljenja motorističnih '' denarnic. Kar nekaj literskih motociklov danes dosega zdravih 125 KW, zato lahko rečem, da se lestvica pri tej številki tudi konča !

Torej so gledano po moči prvih 58% motornih koles gladano po moči razdelili kar na 6 podskupin, vseh ostalih 42% motornih koles pa vrgli v isti koš.

FANTASTIČNO ! :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash:

Nikomur nočem soliti pameti ... pa zakaj hudiča bi sploh še kupovali ( dovolj ) zmogljive motorje prostornine 600 ccm, kateri pristaš sem tudi sam, ko pa ''EXPERTI '' razmišljajo drugače ?

Torej gremo v višji razred, na močnejšo mašinco, z znanjem ali brez saj za zakon in za varnost to ne pomeni nobene razlike.

Še enkrat HIP HIP HURA za '' PAMETNE ZAVAROVALNIŠKE GLAVCE ''

PS : PRODAM HONDO CBR 600 RR ... julij '04 ... rdeče čra, kot nova, 5000 km !!!

http://www.motosvet.com/tabla/index.php?sh...pic=1891&st=105

Popravljeno . Popravil IKE
Objavljeno

to je živa lumparija, te se samo lobiji zavarolništva lahko privoščijo tako na potihem podražitev.... :SS

res pa se p... zaradi tega ker mi je fuuul podražil zadevo za 40%, pa itak je Triglav spet najdražji....

Objavljeno

Najkrajšo bodo potegnili lastniki 600cm sportakov pa nakedov.

Me prav zanima, kako bo to letos kaj vplivalo na cene rabljenih motorinov.

Objavljeno

Novi razredi so mega. Hvala Bogu, da sem pred kratkim pogledal za višjo kubaturo z dosti navora. Tudi ženi je nova delitev razredov všeč. Zakaj bi čoperji z veliko kubiki pa malo moči padli v isti razredi kot športni motorji. Tako, da je nova delitev čisto o.k. :OK:

Objavljeno

Novi razredi so mega. Hvala Bogu, da sem pred kratkim pogledal za višjo kubaturo z dosti navora. Tudi ženi je nova delitev razredov všeč. Zakaj bi čoperji z veliko kubiki pa malo moči padli v isti razredi kot športni motorji. Tako, da je nova delitev čisto o.k. :OK:

Si pa zato pravi tovornjak za njih! :lol1: če gledamo težo.

Objavljeno

Najkrajšo bodo potegnili lastniki 600cm sportakov pa nakedov.

Me prav zanima, kako bo to letos kaj vplivalo na cene rabljenih motorinov.

Še letos, drugo leto kupim 1000cc pa bom vedu vsaj zakaj plačujem.... :angry: :yea1:

Objavljeno

Prodam ninjo 636 še neregistrirano število prevoženih km 6 ali menjam za zx10r. ( Joke) Mater jim vidim prokleta država pokvarjena. :angry2: :angry2: :angry2:

Naš vladni aparat nas bo spravo na rob preživetja. :angry2: :angry2: :angry2:

Objavljeno

Nč secirat se!!

Dvomim, da v letu ali dveh ne bi uvedli še dodatnega razreda, v katerega bojo itak pali vsi novejši 600 -taki....

.............pa še kakšnega za "Prilagojene", ki bojo vozili več KW kot doslej..... :lol1:

Še nas bojo lupili :glare: .

Objavljeno

Še nas bojo lupili :glare: .

Enkrat bo zmanjkal lupin :angry:

Objavljeno

Slovenčki smo potrpežljivi, lupine bojo sam not pa nič :unsure:

Objavljeno (popravljeno)
...

Naš vladni aparat nas bo spravo na rob preživetja.

...in kaj ima država (vlada) z višino zavarovalne premije - kot mi je znano je zakonsko predpisana le zavarovalna vsota in ne premija, ki je v celoti (višina in način obračuna) stvar posameznih zavarovalnic...o tem je sicer že bila debata na MS...sicer pa zakonodaja dopušča možnost nakupa motorja v tujini (EU) in ga tam registrirati ter zavarovati...

...poleg tega nihče nikogar ne sili da se ukvarja z dragimi (nevarnimi) športi oz. hobiji...po anketi o uporabi motornih koles na MS ima velika večina motoristov motor zgolj za hobij / šport in ga ne smatra kot osnovno prevozno sredstvo...torej bi bilo potrebno najprej spremeniti miselnost motoristov, šele nato pa zahtevati od države primerno zakonodajo in opremljenost cest ter od zavarovalnic ugodnejše zavarovalne premije...

...sicer pa so se zavarovalne premije že sedaj podražile vsako leto spomladi, po anketi sodeč pa še vedno večina motorjev pade iz zgornjega dela premijske tabele po starem sistemu (nad 500-750) v srednjega (nad 14-26 oz. nad 26-44), medtem ko na skrajnih koncih nove in stare premijske tabele ni bistvenih sprememb....

...euro poslanici pa se že kar nekaj časa trudijo uveljaviti dokaj neživljenske predpise ki se tičejo motornih koles (zgornja meja 100 HP, splošna omejitev hitrosti za motorna kolesa,... ) in trenutno se FEMA skupaj z združenjem proizvajalcev motornih koles ACEM temu uspešno upira, vprašanje pa je koliko časa jim bo to uspevalo...

Popravljeno . Popravil MaraudeR
Objavljeno

...euro poslanici pa se že kar nekaj časa trudijo uveljaviti dokaj neživljenske predpise ki se tičejo motornih koles (zgornja meja 100 HP, splošna omejitev hitrosti za motorna kolesa,... )

..si predstavljate super športno 1000 kubično 'raketo' ki ma hitrost omejeno na 130 km/h :o :slap: :nono:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!