Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Servis je v Ljubljani

PANTER CAR d.o.o.

Ižanska cesta 307B

1000 LJUBLJANA

Objavljeno

lej Daelim tut ni tok poznana ferma motorjov, ampak je kwalitetna, pa čeprov je Korejska ;)

No jaz sem si ogledal ta motor ! Ni primerjave z Daelimom. Gledal sem 250 ccm, pa vam povem, da ga je dost manj kot mojega Daelimčka ( 125ccm ), tudo glas je bolj rintittin.... Kufri... no ja zgledajo že, not pa ne gre nič, so že boljše usnjene torbe...

Pa še to: Korejci imajo verjetno :? več izkušenj z Evropo in ostalim svetom; kar se kvalitete tiče... Kitajci pa :? Tako, da jaz bi vsakomur raje priporočil Daelima :OK:

Objavljeno (popravljeno)

Zdj je motor že kr neki cajta vzuni, pa me zanima če si ga je kdo nabavu , ali če ma kake izkušnje z njim,

Qinqqi deluje z firmo Suzuki, tak da... :OK: .. ve kdo več kj povedat?

Da ne boste usi pametnik ko ste vidl ta moped, dodam svoje izkušnje o vožnji tega... :

Kolega ga je kupil novega in imel gaje kak dober mesec, tako da je men dav mal za pelat, vozil sem ga na 30km relaciji do Bognšperka, no o zvoku js glih nebi govoru (250 japajade), motor doseže končno hitrost okoli 80km/h (števec se zelo trese), pospeški so rahlo slabši od 2T 50ccm motorjev, motor se zelo trese in tako ni primeren premagovanje daljših razdalj, zavore so primerne ceni motorja sicer pa neprimerne za vožnjo po cesti, ko sem mislil da motor ni primeren za vožnjo po ravnejših cestah je bila pred mano ovinkasta vožnja proti gradu Bogenšperk, kjer sem hotel preizkusiti brutal powah of 8,5kW, motor je v ovinke res lepo vodljiv (kolikor pač je lahko za čoprja), samo le rahel nagib motorja je pomenil iskre iz STOPALK, ki so postavljene zelo prenizko tako da ni najbolj primeren za vožnjo po ovinkih.Je pa primeren za neizkušene motoriste ki bi radi čim prej končali svojo motoristično pot :BUA: Ima pa eno dobro lastnost za mladino, ima števec v kateri prestavi ima, tako da JA motor ima VSE. Uglavnem motor ni vrened 1/4 svoje cene.

Da pa se ne bi začelo nabijanje o mojem videnju motorja, ga prej pelte pol pa govorte .)

Popravljeno . Popravil Zigc
Objavljeno

Ka pa v primerjavi z Keewayom speedlight 125 ?

Tega pa menda Kitajci izdelujejo na MaĐarskem :BUA: Sa pravi Dvojno sranje :angry2: !!!

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Hja,...kitajska jetra!

Jaz sem ga kupil in vam povem da je skoda denarja.

1. Slabi materjali, vse se lomi in krivi.

2. Slaba izdelava. Cisto vsako stvar sem moral se enkrat preveriti in zategniti, predvsem bremze!!! motor (novo olje, svecke, vzigalni kabel, nastavitiev ventilov in fergazerja, ki je bdv. tako razstelan da boli glava) gume puscajo, skratka, ko kupis nov motor ga najprej pelji na servis, da ga popravijo in vsaj pogojno pripravijo za voznjo.

Avspuh in notranjost rezervoarja rjavi!!! in to tako po prvi voznji, krom na vseh delih dol leti!

3. Elektronika slaba, slabi stiki, zaganjac takoj crkne

Stevec ima cricka,.....itd,...skratka sranje. Kar je pa najhuje pa je to da cez 2-3 leti ne bo vec rezervnih delov. prodali bodo par komadov potem se pa tudi za teh par komadov ne bo splacalo nikomur delov uvazat, tako da bodo na koncu (kot e-bajki) lezali poraznih jarkih!

Kitajci zal se nimajo pojma kaj sploh pocnejo,kej sele da bi skrbeli za poprodajo in za ugled pred strankami.

Po ciganski logiki, hitro poberi denar in spizdi, briga te kaj je potem s kupcem!

Skratka skoda denarja!

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Zakaj hudiča pa ne uvažajo več Daelim-a :angry2: , če bo izglasovan zakon, da lahko z B, C kategorijo voziš do 125 ccm bo šla prodaja spet za med 125ccm motorčkov :grim

  • 10 mesecev pozneje...
Objavljeno

royal a prlimaš link od tega predlaganga zakona če je kje na netu.

Pošl sm al pa na PM. :worship:

Objavljeno

uf to so kitajska jajca. Isto je frend kupu zongsen, ga je prpelov dam, se greva vozt, po 10ih minutah mu je že poču zadni blatnik, lučka za bencin mu vseskozi gori.

  • 5 mesecev pozneje...
Objavljeno

No pa naj še jaz povem par besed iz prve roke o tem kitajskem čudesu...

Teče moja druga sezona druženja s tem motorjem.In vsak,ki bi slučajno pomislil na nakup tega "motorja" mu polagam na srce naj denar raje zaigra v casinoju.Vožnja je vsekakor daleč od užitka.Lega telesa med vožnjo je hudičevo čudno-pokončna,da o prestavljanju ne govorim.Noge si prisiljen pokrčiti v takem kotu,da dejansko prestavljanje v višjo prestavo zahteva 5cm dvig stopala.Hudo moteče.In naj povem,da ne igram ravno košarke.Kar se tiče materiala...zadeva po enem letu pošteno rjavi.Pogonska veriga se po vsakih recimo 150km čudežno raztegne do skoraj 10cm lufta.V merilnikih za hitrost in obrate mi je seveda žarnica že pregorela.Za nameček mi je med vožnjo enostavno rele za žmigavce odpadel,da o kakovosti bremz ne govorim.

Kaj lahko dobrega povem o njem?Hmmm...mogoče mala poraba,pa da me začuda še sama mašina ni pustila na cedilu.Ja tko je...mal dnarja-mal muske pravijo.To v tem primeru drži kot pribito.To kar sem pa v gornjem postu videl,da ima končno 80km/h pa moram žal oporekati.Vedno sem z njim po avtocesti dosegel do 120km/h.Seveda je to vožnja primerljiva vožnji kočije po luknjasti makadamski poti.

Žal bom tudi letos finančno prisiljen sedeti na kitajskih dosežkih tehnologije...priporočam malo več evrov in nakup motorja,ki si zasluži tak naziv.

Lp.

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!