Osama Objavljeno Februar 14, 2006 Opozori Objavljeno Februar 14, 2006 No, moram vprašat, ker me moj ne jemlje resno oz. mi ne verjame. :wacko: zadnje cajte ne morem avta normalno zakurblat - pa ni važno, a je to ob osmih al ob poldne ( samo prvi vžig v dnevu). Kar neki kašla - avto je star nekaj mesecev, diesel ( Nissan Almera Tino), tako, da mi je ful čudno - a je to od mraza? Baje ne bi smelo bit. Nobena lučka ne sveti - no ja, ko ga probam spravt v tek, mal začne svetit akumulator... :hmm: Na bencinski mi plozajo, da je itak aditiv ( al kaj že) dodan v nafto, prodajalca avta sem nazjala ( ker imam lih cajt) da nam je prodal k***c avto, pa mi ploza, da on tud svojga prižiga tako, da najprej "na suho" da trikrat kontakt inugasne, potem šele...pa take.... Mislim, a mi lahko kdo svetuje, kaj naj, ker mi bo požrlo živce... Drugače je vse super, lepo se pelje, nič ne cuka .... Mi je pa čudno tut to, da nam pa ta mali avto, star k zemla, ( twingo) užge takoj - mogoče se zato grebe, da gre :wub: z njim v službo... :angry: Drugič, če kupuješ dizle, si kupi Golfa. Temu je treba ponoviti kontakt (predgrevanje) šele ko je komplet zjeban, tam po enih 250.000. No ja, mogoče ti je samo crknilo predgrevanje (obstaja ena varovalka). PS Vem da me bodo v tem trenutku pobruhale horde sovražnikov golfov. da nafta ni zmrznila :) Nafta pri vžigu dejansko še nikoli ne zmrzne. To se zgodi med vožnjo, ko izločeni delci parafina zamašijo naftni filter, avto gre pa vedno bolj počasi. Na pumpi je treba samo naftni filter politi z vrelo vodo in se pelješ naprej dokler spet ne zmrzne. V tank se doda petrolej in ne bencin, ampak če je parafin enkrat izločen, ga reintegrira samo visoka temperatura, noben aditiv več ne pomaga.
Ice Objavljeno Februar 14, 2006 Opozori Objavljeno Februar 14, 2006 V tank se doda petrolej in ne bencin, ampak če je parafin enkrat izločen, ga reintegrira samo visoka temperatura, noben aditiv več ne pomaga. :nono: v nove masine zasnove common rail se ne dodaja nic, ker lahko ti dodatki vec unicijo kot koristijo.
Leon Objavljeno Februar 14, 2006 Opozori Objavljeno Februar 14, 2006 ... Pa še na POP TVju bom. :D :P Povej kdaj !!! Povej kdaj :kva2: Pa kakšno oprijeto majico imej na sebi in pokončno se drži. :naughty: :wub: BMK za avto in prodajalca, ki ju zagotovo ne bom niti opazil.
Manu Objavljeno Februar 14, 2006 Avtor Opozori Objavljeno Februar 14, 2006 Povej kdaj !!! Povej kdaj :kva2: Pa kakšno oprijeto majico imej na sebi in pokončno se drži. :naughty: :wub: BMK za avto in prodajalca, ki ju zagotovo ne bom niti opazil. Zgrožena sem. :ninja: Ok, ok ...mal se mi pa tut fajn zdi :) :P
pirrulz Objavljeno Februar 14, 2006 Opozori Objavljeno Februar 14, 2006 (popravljeno) Zgrožena sem. :ninja: Jaz tudi. :grim Zaprepaščen, pravzaprav. :o :fredy: :grim :grrr Popravljeno Februar 14, 2006. Popravil pirrulz
Fritz Objavljeno Februar 14, 2006 Opozori Objavljeno Februar 14, 2006 1. A imaš dobrega fušarja? 2. Ker so Opelice malo muhaste tam okrog 0°c jih malo SW hebe. Predvsem v območju od -5 do 5°C. Baje da to kvalitetno resi RSR, ne morem pa potrditi ker ne vozim dizla. Pa tudi maram jih ne ampak o tem drugič in drugje :blush: 3. Da pa dizel KVALITETNO vziga pozimi je pa potrebno preveriti vec stvari (kot so napisali ze drugi), filtri, akku (ze majhen padec zmogljivosti je jeba), povratne cevke, svecke... 4. katero masino mas? 1. Ne. Mislim, če že imajo kje v južni Italiji dobrega mehanika, ta ziher ne živi v Neaplju. 2. ?? 3. Ja, to vse bodo doma na servisu pogledali. Nisem mehanik in se z avtom ne ukvarjam preveč, ga pač dam v roke ljudem, ki se s tem ukvarjajo in, ki bi naj vse to preverili. Ko ga dvakrat dobiš nazaj, v istem stanju, greš tja, kjer bodo ziher poštimali zadevo (vsaj do zdaj so zmeraj). 4. 1.7 TD, klasični dizel, 1999, 120kkm Naslednjo sredo bomo obiskali Oplov servis v SLO in poročilo o ugotovljenem sledi. Upajoč, da ne bom zvisel kje na cesti do doma :xx:
Brihta Objavljeno Februar 15, 2006 Opozori Objavljeno Februar 15, 2006 Ne vem, ali samo zaradi jutranje ure, ali pa jaz narobe prebral, samo jaz vedno štartam avto s štarterjem, z alternatorjem pa samo za oskrbovanje avtomobila z elektriko in polnjenje akumulatorja, da lahko avto sploh zaštarta. Popravite me, če se motim, pa lep dan želim D. Imam uno skatlo, k je not akumolator s polnilcem, katera ima fiksna klemena. Ne vem kako se tej skatli rece, ampak jst ji recem starter, ker je namenjena zaganjanju avtomobilov z praznimi akumulatorji :)
Fritz Objavljeno Marec 1, 2006 Opozori Objavljeno Marec 1, 2006 So mi doma končno poštimali avto in zdaj dela kot urica. Kaj je bilo? Serviser pravi, da je bilo olje tako gosto, da po ene dvanajstih urah tudi ventilov ni takoj premaknilo in je izgubljal kompresijo pri vžigu. Hmm, staro ali gosto olje po narejenem servisu. Se mi zdi, da definitivno ne bom več servisiral avta v južni Italiji.
simonsi Objavljeno Marec 2, 2006 Opozori Objavljeno Marec 2, 2006 Ali pa mineralno namesto sintetike.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se