Skoči na vsebino

Temperatura motorja...


Priporočene objave

Objavljeno

Zdravo! Pred enim tednom sem nabavu rabljenga GSXR 600, pa mi "tipac" ni dal knjižice zraven... zej me pa zanima do kolk lahk gre temperatura pri takih motorjih, ker ko sem se včeri pelal v koloni mi je narasla na 105 C... zanima me do kolk lahk gre?? aja, pa še to, ka to se da odstranit: vedno ko zalaufaš motor morem sklopko držet?? ok hvala za odgovore

lp

Necy

Objavljeno

105 se ni kriza,samo zdravo tudi ne.kolikor vem,je gixxer 600 vodno hlajen.

preveri/poglej:

- zadosti hladilne tekocine v obtoku

- termostat odpira in je pravilno nastavljen

- vodna pumpa deluje

- kje merilec odvzema temperaturo

- ventilator dobi tok in se vkljuci,ko mu termostat da povelje

do 115°C se ne bi prevec sekiral,pri 120°C je pa nekaj narobe.samo normalno vse skupaj ni.temperature naj bi ne sle preko cca.90-95°C.

glede kontakta na sklopki:

pod/na posodo/i za hidravlicno tekocino je stikalo z dvema kontaktoma,snami jih,odcvikaj kontakta,zvij zice skupaj,zalotaj jih,izoliraj zalotano mesto in voljno.enako naredil pri banditu.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Objavljeno

quote: aja, pa še to, ka to se da odstranit: vedno ko zalaufaš motor morem sklopko držet??

zakaj te pa to moti?

Sj je saj preventiva, da ti motor ne bo zbezljal če ga boš pozabil v prestavi...

Ejkej

Objavljeno

quote:

Sj je saj preventiva, da ti motor ne bo zbezljal če ga boš pozabil v prestavi...

ce je bil gixxer 600 narejen po ´94 potem ima sigurno kill-switch pri prestavi - dveh varnostnih zaponk pa res ne rabis.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Objavljeno

ja motor je 97 letnik tak da pomojem ima tudi to ko je Ice rekel, ker sem mel že to stvar na starejšem kawasakiju... => sploh ni šlo zalaufat če si imel v prestavi. Moti me zato ker morš sklopko čist do konca stisnat... pa nism navajen vedno pozabm... ka to ma sam suzuki al ka? ker prej pri 3treh motorjih nikol nism mel tega... čudno... pa so bli vsi novejšni letnik. Čuj Ice kaj veš kolk kej olja to pije... baje je on motul not deval, sam nevem kerga...?? ok thx, lp

Necy

Objavljeno

quote: baje je on motul not deval, sam nevem kerga...??

Jah, meni je tudi reku da je daju (prejšnji lastnik) Motul olje notr nivo je bil pa na minimum! Ni blo druge kukr zamenjat vse olje in filter! Olje je kri, nej ima dobro kri! Pa buhvari mešat različna olja!

LP duhc

Once a biker, always a biker!

Objavljeno

kot rekel duhc,zamenjaj olje in filter.potem vsaj ves kaj in koliko je noter.koliko naj bi ali ne pil olje pojma nimam.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Objavljeno

Kako pa je s temperaturo pri zračno hlajenih motorjih? Moj GSX-F ima zračno-oljno hlajenje, pa nikjer nobenega kazalca za temperaturo. Je nevarno, da bi se mašina pregrevala (npr. med zelo počasno vožnjo v hudi vročini) in kako ugotoviti, kdaj je temperatura (pre)visoka? ("Od oka"?)

Uzdaj se u se i u svoje kljuse!!

Objavljeno

Tud jaz sem lansko sezono vozil Suzuki GSX 600 R, letnik 2000, pa se mi med vožnjo v koloni - tudi na morju, ni nikoli tako močno segrel.

Ko sem motor pustil delat na mestu, z namenom da preverim delovanje termostikala in posledično ventilatorja, se termostikalo - ventilator dejansko vklopi zelo visoko, pri cca 108 C in se izklopi že pri cca 90 C.

Poglej v kakšnem stanju je hladilnik motorja, da nimoge natolčen od kamenčkov ali pa morda poln mušic, kar mu ne dovoljuje zadostnega pretoka hladnega zraka.

Varovala na sklopki se boš hitro navadil, čudi pa me tudi, da moraš ročko stisnit do konca, ker je na ročici skoraj enako mikrostikalo kot za prednjo zavoro in se hitro vklopi.

Ima pa motor zelo dobre zavore in dober okvir.

Pa ne okol govort !

Objavljeno

quote:Kako pa je s temperaturo pri zračno hlajenih motorjih? Moj GSX-F ima zračno-oljno hlajenje, pa nikjer nobenega kazalca za temperaturo. Je nevarno, da bi se mašina pregrevala (npr. med zelo počasno vožnjo v hudi vročini) in kako ugotoviti, kdaj je temperatura (pre)visoka? ("Od oka"?)

Uzdaj se u se i u svoje kljuse!!

... nekje že pisali o tem. Kupi direkt temperatur cajger za olje, ki se ušraufa namesto čepa za olje na pokrovu kuplunge. (cena 30-50 Eurov-> Louis....).

Lp, Onim

p.s. zelo malo možnosti je zračno hlajen motor pregret. Poznam ljudi, ki so na starem gsxr750 zračno-oljnem celo minuto pokal, navijal na mestu v rdeče polje, gumo kurl.... skratka brez hladilnega vetra, pa motor še vedno "normalno" laufu. .... prekleti norci.... akrapovič je kar žarel....

GSF {Genuine Suzuki Fun}

Objavljeno

quote:

Kako pa je s temperaturo pri zračno hlajenih motorjih? Moj GSX-F ima zračno-oljno hlajenje, pa nikjer nobenega kazalca za temperaturo. Je nevarno, da bi se mašina pregrevala (npr. med zelo počasno vožnjo v hudi vročini) in kako ugotoviti, kdaj je temperatura (pre)visoka? ("Od oka"?)

Uzdaj se u se i u svoje kljuse!!

Bodi pozoren na olje pod motorjem,če se pregreje ponavadi olje najprej ven pogleda.

LP DAN

If you need A BIKE that´s faster you´re either a)WSB Champion b)New to biking

Objavljeno

Bodi pozoren na olje pod motorjem,če se pregreje ponavadi olje najprej ven pogleda.

LP DAN

Takrat je skor že prepozno!

Ej zadnjič smo imeli debato o delavni temperaturi zračno in vodno hlajenih motorjev!A so velike razlike v temperaturi za idealno delovanje motorja!?????

Katere so prednosti oljno hlajenih motorjev????????Zakaj ne vodno??

Ciao,by Pero

Objavljeno

Kakšnih bistvenih prednosti zračno-oljno hlajenih motorjev ni. Mogoče je prednost ta, da je delovanje enostavnejše (večina motorjev ima olje), ki se ga da ohladiti. Ni praktično nobenega vzdrževanja (menjanje hladilne tekočine), olje ima višje vrelišče (a so poštudiral, da se material pregreva - stara gsxR 750/1100 tehnika v rdečem polju), je pa res, da je za normalno sport touring vožnjo zadeva zadovoljiva (BMW, SUZUKI-SACS, ja, ja pa tudi tisti italjanski, ka so že.... DU... aja DUKATI...) Sistemi se med seboj razlikujejo!!!

Prednost je predvsem enostavnost in stroški vzdrževanja, slabosti pa nekoliko večja teža.

So pa vodno hlajeni motorji lahko lažji (tanjše stene motorja, lažji materiali...) in so glede primerne temperature bolj stabilni (ko se hlad. tekočina začne pregrevati, jo ohladi ventilator - tega pa ZO hlajeni motorji nimajo). Zato so tudi performance vodno hlajenih strojev bolj stabilne, enake, kot pa pri ZO hlajenju (ko se motor prične preveč greti prične upadati moč...., vendar je verjetnost, da bi ZO hlajen motor pregrel pri normalni vožnji majhna - primer raznih okvar).

lp, Onim

GSF {Genuine Suzuki Fun}

Objavljeno

Moja diversion je zračmo hlajena!Kot ste že ugotovili je to enostavnejše za vzdrževat, brez stroškov!

Zaradi temperature nimam skrbi, ker pravijo da dejansko ni realnih možbosti da bi se motor pregrel!

Lani sem po Dubrovniku skakal po zračni temperaturi preko 30 stopinj celzija pa ni blo problemov!!!

Thundercat

Objavljeno

Lucky je moral zamenjat neko tesnilo na motorju ker se mu je motor Virago 535 pregrel v veliki vročini na mestu!!

Me zanima če se da občutljivost termostata pri vodno hlajenih motorjih nastavlajti?

Ciao,by Pero

Objavljeno

pero enkrat sem ti ze povedal,da ne pipaj hladilni termostat,ce ni pokvarjen.in ne,ni se ti treba bati,da bo zakuhala masina.samo toliko glej,da je dovolj tekocine v sistemu (raztezna posoda itd.),KER SE TI MASINA NE BO PREGRELA,ce je sistem v redu.sem imel dve vodno-hlajeni hondi (110k km) in nisem imel nobenih problemov s hlajenjem.

in odgovor na tvoje vprasanje: da,da se nastaviti.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Objavljeno

Zračno hlajeni motorji so narejemi v večjih tolerancah.Pomembno je da se temperatura motorja zadrži na delovni temp.,kar vodno hlajenim motorjem bolj uspeva,saj vemo zakaj.Vsi materijali znotraj motorja imajo svoje razteznostne koeficiente in če temp. odstopa,deli med seboj ne pašejo več skupaj,zaradi tega zračno hlajenje-večje tolerance.

Druga stvar je mazanje,že 120°C je nevarno,nadalnje povečanje temp. pa že katastrofalno vpliva na elemente v motorju.Prevelika temp. motorja zmanjšuje viskoznost in vrednost olja,ki naj bi imel optimalno temp. od 60°C do 80°C.

Zračno hlajeni motorji so tudi glasnejši,manjka vodni plašč,ki zadržuje hrup motorja.

Ne bi več razgljabljal,kaj je boljše ali cenejše,to so dejstva,kom pač kaj bolj paše,ne razumem,pa kaj nekateri počnejo z svojimi mašinami,komaj ga vžge,pa že v rdeče.Tehnični kriminal.

Skor sem pozabu,vodno hlajenje je zakon.Vsaj po moje!

LP DAN

If you need A BIKE that´s faster you´re either a)WSB Champion b)New to biking

Objavljeno

quote:... ne razumem,pa kaj nekateri počnejo z svojimi mašinami,komaj ga vžge,pa že v rdeče.Tehnični kriminal.

Če se pa s čem strinjam se pa s tole izjavo!

GSF {Genuine Suzuki Fun}

Objavljeno

quote:

ko se hlad. tekočina začne pregrevati, jo ohladi ventilator - tega pa ZO hlajeni motorji nimajo

Serijsko običajno ne, se pa da dodati/dokupiti ventilator in termostat za prisilno oljno hlajenje.

Brrrm

Objavljeno

quote:

quote:

ko se hlad. tekočina začne pregrevati, jo ohladi ventilator - tega pa ZO hlajeni motorji nimajo

Serijsko običajno ne, se pa da dodati/dokupiti ventilator in termostat za prisilno oljno hlajenje.

Brrrm

....katerega do temeljite predelave masine (big bore kit,turbo,NOS ali podobno) ne rabis.se pri ostrejsih odmicnih gredeh in povecanju kompresije za cca.20% se ni potrebno dodatno prisilno hlajenje olja (govorim o zracno/oljno hlajenih masinah).

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Objavljeno

Odvisno od namena uporabe motocikla.

Če si dosti v vročem mestu v kolonah in podobno, je priporočljivo. Za policija v USA na BMW1100RTje serijsko vgrajujejo prisilno hlajenje olja. Tak komplet se pa da kupiti tudi za civilna vozila.

Brrrm

Objavljeno

Ice hvala zdej pa vem!

Pa bom vseeno mal popipal sej mi zadevica ne da mira. Najverjetneje čez zimi ko bo konjiček mirno spal. Se velik po hostah vozim tako da bom merbit ventilatorček prižgal kar ročno. Bom še vidu kaj bo serviser povedu.

Ciao,by Pero

Objavljeno

Ni dovolj samo ventilatorček, mu moraš dodati tudi usmernik zračnega toka (oklep). Če boš dal samo ventilator, bo vlekel dosti zraka iz svoje okolice in ne samo tistega skozi hladilna rebra.

Brrrm

Objavljeno

Vse že imam sam naredu bom še tako da bom lahko zadevo prižigal še preden jo termostat vklopi!!!

Ciao,by Pero

Objavljeno

Termostat je taka glupa naprava, ki, ko ji je vroče vklopi ventilatorček, ko jo zebe, ga pa izklopi. Aha, sedaj boš ti zamenjal termostat

To zgoraj je hec, sedaj pa še resno. Potem se ti splača pa še kakšno elektroniko prigraditi k ročnemu tipkalu. Saj veš, da smo pozabljivi in tako dalje. Ta prigrajena elektronika naj ti:

- preprečuje vklop ventilatorja, ko je temp. nadzorovanega medija pod izklopilno temperaturo termostata,

-izklopi ventilator, ko je temp. nadzorovanega medija pade pod izklopilno temperaturo termostata.

Tako ti odpade obremenjevanje s tem, da moraš ventilator izklopiti.

Brrrm

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!