Skoči na vsebino

Temperatura motorja...


necy

Priporočene objave

Ne ne ne!

Jet bom (s pomočjo serviserja) naredil zadevo tako da bo ventilator še vedno deloval povsem samostojno preko termostata!Ko pa si bom zaželel bol adrenalinske vožnje bo brezpotjih bom prižgal ventilator in opravil furco ali dve!No vsaj tako sem si to predstavljal!Ko bo vsega konec oz bom back on normal road pol pa zadeva spet po starem, namreč fen bom ugasnil!!Če se obnese sporočim-prihodnje leto!!

Ciao,by Pero

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da, da , da, da,

Pero, jasno je, da si sam svoje sreče kovač, zato naredi tako, kot ti veleva srce. Jaz sem ti hotel le dobrohotno zakomplicirati življenje.

Brrrm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
  • 1 leto pozneje...

do koliko naj bi sploh narasla temperatura motorja (ogretega) in kako hitro pri neki normalni vožnji? A je tko kot pri avtu (da mora biti skoz na 90°c) ? Danes sem se vozil kakšne 20 minut malce naokoli (ob 13h), pa je bila temperatura tam nekje 65°C (al 70 , ne spomnim se točno kje je bil cager, samo mislim da dosti nizko). A je to ok?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

To, 65 °C je malo malo, recimo, na tričetrt segret stroj.

Če te je motocikel pred vožnjo čakal zunaj v senci, ga je zrak itak ogrel na izhodiščnih 30 °C.

Potem si ga pa ti v 20 minutah nagnal le do 65 °C.

Nekaj je narobe. Ali merilnik temperature, ali tvoj pogled nanj.

Če si vodno ali oljno hlajen, je lahko kaj narobe še s termostatom, če si zgolj zračno hlajen, pa to dvoje seveda odpade.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v eni drugi temi sem že dobil en odgovor na to temo. Menda naj bi ta teperatura bila temperatura hladilne tekočine in naj bi 65 - 70 bilo ok. Brrrm (in ostali) koliko pa tebi kaže cager?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri meni se temperatura (hladilne tekočine of course) med vožnjo giblje med 80-90 stopinj, spomladi je znala biti tudi 75. V teh pasje vročih dneh mi po par minutah stanja na mestu skoči čez 100 stopinj. Prvi ventilator se mi vklopi pri 103 drugi pri 106.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kje se sploh nahaja senzor za merjenje temperature hladilne tekočine? Je na vseh motorjih na istem mestu ali so razlike? Ker veliko lastnikov thundercatov pravi, da majo temperaturo med normalno vožnjo na 60°C pa je morda stvar v tem, da se pri thundercatu temperatura meri drugje kot pa pri katerih drugih motorjih. (samo razmišljanje) :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm veliko govorjenja o vodnohlajenih motorjih.

Mene pa zanima kako kaj ravnate z zračno hlajenimi mašinami, še posebej sedaj ko so temperature na vrhuncu?

Ali v gnečah ugašate motorje, kako je če se vozite v gneči (vožnja cca 10km/h) , kjer se vodnohlajenim že zdavnej vklapljajo ventilatorji!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm veliko govorjenja o vodnohlajenih motorjih.

Mene pa zanima kako kaj ravnate z zračno hlajenimi mašinami, še posebej sedaj ko so temperature na vrhuncu?

Ali v gnečah ugašate motorje, kako je če se vozite v gneči (vožnja cca 10km/h) , kjer se vodnohlajenim že zdavnej vklapljajo ventilatorji!

Lulamo! ;) :D :D :D

Po mojem brezhiben motor ne sme delati problemov. Pri mojih nekaj K km v zadnjih dveh mesecih, nisem opazil težav, pa je moped nov in utečen v najbolj pasji vročini. Je pa vprašanje, če me ne bi kam prijelo, če bi videl/vedel temperaturo olja takrat. Pa so me k sreči v Hein Gericke v Beljaku toliko časa nategovali z naročenim termometrom, da sem jih nekam poslal in se vozim brez.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima kako kaj ravnate z zračno hlajenimi mašinami, še posebej sedaj ko so temperature na vrhuncu?

... vedno vozim enako ... brez ugašanja ipd ... je pa res, da je mestna vožnja pri meni velika izjema ... B)

Popravljeno . Popravil hotschko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kje se sploh nahaja senzor za merjenje temperature hladilne tekočine? Je na vseh motorjih na istem mestu ali so razlike? Ker veliko lastnikov thundercatov pravi, da majo temperaturo med normalno vožnjo na 60°C pa je morda stvar v tem, da se pri thundercatu temperatura meri drugje kot pa pri katerih drugih motorjih. (samo razmišljanje) :)

Tud pri mojem(thandercatu) se je temperatura gibala med 60 in 80 stopinjami.Odvisno od vožnje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Voda zavre načeloma pri 100 stopinjah... tile oljčki pa 170-190.... go figure...

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm veliko govorjenja o vodnohlajenih motorjih.

Mene pa zanima kako kaj ravnate z zračno hlajenimi mašinami, še posebej sedaj ko so temperature na vrhuncu?

Ali v gnečah ugašate motorje, kako je če se vozite v gneči (vožnja cca 10km/h) , kjer se vodnohlajenim že zdavnej vklapljajo ventilatorji!

Heh vozim japonca in vse dela tut brez ugašanja! Heh! Nimam prikazovalnika temperature ker ga enostavno ne rabiva.

Z.t.H.! :huh:

P.S.: Čeprav vidim da del zaveznikov, specializiranih za testenine in dolgonoge lepotice, iz 2. svetovne vojne na strani "osi" tudi obvladuje zračno hlajene motorine, ki ne potrebujejo nekih hudih inštrumentov in priprav za polivanje, hlajenje, navodnavanje, .... :P

Popravljeno . Popravil Zoolo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima kaksno temeraturo mu kaze na gsxr 600 ali vodno ali olje ... .... k niso na motorju kazalci za temperaturo olja in ne vode ???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

do koliko naj bi sploh narasla temperatura motorja (ogretega) in kako hitro pri neki normalni vožnji? A je tko kot pri avtu (da mora biti skoz na 90°c) ? Danes sem se vozil kakšne 20 minut malce naokoli (ob 13h), pa je bila temperatura tam nekje 65°C (al 70 , ne spomnim se točno kje je bil cager, samo mislim da dosti nizko). A je to ok?

Odvisno od motorja... najbolje da povprašaš o temperaturah na kakem tujem specializiranem forumu za tvoj motor. za primer ti dam lahko stare ninje, do letnika 1997, ki se med normalno vožnjo običajno sploh niso ogrele na delovno temperaturo -- problem so lastniki reševali tako, da so prekrili del hladilnika..

A

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rešitev, ki se mi porodi je sledeča...............odklopt temperaturcagr al pa ga enostavno raj ne gledat!! ;) :P :D :rolleyes: <_< :)

Motorje pazmo k mlade mucke sam pol k ga pa prdajaš pa ne dobiš nit centa več!!! :blink: :angry: :(

Zdele smo pršli iz noro vroče Bolgarije in morm reč da smo ene 4 krat naletel na cca 5-10 km dologe kolone turkov in ostalih turistov, ki so ali čakali na meji ali pa na cestnini..motorju je večino cajta laufal ventilator sam rdečemu polju se ni niti približal. Jajčka so bila potem rahlo ožgana ampak važn da je motor hladn!! :P ;) :D :) <_< :blink:

Ciao,by Pero

PS:Ko je motor zelo ogret ga nekaj časa po odstranitvi oz obvozitvi ovire ne vrtim v najvišje vrtljaje in ga nekako vozim par km kot bi bil mrzel...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...motorju je večino cajta laufal ventilator sam rdečemu polju se ni niti približal. Jajčka so bila potem rahlo ožgana ampak važn da je motor hladn!! :P ;) :D :) <_< :blink:

Ciao,by Pero...

A to si ze namontiral stikalo za ventilator :unsure: manual switching :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!