pero Objavljeno Maj 16, 2002 Opozori Objavljeno Maj 16, 2002 Ne ne ne! Jet bom (s pomočjo serviserja) naredil zadevo tako da bo ventilator še vedno deloval povsem samostojno preko termostata!Ko pa si bom zaželel bol adrenalinske vožnje bo brezpotjih bom prižgal ventilator in opravil furco ali dve!No vsaj tako sem si to predstavljal!Ko bo vsega konec oz bom back on normal road pol pa zadeva spet po starem, namreč fen bom ugasnil!!Če se obnese sporočim-prihodnje leto!! Ciao,by Pero
Brrrm Objavljeno Maj 16, 2002 Opozori Objavljeno Maj 16, 2002 Da, da , da, da, Pero, jasno je, da si sam svoje sreče kovač, zato naredi tako, kot ti veleva srce. Jaz sem ti hotel le dobrohotno zakomplicirati življenje. Brrrm
gapec Objavljeno Junij 6, 2002 Opozori Objavljeno Junij 6, 2002 Ja men je pa tip dal knižico zraven gsxr in notr piše da se normalno greje do 120 c. in v mestu se mi segreje do 115 c
Aleron Objavljeno Julij 28, 2003 Opozori Objavljeno Julij 28, 2003 do koliko naj bi sploh narasla temperatura motorja (ogretega) in kako hitro pri neki normalni vožnji? A je tko kot pri avtu (da mora biti skoz na 90°c) ? Danes sem se vozil kakšne 20 minut malce naokoli (ob 13h), pa je bila temperatura tam nekje 65°C (al 70 , ne spomnim se točno kje je bil cager, samo mislim da dosti nizko). A je to ok?
Brrrm Objavljeno Avgust 12, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2003 To, 65 °C je malo malo, recimo, na tričetrt segret stroj. Če te je motocikel pred vožnjo čakal zunaj v senci, ga je zrak itak ogrel na izhodiščnih 30 °C. Potem si ga pa ti v 20 minutah nagnal le do 65 °C. Nekaj je narobe. Ali merilnik temperature, ali tvoj pogled nanj. Če si vodno ali oljno hlajen, je lahko kaj narobe še s termostatom, če si zgolj zračno hlajen, pa to dvoje seveda odpade.
Aleron Objavljeno Avgust 12, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2003 v eni drugi temi sem že dobil en odgovor na to temo. Menda naj bi ta teperatura bila temperatura hladilne tekočine in naj bi 65 - 70 bilo ok. Brrrm (in ostali) koliko pa tebi kaže cager?
Desmo Objavljeno Avgust 12, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2003 Pri meni se temperatura (hladilne tekočine of course) med vožnjo giblje med 80-90 stopinj, spomladi je znala biti tudi 75. V teh pasje vročih dneh mi po par minutah stanja na mestu skoči čez 100 stopinj. Prvi ventilator se mi vklopi pri 103 drugi pri 106.
Brrrm Objavljeno Avgust 12, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2003 Pri meni ni stopinj, so črtice. Običajno diha krava tam nekje na sredini črtic. :D
Max Objavljeno Avgust 12, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2003 Honda TA ima tudi samo crtice in je delovala tam nekaj cez polovico, potem se je vklopila ventilacija.
Aleron Objavljeno Avgust 13, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2003 kje se sploh nahaja senzor za merjenje temperature hladilne tekočine? Je na vseh motorjih na istem mestu ali so razlike? Ker veliko lastnikov thundercatov pravi, da majo temperaturo med normalno vožnjo na 60°C pa je morda stvar v tem, da se pri thundercatu temperatura meri drugje kot pa pri katerih drugih motorjih. (samo razmišljanje) :)
bobek Objavljeno Avgust 13, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2003 Hm veliko govorjenja o vodnohlajenih motorjih. Mene pa zanima kako kaj ravnate z zračno hlajenimi mašinami, še posebej sedaj ko so temperature na vrhuncu? Ali v gnečah ugašate motorje, kako je če se vozite v gneči (vožnja cca 10km/h) , kjer se vodnohlajenim že zdavnej vklapljajo ventilatorji!
HHV Objavljeno Avgust 13, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2003 Hm veliko govorjenja o vodnohlajenih motorjih. Mene pa zanima kako kaj ravnate z zračno hlajenimi mašinami, še posebej sedaj ko so temperature na vrhuncu? Ali v gnečah ugašate motorje, kako je če se vozite v gneči (vožnja cca 10km/h) , kjer se vodnohlajenim že zdavnej vklapljajo ventilatorji! Lulamo! ;) :D :D :D Po mojem brezhiben motor ne sme delati problemov. Pri mojih nekaj K km v zadnjih dveh mesecih, nisem opazil težav, pa je moped nov in utečen v najbolj pasji vročini. Je pa vprašanje, če me ne bi kam prijelo, če bi videl/vedel temperaturo olja takrat. Pa so me k sreči v Hein Gericke v Beljaku toliko časa nategovali z naročenim termometrom, da sem jih nekam poslal in se vozim brez.
hotschko Objavljeno Avgust 13, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2003 (popravljeno) Mene pa zanima kako kaj ravnate z zračno hlajenimi mašinami, še posebej sedaj ko so temperature na vrhuncu? ... vedno vozim enako ... brez ugašanja ipd ... je pa res, da je mestna vožnja pri meni velika izjema ... B) Popravljeno Avgust 13, 2003. Popravil hotschko
johan Objavljeno Avgust 13, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2003 kje se sploh nahaja senzor za merjenje temperature hladilne tekočine? Je na vseh motorjih na istem mestu ali so razlike? Ker veliko lastnikov thundercatov pravi, da majo temperaturo med normalno vožnjo na 60°C pa je morda stvar v tem, da se pri thundercatu temperatura meri drugje kot pa pri katerih drugih motorjih. (samo razmišljanje) :) Tud pri mojem(thandercatu) se je temperatura gibala med 60 in 80 stopinjami.Odvisno od vožnje.
strom Objavljeno Avgust 13, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2003 Voda zavre načeloma pri 100 stopinjah... tile oljčki pa 170-190.... go figure... LP
Desmo Objavljeno Avgust 13, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2003 Voda zavre načeloma pri 100 stopinjah... Če je pod tlakom potem ne... ;)
Zoolo Objavljeno Avgust 13, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2003 (popravljeno) Hm veliko govorjenja o vodnohlajenih motorjih. Mene pa zanima kako kaj ravnate z zračno hlajenimi mašinami, še posebej sedaj ko so temperature na vrhuncu? Ali v gnečah ugašate motorje, kako je če se vozite v gneči (vožnja cca 10km/h) , kjer se vodnohlajenim že zdavnej vklapljajo ventilatorji! Heh vozim japonca in vse dela tut brez ugašanja! Heh! Nimam prikazovalnika temperature ker ga enostavno ne rabiva. Z.t.H.! :huh: P.S.: Čeprav vidim da del zaveznikov, specializiranih za testenine in dolgonoge lepotice, iz 2. svetovne vojne na strani "osi" tudi obvladuje zračno hlajene motorine, ki ne potrebujejo nekih hudih inštrumentov in priprav za polivanje, hlajenje, navodnavanje, .... :P Popravljeno Avgust 13, 2003. Popravil Zoolo
bosti24 Objavljeno Avgust 13, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2003 Mene pa zanima kaksno temeraturo mu kaze na gsxr 600 ali vodno ali olje ... .... k niso na motorju kazalci za temperaturo olja in ne vode ???
McMatko Objavljeno Avgust 14, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2003 Recima da imas nek motor ki ima prikazovalnik tem. brez stevilk in ima samo crtice kolkiko naj bi bila tem. pri rdecem polju u °C 120°C ?
andrej Objavljeno Avgust 14, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 14, 2003 do koliko naj bi sploh narasla temperatura motorja (ogretega) in kako hitro pri neki normalni vožnji? A je tko kot pri avtu (da mora biti skoz na 90°c) ? Danes sem se vozil kakšne 20 minut malce naokoli (ob 13h), pa je bila temperatura tam nekje 65°C (al 70 , ne spomnim se točno kje je bil cager, samo mislim da dosti nizko). A je to ok? Odvisno od motorja... najbolje da povprašaš o temperaturah na kakem tujem specializiranem forumu za tvoj motor. za primer ti dam lahko stare ninje, do letnika 1997, ki se med normalno vožnjo običajno sploh niso ogrele na delovno temperaturo -- problem so lastniki reševali tako, da so prekrili del hladilnika.. A
pero Objavljeno Avgust 18, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2003 Rešitev, ki se mi porodi je sledeča...............odklopt temperaturcagr al pa ga enostavno raj ne gledat!! ;) :P :D :rolleyes: <_< :) Motorje pazmo k mlade mucke sam pol k ga pa prdajaš pa ne dobiš nit centa več!!! :blink: :angry: :( Zdele smo pršli iz noro vroče Bolgarije in morm reč da smo ene 4 krat naletel na cca 5-10 km dologe kolone turkov in ostalih turistov, ki so ali čakali na meji ali pa na cestnini..motorju je večino cajta laufal ventilator sam rdečemu polju se ni niti približal. Jajčka so bila potem rahlo ožgana ampak važn da je motor hladn!! :P ;) :D :) <_< :blink: Ciao,by Pero PS:Ko je motor zelo ogret ga nekaj časa po odstranitvi oz obvozitvi ovire ne vrtim v najvišje vrtljaje in ga nekako vozim par km kot bi bil mrzel...
Max Objavljeno Avgust 18, 2003 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2003 ...motorju je večino cajta laufal ventilator sam rdečemu polju se ni niti približal. Jajčka so bila potem rahlo ožgana ampak važn da je motor hladn!! :P ;) :D :) <_< :blink: Ciao,by Pero... A to si ze namontiral stikalo za ventilator :unsure: manual switching :D
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se