mid25 Objavljeno November 19, 2012 Opozori Objavljeno November 19, 2012 sicer nevem po ker logik si zej pršou do mitota? sm mislu da hočš čim man navit 2t, da ti neb blo treba tuk pogost batou menat? izbrau si pa najbol navitga izmed ush 2t 125 cestakou... KuhanKrompir 1
speedfighttuning Objavljeno November 19, 2012 Opozori Objavljeno November 19, 2012 sicer nevem po ker logik si zej pršou do mitota? sm mislu da hočš čim man navit 2t, da ti neb blo treba tuk pogost batou menat? izbrau si pa najbol navitga izmed ush 2t 125 cestakou... Miha, sej smo mu vsi že večkrat povedali, ampak neuspešno... Sej če ne drugo ga bo hmalu streznla generalka
timhs4444@hotmail.com Objavljeno November 21, 2012 Opozori Objavljeno November 21, 2012 pa pol res mislite da bi bla bolša nsr jka za tko po avtoceti? mal sm razmislu tko da nevem še 100% kaj bi uzev kolko pa gre honda? končna ?
speedfighttuning Objavljeno November 21, 2012 Opozori Objavljeno November 21, 2012 pa pol res mislite da bi bla bolša nsr jka za tko po avtoceti? mal sm razmislu tko da nevem še 100% kaj bi uzev kolko pa gre honda? končna ? Js sm mel NSR-ko, sm jo glih dobra 2 tedna nazaj prodal in morem rečt da sm biu z njo zadovoln Poraba 5-6 L/100km, šla mi je 160 km/h, če ni blo vetra je prlezla tudi do 170 km/h Bat se menja na vsakih 25.000 km, če z motorjem delaš lepo in tankaš dobro olje en bat komot zdrži tudi 32.000 km, enmu tle iz foruma je zdržal en bat celo 33.000 km, tko da čez NSR-ko nimam nič slabega za rečt, razn da se Cagiva Mito 7 speed k jo mam zdej pelje doooosti boljše
havq Objavljeno November 29, 2012 Opozori Objavljeno November 29, 2012 Si v isti dilemi kot sem bil jaz.js sm se tut zapiču u 2t,in sem fotru teživ za Husky WRE,ampak ga je prjatu poklicov,da njegov sin,24,prodaja CH Racing 125 4t.sva ga šla pogledat in sem biu potem bl prepričan,da bo taprav,zvok odličn,sploh dušilc ven vzameš.tak da za daljše ture ti predlagam (tako kot moji predhodniki) 4t motor.
NinjaRider04 Objavljeno November 29, 2012 Opozori Objavljeno November 29, 2012 Nevem no kje imate eni logiko,..saj pa to se ve 2T ni noben skoraj za dolge ture,..sploh pa rska al pa caviga,..rajši z tem skoz ovinke ki je itak samo za to narejeno pa nekaj malo po ravniicah,..če hočeš it na dolge ture daj kup 4T kot si vsi pravijo pa še jaz zdaj..ker ko enkrat narediš generalko na 2tju te lahko hitro začne vse jebat!,.. LoloMen 1
ludiluka Objavljeno December 12, 2012 Opozori Objavljeno December 12, 2012 Ojoj sam ste samo strokovnjaki tu gor. Da se s 125ccm ne da naredit dolgih fur. Se samo čudim vašim neumnostim in govorjenju na pamet. Sam sem mel cagivo in sem delal samo dolge fure in to ni bla penzonistična vožnja. Končna moje cagive je bla nekaj čez 200km/h in motor ni nikoli crknil je pa potrebno redno vzdrževanje. Da te po generalki motor začne jebat to pa prviš slišim bom mogel vse motorje prodat da mi ju3 ne crknejo. Uglavnem fantje ne pisat če ne veste o čem govorite ker izpadete neumno!! KObe, Žan96 in HyperJack 3
NinjaRider04 Objavljeno December 12, 2012 Opozori Objavljeno December 12, 2012 Ojoj sam ste samo strokovnjaki tu gor. Da se s 125ccm ne da naredit dolgih fur. Se samo čudim vašim neumnostim in govorjenju na pamet. Sam sem mel cagivo in sem delal samo dolge fure in to ni bla penzonistična vožnja. Končna moje cagive je bla nekaj čez 200km/h in motor ni nikoli crknil je pa potrebno redno vzdrževanje. Da te po generalki motor začne jebat to pa prviš slišim bom mogel vse motorje prodat da mi ju3 ne crknejo. Uglavnem fantje ne pisat če ne veste o čem govorite ker izpadete neumno!! Ojoj sam ste samo strokovnjaki tu gor. Da se s 125ccm ne da naredit dolgih fur. Se samo čudim vašim neumnostim in govorjenju na pamet. Sam sem mel cagivo in sem delal samo dolge fure in to ni bla penzonistična vožnja. Končna moje cagive je bla nekaj čez 200km/h in motor ni nikoli crknil je pa potrebno redno vzdrževanje. Da te po generalki motor začne jebat to pa prviš slišim bom mogel vse motorje prodat da mi ju3 ne crknejo. Uglavnem fantje ne pisat če ne veste o čem govorite ker izpadete neumno!! u don't say..eni pač nismo hoteli dati tolko dnarja za vzdrževanje pa smo si rašji kupili nekaj večjega ),..aja pa še to vsak lahko pove kaj si misli tak da ..ne na pamet .
ludiluka Objavljeno December 12, 2012 Opozori Objavljeno December 12, 2012 Pol pa ne govori ta se z dvotaktnimi ne da delat dolgih fur to je prvo! in kot drugo če narediš generalko se zaradi tega motor ne kvari nič bolj kot pred generalko (če je le ta narejena pravilno) se pa strinjam da je potrebno malo več vzdrževanja NinjaRider04 in KObe 2
speedfighttuning Objavljeno December 12, 2012 Opozori Objavljeno December 12, 2012 Ojoj sam ste samo strokovnjaki tu gor. Da se s 125ccm ne da naredit dolgih fur. Se samo čudim vašim neumnostim in govorjenju na pamet. Sam sem mel cagivo in sem delal samo dolge fure in to ni bla penzonistična vožnja. Končna moje cagive je bla nekaj čez 200km/h in motor ni nikoli crknil je pa potrebno redno vzdrževanje. Da te po generalki motor začne jebat to pa prviš slišim bom mogel vse motorje prodat da mi ju3 ne crknejo. Uglavnem fantje ne pisat če ne veste o čem govorite ker izpadete neumno!! Verjetno je nisi tišču 200-300 km na avtocesti konstantno na obratih? Js delam z mojo Cagivo nekje okoli 150-200 km na dan in je niti malo ne šparam, ampak se vozim po navadni cesti kjer so ovinki in je potrebno tudi kdaj kej zabremzat, spustit gas, menjat prestavo itd. Je pa ne na avtocesti konstantno tiščim na 9-11k obratov brez spustit gas, ker lahko rečeš kar hočeš, ampak to za 2-T motor ni zdravo... Tko da ni panike delat dolgih fur z 2-T motorjem, ampak ne pa da ga boš na avtocesti gonu 200-300 km konstantno na 9-11k+ obratih, ker s tako uporabo Mito ne bo dolgo zdržal
ludiluka Objavljeno December 12, 2012 Opozori Objavljeno December 12, 2012 Joh pa ne mi še ti s takimi tudi 1000km lahko voziš s konstantnimi obrati in mojo sm gonu na 14-15000 obratov pa mi je bat zdržal dve sezoni bp večji problem je bla ojnica
speedfighttuning Objavljeno December 12, 2012 Opozori Objavljeno December 12, 2012 Joh pa ne mi še ti s takimi tudi 1000km lahko voziš s konstantnimi obrati in mojo sm gonu na 14-15000 obratov pa mi je bat zdržal dve sezoni bp večji problem je bla ojnica Hm, nevem no, si ne bom nič trdil ker še nism probu po avtocesti...po navadni cesti ga večinoma tiščim do konca 150-200 km (ampak na navadni cesti je tudi menjavanje brzin, zaviranje itd. pač ni motor stalno na 10k+ obratih kot na avtocesti) in nimam nobenih problemov in vem da bi lahko prevozu z njim kolkor bi hotu brez problema, samo glede 300 km avtoceste s konstantno 10k+ obrati pa mam vseeno malo pomislekov...nisem pa še probal in tudi ne mislim, ker avtocesta je preveč dolgočasna... Ma ti si mel tovarniški kit gor, tko da tisto je že narjeno za še večje obrate kot original ker tisto je mišljeno za na pisto... Ma ti si mel tudi ojnico drugo ne? Js mam drugače gor Polini kit 165 ccm in se kar malo bojim za ojnico ker je original...sicer je izpuh original, samo večja diza v karburatorju, tko da upam da bo vseeno tudi original ojnica neki zdržala... Drugače pa smo že precej
ludiluka Objavljeno December 12, 2012 Opozori Objavljeno December 12, 2012 Ojnico boš mogel zamenjat. Pa z motorjem se ne more nič zgodit če se na 10000 obratih vozi če bi vaša teorij držala bi pri vseh pravih letalih motorji crkovali kot po tekočem traku
smasher Objavljeno December 28, 2012 Opozori Objavljeno December 28, 2012 (popravljeno) Evo prva moja ponudba, jzjutraj (29.12) grem portorož - ilirska bistrica in nazaj predviden odhod najkasneje ob 10h. (če koga zanima lahko sporoči na zs šetvilko pa pozvonim zjutraj za enkrat vozim bol penzionistično ) Popravljeno December 28, 2012. Popravil smasher
Keeway Speed Objavljeno Januar 6, 2013 Opozori Objavljeno Januar 6, 2013 Pobi golobi, mal sm nov tuki, pa useen bi uprašu kdo se kej tuki fura okrog (Šentjur, Šmarje pri Jelšah, Rogaška Slatina, Podčetrtek) z 125ccm? Kolegi majo same 50ccm pa mi je dougcajt jih čakat odzad.Če si tu kje bliz doma piš PM!
CBR125bl Objavljeno April 10, 2013 Opozori Objavljeno April 10, 2013 Lep pozdrav Zanima me če je že kdo šou do morja (125 ccm) in pač kam z opremo ko prideš na morje? Recmo greš v Portorož--- sam pol maš kombinezon, čelado, rokavice, škornje -_- .. kam dat te stvari oz. kaj z njimi ko se gre na plažo, da so kokr tok varne pred krajo?
JureZ Objavljeno April 10, 2013 Opozori Objavljeno April 10, 2013 Haha, ja je stvar na katero ponavad ne mislš, ampak zna bit pa pol kr problem, ko si enkrat na morju... Sej drugje ko na/ob motorju nimaš kje za pustit, js sm sicer dal kar gre v kovček pač notr, ampak vse ne gre... Zaenkrat mi na srečo še nč niso ukradl, ampak pol ves čas po malem na to mislš "kaj pa če..." - ker si ne predstavlam, kako bi recimo brez enega (kateregakoli že) dela opreme pol do doma prišel(sploh recimo brez čelade, al pa škornjev... ), da to, da bi bilo treba še enkrat kupovat sploh ne omenjam. Je pa res, da sm se ponavadi ustavil na takih lokacijah, kjer ni takšnega obiska, v Portorožu pa vprašanje, kako je s tem... Jaz ti drugega kot, da pustiš tam in upaš, da ti nič ne ukradejo ne znam svetovat. Razen če s sabo nosiš, sam to pa tut ni lih idealna rešitev.
Gasperr Objavljeno April 10, 2013 Opozori Objavljeno April 10, 2013 Lep pozdrav Zanima me če je že kdo šou do morja (125 ccm) in pač kam z opremo ko prideš na morje? Recmo greš v Portorož--- sam pol maš kombinezon, čelado, rokavice, škornje -_- .. kam dat te stvari oz. kaj z njimi ko se gre na plažo, da so kokr tok varne pred krajo? Sem sem, pa ne enkrat Zdej na CBR verjetno nimaš kovčkov (upam) tako da to odpade. Čelado se verjetno da zaklenit pod sedež tako da če ti ravno ne odreže pasa, imaš to na varnem. Jakno lahko pa zakleneš na motor tako, da daš kako ketno s ključavnico čez rokav in okoli kakega fiksnega dela motorja. V vsakem primeru pa je najbolje, da imaš motor nekje v bližini, na očeh in ne v kaki zakotni ulici! Bolj je prometno, manj je možnosti, da ti kdorkoli karkoli naredi. Ker če kdo kaj rabi, ti lahko to vzame pa če imač še nevem kako zaklenjeno. CBR125bl 1
CBR125bl Objavljeno April 10, 2013 Opozori Objavljeno April 10, 2013 Sem sem, pa ne enkrat Zdej na CBR verjetno nimaš kovčkov (upam) tako da to odpade. Čelado se verjetno da zaklenit pod sedež tako da če ti ravno ne odreže pasa, imaš to na varnem. Jakno lahko pa zakleneš na motor tako, da daš kako ketno s ključavnico čez rokav in okoli kakega fiksnega dela motorja. V vsakem primeru pa je najbolje, da imaš motor nekje v bližini, na očeh in ne v kaki zakotni ulici! Bolj je prometno, manj je možnosti, da ti kdorkoli karkoli naredi. Ker če kdo kaj rabi, ti lahko to vzame pa če imač še nevem kako zaklenjeno. Ne nimam kovčkov hahaha pol bi pa res zgledal .. hvala za informacije
Keeway Speed Objavljeno April 15, 2013 Opozori Objavljeno April 15, 2013 No še enkrat, zdaj ko se je sezona že začela,kdo se kej tukaj vozi okrog (Šentjur, Šmarje pri Jelšah, Rogaška Slatina, Podčetrtek) z 125ccm?
rok418 Objavljeno April 21, 2013 Opozori Objavljeno April 21, 2013 je tuki gor kašn mojster iz obale da se kej okol vozi z kašno 125ko?
smasher Objavljeno April 21, 2013 Opozori Objavljeno April 21, 2013 jst se sicer vozim z 250 tko, pa bol ležerno ki nsim več najstnik...
smasher Objavljeno April 21, 2013 Opozori Objavljeno April 21, 2013 jp, sej piše če poguglaš zzr 250 , pa ni supermoto...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se