Skoči na vsebino

Avtoelektrika


Priporočene objave

Objavljeno

Ker vem, da ste nekateri maherji z orodjem in obvladate motorje in avtomobile do zadnjega šraufa, se obračam na vas z enim vprašanjem.

Also... Imam Tipota '94 letnik, ki ima sedeče simptome:

- ko padejo obrati (in je mašina že segreta - če ma to kakšno vezo :? ) se začne prižigat lučka za akumulator (se ne prižge na "full" ampak samo "zabrli").

Dosedanja terapija:

- zamenjan jermen alternatorja,

- zamenjan "regler" ( :? karkol že to je :? )

Avtoelektričar (Servis Vintar - Lj. Brdo) je zadevo pomeril in prav, de nima pojma kaj bi bilo. Regler je zamenjal, samo zato, ker je rekel, da bi ta moral biti kriv za probleme... Pa ni. OK 7 jurjev je šlo v en regler, k ga sploh nisem rabu... Da nebi zamenjal celga avta, zato, ker ma ena tlivka en stik, k ga nebi smela imet, vas sprašujem, če mate kakšne izkušnje s tem ali pa morda celo kakšno rešitev problema.

Funakoshi ma vas rad!

:krneki:

Objavljeno

Ker vem, da ste nekateri maherji z orodjem in obvladate motorje in avtomobile do zadnjega šraufa, se obračam na vas z enim vprašanjem.

Also... Imam Tipota '94 letnik, ki ima sedeče simptome:

- ko padejo obrati (in je mašina že segreta - če ma to kakšno vezo :? ) se začne prižigat lučka za akumulator (se ne prižge na "full" ampak samo "zabrli").

Dosedanja terapija:

- zamenjan jermen alternatorja,

- zamenjan "regler" ( :? karkol že to je :? )

Avtoelektričar (Servis Vintar - Lj. Brdo) je zadevo pomeril in prav, de nima pojma kaj bi bilo. Regler je zamenjal, samo zato, ker je rekel, da bi ta moral biti kriv za probleme... Pa ni. OK 7 jurjev je šlo v en regler, k ga sploh nisem rabu... Da nebi zamenjal celga avta, zato, ker ma ena tlivka en stik, k ga nebi smela imet, vas sprašujem, če mate kakšne izkušnje s tem ali pa morda celo kakšno rešitev problema.

Funakoshi ma vas rad!

:krneki:

Kot vidim imaš očitno težave s krtačkami, ki jih gotovo ni nihče pogledal. V 10 letih so se pač znucale.

Objavljeno

TO verjetno misliš, na krtačke v alternatorju... :hmm: Sm glihkar spet govoru z omenjenim avtoelektričarjem, pa prav, da je tud krtačke zamenjal... Tko, de ne wem. Praw, da je mrbit kakšna dioda, pol ko se segreje, da prebija... :slap:

Objavljeno (popravljeno)

TO verjetno misliš, na krtačke v alternatorju... :hmm: Sm glihkar spet govoru z omenjenim avtoelektričarjem, pa prav, da je tud krtačke zamenjal... Tko, de ne wem. Praw, da je mrbit kakšna dioda, pol ko se segreje, da prebija... :slap:

A sedaj videm, da si napisal, da somo zabrli. Lahko bi bil problem v armaturni plošči (tista pizdarija okoli števca. Če ti akomulator polne (sprobaj tako, da zalavfaš avto, snameš kleme iz akomulatorja, avto pa mora lavfat s prižganimi lučmi itd.) Ko boš snel kleme, bo mašina mal zajavkala, nato se pa spet našla. Altenator ima moč cca 750W do 1kW tako, da mora vse laufat tud brez akomulatorja.

Na armaturki- ponavadi kaka pvc z naparjenim bakrom se rado kaj zjebe, zlasti če pride kaka voda zraven. Pri avtih je ponavadi, če luči samo brlijo kriva slaba masa. Še to preveri.

Popravljeno . Popravil bigi
Objavljeno

A sedaj videm, da si napisal, da somo zabrli. Lahko bi bil problem v armaturni plošči (tista pizdarija okoli števca. Če ti akomulator polne (sprobaj tako, da zalavfaš avto, snameš kleme iz akomulatorja, avto pa mora lavfat s prižganimi lučmi itd.) Ko boš snel kleme, bo mašina mal zajavkala, nato se pa spet našla. Altenator ima moč cca 750W do 1kW tako, da mora vse laufat tud brez akomulatorja.

Na armaturki- ponavadi kaka pvc z naparjenim bakrom se rado kaj zjebe, zlasti če pride kaka voda zraven. Pri avtih je ponavadi, če luči samo brlijo kriva slaba masa. Še to preveri.

A pol misliš, da je lohk fora v lučki, da ma kako slabo maso al pa kak stik, ki ga naj nebi imela? :hmm:

Sm že naroču avto pr zdravniku. :) Mu bom reku, nej še to mal sčekira, če ni sam lučka v ku*cu.

10x!

A si avto štromar po profesiji al sam obvladaš?

Objavljeno

Meni je isto delal. Bile so znucane krtačke.

Med delovanjem motorja pomeri z multimetrom, in mora kazat 14.4 volta. Če je velik manj kot 14, pol je alternator hin. Ko je men brlela luč je kazal samo še okol 12.5v.

Zamenjaj cel alternator za par jurjev, ker zgleda je tale tvoj avtoštromar en pocar pa oderuh :BUA:

Objavljeno

A pol misliš, da je lohk fora v lučki, da ma kako slabo maso al pa kak stik, ki ga naj nebi imela? :hmm:

Sm že naroču avto pr zdravniku. :) Mu bom reku, nej še to mal sčekira, če ni sam lučka v ku*cu.

10x!

A si avto štromar po profesiji al sam obvladaš?

Štromar ja. Avtoštromar pa toliko, kolikor sem sam šravfal svoje avte.

Objavljeno

...(sprobaj tako, da zalavfaš avto, snameš kleme iz akomulatorja, avto pa mora lavfat s prižganimi lučmi itd.) Ko boš snel kleme, bo mašina mal zajavkala, nato se pa spet našla. Altenator ima moč cca 750W do 1kW tako, da mora vse laufat tud brez akomulatorja.

...

Pazi pri novejših avtih (ne vem, če je Tipo že zraven), kleme pri prižganem avtu NIKOLI ne smejo z akumulatorja, ker škodi računalniku. Pri starih pa samu udri.

Drugače bi pa jaz tudi pogledal alternator (krtačke, ovalnost rotorja - drsne površine, kjer nalegajo krtačke) diode pa verjetno vse delajo, ker bi ti sicer slabše ponil, to pa ti verjetno ne, ker nimaš težav z vžiganjem. Pa ko ga boš imel ravno dol mu zamenjaj še ležaja osi (cca 2kSIT).

Če ti to vse deluje, si jaz ne bi delal skrbi zaradi lučke na armaturi.

Objavljeno

Pazi pri novejših avtih (ne vem, če je Tipo že zraven), kleme pri prižganem avtu NIKOLI ne smejo z akumulatorja, ker škodi računalniku. Pri starih pa samu udri.

Drugače bi pa jaz tudi pogledal alternator (krtačke, ovalnost rotorja - drsne površine, kjer nalegajo krtačke) diode pa verjetno vse delajo, ker bi ti sicer slabše ponil, to pa ti verjetno ne, ker nimaš težav z vžiganjem. Pa ko ga boš imel ravno dol mu zamenjaj še ležaja osi (cca 2kSIT).

Če ti to vse deluje, si jaz ne bi delal skrbi zaradi lučke na armaturi.

Kaj pa ma tle za škodit. Računalnik mora itak met stabilizator, če ga pa nima pa je to šlamparija proizvajalca.

Objavljeno

še ena možnost je!!!

sem mel isto tipota......na alternatorju so 3 navitja......enega od njih je prežgalo ( sol/vročina/elektrika...) ampak le tako da ni bilo stika na navitju...dotikal se pa ni ničesar kar bi bilo ozemljeno, zato so diode in ( regler) ostale cele, filalo mi je pa le z cca 12 V, pri prižganih lučeh še manj!!

torej alternator še enkrat dol in pomert vsakop navitje posebaj!!

sem zamenjal pol cel alternator, je blo ceneje kot previjanje (rabljen - obnovljen seveda)!

lp

Objavljeno

Kaj pa ma tle za škodit. Računalnik mora itak met stabilizator, če ga pa nima pa je to šlamparija proizvajalca.

1.) tako z velikimi črkami piše v knjigah proizvajalcev.

2.) iskrenje pri od/priklapljanju porabnika/bremena na akumulator (napetstne špice) so lahko usodne za tiskana vezja v avtomobilu.

3.) Vprašanje kako "regler" - alternatorjev vzbujevalnik odgreagira pri nenadni razbremenitvi (odklopu acc). Mogoče je le kratek napetostni sunek, mogoče ga sploh ni.

4.) Menim, da računalnik zajema tudi podatke o višini napetosti v sistemu (sistem pomeni priključen akumulator) in na njihovi podlagi izračunava parametre, tudi ukrepe "kritičnega stanja", kar sistem z odklopljenim akumulatorju tudi je (napr. postavi napako, ki jo shrani v računalniku in ki je ob naslednjem priklopu testerja javljena v diagnostiki).

Objavljeno

Kaj pa ma tle za škodit. Računalnik mora itak met stabilizator, če ga pa nima pa je to šlamparija proizvajalca.

....aha seveda....in jaz se še vedno nedolžen.....pri novejših avtomobilih stakni klemo z akumulatorja med delovanjem dol, pa boš videl.....pa veliko zelencev ti priporočam imeti s sabo......in to NI šlamparija proizvajalca, kajti proizvajalec je predvidel akumulator stalno priklopljen in ne kvazi testiranj in posegov med obratovanjem....

@ funakoshi.....po opisanih simptomih se mi čedalje bolj dozdeva, da imaš problem nekje z maso na avtomobilu....pa ni nujno, da je to tista masa, ki gre z akumulatorja dol, temveč je lahko ta masa kjerkoli (pogostokrat je na pragovih v vozilu prišraufana masa od armaturne plošče in zaradi vode in oksidacije pogostokrat zgublja stik......dostikrat se to rezultira v statiki na avtu)

Objavljeno

Čudo med vikendom ni hotelo nič svetit. Verjetn je to kej povezan tud z vremenom, ker sem se po suhem vozu... Sam km sm pa naredu precej manj, kar pa je tud za upoštevat. :blink:

Jah, bom vidu zdej, če bo v sredo kej avtoštromar porihtu. Tale varijanta s švoh maso se mi zdi kr vredu. Kar se pa majstra tiče (@simonsi), je pa kr OK. Prej sm mel Yugića, pa mi ga je zmer za zmerno ceno zrihtu. Sam tokrat mu je mal zmanjkal, pa si ni čist na jasnem kej bi blo narobe...

10x zaenkrat. .)

Objavljeno

Ewo, wčeri smo (upam) razrešl ta misterij. Baje, de je dioda začela neki prebijat, ko se je vsa ta tehnika dovolj segrela. 2kSIT, pa smo zadevo rešl.

10x za vse namige! :worship:

Objavljeno

No če slučajno tudi to ne bo zaleglo, naj povem še mojo rešitev navidez popolnoma enakega prolema.

Pri moji Feliciji(1.3i) je tudi bila podobna situacija, torej pred križiščem, ko sem prestavljal v nižje prestave, je za čas, ko sem pritisnil sklopko posvetila lučka za aku. Marsikdaj mi je avto tudi ugasnil. Občasno jo je matral tudi prosti tek in pri tem je jasno utripala lučka za aku. No problem je mehanik rešil s tem, da je menda samo spucal loputo za gas(če se prav spomnim). Od takrat naprej stvar deluje brezhibno in to za enga jurja.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!