Skoči na vsebino

Najvišji prelazi v Evropi


matjazek

Priporočene objave

Še ena dobra stran z povezavami, do Alpskih tur in prelazov :OK:

www.jokko.de

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Zelo zanimiva tema...najbolj me zanima Etna!

Je že kdo bil na njej z motorjem???Malo nazaj je bilo omenjeno,da se da prit na prb.3000m z motorjem...to je verjetno mišljen kak lahek hard enduro motocikel,kajne?

No če ima kdo kake podatke o izletu na Etno bi bili dobrodošli,ker če bo kdaj predebela denarnica se zna zgodit da me tja zanese :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zelo zanimiva tema...najbolj me zanima Etna!

Je že kdo bil na njej z motorjem???Malo nazaj je bilo omenjeno,da se da prit na prb.3000m z motorjem...to je verjetno mišljen kak lahek hard enduro motocikel,kajne?

No če ima kdo kake podatke o izletu na Etno bi bili dobrodošli,ker če bo kdaj predebela denarnica se zna zgodit da me tja zanese :)

Na Etni sem bil par let nazaj; sicer s kolesom, ampak če ne druga sem si še bolj zapomnil pot do gor :cry:

Do približno 1900-2000 nmv gre cesta. Narejeno je v olbiki prelaza, se pravi da iz ene strani prideš gor, po drugi pa nazaj (recimo da greš gor iz smeri Catanie, nazaj pa v smer Girardini-naxos.

Tam je kao neka koča, pa štanti in podobne zadeve. In rampa za motorna vozila, razen njihovih, ki te lahko za masten denar ppeljejo do okoli 2500. Pelje pa tudi gondola do okoli 2300, kjer lahko presedeš na terenca, ki te zapelje še malo.

Takrat se je dalo prešvercati mimo, samo kolikor se spomnim, je bilo treba vleči kolo pod ograjo. Mogoče bi se dalo izkoristit priliko, ko se gor odpelje kak terenec, pa zviz za njim.

Motorja nisem videl nobenega, kolesa itak da tudi ne, bili pa so planinci.

Namreč če si gor zelo zgodaj zjutraj (najkasneje do osmih) je lahko iz Etne čudovit razgled na Sicilijo.

na vrhu je vse zagrajeno okoli izbruhov in polno varnostnikov, tako da se razen toplih tal, ni dalo videt prav nič. No, skalo ki je priletela iz zraka, sem raje kar pozabil :(

Midva sva s kolesi prilezla do malo manj kot 3000 nmv, potem pa ni šlo več naprej. Verjetno je to najvelja višinska razlika v Evropi, ker sva štartala od morja.

Cesta pa je bila že spodaj, ko je asfalt večkrat zasuta s peskom, včasih kar cele hiške. Nekatere so bilecelo zbombardirane od kamenja.

Uni "makadam" pa je bil najtežje sorte zame doslej. Sicer čvrst in relativno gladek in utrjen, ampak na kakih 10-15 cm posipan z mehkim peskom. Tako da sploh nimaš občutka kdaj zapelješ v kako luknjo. Pa še naporno je gonit v takem.

Z motorjem bi se dalo pridet gor čist z navadnim endurom tudi. Mogoče še s kaj bolj cestnim, če si take volje. Če bi imel pa kakaga lahkega endurota, bi bila pa to že poezija :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No potem mislim, da za mojo endurco nebi bilo ovir...razen tisti varnostniki mi ne dišijo kaj preveč .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No potem mislim, da za mojo endurco nebi bilo ovir...razen tisti varnostniki mi ne dišijo kaj preveč .)

Glede vožnje z motorjem bi sigurno šlo bp.

Varnostniki (no, sej to ni glih vojska - ampak par starih čičotov in bakic) pa čuvajo na vrhu, da ne bi kdo ril preblizu vulkana.

No, če boš hodil kaj tam okoli pa sporoči, kako je šlo. Tudi sam bi rad še enkrat šel tja gor, vendar tokrat z motorjem :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jep, v južni Španiji se nahaja najvišji prelaz v Evropi, Pico Veleta - 3392m ASL. Žal je že kar nekaj let zaprt za promet (na vrhu je observatorij). Z motorjem se da prilezti "samo" na 3200m, tako kot sta to storila dva Nemca, od katerih sem si sposodil sliko.

pico veleta ni prelaz. cesta pelje do vrha in to je to. tudi slika ni posneta na 3200 ampak na približno 2500 kjer so zapornice. naprej spuščajo le še kolesarje in pešce, lahko pa se do približno 3000m pripelješ s turističnim minibusom, ki vozi vsako uro, naprej pa moraš peš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To veš, ker si bil tam ali si bral drugo spletno stran? Lahko se seveda motim a sem prebiral zgodbe o času, ko je bil prelaz še odprt in so ljudje šli na drugo stran. Pa na Google Earthu pokaže pot ki gre čez.

Google Earth link - [attachmentid=71523]

Pico_de_Veleta___top.kmz

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To veš, ker si bil tam ali si bral drugo spletno stran? Lahko se seveda motim a sem prebiral zgodbe o času, ko je bil prelaz še odprt in so ljudje šli na drugo stran. Pa na Google Earthu pokaže pot ki gre čez.

Google Earth link - [attachmentid=71523]

tole je ata s kolesom, ki sem ga slikal prav na vrhu. še on je moral nekaj metrov kolo nesti na rami. ceste na drugo stran osebno nisem videl, ne morem pa trditi, da je 100% ni. že ta cesta na vrh ni ne vem kaj. komaj bi se reklo, da je to asfalt, bolj je podobno nekakšni žlindri. na več delih je cesta popolnoma prekrita s kamenjem.

post-473-1149333717_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Še malo kratke zgodovine o vršiški cesti in trasa

[attachmentid=76691]

post-5241-1153726451_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 11 mesecev pozneje...
  • 2 let pozneje...

Res ni prelaz...je pa verjetno najvišja cesta v EU.

Res nisem dosegel te višine z motociklom, ampak z avtom.

Pred kratkim... :D :D

cestaEU.jpg

Neverjetno, kako hitro beži čas...

Ali kdo ve, kje je ta cesta?

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res ni prelaz...je pa verjetno najvišja cesta v EU.

Res nisem dosegel te višine z motociklom, ampak z avtom.

Pred kratkim... :D :D

cestaEU.jpg

Neverjetno, kako hitro beži čas...

Ali kdo ve, kje je ta cesta?

francia

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To veš, ker si bil tam ali si bral drugo spletno stran? Lahko se seveda motim a sem prebiral zgodbe o času, ko je bil prelaz še odprt in so ljudje šli na drugo stran. Pa na Google Earthu pokaže pot ki gre čez.

Google Earth link - [attachmentid=71523]

odgovor na star post: letos bil tam, vojska+žandar me nista spustila mimo zapornic. lahko prideš na vrh: peš, s kolesom, avtobusom ali smučarsko gondolo... čeprow ceste v tistem koncu ne dopuščajo dvoma o tem, da ne bi šel še kdaj tja pa če tudi ne pridem na 3.400m

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, monsieur...

Za Francijo manjka en "e" na koncu :hmm:

m.s.n.m. To je Metros Sobre el Nivel del Mar, če se ne motim. Metres above sea level ali MASL po angleško.

Torej bi ta slika morala biti iz Španije. Ker dvomim, da v Pirenejih na tej višini ni snega, bi to moralo biti nekje v Sierra nevadi?

Wau! Katerega leta je bilo tole?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

letos bil tam, vojska+žandar me nista spustila mimo zapornic. lahko prideš na vrh: peš, s kolesom, avtobusom ali smučarsko gondolo...

Sedaj vam je jasno, zakaj je na registrski tablici poleg oznake za Celje rdeča zvezda :unsure:

Takrat še ni bilo rampe.

Te avanture pač ne morete ponoviti :hooray: :010

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

m.s.n.m. To je Metros Sobre el Nivel del Mar, če se ne motim. Metres above sea level ali MASL po angleško.

Torej bi ta slika morala biti iz Španije. Ker dvomim, da v Pirenejih na tej višini ni snega, bi to moralo biti nekje v Sierra nevadi?

Wau! Katerega leta je bilo tole?

Si Señor!¡España por favor!

Ja, to pa je bilo daljnega a.d. 1978 a045.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem premetal kar precej spleta, pa nisem našel fotk z avtom na vrhu Pico Veleta.

Torej je tale fotka kar ekskluzivna...

PicoVeleta1.jpg

Pico Veleta (3394 m),Spain in Ami8

Popravljeno . Popravil filigranofil
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dobro, da si imel 8 cilindrsk avto.

kakšen 2 cv s 602 ccm nebi prišel tud do 2.000 met. mad morjem :

evilgrin: lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj Ami8 tudi ni imel kaj več kubikov.. Jaz sem imel Ami8 Super, 1050 kubikov, štirivaljni Boxer motor. E, mon ami Ami...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj Ami8 tudi ni imel kaj več kubikov.. Jaz sem imel Ami8 Super, 1050 kubikov, štirivaljni Boxer motor. E, mon ami Ami...

Ami 8 je imel točno 602 kubika. Vse je odvisno od šoferja :hooray:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

Sem premetal kar precej spleta, pa nisem našel fotk z avtom na vrhu Pico Veleta.

Torej je tale fotka kar ekskluzivna...

PicoVeleta1.jpg

Pico Veleta (3394 m),Spain in Ami8

carsko! vsaka čast za podvig! :yea2::OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!