Guzzila Objavljeno Februar 26, 2006 Opozori Objavljeno Februar 26, 2006 Zanima me kakšno življensko dobo imajo svečke oz. kakšne so vaše izkušnje z njimi. V mojem ZRX-u imam NGK svečke z po dvema elektrodama, v tehničnih navodilih piše samo to, da priporočajo čiščenje elektrod na vsakih 3.000 km, nič pa o tem, kdaj jih je potrebno zamenjati. Motor ima prevoženih 18.000 km in ravno zadnjič sem jih očistil in so videti popolnoma v redu, elektrode so take kot nove.
dr-big Objavljeno Februar 26, 2006 Opozori Objavljeno Februar 26, 2006 Pri mojem prejšnem motorinu(Enduro) sem jo šel menjat pri 32.000km, da se je nato izkazalo,da je motor bil samo zalit.Pri zdajšnem bom pa menjaval po navodilih proizvajalca.
Leteči Objavljeno Februar 26, 2006 Opozori Objavljeno Februar 26, 2006 Glede na predpisane intervale, pri KLE-ju na 12 000 in pri Varaderu na 24 000
MotoManiac Objavljeno Februar 26, 2006 Opozori Objavljeno Februar 26, 2006 Čudno da ne piše v navodilih za motor, ponavadi piše. Piše pa tudi v navodilih proizvajalca svečk, čeprav ni nujno da se bosta ta dva podatka ujemala. Za RSV Mille recimo piše v navodilih menjat svečke na 15.000, NGK pa navaja za te iste predpisane svečke menjavo pri 20 ali 22.500 km (se ne spomnim). Pri nekaterih motorjih se menja že na 8.000.... skratka je za preverit Če maš pa že 18.000, jaz bi na naslednjem servisu menjal, spet ni tak strošek.
Gregs Objavljeno Februar 26, 2006 Opozori Objavljeno Februar 26, 2006 Na CBR 600F, od letnika 2000 dalje, ko so začeli delati motorje z elektronskim vbrizgom, se menjajo svečke na 48.000 km, ker so noter Iridium svečke (ali kaj jaz vem, kakšne).
Leteči Objavljeno Februar 26, 2006 Opozori Objavljeno Februar 26, 2006 Piše pa tudi v navodilih proizvajalca svečk, čeprav ni nujno da se bosta ta dva podatka ujemala. JAz sem motor pripeljal iz Nemčije in če primerjam servisne intervale ki so zapisani v knjižici ki je bila zraven motorja (Nemška) in originalnem service manualu s tistimi ki jih daje As Domžale kupcem v sloveniji so vsi servisni intervali pri nas razpolovljeni. Se pravi če imajo nemci predpisano menjavo olja na 12 000 in svečk na 24 000 je pri nas predpisano olje na 6000 in svečke na 12 000. PAč učinkovito orodje za zagotavljanje posla serviserjem. Tako da najboljše da na netu snameš originalni service manual in pogledaš kakšna je situacija.
Brdaus Objavljeno Februar 26, 2006 Opozori Objavljeno Februar 26, 2006 Kaj pa vem... jest jih na CBRi menjam na 10.000 km .... a mislte, da je to prepogost?
Moto32 Objavljeno Februar 26, 2006 Opozori Objavljeno Februar 26, 2006 ...v sloveniji so vsi servisni intervali pri nas razpolovljeni... ................................................................................. ...PAč učinkovito orodje za zagotavljanje posla serviserjem. :grim :grim :grim
gnoj Objavljeno Februar 26, 2006 Opozori Objavljeno Februar 26, 2006 Svečke menjam po potrebi. NIKOLI torej! :D Avto in motor imata po štiri, tako da če bo kako vzel vrag, bom pač s tremi pripeljal do servisa. :P Mi sploh ne potegne, zakaj menjati, če dobro dela? :hmm: bajkr88 1
Guest Brumer Objavljeno Februar 26, 2006 Opozori Objavljeno Februar 26, 2006 Zanima me kakšno življensko dobo imajo svečke oz. kakšne so vaše izkušnje z njimi. V mojem ZRX-u imam NGK svečke z po dvema elektrodama, v tehničnih navodilih piše samo to, da priporočajo čiščenje elektrod na vsakih 3.000 km, nič pa o tem, kdaj jih je potrebno zamenjati. Motor ima prevoženih 18.000 km in ravno zadnjič sem jih očistil in so videti popolnoma v redu, elektrode so take kot nove. Vse mogoče pišete, samo pri svečicah je samo eno pravilno:menjaj jih po navodilu proizvajalca. Pri motorjih za katere nimate navodi ,pa najkasneje med 12 000KM in 15 000KM.Očistila pa najbise na 6 000KM. Pri čiščenju je treba paziti ,da se nepoškoduje izolator,to je notranji porcelanast del.Svečko,čeje prava toplotna vrednost in motor nerabi olja ni potrebno nikoli čistiti,kdor pa misli da jo mora potem samo z mesing krtačkom ali pa s peskanjem (ne pretiravat) lahko se poškoduje. Mastno svečko ,pa se samo malo segreje,najbolje s plinskim gorilcem.Tisti,ki vozite s svečko (svečkam) do konca lahko računate,da postoji velka možnost poškodbe cilindra.Najpogostejša okvara pri dotrajani svečki je da pade stran delček porcelana (će imate srečo gre skozi izpuh ven),če pa te sreče nimate (motoristi je imamo bolj malo),pa pride ta delček med bat in zilinder.Pri taki poškodbi začne motor rabiti olje.Takega motorja se skuša vsk pameten voznik hitro znebiti.malomarnost prejšnjega lastnika pa plača kupec. :OK: halls 1
Red Objavljeno Februar 26, 2006 Opozori Objavljeno Februar 26, 2006 Ko sem bil pri pooblaščenem serviserju za mojo Kawo, sem mel priložnost videt neke tabele, ki jo je mehanik žulo v rokah....pa sem jih potem menjal pri 18.000 km v skladu z "navodili"....? @Brumer, se strinjam.....zaradi 10.000 sitnih ni vredno tvegat zdravja agregata....
simonsi Objavljeno Februar 27, 2006 Opozori Objavljeno Februar 27, 2006 Mene so koštale 3500. :closedeyes: Čist navadne NGK.
Red Objavljeno Februar 27, 2006 Opozori Objavljeno Februar 27, 2006 Mene so koštale 3500. :closedeyes: Čist navadne NGK. Verjetno so padle s tovornjaka? Vem! 2 svečke so me koštale 3500, he.
simonsi Objavljeno Februar 27, 2006 Opozori Objavljeno Februar 27, 2006 Nope 4x~800 sit. V bistvu še manj kot 3500 :naughty:
Leon Objavljeno Februar 27, 2006 Opozori Objavljeno Februar 27, 2006 Za ZX-6R meni v DKS navodilih piše menjava na 12 kkm. Menjal sem jih na cca 45 kkm, ko je ena odpovedala pokornost. Vmes sem jih na 12 kkm redno čistil. Življenska doba svečke je najbolj odvisna od načina vožnje (visoki vrtljaji), "Akrapoviča" in bogatosti zmesi v valju. Na Aquili v SLO navodilih piše menjava na 6 kkm. Pri prvih 6 kkm so bile tudi zamenjane (jih imam v rezervi za ponovno vgradnjo) potem pa 25 kkm ne in verjetno tudi še nekaj časa ne bodo. V obeh primerih gre za NGK.
Ice Objavljeno Februar 27, 2006 Opozori Objavljeno Februar 27, 2006 kontrola in po potrebi ciscenje. navadne NGK. pri 59k km so sele druge vgrajene; menjava bila pri 40k km.
Virko Objavljeno Februar 27, 2006 Opozori Objavljeno Februar 27, 2006 Glede na to, kaj berem v tej temi, izgleda da bom tudi jaz moral zamenjat svečke :) Imam Yamaho R-6, katere svečke priporočate ?
Ice Objavljeno Februar 27, 2006 Opozori Objavljeno Februar 27, 2006 tiste z ustreznim toplotnim indeksom. :)
simonsi Objavljeno Februar 27, 2006 Opozori Objavljeno Februar 27, 2006 Glede na to, kaj berem v tej temi, izgleda da bom tudi jaz moral zamenjat svečke :) Imam Yamaho R-6, katere svečke priporočate ? Tiste, ki so napisane v service manual.
Virko Objavljeno Februar 27, 2006 Opozori Objavljeno Februar 27, 2006 Tiste, ki so napisane v service manual. Na žalost, ko sem kupil motor, ni bilo zraven service manuala :(
bu5a Objavljeno Februar 27, 2006 Opozori Objavljeno Februar 27, 2006 Glede na to, kaj berem v tej temi, izgleda da bom tudi jaz moral zamenjat svečke :) Imam Yamaho R-6, katere svečke priporočate ? NGK CR10EK
Guest Brumer Objavljeno Februar 27, 2006 Opozori Objavljeno Februar 27, 2006 Za ZX-6R meni v DKS navodilih piše menjava na 12 kkm. Menjal sem jih na cca 45 kkm, ko je ena odpovedala pokornost. Vmes sem jih na 12 kkm redno čistil. Življenska doba svečke je najbolj odvisna od načina vožnje (visoki vrtljaji), "Akrapoviča" in bogatosti zmesi v valju. Na Aquili v SLO navodilih piše menjava na 6 kkm. Pri prvih 6 kkm so bile tudi zamenjane (jih imam v rezervi za ponovno vgradnjo) potem pa 25 kkm ne in verjetno tudi še nekaj časa ne bodo. V obeh primerih gre za NGK. Leon tole izgleda takole :Večje obremenitve res, da slabo vplivajo na svečke,samo velika obremenitev niso obrati (zato skrbi blokada) pa tudi Akrapovič nikakor ne škodi kvečjemu koristi (odkje pa misliš da ima Akrapovič več KS samo od lažjega pretoka plinov).matrat motor pa pomeni ; Navijanje na mestu brez obremenitve (kurjenje gum) takrat se poviša tep. vode in olja (premalo dovoda zraka) ,vožna s prenzkimi obrati,Preobremenitev motorja in pd. Za same svečice ,pa je največja obremenitev naslednje:Visoke spremembe temperature (pri vsakem zaganjanju ,npr iz nule skoraj vsekundi na par sto stopinj) in to tudi rado povzroči da poči porcelanasti izolator pri dotrajani svečki, izrabijo pa se tudi elektrode,vedno ena bolj kot druga (zaradi smeri el.toka) .Temperatura same iskre je ca 1500-1700 stop.celzija. :OK:
Guest Brumer Objavljeno Februar 27, 2006 Opozori Objavljeno Februar 27, 2006 NGK CR10EK Uporabljaj vedno originalne -prva vgradnja.Pri uporabi kakšni drugih npr:z Platinasto elektrodo,ali z večimi elektrodami,se prej posvetuj z serviserjem.Nepreizkušaj sam,na svojem motorju,če boš dal prevročo-bo posledica luknja v batu,če pa boš dal premrzlo ne bo škode se bo samo zapacala in prenehala delovati. :beer2:
BRANE Objavljeno Februar 27, 2006 Opozori Objavljeno Februar 27, 2006 ajaoooo.. svečke je potrebno nujno menjavat v predpisanih intervalih!! bognedaj čakat da crkne!! se lahko vse skupaj fino uniči če poči porcelan, lahko crkne elektrika, recimo vžigalne tuljave zaradi preobremenitev (razdalja med elektrodami ni več v predpisanih merah ampak se z obrabo svečke veča)
lightning Objavljeno Februar 27, 2006 Opozori Objavljeno Februar 27, 2006 Še dobro da je pri endurah samo en cilinder, menjaš svečko na vsak servis(2500- 3000km) in si iz tošla izpuliš enga jurčka, če majo pri Pilkotu akcijo pa celih 700 sit. Je pa jasno NGK(dpr8ea9). Pri tem pa res ni za šparat matr, jaz kar vidim kako motor potem lepše teče :)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se