Skoči na vsebino

ŽIVLJENSKA DOBA SVEČK


Guzzila

Priporočene objave

ajaoooo.. svečke je potrebno nujno menjavat v predpisanih intervalih!!

bognedaj čakat da crkne!!

se lahko vse skupaj fino uniči če poči porcelan,

lahko crkne elektrika, recimo vžigalne tuljave zaradi preobremenitev (razdalja med elektrodami ni več v predpisanih merah ampak se z obrabo svečke veča)

Ne, zaradi svečke ne bo crknila tulljava,tuljava skoraj nikoli ne crkne crkne ponavadi samo takoimenovani modul vžiga ,in to takrat kadar tuljava nina kam metati iskre se pravi npr,če pade kabel s svečke takrat se zelo povveča sekundarna napetost(odo ca 40.tisoč voltov in ta napetost vdari nazaj na vžigalni modul.

Seveda so pa različne izvedbe ,verjetno zaradi hlajenja.prostora in pod. bi bila lahko tudi tuljava in modul zalita skupaj. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivo, kaj vse izveš o na videz preprosti stvari.

OK, odločil sem se da jih pri naslednjem servisu zamenjam, saj res ne gre za kakšen velik denar. Na sreči ima Kawl samo 4, v Alfi pa jih je 8 in sem dal zanje 56 tisočakov (res pa je da držijo 100 tkm).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Leon tole izgleda takole :Večje obremenitve res, da slabo vplivajo na svečke,samo velika obremenitev niso obrati (zato skrbi blokada) pa tudi Akrapovič nikakor ne škodi kvečjemu koristi (odkje pa misliš da ima Akrapovič več KS samo od lažjega pretoka plinov).matrat motor pa pomeni ; Navijanje na mestu brez obremenitve (kurjenje gum) takrat se poviša tep. vode in olja (premalo dovoda zraka) ,vožna s prenzkimi obrati,Preobremenitev motorja in pd. Za same svečice ,pa je največja obremenitev naslednje:Visoke spremembe temperature (pri vsakem zaganjanju ,npr iz nule skoraj vsekundi na par sto stopinj) in to tudi rado povzroči da poči porcelanasti izolator pri dotrajani svečki, izrabijo pa se tudi elektrode,vedno ena bolj kot druga (zaradi smeri el.toka) .Temperatura same iskre je ca 1500-1700 stop.celzija. :OK:

Dejstvo je, da športni izpušni sistemi hitreje odžirajo svečkino elektrodo - ne porcelan. Statistično obdelaj več enakih motorjev z orig in "Akrapo" sistemom. Res, da je ponavadi razlika tudi v načinu vožnje (beri visoki vrtljaji - med vožnjo)

Strinjam se s tvojo ugotovitvijo : "Akrapovič" & Co poveča pretok plinov. Kakor verjetno veš je pri njegovi vgradnji potrebno nastaviti bogatejšo zmes v valju. Bogatejša zmes sicer bolj hladi svečko, vendar je atmosfera, zaradi neoptimalne zmesi zraka in goriva bolj agresivna, manj "čista".

Zame je največja obremenitev svečice: visoki vrtljaji (velika lokalna segretost "noska" svečice - elektrode) + bogata zmes, ki povzroča napopolno izgorevanje oz. nenajčistejše izgorevanje.

Sam uporabljam revnejšo zmes. Res pa je, da vozim v visokih vrtljajih le ko res potrebujem moč, sicer uporabljam menjalnik.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Strinjam se s tvojo ugotovitvijo : "Akrapovič" & Co poveča pretok plinov. Kakor verjetno veš je pri njegovi vgradnji potrebno nastaviti bogatejšo zmes v valju. Bogatejša zmes sicer bolj hladi svečko, vendar je atmosfera, zaradi neoptimalne zmesi zraka in goriva bolj agresivna, manj "čista".

Narobe razmišljaš... Nastavljanje po vgradnji športnih izpuhov (in/ali zračnih filtrov) je namenjena temu, da mešanico nastaviš nazaj na optimalno. Povečan pretok zraka/plinov namreč povzroči osiromašenje mešanice.

Tako da pri dobro nastavljenih mopedih s športnimi izpuhi in/ali filtri mešanice ni nič bogatejša kot sicer - ponavadi je mešanica bolj optimalna kot pri serijsko nastavljenem motorju.

Sam uporabljam revnejšo zmes. Res pa je, da vozim v visokih vrtljajih le ko res potrebujem moč, sicer uporabljam menjalnik.

Čisto narobe - revnejša zmes gori z višjo temperaturo kot bogatejša in termično bolj obremenjuje zgorevalni prostor (torej tudi svečke, bat, ventile, ...).

lp, Danilo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jih moram svečke preden jih menjam res v neki posebni kopeli namakat prejšnji večer, tako kot fižol?

(saj ni res, pa je!)

Popravljeno . Popravil SymRu
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oprosti, če si dovolim v tvoje besedilo vrivati svoj komentar.

Dogovor: Pod serijski motor se smatra vsaj dvovaljni motor višjega cenovnega razreda priznanega proizvajalca (JPN, GER, ITA,… vrstni red je naključen).

Narobe razmišljaš... Nastavljanje po vgradnji športnih izpuhov (in/ali zračnih filtrov) je namenjena temu, da mešanico nastaviš nazaj na optimalno. Povečan pretok zraka/plinov namreč povzroči osiromašenje mešanice...

Iz zgoraj napisanega sklepam na bogatejšo zmes.

...Tako da pri dobro nastavljenih mopedih s športnimi izpuhi in/ali filtri mešanice ni nič bogatejša kot sicer - ponavadi je mešanica bolj optimalna kot pri serijsko nastavljenem motorju...

Bolj optimalna kot serijska dvomim (eco standardi, katere mora serijski motor zadovoljevati, nizka poraba, dolga življenska doba agregata,...).

Z vgradnjo športnega izpuha (namen njegove vgradnje je povečanje moči, drugačna razporeditev navora,….merila, ki veljajo primarno za serijski motor so tu drugotnega pomena) nastanejo novi pogoji, ki so različni od serijskih. Glede na te nove pogoje se poskuša doseči zopet nek optimum. S pravim športnim izpušnim sistemom se poveča hitrost pretoka zraka preko valja => pri istem odpiralnem času ventilov, se torej valj v enem sesalnem ciklu napolni z nekaj več zraka + »čistejši« zrak, ker je manj zgorene zmesi, preostale od prejšnjega cikla ostalo v valju (jo je bolje izsesalo iz valja) => rezultat je podoben kot, da bi se »povečala kompresija« - ali neke vrste TURBO z nizkim tlakom. Zdi se mi, da za večjo kompresijo potrebuješ bogatejšo zmes.

Bogatejša zmes => večja poraba goriva

..Čisto narobe - revnejša zmes gori z višjo temperaturo kot bogatejša in termično bolj obremenjuje zgorevalni prostor (torej tudi svečke, bat, ventile, ...)….

Se strinjam. Vendar atmosfera, ki odžira elektrodo ni tako agresivna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. Največ ljudi zamenja izpuh zaradi zvoka in malo je takih, ki pri tem brkljajo po vplinjačih/vbrizgu in dprt izpuh le naredi že tako revno mešanico (zaradi ekoloških standardov) še revnejšo. Velikokrat ne poveča ne moči in ne navora, ampak daje le tak "akustični" občutek.

2. Revna mešanica res da čistejši izpuh, vendar pa motorju skrajšuje življensko dobo. Tudi svečkam.

3. Ročica plina v motorju uravnava podtlak (če je plin zaprt, imaš po sesalnem taktu v valju vakum). Ko plin odpiraš, je ta vakum vse manjši. Vendar pa negleda na tlak za toliko in toliko goriva rabiš toliko in toliko kisika (zraka).

4. Bogatejša zmes ne pomeni nujno večje porabe. Res je poraba pri isto odprtem plinu v enem taktu večja, je pa vprašanje koliko več dela valj pri tem opravi... in potem se lahko npr. z isto hitrostjo pelješ pri bolj zaprtem plinu, ali pa npr. v višji prestavi in nižjih vrtljajih.

Jaz tudi svečk nikoli ne menjam... :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oprosti, če si dovolim v tvoje besedilo vrivati svoj komentar.

Dogovor: Pod serijski motor se smatra vsaj dvovaljni motor višjega cenovnega razreda priznanega proizvajalca (JPN, GER, ITA,… vrstni red je naključen).

No, višji cenovni razred pri tem ne pomeni nič... :)

Iz zgoraj napisanega sklepam na bogatejšo zmes.

Bolj optimalna kot serijska dvomim (eco standardi, katere mora serijski motor zadovoljevati, nizka poraba, dolga življenska doba agregata,...).

Odvisno, kaj je zate optimalno. Zame je 'optimalna zmes' tista, ki najpopolnejše zgori in s katero se razvije največ moči.

Za eko-freake (in posledično proizvajalce) pa je optimalna tista zmes, pri kateri je najmanj merjenih emisij. Kar večina proizvajalcev doseže (med drugim) tudi z nekoliko revnejšo zmesjo (remember, revnejša zmes => višja temperatura => boljši učinek katalizatorja).

Z vgradnjo športnega izpuha (namen njegove vgradnje je povečanje moči, drugačna razporeditev navora,….merila, ki veljajo primarno za serijski motor so tu drugotnega pomena) nastanejo novi pogoji, ki so različni od serijskih. Glede na te nove pogoje se poskuša doseči zopet nek optimum. S pravim športnim izpušnim sistemom se poveča hitrost pretoka zraka preko valja => pri istem odpiralnem času ventilov, se torej valj v enem sesalnem ciklu napolni z nekaj več zraka + »čistejši« zrak, ker je manj zgorene zmesi, preostale od prejšnjega cikla ostalo v valju (jo je bolje izsesalo iz valja) => rezultat je podoben kot, da bi se »povečala kompresija« - ali neke vrste TURBO z nizkim tlakom. Zdi se mi, da za večjo kompresijo potrebuješ bogatejšo zmes.

Slednje velja, če je kompresija mnogo večja oz. turbo tlak velik. Razlog je v tem, da je pri visoki kompresiji oz. visokem turbo tlaku temperatura v zgorevalnem prostoru višja že zaradi tega in lahko bi prišlo do detonacij (klenkanja, samovžiga, ...) - z bogatejšo mešanico dosežejo nekoliko nižje temperature gorenja.

Samo z menjavo izpuha in/ali zračnega filtra takšnega povečanja ne moreš doseči. Tako da se vplinjači oz. elektronika ob takih spremembah še vedno nastavijo na optimalno razmerje zrak/gorivo (14:1, če se ne motim).

Bogatejša zmes => večja poraba goriva

Več zmesi v cilindru => večja poraba goriva (tudi če nastaviš optimalno zmes).

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:OK:

Jih moram svečke preden jih menjam res v neki posebni kopeli namakat prejšnji večer, tako kot fižol?

(saj ni res, pa je!)

Ne ga srat: kaj vse se tu prebere,saj ni res pa zgleda,da je. Svećke je treba samo kupit,nastavit in namazat navoj s posebno mastjo za visoke temperature (z bakrenim dodatkom).To naredi malokdo,če nimaš masti nič hudega lepo suho namomtiraj in po mežnosti zategni s kiloključem. V primeru,da nimaš kiloključa,vzemi cevasti kljč privij z dvemi prstoma kolikor moreš nato vstavi podaljšek in privij še za 90 stopinj (Pri navadni standardni svečki M14 navoj je to ca 2 Kg). :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:OK:

Ne ga srat: kaj vse se tu prebere,saj ni res pa zgleda,da je. Svećke je treba samo kupit,nastavit in namazat navoj s posebno mastjo za visoke temperature (z bakrenim dodatkom).To naredi malokdo,če nimaš masti nič hudega lepo suho namomtiraj in po mežnosti zategni s kiloključem. V primeru,da nimaš kiloključa,vzemi cevasti kljč privij z dvemi prstoma kolikor moreš nato vstavi podaljšek in privij še za 90 stopinj (Pri navadni standardni svečki M14 navoj je to ca 2 Kg). :OK:

Evo, Sym, zdaj pa to 100krat v zvezek napiši. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:OK:

Ne ga srat: kaj vse se tu prebere,saj ni res pa zgleda,da je. Svećke je treba samo kupit,nastavit in namazat navoj s posebno mastjo za visoke temperature (z bakrenim dodatkom).To naredi malokdo,če nimaš masti nič hudega lepo suho namomtiraj in po mežnosti zategni s kiloključem. V primeru,da nimaš kiloključa,vzemi cevasti kljč privij z dvemi prstoma kolikor moreš nato vstavi podaljšek in privij še za 90 stopinj (Pri navadni standardni svečki M14 navoj je to ca 2 Kg). :OK:

Hvala za pojasnilo! Že menjavam!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ Sym : Tko, zdej veš. :blink: :grrr

No, višji cenovni razred pri tem ne pomeni nič... :)

Pomeni. S tem sem mislil, da razni korejčki, HD in podobna navlaka odpadejo iz razprave, ker so njihovi snovalci ponavadi sploh veseli, da so nekaj vkup zmetali in da celo dela. Kultiviranost, ekologija, know-how teh "motorjev" je pod kritiko.

..Odvisno, kaj je zate optimalno. Zame je 'optimalna zmes' tista, ki najpopolnejše zgori in s katero se razvije največ moči.

Za eko-freake (in posledično proizvajalce) pa je optimalna tista zmes, pri kateri je najmanj merjenih emisij. Kar večina proizvajalcev doseže (med drugim) tudi z nekoliko revnejšo zmesjo (remember, revnejša zmes => višja temperatura => boljši učinek katalizatorja)...

Res je, optimumov je več.

Zame je optimalna tista zmes, ki popolno izgori, vendar nisem prepričan, da s to zmesjo motor doseže tudi največjo moč.

Revnejša zmes => višja temperatura predmetov, ki jih obdaja (valji, ventili, svečice; vse do izpušnega ventila, naprej ne (izpušna krivina,...) => nižja temperatura zgorelega zraka- plina (več goriva=> več energije, manj goriva=> manj energije)

Bogatejša zmes v fazi do vžiga svečice bolj hladi okoliške predmete in zato so ti predmeti bolj hladni. Zgoreli plin pa je toplejši=> katalizator bolje dela pri bogatejši zmesi goriva (VW FSI napr dodatno na vsakih n ciklov vbrizga dodatno gorivo, da ohranja katalizator na delovni temperaturi, ker se le ta zaradi varčnega motorja preveč ohlaja in izgublja na svoji funkciji)

Slednje velja, če je kompresija mnogo večja oz. turbo tlak velik. Razlog je v tem, da je pri visoki kompresiji oz. visokem turbo tlaku temperatura v zgorevalnem prostoru višja že zaradi tega in lahko bi prišlo do detonacij (klenkanja, samovžiga, ...) - z bogatejšo mešanico dosežejo nekoliko nižje temperature gorenja.

Strinjam se le v delu z nižanjem temperature. Da pa bi zgolj zaradi zniževanja temperature vbrizgavali več goriva dvomim. Nadoptimalna (bogata) zmes razvija večjo moč agregata.

Še vedno nihče argumentirano ne oporeka, da športni izpuh dejansko "odžira" elektrode svečk. :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ Sym : Tko, zdej veš. :blink: :grrr

Pomeni. S tem sem mislil, da razni korejčki, HD in podobna navlaka odpadejo iz razprave, ker so njihovi snovalci ponavadi sploh veseli, da so nekaj vkup zmetali in da celo dela. Kultiviranost, ekologija, know-how teh "motorjev" je pod kritiko.

S tem se sploh ne strinjam. Vsaj 'korejčki' delajo čisto spodobne zadeve (in v mnogih primerih pod japonsko - ali kako drugo - blagovno znamko kupiš 'korejčka').

Revnejša zmes => višja temperatura predmetov, ki jih obdaja (valji, ventili, svečice; vse do izpušnega ventila, naprej ne (izpušna krivina,...) => nižja temperatura zgorelega zraka- plina (več goriva=> več energije, manj goriva=> manj energije)

Se ne strinjam - če praviš, da imajo 'predmeti' višjo temperaturo, potem bodo tudi izpušni plini imeli višjo temperaturo... Kje je logika, da bo bolj vroč plamen proizvedel hladnejše pline?!

Bogatejša zmes v fazi do vžiga svečice bolj hladi okoliške predmete in zato so ti predmeti bolj hladni.

Moje mnenje je, da je ohladitev okoliških predmetov zaradi več goriva v zmesi zanemarljiva.

Nezanemarljivo dejstvo pa je, da bogatejša zmes gori hladneje kot revnejša (oglje, v katerega pihaš, postane BISTVENO bolj vroče, mar ne?).

Zgoreli plin pa je toplejši=> katalizator bolje dela pri bogatejši zmesi goriva (VW FSI napr dodatno na vsakih n ciklov vbrizga dodatno gorivo, da ohranja katalizator na delovni temperaturi, ker se le ta zaradi varčnega motorja preveč ohlaja in izgublja na svoji funkciji)

Se ne strinjam - katalizator sicer res rabi določeno temperaturo za optimalno delovanje, vendar normalni proizvajlci to dosegajo s toplotno izolacijo izpušnih cevi. Da pa VW FSI vbrizgava dodatno gorivo zato, da obdrži temperaturo katalizatorja, je totalno ne-ekološko in nesmortrno.

Strinjam se le v delu z nižanjem temperature. Da pa bi zgolj zaradi zniževanja temperature vbrizgavali več goriva dvomim. Nadoptimalna (bogata) zmes razvija večjo moč agregata.

Že beseda 'optimalno' pove vse. Nad- ali pod-optimalna zmes pač ne daje optimalnih rezulatov. :D

Še vedno nihče argumentirano ne oporeka, da športni izpuh dejansko "odžira" elektrode svečk. :?

O tem se še nisem podučil... :) Ko se bom, bom morda oporekal. :D

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2. Revna mešanica res da čistejši izpuh, vendar pa motorju skrajšuje življensko dobo. Tudi svečkam.

Ni nujno. Revna mešanica pusti debelejši oljni filter na steni valja, manj odžira svečkino elektrodo,... Več dejavnikov je, ki vplivajo na,....

3. Ročica plina v motorju uravnava podtlak (če je plin zaprt, imaš po sesalnem taktu v valju vakum). Ko plin odpiraš, je ta vakum vse manjši. Vendar pa negleda na tlak za toliko in toliko goriva rabiš toliko in toliko kisika (zraka).

Se strinjam in dober "resonančni" športni izpuh ta podtlak še povečuje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Leon :logično je ,tisti ki montira Akrapoviča hoče MUZKO to pa dobiš samo z visokimi obrati nad 8000 vrt.

in poln ror. To je normalno,da pri teh obremenitvah motor rabi vsega več, to ti mora biti jasno, med ostalim tudi svečk.Naprimer en stric se vozi z 4000 obrati s peto ali šesto ,čejo ima, ampak isker s tako vožnjo rabi 2x manj se pravi 2x daljša življenska doba njegovih svečk.Svečko izrabi sam visoka temp.same iskre ,ta temperatura se giblje okoli 1500 stopinj napetost na svečki pri vžigu komprimerane zmesi je približno 15000 V, pri dodajanju plina naraste ,zaradi večje kompresije,naraste tudi pri povečanem razmaku na svečki ali pri defeknam kablu ali štekerju. Vse to se laho izmeri z ostiloskopom. Kar pa se tiče štelanja zmesi goriva in zraka pri motorjih z vergazeji .Zmes se nastavlja samo za prosti tek in to ne na ušesa ampak se mora najprej nastavit prosti tek (obrate)npr na 1000 obratov potem pa z (vackum uricami) nastavit pretok zraka (v vseh enako),ko je to vsklajeno obrati še vedno 1000 se nastavi CO . Na izpušnem kolektorju za vsak cilinder posebej,najdi vijak ki ga moraš odviti in tu se meri CO 2-3,5.Će se nemore meriti na vsakem cilindru posebej meri na izhodu ,V tem primiru vergazerje (male vijake za regulacijo Co-ja)vse zapri in nato vse odpri npr.za dva obrata izmeri CO .Če je premalo odpri vse vijake enako npr za 90 stopinj. Pri pospeševanuju se kanal izprazni,če je zmes revna ali bogata lako pride do majšega cukanja.

Pri konstantnih večjih obratih ,pa zmes lahko spremenš zamo z zamenjavo diz. Drugače pa je pri motorjih z elektronsko krmiljenim vbrizgom.Otem kdaj drugič odprite novo temo. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S tem se sploh ne strinjam. Vsaj 'korejčki' delajo čisto spodobne zadeve (in v mnogih primerih pod japonsko - ali kako drugo - blagovno znamko kupiš 'korejčka').

Vozim in šraufam Hyosung. Kopija neke stare tehnologije + en poceni material = daleč od originala.

Se ne strinjam - če praviš, da imajo 'predmeti' višjo temperaturo, potem bodo tudi izpušni plini imeli višjo temperaturo... Kje je logika, da bo bolj vroč plamen proizvedel hladnejše pline?!

Moje mnenje je, da je ohladitev okoliških predmetov zaradi več goriva v zmesi zanemarljiva.

Moje mnjenje je pa ravno obratno. Ohladitev ni zanemarljiva in le zaradi nje so predmeti hladnejši, ker je plin sicer bolj vroč.

Se ne strinjam - katalizator sicer res rabi določeno temperaturo za optimalno delovanje, vendar normalni proizvajlci to dosegajo s toplotno izolacijo izpušnih cevi. Da pa VW FSI vbrizgava dodatno gorivo zato, da obdrži temperaturo katalizatorja, je totalno ne-ekološko in nesmortrno.

Z ekološkega vidika je malo več goriva + boljše delovanje katalizatorja > kot manj goriva + slabše delujoč katalizator

Že beseda 'optimalno' pove vse. Nad- ali pod-optimalna zmes pač ne daje optimalnih rezulatov. :D

Že prej smo govorili o več optimumih. Z nad/pod je bila nakazana smer odstopanja od sredine.

Lepo in zanimivo je bilo kramljati s teboj. Povedal sem kar sem imel. Imava pač različne poglede in izkušnje z opisanimi zadevami. Bralec naj se pač sam odloči, če mu je do tega. :) :yea1:

..Zmes se nastavlja samo za prosti tek in to ne na ušesa ampak se mora najprej nastavit prosti tek (obrate)npr na 1000 obratov potem pa z (vackum uricami) nastavit pretok zraka (v vseh enako),..

Mimogrede, sinhronizacija vplinjačev je krajši izraz za zgornji postopek.

Dragi g. Brumer,

Zadeve, ki jih omenjate smo na tem forumu že tolikokrat pretipkali, da o njih ni več vredno izgubljati besed. Dobrodošel med nami.

Lepo pozdravljeni,

Leon

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vozim in šraufam Hyosung. Kopija neke stare tehnologije + en poceni material = daleč od originala.

Haha, jaz tudi. :) Med drugimi...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

O moj bog! Namen te teme ni bil, da bi kdo diplomiral iz motoroznanstva.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koliko nakladanja, :BUA: pa je negdo hotel izvedeti samo kdaj mora zamenjati svečke :?

Ja, ampak to je odvisno od temperature izgorevanja, ta pa od bogatosti mešanice, ta pa od izpuha, filtra, nastavitev vplinjača/vbrizga, nadmorske višine, vlage... :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, ampak to je odvisno od temperature izgorevanja, ta pa od bogatosti mešanice, ta pa od izpuha, filtra, nastavitev vplinjača/vbrizga, nadmorske višine, vlage... :D

kot da bi vprašal, kdaj mora zamenjat gumo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nebom se več oglašal vtej temi ,zabluzili smo predaleč-za vse očemer tu pišemo pri novejših motorjih skrbi in naredi računalnik ,svečke pa menjajte v predpisanh intervalih. V ponedeljek grem po motor pri katerem celo računalnk pove kdaj se štelajo ventili-ne sprašujte po modelu nebom delal reklame. :beer2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nebom se več oglašal vtej temi ,zabluzili smo predaleč-za vse očemer tu pišemo pri novejših motorjih skrbi in naredi računalnik ,svečke pa menjajte v predpisanh intervalih. V ponedeljek grem po motor pri katerem celo računalnk pove kdaj se štelajo ventili-ne sprašujte po modelu nebom delal reklame. :beer2:

>Povej no,za katero mašinco gre :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nebom se več oglašal vtej temi ,zabluzili smo predaleč-za vse očemer tu pišemo pri novejših motorjih skrbi in naredi računalnik ,svečke pa menjajte v predpisanh intervalih. V ponedeljek grem po motor pri katerem celo računalnk pove kdaj se štelajo ventili-ne sprašujte po modelu nebom delal reklame. :beer2:

Si že kdaj slišal za Power comander ali chip tuning :?

Da neuš mislil, da imaš sedaj pa vse "zapečeno".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!