Skoči na vsebino

ŽIVLJENSKA DOBA SVEČK


Guzzila

Priporočene objave

Eni pravjo da se pozna, jst pravem da se ne :)

Predvsem je razlika v tem da potrebujejo iridium manj toka za iskro, to ti recimo pride prav če ti motor teško vžiga, kar pa pri tanovih glih ni problem. Pa nej bi bile "samočistilne". Jst jih bom še naprej dajal notri, sam zaradi tega ker zdržijo malenkost več in jih lahko menjam na 2 sezone in ne 1.5, ker je na moji dragi zelooo tečna menjava :)

za prvi cilinder je treba airbox dol vzet a ne?

me čaka tale zoprna zadeva kmal :D

  • Ni mi všeč 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri tem sem jaz 7.4.2009 naročil svečke - do danes jih še nisem dobil...

D.

PS: Ko (če) jih dobim, javim...

Jaz sem naročil in plačal 28.4., danes pa že dobil, vmes vikend in prazniki. Kar v redu za britance.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja ma pa tud ko daš airbox dol rabeš en oreng podalšek, k je vse natlačeno.

Je zoprn sam kr gre :). Sam sem dobil en nastavek že zravn tko, da ni blo neke jake sile(edin pri tisti skrajno desni sem se mal pomatru). Pa sam sem tud Iridum user(4 svečke plačal manj kot 40 €-razlika v ceni z navadnimi je zanemarljiva, vžiga pa bolje).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz dobil svečke v manj kot enem tednu iz VB, pa še veliko cenejše so kot pri nas. Drugače pa za R6 lahko povem, da so svečke kolegu delale več kot 30kkm pri več kot 30% maximalnem mučenju motorja (pista). Sicer ni problem, da svečka ne dela. Problem nastane, če se kakšen del odkruši zaradi termičnih obremenitev in obrabe ter pade v blok motorja, kar ima za posledico uničenje bloka, bata, ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 7 mesecev pozneje...

pa zakaj so te svečke iridium pr nas tako drage? v čem je trik ? ali tgovci tako odirajo?

na srečo je nekdo v ameriki trenutno in jih dobim od tukaj http://www.sparkplugs.com/search_brand.asp

za 50$.. to je skoraj kot en komad tukaj... sramota ta evropa

na ebay.co.uk imaš ugodne cene iridiumk.

Popravljeno . Popravil simonsi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na ebay.co.uk imaš ugodne cene iridiumk.

Zanimiva stran za NGK Iridium in ostale svečke je tudi ta KLIK. Sploh, ker je sedaj funt dokaj nizek (1,11 eur)...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na švisti svečk nisem menjal zadnjih 45K km.

aja? :wacko: Strošek menjave je pa ene 7eur, a se ti splača reskirat, da se ti keramika ali mostiček odlomi in poškoduje cilinder pa še kakšen ventil. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

saj pa sam ni tako težko menjat svečk

kako pa veš da je svečka še v redu, kako se jo da preiskusit ?

to govorim za svečko, ki je v avtu

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

saj pa sam ni tako težko menjat svečk

kako pa veš da je svečka še v redu, kako se jo da preiskusit ?

to govorim za svečko, ki je v avtu

Svečke se menja po navodilih proizvajalca zato naj si vsak prebere navodila.Jaz vem za moja motorja in to je na K-aju na 30K kil. na Kawasakiju ER-6-N pa na vsakem velikem servisu in to je na 12000 Km.Sicer pa vsak posvoje, dlje imaš svečke v mašini večja verjetnost je, da se ti okrši porcelan, če imaš srečo ga zabriše ven(čez izpušni ventil) v nasprotnem primeru pa zjebe cilinder in imaš porem veliko porabo olja.Vsak naj sam razmisli kaj mu je bolje se držat navodil ali pa vozit in se hvalit koliko ima z svečkami !!! :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolker sem zadnji čas brala servisno knjigo, naj bi svečke preveril na vsake 6.000 km, spucal in zamenjal, če je potrebno. Se pravi pogledaš če so lepi ravni robovi na elektrodah, če je izolator na sredini še lepo okrogel in ne ovalen, z nepojedenimi robovi. In še kolk je lufta med elektrodami pa izolatorjem.

post-20956-126288342607_thumb.jpg

Pri men je bilo po 26.000 km 0,1 mm lufta preveč, pa vidlo se je, da je inzolator ratal mal valjast pa robovi so bli bl bogi, tko da bom začela sezono s čist frišnimi wink.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hja, menjava v intervalu, ki ga predpiše proizvajalec to se že strinjam....ampak vprašanje kakšen interval je proizvajalec dejansko predpisal

npr. za moj motor sem si potegnil dol 2 manuala - za isti motor, isti letnik, namenjena istim modelom motorja, v obeh predpisane vžigalne svečke enakega prizvajalca in enakih oznak itd.. v obeh piše "printed in Japan"

a v enem je interval menjave na 12.000 km, v drugem na 20.000 km.

enako za menjavo olja - v enem piše menjat na 6.000km, v drugem menjat na 10.000km (oba priporočata YAMALUBE) . zanimivo..

aja, saj res, tistih navodil, ki ga pri SLO uvozniku dobiš zraven se moraš držat, tista so najbolj prava :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hja, menjava v intervalu, ki ga predpiše proizvajalec to se že strinjam....ampak vprašanje kakšen interval je proizvajalec dejansko predpisal

npr. za moj motor sem si potegnil dol 2 manuala - za isti motor, isti letnik, namenjena istim modelom motorja, v obeh predpisane vžigalne svečke enakega prizvajalca in enakih oznak itd.. v obeh piše "printed in Japan"

a v enem je interval menjave na 12.000 km, v drugem na 20.000 km.

enako za menjavo olja - v enem piše menjat na 6.000km, v drugem menjat na 10.000km (oba priporočata YAMALUBE) . zanimivo..

aja, saj res, tistih navodil, ki ga pri SLO uvozniku dobiš zraven se moraš držat, tista so najbolj prava :grim

Ni se potrebno povsem natanko držat navodil, vedno je odvisno tudi od uporabe motorja npr. če nekdo vozi krajše relacije je potrebno prej menjat kot če nekdo vozi več ali da rečem daljše ture kajti svečki najbolj škoduje ali najbolj trpi pri vsakem hlajenju in segrevanju sploh pri visokih obratih in višjih obremenitvah zato so tudi različni podatki.To pomeni če ti eden predvidi, da zamenjaš na 12K kil. drugi pa na 20K kil.Kar pomeni menjaj na 15K najkasneje pa 20K kil. ni pa priporočljivo nikakršno čiščenje saj prava svečka se sama čisti lahko se samo nastavi na pravilen razmak jo povsem malo namažeš po navojih z bakreno mastjo in priviješ stegneš z kilo ključem! Seveda vedno obstajajo izjeme nekatere se menjajo na 12 K kil. druge na 20K kil.pri mojem na 30 K kil. pri nekaterih avtih celo na 50k kil.itd.Ravno zato sem poudari držite se navodil namreč nesamo,da ti poškoduje cilinder,če dolgo časa nemenjaš svečk ampak je večkrat usodno tudi za navoj-e!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!