Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

katero znamko priporočate,pa še kakšna je cena po možnosti

Objavljeno

dunlop 901,cena okoli 30.000sit jurja gor -dol :OK:

Objavljeno (popravljeno)

1. Bridgestone Potenza S-03 (te so mal bujš v dežju) al pa ista firma Potenza RE 050

Cenovno so pa tam nekje 45k/komad

2. Pirelli P-zero rosso (brez komentarja)

Cenovno okrog 48-50k/komad

Osebno priporočam Bridgestone! :grim

aja, gume so pa sport klasa, k menda nimaš takih dimnezij za navadno kartonasto gumo michelin energy :wacko:

Popravljeno . Popravil gizmOkak
Objavljeno

potenza je v k...u :BUA:

Objavljeno

goodyear f1 :P

lahko pa tudi dunlop sp 9000 :photo:

post-1839-1141482668_thumb.jpg

Objavljeno

Misty....... si slišu že za optiko :whistle:

Objavljeno

@misty: prometno in vozniško prosim!! :fredy:

Objavljeno

Misty....... si slišu že za optiko :whistle:

in kaj ti pomaga na zadnjih gumah (niso ble nikoli spredaj)? :D

pobralo jih je v cca 4000 km, obe po zunanjih robovih

@misty: prometno in vozniško prosim!! :fredy:

so me pred 3mi tedni ustavli, sem dobu samo opomin :naughty:

Objavljeno

in kaj ti pomaga na zadnjih gumah (niso ble nikoli spredaj)? :D

:slap: kaj ti čem :grrr

Objavljeno

kukr se spomnem... gre optika na vse 4 kolesa... :?

Objavljeno

itak da gre na vsa kolesa! Če je ne nardiš imaš pa tko "pojedene"...

Objavljeno

mhm, zadnja kolesa mam mal preveč odprta :slap:

Objavljeno

Misty....... si slišu že za optiko :whistle:

jst nisem...kaj je to? :hmm:

Objavljeno

AFAIK se optika na zadnjih kolesih dela samo pri določenih modelih avtomobilov, del sol kolikor vem tega nima.

ima pa del sol zelo lahek zadnji konec (kar ni nujno slabo) ki je pri hitrostih nad 150 "rahlo" nemiren. In gume pač trpijo.

gizmo, lahko pa zrihtam kak posnetek :P da ti dokažem da ni optika kriva za tako obrabo :naughty:

gizmo, sem hotel počakati na tvoj odgovor TCju, da bi videl kaj pojmuješ pod optiko, ker ne vem koliko si "doma" v tem, pa v končni fazi niti nima veze :D

TC, pri optiki gre za nastavitev stekanja koles, kota nagiba koles in kota zaostajanja. Stekanje ti pove koliko so kolesa odprta - na sprednji strani kolesa z metrom izmeriš med gumama večji razmak kot na zadnji strani koles; oz. zaprta - ravno obratno, spredaj manjša razdalja kot zadaj. Vse to seveda na eni osi - ko govorim o spredaj in zadaj je mišljeno eno kolo, obakrat merjeno na obodu kolesa.

Stekanje se tudi najpogosteje nastavlja na vozilih (ko se govori o optiki ima večina laikov v mislih stekanje).

Nepravilno stekanje je najpogostejši vzrok za neenakomerno pobrane gume.

Kot nagiba kolesa (ali previs kolesa) pove kako kolo nalega na cesto (gizmo je morda imel v mislih to, ko je rekel da bi moral avto dat na optiko, vendar je pozabil da bi izgubil na oprijemu v ovinkih - tega pa nočemo, ane ;))

Kot zaostajanja se gleda iz stranskega pogleda avtomobila, pomeni pa koliko je os kolesa za vpetjem v sornik (ok, tole ne vem kako bi povedal, ker sem že rahlo zarjavel v tem, sam predstavljaj si koleščka na pisarniškem stolu. Os je za vpetjem kolesa v noge stola, to pa zato da se vedno poravnajo v smer vožnje, če bi bila kolesa pred tem (pa niso nikoli ker se ne uporablja) bi "plavala").

To bi bilo v grobem vse. Upam da sem približno razumljivo napisal :)

Vse to zato da se avto pelje naravnost (na ravnini seveda, da ga ne vleče v stran če spustiš volan ali zaviraš)), ne radira gum in se v ovinkih obnaša tako kot se mora.

Objavljeno

morda še tole: vzrok za neenakomerno obrabo gume lahko določiš takole:

- če je profil gume nazobčan in seveda ena stran bolj obrabljena od druge, potem je krivo stekanje (gume ves čas vožnje vleče vsako na eno stran)

- če je profil neenakomerno pobran in na profilu ni sledi zob (rob gume ne šteje) je krivda v previsu kolesa. Če tak avto gledate od zadaj ali spredaj mu kolesa malo bolj "čudno" stojijo, ponavadi (zmeraj?) spodaj navzven.

Za to zadnje so lahko krivi tudi odsluženi amortizerji :D

če sem ga pri čem pihnil mimo (kot že rečeno, sem že malo ven iz tega) me popravite.

Objavljeno

lahko pa zrihtam kak posnetek :P da ti dokažem da ni optika kriva za tako obrabo :naughty:

ja zrihtaj no.... :D

kul opis...nekaj novega zame... :worship:

Objavljeno

Ja misty prav si domneval... sem bl malo na MS k tle u LJ pridem redko do interneta :BUA: v sobi ga nimam :cry: Tega da Del Sol ne nuca optike zadi pa nism vedu! Moj Golf vem da jo je treba nardit k čene "pleše" rita tudi ko ni treba :P Vem pa zato k sm nedavo tega (par dni) ga spustu bliže zemlji pa je blo treba na navo optiko narest... aja, strokovnjaki pa svetujejo da se optika na vozilu opravlja optimalno 2x letno oz vsaj 1x... gues why :doze: ja ja, prou maste, naše ceste samajamagumafučpress

TC je misty točno in lepo opisal kaj je optika :OK:

Slikce pa filmčki so dobrodošli :D

Objavljeno

Za obrabo pnevmatik so lahko še tudi drugi razlogi, poleg vseh teh, ki jih navajate tukaj.

Ne odkrivajte tople vode, pojdite na servis.

Objavljeno

no pa razsvetli nas.....razen, če je to zaupni podatek in ga lahko veš samo ti :doze:

Objavljeno

Njet problem! Na kratko, čeprav bi ti lahko o tem napisal seminarsko nalogo.

Osnovni element pravilno nastavljenega avta so gume. Od pravilne izbire gum je odvisen koeficient trenja med pnevmatiko in podlago. Od koeficienta trenja pa je odvisna dosežena sila trenja.

Zelo pomembno, da imaš v pnevmatiki vedno pravilen tlak, odvisno od obremenitve in teže avta, ter temperatur tekalne podlage. ( asfalt )

Amortizer: Skrbi, da ima pnevmatika ves čas pravilen oprijem s podlago.

Mehko dušenje - več oprijema, zmanjšana hitrost v ovinkih.

Trdo dušenje - lažje spremembe smeri in večje hitrosti v ovinku.

Zelo velika vpliva na obrabo pnevmatik.

Dodaten vpliv na porabo pnevmatike: Trdota vzmeti.

Sprednja in zadnja prema imata različni center. Premica, ki ju povezuje se imenuje vzdolžna os.

Če nista v sorazmerju, zaradi poškodbe podvozja ali poškodovane karoserije, guma fuč.

Višina avta. Nastavitev pove, koliko obese potujejo navzdol, kar nam pove, koliko se lahko dvigne karoserija. Nepravilna in nestrokovna nastavitev avta: guma guč.

Stabilizatorji koles: Uporabljajo se za nastavitev stranske ali bočne trakcije. Stabilizatorji nasprotujejo nagibu šasije in prenašajo obremenitve koles z notranjega na zunanje kolo. Trši je stabilizator, več je preneseno obremenitve na pnevmatike. Poškodba stabilizatorja ali gumijastih puš stabilizatorja, guma fuč.

Naklon kolesa: Če so pnevmatike nagnjene navznoter proti sredini avta, pomeni negativen naklon, ki se uporablja v večini primerov. Nagib se nastavi tako, da se sprednje pnevmatike obrabljajo enakomerno po celi površini, zadne pa narahlo in konično proti notranjemu robu. Nepravilen nagib: Guma fuč.

Vpliv stekanja: Ena izmed najbolj občutljivih nastavitev na avtu. Ena sama stopinja predstavlja zelo veliko razliko. Guma fuč.

Diferencial: S spreminjanjem trdote diferenciala lahko vplivaš na stil vožnje. Gre predvsem za način, na katerega se moč prenaša na asfalt. Poškodbe diferenciala, tudi zelo majhne poškodbe, skoraj neopazne za voznika, guma fuč. Ker sem si pogledal koliko si star si upam trditi, da imaš močno nogo.

Vedno in povsod močno v ovinek, radiranje pred diskotekami, predvsem takrat ko te gledajo vrstnice.

Ni problema, če je guma fuč, saj verjetno še vedno večji del stroškov plača ata.

Mislim, da je dovolj. V Titovi Jugoslaviji sem nekoč hodil tudi na avtomehanično šolo.

Objavljeno
V Titovi Jugoslaviji sem nekoč hodil tudi na avtomehanično šolo

To je prov :P BTW...Kolk si tolele pisu :eek:

Objavljeno

... Ker sem si pogledal koliko si star si upam trditi, da imaš močno nogo.

Vedno in povsod močno v ovinek, radiranje pred diskotekami, predvsem takrat ko te gledajo vrstnice.

Ni problema, če je guma fuč, saj verjetno še vedno večji del stroškov plača ata.

Mislim, da je dovolj. V Titovi Jugoslaviji sem nekoč hodil tudi na avtomehanično šolo.

hvala za pojasnila, so stvari ki so tudi meni nove (navkljub moji končani avtomehanični šoli (med drugim))

Ne vem kaj ima sprednji pogon z radiranjem zadnjih gum, kar se tega tiče sem že povedal da del solki pri večjih hitrostih rad zadek pleše. Radiram sprednje? nikoli. Postavljanje pred kolegi (in vrstnicami) sem preživel v 6 razredu ko sem z fotrovim mopedom priletel v bajto. Ja?

Diskoteke? ne me hecat, sej nimam 16 let :glare:

Delno prav v zgornjem citatu ti dam edino v delu "močno v ovinek", da, kjer razmere dopuščajo.

Nasploh se mi zdi da preveč predvidevaš, če bi me poznal bi dvakrat premislil preden bi bleknil kdo kaj men plačuje.

Objavljeno

OK moraliziranje brezveze <_<

Drgač pa napisu par stvari k sem vedu da vplivajo, nisem pa vedu kako, zato raj nism pisu o njih... lepo napisano :worship: lepo, zdej vemo vsaj od česa je kej odvisno pa kako se to kaže!

Objavljeno

Nasploh se mi zdi da preveč predvidevaš, če bi me poznal bi dvakrat premislil preden bi bleknil kdo kaj men plačuje.

Objavljeno

Misty, če je pa tako, "OPA" vzame nazaj in se ti opravičuje... :(

Ne bom nič več bleknil in predvideval! OK .)

nisem tako hudo mislil kot je morda zvenelo s tem zadnjim stavkom

sprejmem opravičilo, pa upam da ni zamere glede tega.

(malo me živci zadnje čase izdajajo zarad prihajajoče sezone)

lp

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!