Skoči na vsebino

25KW blokada


Priporočene objave

Objavljeno
to se tebi sam zdi :)

vse se delajo (mo) kao zajebane da nimam blokade drgač smo pa usi legalni :( :winkiss:

a res? :kva1:

Objavljeno
a res? :kva1:

:yes: majkemi :yes:

Objavljeno

torej če skepam po objavah je definitivno možno zablokirat hondo cb 600 (vsaj te ko so na netu) na 25kw

Lp

Objavljeno

Ma itak, če ne verjameš, poklič na en uraden servis, ala domžale, pa upraš če se da.

Objavljeno
Ma itak, če ne verjameš, poklič na en uraden servis, ala domžale, pa upraš če se da.

Ne bo šlo :)

Na AS-u, pa so generalni uvoznik so rekl, da nimajo blokad, usaj za 600rr ne, da jih ni u katalogu spljoh :)

serviser je reku, da bi se dal kej zmutit, sam samo z menjavo štroma, cca. 1000E brez dela .... ----> Šterna poklič :)

Objavljeno

evoga klical sem "šterna" in mi je rekel da je cena za blokado nekje 180€ + nekaj malega za delo ,(odstranitev je pa nekje 20-40€ :evilgrin: )

predelava pa naj bi bila možna na vseh cb 600 hornetkah :naughty:

malo mi je pa čudno ko je rekel da mu moram vse naprej nakazat in potem šele naroči blago ter ga "zmontira" :whistle:

Objavljeno
evoga klical sem "šterna" in mi je rekel da je cena za blokado nekje 180€ + nekaj malega za delo ,(odstranitev je pa nekje 20-40€ :evilgrin: )

predelava pa naj bi bila možna na vseh cb 600 hornetkah :naughty:

malo mi je pa čudno ko je rekel da mu moram vse naprej nakazat in potem šele naroči blago ter ga "zmontira" :whistle:

Predračun ti pošlje, ti pa plačaš položnico :) potempa naroči iz nemčije, ker blokada bo delana točno za tvoj motor, ker imaš tudi v navodilih, ki jih dobiš zravn opisan prav tvoj motor, še na prvi strani knjižice so tvoje številke, motorja in okvirja...

Drgač pa tistih nekaj malega za delo.... aha ..... men je pršlo 80E,

pa sm komplet plastike že doma stran pobrav, da se mu nebi blo treba tm zajebavat. :whistle:

Objavljeno

samo nimam kaj sem malo iskal po netu pa ne najdem nobenega drugega ki bi se bolj konkretno ukvarjal s tem

pri čepinu v celju -honda servis je rekel da pride predelava okvirno 400-500€ + homologacija :headbang:

ker je le 80€ kr nekaj za polovico tega bi lahko že opravil homologacijo :krneki:

"gizmo_" koliko te je pa potem prišla kompetno cela predelava?

:whistle:

Objavljeno
samo nimam kaj sem malo iskal po netu pa ne najdem nobenega drugega ki bi se bolj konkretno ukvarjal s tem

pri čepinu v celju -honda servis je rekel da pride predelava okvirno 400-500€ + homologacija :headbang:

ker je le 80€ kr nekaj za polovico tega bi lahko že opravil homologacijo :krneki:

"gizmo_" koliko te je pa potem prišla kompetno cela predelava?

:whistle:

saj nerabiš delat celotne homologacije, samo kot predelava ti to vpisejo. mislim da cca 30 eurov, če pa imaš stari homologacijski kartonček ti pa še za tega zaračunajo(kolikor vem kar mastno)

Objavljeno

Ja nevem kaj ti je čudno, da moraš naprej nakazat. Jst sem enako moral naprej nakazat 180 evrov pa papirje od motorja, ko un dobi te pokliče zmontira, ti da vse papirje pa greš na homologacijo pa je to to. Nevem ka je vsem tak čudn če morš neki naprej nakazat.

Objavljeno

katera je pa potem bolša varianta za registracijo

-da ga grem kr registrirat in prijavit na moje podatke s full kilovati in večjo registracijo

-ali da ga grem prijavit ko bo blokada notr in bom držal papirje za homologacijo v rokah (samo do takrat bo pa pisan na prejšnjega lastnika in bodo verjetno tudi povsot na homologaciji pisali podatki od prejšnjega lastnika -ker ga pač še nism prijavo)

Objavljeno

Ja kulker jst vem na homologaciji ni nobenih podatkov od lastnika, sej na moji ne no.

Objavljeno
katera je pa potem bolša varianta za registracijo

-da ga grem kr registrirat in prijavit na moje podatke s full kilovati in večjo registracijo

-ali da ga grem prijavit ko bo blokada notr in bom držal papirje za homologacijo v rokah (samo do takrat bo pa pisan na prejšnjega lastnika in bodo verjetno tudi povsot na homologaciji pisali podatki od prejšnjega lastnika -ker ga pač še nism prijavo)

kar drugo varjanto upali, sem jo jaz tudi, samo glej da boš mel s sabo overjeno kupuprodajno pogodbo, pa unga tam na šalterju (če se boš šel sam osebno prijavit) opozori da je motor zamenjal lastnika, in da si sedaj ti lastnik (to je samo toliko da bodo tebi domov poslali vabilo in potem vse papirje, in ne tistemu ki je bil prej lastnik)

Objavljeno

samo imam še eno idejo samo ne vem, če je izvedlivo in sicer jaz kupim registriran motor ga pripeljem domov ga registriram in takoj odjavim potem bo pa name pisan in ne bo po mojem mnenju kake panike (vsegaskupaj je max. 20€ dodatnih stroškov) in je le motor name pisan in je potem enostavneje vso dokumentacijo urejat

:whistle:

Objavljeno

zakaj bi si delal dodatne stroške in tratil čas, vse kar rabiš (če v prometni še nisi ti lastnik) je, da imaš s sabo overjeno kupoprodajno pogodbo, tako sem tudi jaz naredil in ni bilo problema

Objavljeno

zato sem pa pač takšen tip, da raje vprašam prej kot pa, da imam potem kakšne komplikacije :rolleyes:

kako dolgo ste pa ponavadi čakali na papirje od LPP

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

ajne frage pubeci

tota fakin 25kw blokada na primer na gsxr 600. Obrati bojo omejeni, ali pac nebom mogel obrnit gasa do konca??? Need help! :whistle: :alien1: :alien1: :alien1: :alien1:

Objavljeno

Gas ne boš mogel obrniti do konca.

Ponavad je blokada kombinirana, tako da maš podložke pr frgazrju, k zmanjšajo premer teh sesalnih gru, pa omejen hod gasa.

Objavljeno (popravljeno)

Vprašanje za tiste, ki ste že homologirali blokado.

Kako na homologaciji pogledajo, da je blokada sploh vgrajena. Ali kaj razdirajo, da vidijo če je kaj notri, ali dajo motor na valerje za merjenje moči, ali samo pregledajo papirje?

Popravljeno . Popravil crom
Objavljeno

samo papirje, včasi pogleda če je blokada vgrajena, na cestakih mislim da ne ker se je itak ne vidi

Objavljeno

je mogoce ze kdo vzemal sam blokado ven?

ce ja, koliko je to komplicirano? je potrebno kej

nastavljat inektorje?

Objavljeno

lahko bi jo sam ni placa za odšraufat :) drugače pa ni treba nič nastavljat, ker je to samo mehanska blokada, tisto kar so dali not ven pobereš in to je to

Objavljeno

prej sm jo pobral vn. zadeva je čisto enostavna.

plastike dol. rezervar, filter poiščeš kje se dejansko blokada nahaja

in jo odšraufaš. je pa to majhna ploščica(1cm*2cm) ki preprečuje da se

loputa v karburatorju do konca odpre(posledično manj gasa).

pritrjena je samo z enim vijakom.

gre se pa za motor suzuki dl 650.

kolega je imel isto zadevo tudi na Z-ju, kjer je manj dela, ker ni stranskih plastik

Objavljeno
prej sm jo pobral vn. zadeva je čisto enostavna.

plastike dol. rezervar, filter poiščeš kje se dejansko blokada nahaja

in jo odšraufaš. je pa to majhna ploščica(1cm*2cm) ki preprečuje da se

loputa v karburatorju do konca odpre(posledično manj gasa).

pritrjena je samo z enim vijakom.

gre se pa za motor suzuki dl 650.

kolega je imel isto zadevo tudi na Z-ju, kjer je manj dela, ker ni stranskih plastik

Tudi js mam to blokado in sicer sm jo dau notr pr Šternu.Zej pa čakam,da dobim vse papirje in potem gre lepo vn.Imam jo na suzukiju gsxr 600 k7 in motor dobesedno nikamor ne gre... 1,2 brzina še vlečeta ostalo je podn od podna,breg da sploh ne govorimo...pr prehitevanju moreš pa skos šaltat ker če bi s 5. prehtevov bi prehtevov v nedogled :headbang: tko ,da morm v 4. dat poj pa k prehtevam šaltat v 5. poj pa še v 6. in potem komej prehitimo jao.Ne vem meni se to zdi kot ,da bi meu 125ccm ne pa na 25kw zablokiranga...

Komej čakam da gre vn...

Objavljeno (popravljeno)

Hej ! Da motor ful štopa...Saj je temu tudi namenjena.

Prehitevat v 5. ,6. brzini ? Komot! To pa ni res da ne gre, če ga maš na 6 tisoč pa daš gas v šesti tud mimo skoči sam nižje je pa mrtev..

Popravljeno . Popravil Gsx600

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!