_Nejkooo_ Objavljeno Maj 25, 2008 Opozori Objavljeno Maj 25, 2008 to se tebi sam zdi :) vse se delajo (mo) kao zajebane da nimam blokade drgač smo pa usi legalni :( :winkiss: a res? :kva1:
tkosto1 Objavljeno Maj 25, 2008 Opozori Objavljeno Maj 25, 2008 torej če skepam po objavah je definitivno možno zablokirat hondo cb 600 (vsaj te ko so na netu) na 25kw Lp
Spider™ Objavljeno Maj 25, 2008 Opozori Objavljeno Maj 25, 2008 Ma itak, če ne verjameš, poklič na en uraden servis, ala domžale, pa upraš če se da.
Gizmo_ Objavljeno Maj 25, 2008 Opozori Objavljeno Maj 25, 2008 Ma itak, če ne verjameš, poklič na en uraden servis, ala domžale, pa upraš če se da. Ne bo šlo :) Na AS-u, pa so generalni uvoznik so rekl, da nimajo blokad, usaj za 600rr ne, da jih ni u katalogu spljoh :) serviser je reku, da bi se dal kej zmutit, sam samo z menjavo štroma, cca. 1000E brez dela .... ----> Šterna poklič :)
tkosto1 Objavljeno Maj 26, 2008 Opozori Objavljeno Maj 26, 2008 evoga klical sem "šterna" in mi je rekel da je cena za blokado nekje 180€ + nekaj malega za delo ,(odstranitev je pa nekje 20-40€ :evilgrin: ) predelava pa naj bi bila možna na vseh cb 600 hornetkah :naughty: malo mi je pa čudno ko je rekel da mu moram vse naprej nakazat in potem šele naroči blago ter ga "zmontira" :whistle:
Gizmo_ Objavljeno Maj 27, 2008 Opozori Objavljeno Maj 27, 2008 evoga klical sem "šterna" in mi je rekel da je cena za blokado nekje 180€ + nekaj malega za delo ,(odstranitev je pa nekje 20-40€ :evilgrin: ) predelava pa naj bi bila možna na vseh cb 600 hornetkah :naughty: malo mi je pa čudno ko je rekel da mu moram vse naprej nakazat in potem šele naroči blago ter ga "zmontira" :whistle: Predračun ti pošlje, ti pa plačaš položnico :) potempa naroči iz nemčije, ker blokada bo delana točno za tvoj motor, ker imaš tudi v navodilih, ki jih dobiš zravn opisan prav tvoj motor, še na prvi strani knjižice so tvoje številke, motorja in okvirja... Drgač pa tistih nekaj malega za delo.... aha ..... men je pršlo 80E, pa sm komplet plastike že doma stran pobrav, da se mu nebi blo treba tm zajebavat. :whistle:
tkosto1 Objavljeno Maj 27, 2008 Opozori Objavljeno Maj 27, 2008 samo nimam kaj sem malo iskal po netu pa ne najdem nobenega drugega ki bi se bolj konkretno ukvarjal s tem pri čepinu v celju -honda servis je rekel da pride predelava okvirno 400-500€ + homologacija :headbang: ker je le 80€ kr nekaj za polovico tega bi lahko že opravil homologacijo :krneki: "gizmo_" koliko te je pa potem prišla kompetno cela predelava? :whistle:
norc 16 Objavljeno Maj 27, 2008 Opozori Objavljeno Maj 27, 2008 samo nimam kaj sem malo iskal po netu pa ne najdem nobenega drugega ki bi se bolj konkretno ukvarjal s tem pri čepinu v celju -honda servis je rekel da pride predelava okvirno 400-500€ + homologacija :headbang: ker je le 80€ kr nekaj za polovico tega bi lahko že opravil homologacijo :krneki: "gizmo_" koliko te je pa potem prišla kompetno cela predelava? :whistle: saj nerabiš delat celotne homologacije, samo kot predelava ti to vpisejo. mislim da cca 30 eurov, če pa imaš stari homologacijski kartonček ti pa še za tega zaračunajo(kolikor vem kar mastno)
FazerMan Objavljeno Maj 27, 2008 Opozori Objavljeno Maj 27, 2008 Ja nevem kaj ti je čudno, da moraš naprej nakazat. Jst sem enako moral naprej nakazat 180 evrov pa papirje od motorja, ko un dobi te pokliče zmontira, ti da vse papirje pa greš na homologacijo pa je to to. Nevem ka je vsem tak čudn če morš neki naprej nakazat.
tkosto1 Objavljeno Maj 27, 2008 Opozori Objavljeno Maj 27, 2008 katera je pa potem bolša varianta za registracijo -da ga grem kr registrirat in prijavit na moje podatke s full kilovati in večjo registracijo -ali da ga grem prijavit ko bo blokada notr in bom držal papirje za homologacijo v rokah (samo do takrat bo pa pisan na prejšnjega lastnika in bodo verjetno tudi povsot na homologaciji pisali podatki od prejšnjega lastnika -ker ga pač še nism prijavo)
FazerMan Objavljeno Maj 27, 2008 Opozori Objavljeno Maj 27, 2008 Ja kulker jst vem na homologaciji ni nobenih podatkov od lastnika, sej na moji ne no.
k0ci Objavljeno Maj 27, 2008 Opozori Objavljeno Maj 27, 2008 katera je pa potem bolša varianta za registracijo -da ga grem kr registrirat in prijavit na moje podatke s full kilovati in večjo registracijo -ali da ga grem prijavit ko bo blokada notr in bom držal papirje za homologacijo v rokah (samo do takrat bo pa pisan na prejšnjega lastnika in bodo verjetno tudi povsot na homologaciji pisali podatki od prejšnjega lastnika -ker ga pač še nism prijavo) kar drugo varjanto upali, sem jo jaz tudi, samo glej da boš mel s sabo overjeno kupuprodajno pogodbo, pa unga tam na šalterju (če se boš šel sam osebno prijavit) opozori da je motor zamenjal lastnika, in da si sedaj ti lastnik (to je samo toliko da bodo tebi domov poslali vabilo in potem vse papirje, in ne tistemu ki je bil prej lastnik)
tkosto1 Objavljeno Maj 27, 2008 Opozori Objavljeno Maj 27, 2008 samo imam še eno idejo samo ne vem, če je izvedlivo in sicer jaz kupim registriran motor ga pripeljem domov ga registriram in takoj odjavim potem bo pa name pisan in ne bo po mojem mnenju kake panike (vsegaskupaj je max. 20€ dodatnih stroškov) in je le motor name pisan in je potem enostavneje vso dokumentacijo urejat :whistle:
k0ci Objavljeno Maj 27, 2008 Opozori Objavljeno Maj 27, 2008 zakaj bi si delal dodatne stroške in tratil čas, vse kar rabiš (če v prometni še nisi ti lastnik) je, da imaš s sabo overjeno kupoprodajno pogodbo, tako sem tudi jaz naredil in ni bilo problema
tkosto1 Objavljeno Maj 27, 2008 Opozori Objavljeno Maj 27, 2008 zato sem pa pač takšen tip, da raje vprašam prej kot pa, da imam potem kakšne komplikacije :rolleyes: kako dolgo ste pa ponavadi čakali na papirje od LPP
tOOn Objavljeno Junij 9, 2008 Opozori Objavljeno Junij 9, 2008 ajne frage pubeci tota fakin 25kw blokada na primer na gsxr 600. Obrati bojo omejeni, ali pac nebom mogel obrnit gasa do konca??? Need help! :whistle: :alien1: :alien1: :alien1: :alien1:
_Fingi_ Objavljeno Junij 9, 2008 Opozori Objavljeno Junij 9, 2008 Gas ne boš mogel obrniti do konca. Ponavad je blokada kombinirana, tako da maš podložke pr frgazrju, k zmanjšajo premer teh sesalnih gru, pa omejen hod gasa.
crom Objavljeno Junij 10, 2008 Opozori Objavljeno Junij 10, 2008 (popravljeno) Vprašanje za tiste, ki ste že homologirali blokado. Kako na homologaciji pogledajo, da je blokada sploh vgrajena. Ali kaj razdirajo, da vidijo če je kaj notri, ali dajo motor na valerje za merjenje moči, ali samo pregledajo papirje? Popravljeno Junij 10, 2008. Popravil crom
k0ci Objavljeno Junij 10, 2008 Opozori Objavljeno Junij 10, 2008 samo papirje, včasi pogleda če je blokada vgrajena, na cestakih mislim da ne ker se je itak ne vidi
dedo Objavljeno Junij 10, 2008 Opozori Objavljeno Junij 10, 2008 je mogoce ze kdo vzemal sam blokado ven? ce ja, koliko je to komplicirano? je potrebno kej nastavljat inektorje?
k0ci Objavljeno Junij 10, 2008 Opozori Objavljeno Junij 10, 2008 lahko bi jo sam ni placa za odšraufat :) drugače pa ni treba nič nastavljat, ker je to samo mehanska blokada, tisto kar so dali not ven pobereš in to je to
dedo Objavljeno Junij 10, 2008 Opozori Objavljeno Junij 10, 2008 prej sm jo pobral vn. zadeva je čisto enostavna. plastike dol. rezervar, filter poiščeš kje se dejansko blokada nahaja in jo odšraufaš. je pa to majhna ploščica(1cm*2cm) ki preprečuje da se loputa v karburatorju do konca odpre(posledično manj gasa). pritrjena je samo z enim vijakom. gre se pa za motor suzuki dl 650. kolega je imel isto zadevo tudi na Z-ju, kjer je manj dela, ker ni stranskih plastik
Razer Objavljeno Junij 11, 2008 Opozori Objavljeno Junij 11, 2008 prej sm jo pobral vn. zadeva je čisto enostavna.plastike dol. rezervar, filter poiščeš kje se dejansko blokada nahaja in jo odšraufaš. je pa to majhna ploščica(1cm*2cm) ki preprečuje da se loputa v karburatorju do konca odpre(posledično manj gasa). pritrjena je samo z enim vijakom. gre se pa za motor suzuki dl 650. kolega je imel isto zadevo tudi na Z-ju, kjer je manj dela, ker ni stranskih plastik Tudi js mam to blokado in sicer sm jo dau notr pr Šternu.Zej pa čakam,da dobim vse papirje in potem gre lepo vn.Imam jo na suzukiju gsxr 600 k7 in motor dobesedno nikamor ne gre... 1,2 brzina še vlečeta ostalo je podn od podna,breg da sploh ne govorimo...pr prehitevanju moreš pa skos šaltat ker če bi s 5. prehtevov bi prehtevov v nedogled :headbang: tko ,da morm v 4. dat poj pa k prehtevam šaltat v 5. poj pa še v 6. in potem komej prehitimo jao.Ne vem meni se to zdi kot ,da bi meu 125ccm ne pa na 25kw zablokiranga... Komej čakam da gre vn...
SEOI-NAGE Objavljeno Junij 11, 2008 Opozori Objavljeno Junij 11, 2008 (popravljeno) Hej ! Da motor ful štopa...Saj je temu tudi namenjena. Prehitevat v 5. ,6. brzini ? Komot! To pa ni res da ne gre, če ga maš na 6 tisoč pa daš gas v šesti tud mimo skoči sam nižje je pa mrtev.. Popravljeno Junij 11, 2008. Popravil Gsx600
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se