franc Objavljeno April 5, 2006 Deli Objavljeno April 5, 2006 Praktična vožnja je nujna osnova. Ne pa da pol folk na vodi bremze išče :lol1:... Izpit ti velja za plovila do 24m. Velika večina med nami take jahte ne bo videla niti od blizu, kaj šele, da bi jo vozila, praktična vožnja kakšne lupinice okoli 4m, kar so pred leti uporabljali (pred 30+ leti) za praktično vožnjo pa dejansko nima smisla. lp Franc Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ak Objavljeno April 6, 2006 Deli Objavljeno April 6, 2006 Izpit ti velja za plovila do 24m. Velika večina med nami take jahte ne bo videla niti od blizu, kaj šele, da bi jo vozila, praktična vožnja kakšne lupinice okoli 4m, kar so pred leti uporabljali (pred 30+ leti) za praktično vožnjo pa dejansko nima smisla. lp Franc Za takšno lupinico (+ tomos 4), kot jo opisuješ, ni potrebno niti znanje navigacije in (skorajda) pravila za izogibanja na morju... torej? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
msjr Objavljeno April 6, 2006 Deli Objavljeno April 6, 2006 Izpit ti velja za plovila do 24m. BTW, k smo že glih pri izpitu, plovila nad 12 metrov morajo imeti vgrajeno GMDSS (VHF) postajo, na hrvaškem pa plovila nad 7.5m VHF postajo (če se prav spomnim). Glede na to da moraš imeti za plovilo na katerem je vgrajena postaja še dodaten (beri: GMDSS - VHF) izpit, lahko upravljaš samo plovila do 12m (cro: 7.5m), pa tudi za najem kakšne barke (ker imajo vse vgrajene postajo) se lahko brez tega izpita več ali manj kar obrišeš pod nosom. Torej, če povzamem: izpit za voditelja čolna velja do 24 metrov, vendar v praksi, če imaš SAMO ta izpit, lahko voziš do 12m (cro: 7.5m). Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
franc Objavljeno April 10, 2006 Deli Objavljeno April 10, 2006 Za takšno lupinico (+ tomos 4), kot jo opisuješ, ni potrebno niti znanje navigacije in (skorajda) pravila za izogibanja na morju... torej? To je mogoče res, ampak še vedno moraš imeti izpit za voditelja čolna. Izpit za vhf postajo pa nima nobene veze z upravljanjem plovila. Če imaš denar in čas ga lahko opraviš v enem dnevu. Zakonsko je določen obvezen tečaj (praktična uporaba). Z znanjem, ki ga pridobiš pa znaš prižgati in ugasniti postajo (potem pa se počasi neha). lp Franc Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
mi Objavljeno Maj 1, 2006 Deli Objavljeno Maj 1, 2006 pa lučke tut skoz sprašujejo....tko da ti drkanje ne uide .) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
marx Objavljeno Maj 1, 2006 Deli Objavljeno Maj 1, 2006 Evo malo gradiva:http://www.nautica-jadranje.si/vcolna2.html :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
regi Objavljeno Oktober 2, 2006 Deli Objavljeno Oktober 2, 2006 Izpit ti velja za plovila do 24m. Velika večina med nami take jahte ne bo videla niti od blizu, kaj šele, da bi jo vozila, praktična vožnja kakšne lupinice okoli 4m, kar so pred leti uporabljali (pred 30+ leti) za praktično vožnjo pa dejansko nima smisla. lp Franc Franc, praktično vožnjo se v Sloveniji ni nikoli opravljalo, čeprav je bilo o tem veliko govora tudi že pred davnimi 30-imi leti. Sem pa pred 33 leti opravil ta izpit na kapetaniji v Kopru, in sem bil zadnja generacija, ki je to lahko opravila s polnimi 14- imi leti. Po tem je bila starost dvignjena na 16 let in ta velja še danes. Tudi takrat sem moral pokazati in dokazati doberšno mero znanja, saj sem bil najmlajši kandidat, ki pa sem imel kar veliko prakse o morju, katero sem pridobil z očetom in njegovim prijateljem, ki me je vpeljal v carstvo in tišino podvodnega sveta. Lp Regi Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se