Skoči na vsebino

Izvenkrmni motor Johnson 33


Priporočene objave

Objavljeno

Pozdravljeni,

Mogoce se tudi kdo spozna na izvenkrmne motorje za colne.

In sicer sem kupil johnson 33 KM je dvotakten, zravn sm dobil komande tank itd..sedaj me zanima ali je potrebno kaj menjati olje v motorju (kje, kako), oz. kaj je fajn narest pred poletno sezono..

Sem bolj nov v tem "fohu" in nevem kako se lotiti zadeve..

LP;Rock

Objavljeno

Zamenjava olja v peti, preveriti impeler, svečke. V kaj več se jaz nisem spuščal. Preveri električne kontakte, če niso zaščiteni jih morska voda požre v eni sezoni.

lp

Franc

Objavljeno

Zamenjava olja v peti, preveriti impeler, svečke. V kaj več se jaz nisem spuščal. Preveri električne kontakte, če niso zaščiteni jih morska voda požre v eni sezoni.

lp

Franc

ko smo še pred leti imeli čoln (tomosi, johnson 33, yamaha 40) smo vedno po sezoni ali ob nakupu rabljenega menjali olje in svečke, preverili vse gumjaste cevke, ki so navadno porozne in obvezno prečistili in našpricali z wd40 vse kontakte ker oksidirajo, včasih pa tudi menjali kako babano (no tisto stvar ki se gor natakne).

potem si vzel sod pol vode in v njega dal motor in ga zalaufal. še boljše pa je če lahko na mestu kjer črpa vodo (spodaj na nogi luknja) priklopiš šlauh (malo nastavek noter zaviješ) in ne rabiš soda.

Objavljeno

Aha mi lahko samo se to razlozita...

Kje in kako pogledam ce je dobr impeler (oz kaj to je)

In pa glede olja, a samo iz pete se ga menja ali tudi iz same masine?? Nekak so mi mal nejasni teli motorji za colne, ker nevem kje vse se mora mazati??

LP;Rock

Objavljeno

Franc in Pervy sta ti dala lepe nasvete, jih kar upoštevaj, probaj pa dobiti kakšno literaturo o svojem motorju, knjižica vzdrževanja ali kaj podobnega. Glede podmazovanja - olja so običajno pri dvotaktnih motorjih samo v petah. Ostalo dodajaš v gorivo ali pa v poseben rezervoar, katerga mašina sama meša.

Ostale gibljive dele, vrtišča, sornike kjer motor dviguješ in spuščaš pa premaži z mastjo, ki je odporna na morsko vodo ( bela ali plava) - dobiš sigurno v trgovinah z navtiko ali mazivi. Na takih mestih so običajno nameščene mazalice za vtiranje masti.

Pranje motorja s sladko vodo je priporočljivo če motorja za dalj časa ( kar je več kot dan ali dva) ne rabiš. Konec sezone, ti pa priporočam, da po praju s sladko vodo, ponovno daš sod pod nogo motorja, tega pa napolniš z vodo in tej vodi dodaš emulzijo ( tisto belo) za strojne žage, ali stružnice. Ta vsebuje detergent in olja, tako naredi na stenah motorja in ostalih vodih tanek sloj (film) ki prepreči oksidacijo in korozijo na materialih. Preizkušeno na Mercuriyu 60 - deliuje brezhibno že 11 let. Finto so me pa naučili Italijani.

Rock, lep pozdrav in obilo navtičnih užitkov od člana "Kraške mornarice". Regi

Objavljeno

Impeler črpa vodo za hlajenje motorja, nahaja se v peti izgleda pa kot nekakšna gumijasta vetrnica, če ima motor "kontrolni curek" (ko voda teče iz pokrova v curku) in je ta dovolj močan naj bi tudi črpalka delala normalno. Ni pa tole vedno zanesljivo, ampak kaj več presega moje znanje.

lp

Franc

Objavljeno

Aha potem grem v lov za knjizico ce jo kje dobim...

Sem se cisto nov med marinici :) in se ze veselim spomladi da namontiram motor na čoln, montiram komande in to..

Ima mogoče kdo kako dobro rešitev za volan, sedaj imam sicer eno tako dost easy varjanto in to tako da je spaga napeta oz v krogu in potem se enkrat iz ene enkrat iz druga strani navija na volan, in tako premika motor, to bom spremenil na zajle in moram najti kak boljsi nacin...ima kdo, kako slikco mogoce...

Glede impelerja bom pogledal in tudi glede olja, moram preverit, pa po mast moram skocit....

Hvala za odgovore, se mi ze malo bolj svita...

LP;Rock

Objavljeno

Ima mogoče kdo kako dobro rešitev za volan,....

pomoje bo najlažje če iz kakega odsluženega gliserja odmonitraš - za mali dnar kupiš - komande na zajle, sploh za gas in prestavo.

Objavljeno

pomoje bo najlažje če iz kakega odsluženega gliserja odmonitraš - za mali dnar kupiš - komande na zajle, sploh za gas in prestavo.

To sem dobil zravn motorja ze vse, samo za volan moram nekaj postudriat, nekaj boljsega kot imam sedaj..

LP;Rock-46

Objavljeno

...tega pa napolniš z vodo in tej vodi dodaš emulzijo ( tisto belo) za strojne žage, ali stružnice. Ta vsebuje detergent in olja, tako naredi na stenah motorja in ostalih vodih tanek sloj (film) ki prepreči oksidacijo in korozijo na materialih...

Kako se reče tej emulziji?

Jst uporabljam za čiščenje neko zadevo od Starbrite, sam je dost draga. Ca 15KSit za galono...

Objavljeno

Kako se reče tej emulziji?

Jst uporabljam za čiščenje neko zadevo od Starbrite, sam je dost draga. Ca 15KSit za galono...

To je olje, ki v kombinaciji z vodo postane emulzija bele barve. Uporabljajo strugarji in rezkalci za hlajenje nožev pri obdelavi kovin. Mešaš pa lahko poljubno v razmerju - olje : voda ; 1dcl : 5 do 10 litrov vode. Za pranje motorja je lahko redkejša, za vrtanje pa bolj močna. Ne vem točnega imena, ker jo nabavljam kot hladilno tekočino za žage na Metra - Sežana.(http://www.metra-sezana.si/ )Cena cca 1000 sit 1l.

Je že dolgo nisem nabavil, ker jo imam še tri litre, zato priporočam, da preveriš ceno.

Lp Regi

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!