Skoči na vsebino

SM125 CUP vs DT125RE


Priporočene objave

Objavljeno

Jaz bom v toku naslednjega tedna kupil 125ccm motor :OK:

Trenutno me najbolj zanimajo 2-taktna Yamaha DT125RE in 4-taktni Tomos SM125 CUP race replica.

Kot prioriteto postavljam čim boljši performance, ampak vštevam tudi druge faktorje

Yamaha naj bi bila malo močnejša, a 4-taktni motorji naj bi dopuščali več možnosti za tuning.

Poleg tega ima Tomos USD hidravljične sprednje vilicec, zadaj progresivni plinski shock blažilec zadaj nastavljiv na vzmeti, in spredaj hidravlične disk zavore: spredaj 315mm plavajoči disk (radialna zavora AJP), zadaj 220mm(zavora AJP) kar je občutno bolje od Yamahe. Pa tudi 4-takten motor je bolj enostaven za uporabo in izlete; ni treba vedno sabo vlačit olje.

Živim v Kopru in vem, da je Yamahin servis v Izoli (motomax) dober, vendar pa ne vem za Tomos. Ne vem tudi koliko trpinčenja Tomos zdrži, ali več kot Yamaha. Prosil bi tudi za izkušnje tistih, ki ste ga vozili že lani na Tomos CUP-u, tudi v primerjavi z drugimi (z ceno po miljonom).

Objavljeno

2T!

Me zanima tudi zakaj

Objavljeno

Ker 2T dopuščajo več možnosti za tuning, oz. boš dobil iz 2T precej več KM kakorkoli gledaš.

Objavljeno

Jz bi na tvojmu metu vzel 4t yamaho ne 2t, ampak če maš rajš mal več moči pol dej 2t .)

Ko pa tole vidi TC bo pa itak "KLONK" ker je o tem že ogromno napisanega...

Objavljeno

Ker 2T dopuščajo več možnosti za tuning, oz. boš dobil iz 2T precej več KM kakorkoli gledaš.

Kakšno moč bi naprimer lahko izvlekel iz 2T in iz 4T

Objavljeno

tomos 1254t ma od yamahe agregat za informacijo tak da tak da tomos ma duso vzdrzljivo :OK: :OK:

Objavljeno (popravljeno)

tomos 1254t ma od yamahe agregat za informacijo tak da tak da tomos ma duso vzdrzljivo :OK: :OK:

Jah tomos ma pa res tradicijo vzdržljivosti, jaz z mojim avtomatikom skacem tudi po pol metra visoko pa vozim po luknjah in blatu, ampak se se nic ne kvari ceprav ma 10 let :OK: :worship: :worship:

Popravljeno . Popravil dr_lunatic
Objavljeno

Predlagam ti tomosa, ker ima zelo majhno porabo, mašina se ne bo kvarla, sestavne komponente so zelo boljše kot pr yamahi, ta verzija tomosev bo mela akrapoviča gor, tko da tomosa vzami.

Objavljeno

Tut jest ti predlagam Tomosa, ker je 4T... ceprov ma mal mn moci, ma pa zato bistveno manjso porabo in obcutno cenejse vzdrzevanje + vozis se brez skrbi. Ce rabis neko "hudo" moc je 125cc premal

Objavljeno

Yamaha naj bi bila malo močnejša, a 4-taktni motorji naj bi dopuščali več možnosti za tuning.??? :? :?

A......4-t, 125, ne boš nč predelu(vsj velik ne) da bi se glih kj na moči poznal!!

Pr yamahi je pa druga pesm, ker je 2-t, boš iz nje, če se boš malo zavzel, veliko več iztisnil!!!

Pa tut, kukr se spomnm testa v motoristu, niso bli glih nevem kva navdušeni nad bremzami od tomosa!!

Tko da če hočeš moč: Yamaha

Če pa hočš vzdržljivost, pa majhna poraba: Tomos

Objavljeno

Jz bi na tvojmu metu vzel 4t yamaho ne 2t, ampak če maš rajš mal več moči pol dej 2t .)

Ko pa tole vidi TC bo pa itak "KLONK" ker je o tem že ogromno napisanega...

No ja pa dajajmo poste dok še gre ane? .) :D

Yamaha naj bi bila malo močnejša, a 4-taktni motorji naj bi dopuščali več možnosti za tuning.??? :? :?

A......4-t, 125, ne boš nč predelu(vsj velik ne) da bi se glih kj na moči poznal!!

Pr yamahi je pa druga pesm, ker je 2-t, boš iz nje, če se boš malo zavzel, veliko več iztisnil!!!

Pa tut, kukr se spomnm testa v motoristu, niso bli glih nevem kva navdušeni nad bremzami od tomosa!!

Tko da če hočeš moč: Yamaha

Če pa hočš vzdržljivost, pa majhna poraba: Tomos

NAJ bi dopuščali več možnosti za tuning, kot kaže so se moji ''viri'' zmotli, kaj čmo...

No ja na motoristu so testirali navadnega SM125 ki ma manjše bremze pa tudi niso ne plavajoče ne radialne...pa tudi nevem če bi mi rablo nevemkolko moči, kr bi tko al tko po 2-3 letih šow na večjo kubikažo, pa tudi moč ni vse ne...dobre gume, razširjene felte pa dobri fedri in bremze lahko cajt dokaj poboljšajo.

Ko že govorimo o iztiskanju moči...kolko bi se pa po vašem dalo iztisniti iz Tomosa?

Objavljeno

No ja pa dajajmo poste dok še gre ane? .) :D

NAJ bi dopuščali več možnosti za tuning, kot kaže so se moji ''viri'' zmotli, kaj čmo...

No ja na motoristu so testirali navadnega SM125 ki ma manjše bremze pa tudi niso ne plavajoče ne radialne...pa tudi nevem če bi mi rablo nevemkolko moči, kr bi tko al tko po 2-3 letih šow na večjo kubikažo, pa tudi moč ni vse ne...dobre gume, razširjene felte pa dobri fedri in bremze lahko cajt dokaj poboljšajo.

Ko že govorimo o iztiskanju moči...kolko bi se pa po vašem dalo iztisniti iz Tomosa?

Hm iz tomosa pomojem še kr za 4t motor, ker itak ima gor akrapoviča, pa verjetno se bo dalo tudi kakšen kit dobit, tako da pomojem se bo dalo kaj pametnega predelat.

Objavljeno

No ja pa dajajmo poste dok še gre ane? .) :D

NAJ bi dopuščali več možnosti za tuning, kot kaže so se moji ''viri'' zmotli, kaj čmo...

No ja na motoristu so testirali navadnega SM125 ki ma manjše bremze pa tudi niso ne plavajoče ne radialne...pa tudi nevem če bi mi rablo nevemkolko moči, kr bi tko al tko po 2-3 letih šow na večjo kubikažo, pa tudi moč ni vse ne...dobre gume, razširjene felte pa dobri fedri in bremze lahko cajt dokaj poboljšajo.

Ko že govorimo o iztiskanju moči...kolko bi se pa po vašem dalo iztisniti iz Tomosa?

najbol da se obrnes na abn-ja, pa mu poslji PM, najdes ga pa v kategoriji sportni motociklizem, on organizira tomoscup in mislim da bos dobil informacije iz prve roke

Objavljeno

In ko kaj zveš, poročaj! :photo:

Objavljeno

Ma med tem Tomoso SM pa Yamaha RE je velka razlika.Tomos je SM,Yam.RE pa enduro.Čist odvisno kje ga boš uporabljav.

Jst mam Yamaho DT125x pa sm čist zadovoljen z no.Z oljem pa tut ni blem,ker ga ne pije tolk (1/1000km).Tiste 3k pa tut ni noben blem dat vsake 1000km.Tut z no se da čist lepo pelat pa kuri 5l/100km pa še potegne kr dobr.Namesto,da greš z 4 80km/h greš lepo z 6 in je.....

Je pa res da boš mev z Tomosom manj stroškov (generalna,še manša poraba in podobno)Ma se je itak že vse napisan

Jst se podpišem pod Yamaho

Odločitev tvoja!

Objavljeno

Ma med tem Tomoso SM pa Yamaha RE je velka razlika.Tomos je SM,Yam.RE pa enduro.Čist odvisno kje ga boš uporabljav.

Jst mam Yamaho DT125x pa sm čist zadovoljen z no.Z oljem pa tut ni blem,ker ga ne pije tolk (1/1000km).Tiste 3k pa tut ni noben blem dat vsake 1000km.Tut z no se da čist lepo pelat pa kuri 5l/100km pa še potegne kr dobr.Namesto,da greš z 4 80km/h greš lepo z 6 in je.....

Je pa res da boš mev z Tomosom manj stroškov (generalna,še manša poraba in podobno)Ma se je itak že vse napisan

Jst se podpišem pod Yamaho

Odločitev tvoja!

Kot si ti napisal da narediš z enim litrom 1k km, skor ne verjamem, edino če je vse original pa ti ne potegne več kot 125km/h. Tako da takšno 2t 125 je po moje brez veze met, raje kupiš 4t motor, ki ma porabo 3,5l in ni potrebno nobenih generalnih in olja dolivat, gre pa enako.

Objavljeno

Kot si ti napisal da narediš z enim litrom 1k km, skor ne verjamem, edino če je vse original pa ti ne potegne več kot 125km/h. Tako da takšno 2t 125 je po moje brez veze met, raje kupiš 4t motor, ki ma porabo 3,5l in ni potrebno nobenih generalnih in olja dolivat, gre pa enako.

Kot si ti napisal da narediš z enim litrom 1k km, skor ne verjamem, edino če je vse original pa ti ne potegne več kot 125km/h. Tako da takšno 2t 125 je po moje brez veze met, raje kupiš 4t motor, ki ma porabo 3,5l in ni potrebno nobenih generalnih in olja dolivat gre pa enako.

:slap: :slap:

Objavljeno

glede Tomosa lahko komentiram samo za pokalna vozila. Agregat je neuničljiv. 2t ima večjo možnost tuning. Na trgu je vse več proizvajalcev, kateri se odločijo za uporabo 125 4t na osnovi 50 2t vozila. Ko sem izbiral med možnimi agregati, sem imel na razpolago le dva agregata Honda 125 in Yamahin125. Slednji je po mnenju večini tovarn "manj slabši".V lanskem letu je na Evropskem trgu SM doživel rast 129% ostale kategorije so imele 1% + ali -1% prodaje.V pripravi je agregat (Evropsko poreklo) 125 4t h2o 4ventili, kateri bo imel več kot 20kw v zaprti verziji pa seveda 11kw.Tako, da bo v bližnji bodočnosti bodo vozila SM z racing agregati po katerih ne bomo pogrešali 2t.V Italiji so letos razpisali kategorijo 125 4t v enduru namenjeno začetnikom od 16 do 18 let (kategorijo 80 2t so ukinili).Očitno smo jim z našim lanskim pokalom dali idejo$$$.Po mojih informacijah so se proizvajalci vozil na ta iziv hitro reagirali ter pohiteli z pripravo vozil.Posledično temu lahko pričakujemo v kratkem porast ponudb power kit od raznih Polinijev, malossijev,..Glede zavor bi želel povdariti, da med prvenstvom ( po predelavi zavor-Sinter) nismo imeli popolnoma nobenih problemov.Vozilo katero so imeli na testu v Motoristu je imelo več kot 800 krutih km (zimsko testiranje, test v AM,) ter ostala maltratiranja katere je doživel 1prototip Tomos 125 sm.Kaj se splača kupit se morate sami odločiti.Pri tem ne bi želel vplivati na vašo izbiro. :D

Objavljeno

:hmm: Kdaj pa naj bi prišel na trg tale 4t 125 ccm agregat z 20 kw?

v letu 2007 , če bo dovolj interesentov (tovarn vozil)

Objavljeno

Lunatic nevem kje ti je na misel padlo da iz 4t mašine več moči vn dobiš kokr iz 2t :D

Objavljeno

Lunatic nevem kje ti je na misel padlo da iz 4t mašine več moči vn dobiš kokr iz 2t :D

Jah to mi je pa povedal nek dolgoletni motorist, ki sm mu (do zdej) na slepo zaupal, ki NAJ bi se spoznal...očitno se ne...

Objavljeno

citiraj abn >V pripravi je agregat (Evropsko poreklo) 125 4t h2o 4ventili, kateri bo imel več kot 20kw v zaprti verziji pa seveda 11kw.Tako, da bo v bližnji bodočnosti bodo vozila SM z racing agregati po katerih ne bomo pogrešali 2t.

menesamo nekaj zanima ko si napisal da kao 4t 125 4 ventili h2o-kak to misljeno ??

lp

Objavljeno

jah pač: 125ccm, (H2O) - vodno hlajen, 4-taktni, 4 ventili (ko pri avtu 16V sam avto (povprečen) ima 4 valje in ima zato 16 ventilov, ta motor pa ima "samo" en valj in zato samo 4 ventile)

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!