boga Objavljeno Marec 11, 2006 Opozori Objavljeno Marec 11, 2006 te bi pa ja rajsi napisal da bodo meli vodno hlajenje . to se pravi podobni motorji kot jih imajo mz125 4t :OK: :OK:
dr_lunatic Objavljeno Marec 11, 2006 Avtor Opozori Objavljeno Marec 11, 2006 In to bi mi enostavno ''presadili'' na nas motor al kaj... Pa tudi --->kolko pribl. naj bi to stalo, ko pride vn?
abn Objavljeno Marec 12, 2006 Opozori Objavljeno Marec 12, 2006 te bi pa ja rajsi napisal da bodo meli vodno hlajenje . to se pravi podobni motorji kot jih imajo mz125 4t :OK: :OK: mogoče sem nejasno napisal oznake :whistle: če že primerjamo je ali bo bolj podoben agregatu crf 250 kot pa MZ 125 4t :) Če bo vse to bo na novih vozilih 2007 in ne na obstoječi platformi.
dr_lunatic Objavljeno Marec 12, 2006 Avtor Opozori Objavljeno Marec 12, 2006 No ja odločil sem se... Odločil sem se za Tomosa SM125 CUP Zakaj: -ima manjše stroške (popravila, benz) in mi nimamo ravno dosti denarja za veliko popravljanja -ima boljše bremze, izgled in vzmetenje -za pozneje, ko bom potreboval občutno več moči bodo na voljo predelave No to bitko med 2T in 4T v kat. 125ccm je zmagal 4T ampak tema pa lahko ostaja za nadaljne razprave, novosti, izkušnje (tudi iz moje strani), itd.
<=YaMaHa=> Objavljeno Marec 12, 2006 Opozori Objavljeno Marec 12, 2006 No sicer tale tomos SM ne zgleda slabo in si se tut pravilno odloču če iščeš motor z majhno porabo,pocen vzdrževanjem,itd...ampak o moči se pa DT pa tomos tut od delč ne morta primerjat .) Skor stavit bi se upu da se tomosa ne da tolk zrihtat da bi bil konkurenčn original DTjki(s tem pa nimam v mislih kakih 1000ccm kitov al pa kašnih podobnih bajno dragih predelav...sej vemo da se z denarjem da kupit vse)...če pa DTjko malenkost zrihtaš je pa sploh neulovljiva :yea1:
garfield Objavljeno Marec 12, 2006 Opozori Objavljeno Marec 12, 2006 dt je dvotaktna tomos je pa štirtakten tko d tuki nima smisla primerjat ta dva motorja :grim
GrCaR Objavljeno Marec 12, 2006 Opozori Objavljeno Marec 12, 2006 pa tomos je SM motor, DT-jka pa enduro .)
jest Objavljeno Marec 13, 2006 Opozori Objavljeno Marec 13, 2006 In to bi mi enostavno ''presadili'' na nas motor al kaj... Pa tudi --->kolko pribl. naj bi to stalo, ko pride vn? Ne približno ampak, kar točno ti lahko povem da bo tak racing bike stal okol 1,25 m Sit, kar je za 99 % SLO mularije too much (saj sanjajo o mitotih iz italije za 2000 EUR). Ti si kr kup kitajca; eno leto bo že šou (80 na uro max)- pol pa v kanto
batzajla Objavljeno Marec 13, 2006 Opozori Objavljeno Marec 13, 2006 (popravljeno) jst loh sam potrdim,da so mašine res unsfukable. nobena ni crknla,pa če smo se še tko matral :D kakšen konj manjka,cena je tud kr poštena(matr,preke maljon...),ampak je vredu motor.in majhna poraba in stroški znajo bit velik plus,če ti vsega ne financirajo starši :whistle: mogoč je za daljše fure sedež mal preveč športen Popravljeno Marec 13, 2006. Popravil batzajla
dr_lunatic Objavljeno Marec 15, 2006 Avtor Opozori Objavljeno Marec 15, 2006 No ja da gremo spet on topic...a mislite, da bi se dalo pol, ko pride vn tisti 4t h2o 20kW vn, da bi se ga nabavlo in se ga menjalo z obstoječim agregatom? In za malo športne sedeže me ne briga ravno dosti, če lahko 3-4 ure presedim na bicikli mi to verjetno ne bo problem. Če pa že primerjamo...a je bolj udobna Yamahca al Tomos?
k0ci Objavljeno Marec 16, 2006 Opozori Objavljeno Marec 16, 2006 no pa da mal podatkov gor dam, prepisanih iz (vir): MOTOSI 9 (feb., mar., apr 2006) moč: 8kW (10,8KM) pri 8000 rpm višina sedeža: 950mm posoda za gorivo: 10 l suha teža: 107kg največja hitrost: 95km/h REPLIKA: -akrapovičev izpušni sistem -moč: 10,4kW pri 8000 rpm -carbon look design -aluminijasta kolesa -prednji zavorni kolut premera 300mm z RADIALNO !!! zavorno čeljustjo -vilice upside down premera 40mm -nastavljiva blažilna noga -111kg PS: replika, ki bo omejena na sto kosov se bo prodajala samo po internetu!!!
dr_lunatic Objavljeno Marec 16, 2006 Avtor Opozori Objavljeno Marec 16, 2006 REPLIKA: -akrapovičev izpušni sistem -moč: 10,4kW pri 8000 rpm -carbon look design -aluminijasta kolesa -prednji zavorni kolut premera 300mm z RADIALNO !!! zavorno čeljustjo -vilice upside down premera 40mm -nastavljiva blažilna noga -111kg PS: replika, ki bo omejena na sto kosov se bo prodajala samo po internetu!!! Malo popravljeni podatki: -prednji zavorni kolut premera 300mm z RADIALNO !!! zavorno čeljustjo, z plavajočim diskom -USD vilice upside down premera 40mm
k0ci Objavljeno Marec 16, 2006 Opozori Objavljeno Marec 16, 2006 (popravljeno) khm...: -če je radialna čeljust je logično da je pol disk plavajoč -si že kdaj pomislu kaj pomeni USD ? ne? to pomeni UpSide Down Popravljeno Marec 16, 2006. Popravil k0ci
dr_lunatic Objavljeno Marec 16, 2006 Avtor Opozori Objavljeno Marec 16, 2006 khm...: -če je radialna čeljust je logično da je pol disk plavajoč -si že kdaj pomislu kaj pomeni USD ? ne? to pomeni UpSide Down aha...ups...ma dobro, mladi smo na svetu da se ucimo
reesko Objavljeno Marec 16, 2006 Opozori Objavljeno Marec 16, 2006 aha...ups...ma dobro, mladi smo na svetu da se ucimo ej prjatu morš vedt da koci use ve :P a veste kaj mene zanima...zdej ste neki na velko začel pisat o teh tomosih pa to...a pa kdo sploh res misl kupt al je to sam zanimanje???
aligg Objavljeno Marec 16, 2006 Opozori Objavljeno Marec 16, 2006 Mislmo ja. .) Ti bi pa že lahku nehou offtopicirat, in nakladou v svoji cagiva temi!
dr_lunatic Objavljeno Marec 16, 2006 Avtor Opozori Objavljeno Marec 16, 2006 Ah pač je ponosen na svoj motor, kot smo vsi...še jaz, ki imam starega razsutega (po moji zaslugi) Tomos avtomatika...ampak me neki zanima...če maš predelan motor kaj je kšna fora za zmanjšat moč pred tehničnim (za registracijo) brez da vse razstaviš in vrneš v prvotno stanje?
<=YaMaHa=> Objavljeno Marec 16, 2006 Opozori Objavljeno Marec 16, 2006 Maš varjanto da si kakšno "podložko" narediš pa vstaviš na začetek avspuha...to ti zna kar dobr zamorit motor tko da si morš samo en popoldne vzet da mal poekspirimentiraš pa maš super blokado :)
dr_lunatic Objavljeno Marec 16, 2006 Avtor Opozori Objavljeno Marec 16, 2006 Maš varjanto da si kakšno "podložko" narediš pa vstaviš na začetek avspuha...to ti zna kar dobr zamorit motor tko da si morš samo en popoldne vzet da mal poekspirimentiraš pa maš super blokado :) Aha...in kako ves kdaj je prav?
<=YaMaHa=> Objavljeno Marec 16, 2006 Opozori Objavljeno Marec 16, 2006 Zablokiraj tolk da ti gre motor 30 na uro pa ti 100% noben ne bo nič težil .) ...dobr pretiravam,ampak zablokiraš po občutku,a ne :)
Jure Objavljeno Marec 16, 2006 Opozori Objavljeno Marec 16, 2006 Ah pač je ponosen na svoj motor, kot smo vsi...še jaz, ki imam starega razsutega (po moji zaslugi) Tomos avtomatika...ampak me neki zanima...če maš predelan motor kaj je kšna fora za zmanjšat moč pred tehničnim (za registracijo) brez da vse razstaviš in vrneš v prvotno stanje? Podložko lahko namestiš tudi med frgazar in cilinder. Tako je biu zablokiran moj ATX ko je biu nov, ker je imel original BT motor gor. (Dalnjega leta 1999 :)) ej ZED kaj pa tu vozš da si tok pametn???se bova zmanla pa boiva en drag udarla...oz bom jst reku denziju k te pa sleče z mitotom :D bravo grčar :worship: teb se vid da si se z mano začeu družt :P Jaz sem takoj za drag, ker sem eden izmed tistih skeptikov, ki močno dvomi o teh cagivinih 200km/h (realnih)... Glede na to, da imam sam 78KM pri 650ccm in mi cca 210km/h predstavlja max hitrost po ravnem, kar ne morem verjet da bi ena 125cagiva tudi šla toliko.. .)
<=YaMaHa=> Objavljeno Marec 16, 2006 Opozori Objavljeno Marec 16, 2006 Podložko lahko namestiš tudi med frgazar in cilinder. Tako je biu zablokiran moj ATX ko je biu nov, ker je imel original BT motor gor. (Dalnjega leta 1999 :) ) Jaz sem takoj za drag, ker sem eden izmed tistih skeptikov, ki močno dvomi o teh cagivinih 200km/h (realnih)... Glede na to, da imam sam 78KM pri 650ccm in mi cca 210km/h predstavlja max hitrost po ravnem, kar ne morem verjet da bi ena 125cagiva tudi šla toliko.. .) Ja tut za med frgazar pa cilindr se da kej narest ja :yes: No zdej bomo pa mitovce poslušal kako lovijo čez ovinke razne R6ke,pa ninđe pa tko naprej... :naughty: :devil: :whistle:
reesko Objavljeno Marec 17, 2006 Opozori Objavljeno Marec 17, 2006 ok ne bi o tem kdo offtopicira!!! ampak usen...to je že vse res in prou da se da podložko med cilindr pa auspuh(to je npr. če kupte novi auspuh mf za mopede).ampak ko ga vi pelejete na tehničnega vam tam ne bojo tega upoištevali če ste to naredili sami doma...tam so res bolj čudni ljudje ampak tudi oni vejo kako je motor blokiran in koliko ima dejanske moči .) če je motor na tehničnem "blokiran" s tako prej omenjeno podložko je motor len in zamorjen in takega motorja oni ne spustijo čez če nimaš vez(če pa maš veze pa ne vem zakaj sanjaš o podložki) ker oni potem sumijo da je kaj narobe z motorjem... in še nekaj ne boš ne prvi ne zadnji ki je to razmišljal...saj ne rečem se da DOBRO narediti in se skoraj ne opazi...moj bratranc je meu v skuterju v auspuhu si je našvasu al ne vem kako je notr dobu en manjši ror k mu je zmanšal pretok unih plinov in je zato motor bil blokiran na 45km/h :D problem je biu samo v tem ker so probali motor na valerjih in je zaradi prevelikega napora mu neki razfukal u auspuhu...in je mogu še nov auspuh nekje dobit... tko da ne vem če se splača :D razmisl...če ti rata pa to dobr nardit pol mi dej pa cifro pa če bom rabu te pokličem :P @ZED lahko se enkrat zmenva :P
dr_lunatic Objavljeno Marec 28, 2006 Avtor Opozori Objavljeno Marec 28, 2006 (popravljeno) evo nova stvar...navsezadnje sm nabavu Yamaho kr js sm bol enduraš ko kej druzga pa tudi zaradi moči...jah glede na to da ima tomos malo manj konjev ko Yamaha z omejevalci bi res primanjkovalo moči...v že vprvi se pozna moč, kaj šele v drugi ali četrti Aja...da ne govorimo o vožnji v dvoje... Popravljeno Marec 28, 2006. Popravil dr_lunatic
Priporočene objave