Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

:lol1:

ja naj bi bil mal slabš ja sam da bi se pa kaj zjebal zarad tega to pa ni res, no baje so sam dizli mel neke probleme

drgač pa jaz itq tankam 100 pa jo zaenkrat dobiš samo na OMW-ju

kok pa stane tale 100oktanski benz...kok je dražji od 95 al pa 98??

Objavljeno

resko pa kje ti živiš :lol1:

100 oktanc majo na OMW-jih namesto 98-ke in stane isto kot 98 na petrolu

Objavljeno

resko pa kje ti živiš :lol1:

100 oktanc majo na OMW-jih namesto 98-ke in stane isto kot 98 na petrolu

ja sori no k sm uprašu...nimamo nobene OMW pumpe tuki k so same petrol :blush:

bom drugič rajš tih

Objavljeno

ne ne sej sm mislu zravn napisat da vrjetn nimaš v okolici nobene OMW pumpe pa zato ne veš, pa sm pozabu :blush:

Objavljeno

ja sj .... ce gresh na OMV se ti ful bolj splaca 100oktanskega tankat ... :)

Eh nič, včasih je zraven malo vode.

ja ej to je res ....... kar se tega tice ma OMV zelo bols bencin .... tko da sicer se nism tanku nboenga druzga notr kokr petrolovga 95 samo morm sprobat it en dan 100ko ......

ej ka pa praviste kej na italjanski bencin ? namrec v ajdovscini so zej nardili na novo AGIP .... kaksn je pa tam bencin ?

Objavljeno

Ali točiš vedno eno ali pa vedno drugo. Takole če sem pa že tam bom pa 100oktanca toču nima smisla, ker pri normalnih motorjih nima veze.

Objavljeno

Ali točiš vedno eno ali pa vedno drugo. Takole če sem pa že tam bom pa 100oktanca toču nima smisla, ker pri normalnih motorjih nima veze.

ma kaj pol se kej pozna ce tankas 100 ?

Objavljeno

Ali točiš vedno eno ali pa vedno drugo. Takole če sem pa že tam bom pa 100oktanca toču nima smisla, ker pri normalnih motorjih nima veze.

itq da ma veze .)

pr vsaki stvari se pozna...mal bl more it...sam to ni velkih razlik...malenkost se pa more poznt :D

Objavljeno

itq da ma veze .)

pr vsaki stvari se pozna...mal bl more it...sam to ni velkih razlik...malenkost se pa more poznt :D

ja pa upm da bi leps teklo :P a bi ?

Objavljeno

ja pa upm da bi leps teklo :P a bi ?

ja kako bi teklo ne morm rečt...sam mal se more na moči poznt...ker drugače benz izgoreva .)

kemija 8 klas osnovne šole :P

Objavljeno

eh pa ni to nč na moči no :D sej sm reku da se to pozna ko mašina klenka, klenkanje pa je za mašino škodljivo (v cilindru se ustvari sila, ki je enaka udarcu po kapi z macolo), zato se, če motor klenka, v tank nalije bencin z večjim št. oktanov

Objavljeno

Ker se glih o 100 oktanskem bencinu mente....sem 2x polniga tankal in 2x sprazno do konca(100 oktanca seveda),pa se ni nic poznalo kot eni pravjo da gre bol,to je sam ....... edina razlika ki je bla opazna med 95 in 100 oktanskim bencinom je bla da je bla en liter vecja poraba,kar pa ni dobro :(

Objavljeno

Ker se glih o 100 oktanskem bencinu mente....sem 2x polniga tankal in 2x sprazno do konca(100 oktanca seveda),pa se ni nic poznalo kot eni pravjo da gre bol,to je sam ....... edina razlika ki je bla opazna med 95 in 100 oktanskim bencinom je bla da je bla en liter vecja poraba,kar pa ni dobro :(

ah poraba ni bla višja zarad benza, ne bluzi

Objavljeno

Ja pa je razlika.

Jst ko tankam 100 oktanca se nekako počutim bolje, bolj sigurno, ker vem da imam najboljše v kestlu.

Torej je vredno tistih par tolarjev :)

(pa še tolažim se s tem, bolš da zdej tankam za tak keš, koker pa počakam en mesec pa bom za isti dnar tanku 95)

Objavljeno

eh pa ni to nč na moči no :D sej sm reku da se to pozna ko mašina klenka, klenkanje pa je za mašino škodljivo (v cilindru se ustvari sila, ki je enaka udarcu po kapi z macolo), zato se, če motor klenka, v tank nalije bencin z večjim št. oktanov

prjatli moji.....POZNA SE če tankaš več oktanca .)

a vm fuknem na glavo 100 knig k to piše u teoriji notr???al rečm kšnmu dirkaču k ve kako to gre da vs povoz :P

k zdej vs mam pa že dost...un je reku to un je reku drugo...noben ni nč reku...tist povejte kar je res :angry:

Objavljeno

reesko si spet kaj čudnga pojedu dans :?

a ti bi dirkaču reku a...k ne veš da morajo met dirkalne mašine več oktanov ker so navite

še enkrat: št oktanov pove samo, kako je bencin odporen na samovžig (t.j.: pritisk, ki nastane ob stiskanju mešanice)in s št. oktanov je posledično podana tudi eksplozivnos le tega (manj je oktanov, bolj je eksploziven) zato s št oktanov uravnavamo klenkanje, ki je za motor škodljivo

Objavljeno

reesko si spet kaj čudnga pojedu dans :?

a ti bi dirkaču reku a...k ne veš da morajo met dirkalne mašine več oktanov ker so navite

še enkrat: št oktanov pove samo, kako je bencin odporen na samovžig (t.j.: pritisk, ki nastane ob stiskanju mešanice)in s št. oktanov je posledično podana tudi eksplozivnos le tega (manj je oktanov, bolj je eksploziven) zato s št oktanov uravnavamo klenkanje, ki je za motor škodljivo

jao koci....sej sm ti že po msnju povedu...ne da se mi še tuki pisat :D

Objavljeno

Ce je za avto tovarniska specifikacija, da deluje z 95 oktanskim bencinom in je avto stock, torej nepredelan potem ne bo prav nobenih pridobitev v moci.

Kaj sploh je oktansko število? To je razmerje, ki določi vsebnost oktana in izoheptana v bencinu. Z drugimi besedami, 95-oktanski bencin vsebuje 95% oktana in 5% izoheptana. Izoheptan ima en atom ogljika manj, tako je razlika v energetski vrednosti med 95 in 98 oktanskim bencinom zanemarljiva. Ker obstajajo bencini z višjim oktanskim številom kot 100, gre tam za primerjalno označevanje, saj gre za normalen bencin kateremu so dodani aditivi za povečevanje "odpornosti" na samovžig in tako dejansko ta oznaka pomeni, da ima enake lastnosti, kot bi jih imel recimo 120 oktanski bencin.

V praksi se razlika v oktanskem številu kaže samo pri pogojih za samovžig(klenkanje), kjer je potrebna višja temperatura in tlak, da se bencin z višjim oktanskim številom vžge sam od sebe. To je pomembno predvsem pri motorjih z visoko kompresijo, ter prisilno polnjenih motorjih, ker oboji v najbolj kritičnem trenutku - trenutku vžiga dosegajo višje tlake in s tem tudi temperature zmesi goriva in oksidanta, zaradi česa je še večja možnost samovžiga.

BlueGTI je na suxu res opravil natančno primerjavo goriv a je za večino normalnih uporabnikov brezpredmetna, saj je testiral na konkretno predelanem turbo motorju, kateri kaj manj kot dobrega 98 oktanskega bencina ne prebavi.

Za večino ljudi z nepredelanimi motorji katerih pokrovček za rezervoar nosi oznako "95 Unleaded" prednosti ne bo. Nikakor pa avto ne bo šel bolje ali hitreje, ter morebiti celo pridobil celo štalo fantomskih žrebcev.

Kar se pa porabe tiče se mi zdi, da je v igri bolj placebo efekt, torej, da imajo ljudje ki tankajo 98-oktanski bencin nižjo porabo, ker podzavestno vozijo bolj umirjeno.

Zase lahko rečem, da ko sem poskusil par rezervoarjev 98-oktanskega bencina sem bil presenečen, da se je poraba celo povišala za približno liter na 100 km.

Citirano z nekega drugega foruma, da bo nekaterim malo bolj jasno kaj pomenijo tisti oktani.

Objavljeno

pa to jst tupim tle že 2 strani pa zgleda da brez učinka :D

Objavljeno

mhm ... se prav mam jst v homologaciskem napisan 95 ..... samo zej ko nima vec blokad bi blo bols da vec tankam ?

Objavljeno

ah poraba ni bla višja zarad benza, ne bluzi

Zarad cesa pa,takrat se nism vozo nic kaj hitrej in ga nism nic kaj bol tisal kot pa ponavadi,ker vec ne gre kot pa do blokade,zdaj pa ce je not 95 al pa 100 oktanc,ne bo slo vec,in dvakrat ko sem tankal 100 oktanca mi je pil 8 litrov,ko mi ponavadi 7,pa to je seveda voznja na blokadi oz dok se je ne slisi :D

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!