bna Objavljeno April 2, 2006 Deli Objavljeno April 2, 2006 General Information: Vehicle Type: 2-door convertible, production car Configuration: Front Engine/RWD Engine: V8 Displacement: 12900 cc Horsepower: 1100 bhp @ 7000 rpm Torque: 1298 lb-ft @ 5600 rpm, (1,760 Nm)!!!!! Max RPM: 8000 rpm Transmission: 4-Speed Manual Podjetje Weineck, specializirano in znano po predelavah in razvoju lastnih motorjev, je pripravilo verjetno najbolj potentno cobro vseh časov. Motor, ki so ga vgradili v cobro, ni veliki serijski ameriški bigblock agregat, ne, V8 so razvili v celoti v lastni režiji v svoji delavnici v majhnem kraju Bad Gandersheim. Gre za motor v pravem pomenu besede: 12,9 litra delovne prostornine, 1.100 KM in neverjetnih 1.760 Nm največjega navora. Tolikšne moči pa niso dobili z vgradnjo danes modernih pripomočkov za prisilno polnjenje, motor namreč prosto diha skozi dva štirikratna uplinjača. Tolikšno moč so pridobili z velikim razponom razpoložljivih vrtljajev, s filigransko natančnostjo izdelave sestavnih delov motorja in uporabo najmodernejših materialov. Vrtenje ročične gredi motorja šele pri 8.000 vrtljajih prekine omejevalnik, impozantnih 1.100 KM je na voljo 1.000 vrtljajev nižje. Največji navor tovornjaka pa motor ponuja pri 5.600 vrtljajih v minuti. Motor zahteva Super Plus 98 oktansko gorivo. Edinstven je tudi štiristopenjski menjalnik, ki vso to moč prenaša na zadnji kolesni par in prenese obremenitve do največ 2.000 Nm navora. Moč poskuša nadzorovati serijsko vgrajena zapora diferenciala s 75-odstotno možnostjo zapore. Platišča velikosti 18 palcev obkrožajo specialne pnevmatike dimenzij 315/35 zadaj, ki se bolj kot ne le skušajo oprijemati asfalta in prenašati moč na cesto, najbolje pri zunanjih temperaturah okoli 30 stopinj Celzija, še dodajajo pri Weinecku. Spredaj so nameščene ožje pnevmatike dimenzij 255/40, ravno tako na tridelnih 18-palčnih lahkih platiščih. V kolikor lahko verjamemo podatkom proizvajalca, dobrih 1.100 kg težka weineck cobra 780 cui limited edition (cui pomeni prostornino v kubičnih inčih) v 3,8 sekunde doseže 100 km/h. Le 1,5 sekunde kasneje, to je v zgolj 5,3, je avto že na 200 km/h, magičnih 300 km/h pa vsi, ki znajo, zmorejo in si upajo, dosežejo v dobrih 10 sekundah. Tolikšno moč in sile, ki delujejo na avtomobil pri takšnih pospeških, lahko prenese le zares trdna konstrukcija vozila. Karoserija, izdelana iz ogljikovih vlaken, počiva na izredno močnem in trdnem, v celoti kovinskem ogrodju, z nosilnimi cevnimi elementi premera štiri palce. Podvozje, izdelano večinoma iz aluminija, odločilno prispeva k nizki skupni teži, posamične obese, natančen servo volan in dirkaške zavore pa omogočajo zanesljivo upravljanje in ustavljanje vozila. V kolikor vozila ne obdržite na cesti, vas pri življenju skuša obdržati masivna cevna zaščita ob prevračanju. Ureditev notranjosti vozila pri Weinecku v celoti prepuščajo kupcem. Klasični merilni instrumenti izdelovalca Smith so lahko oplemeniteni z usnjem na sedežih, volanom iz kombinacije lesa in aluminija in bogato ozaljšanim, z velurjem prekritim prostorom za noge. V primeru dežja lahko preko glav voznik in sovoznik potegneta zasilno platneno streho, za doplačilo je na voljo tudi trda streha – hardtop. Upanje, da boste lahko kupili omejeno serijo te cobre, pri Weinecku sicer pozdravljajo, a opozarjajo, da nameravajo izdelati le 15 primerkov. Prvo so že izročili navdušenemu kupcu v Malezijo. Cene: odvisne od želja in moči motorja. Za cesto certificirani modeli cobre z zgolj 500 KM so pri Weinecku na voljo od 145.000 evrov naprej. Poleg zgoraj opisane omejene serije z 1.100 KM pa na posebno željo lahko izdelajo tudi močnejše modele, ki nudijo 1.200 ali celo 1.300 KM. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SiR Objavljeno April 2, 2006 Deli Objavljeno April 2, 2006 in to si skopiral od kod že? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bna Objavljeno April 2, 2006 Avtor Deli Objavljeno April 2, 2006 in to si skopiral od kod že? mobisux :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se