Skoči na vsebino

Yamaha XVS 1100 Dragstar


Priporočene objave

Objavljeno

Pozdravljeni vsi skupaj!

Na servisu so mi menjali akumulator, pa mi je mal čudno, da so dal samo 12-amperskega.

Zanima me, če je akumulator prešibak, oziroma, mi lahko kdo sporoči kakšne so specifikacije in mere originalnega akumulatorja za ta motor (XVS 1100A). Originalnega sicer nimam namen kupovati - zanimajo me zgolj mere in moč.

Najlepša hvala za odgovor.

Jaka

Objavljeno

Močnejšega od 14ah za motor še nisem videl. Če ti vžiga normalno se nimaš kej sekirat.

Objavljeno

Močnejšega od 14ah za motor še nisem videl. Če ti vžiga normalno se nimaš kej sekirat.

vsak BMW ima močnejšega....jaz imam 20 Ah....

Objavljeno

Saj ravno to je problem, ker ne vžiga čist kul.

Motor sem kupil rabljen, zamenjati je bilo potrebno akumulator, tako, da se sprašujem, če bi motor vžgal kaj lažje, če bi bil akumulator močnejši.

Prosim vse, ki imajo Dragstarja 1100, da mi pomagate in sporočite - kakšen je originalen akumulator - moč in dimenzije.

Najlepša hvala za odgovore in lep pozdrav!

Jaka

Objavljeno

Pozdravljeni vsi skupaj!

Na servisu so mi menjali akumulator, pa mi je mal čudno, da so dal samo 12-amperskega.

Zanima me, če je akumulator prešibak, oziroma, mi lahko kdo sporoči kakšne so specifikacije in mere originalnega akumulatorja za ta motor (XVS 1100A). Originalnega sicer nimam namen kupovati - zanimajo me zgolj mere in moč.

Najlepša hvala za odgovor.

Jaka

Zdajle sem zate pogledal v teh.podatke Yamaha dragstar 1100 xvs 1100A original akumulator je brez vzdrževanja (gele) 12 V/12 A :OK:

  • 1 leto pozneje...
Objavljeno

Mene pa zanima če ima kdo mogoče za dragstarja "tesnilo" katero pride na pokrovček za gorivo. Žal razpadel komplet mehanizem pogrešam pa le to tesnilo vse ostalo sem našel v rezervarju :headbang: in med nogami.

Objavljeno
Močnejšega od 14ah za motor še nisem videl. Če ti vžiga normalno se nimaš kej sekirat.

Hop, a Laverda pa ni motor? Sem imel notri 45 Ah. Izgleda, da je prejšnji lastnik bil malo Gorenjca (za avto je cenejši, kot za motor). Delalo kot šus.

Jaz imam na Classicu 10Ah.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Živjo

Zanima me kater material nabavit za Dragstarja 1100 in kaj vse pregledat. Iz preventive bi si naredil velik servis le uplinjače in kardan bi dal na servis.

Včeraj sem imel dol zračni filter in opazil, da je kar nekaj praha pomešanega z olje na steni ohišja + spodaj je ena cevka v kateri je čep in po odstranitvi le tega se je ven ulilo gosto olje al nekaj takega. A je to normalno? V mislih imam tank dol uzet in vse zračne kanale očistit.

Kako pa je kaj z K&N filtrom in igel za uplinjače?

Še link do nove igrače http://www.youtube.com/watch?v=78m1RUo0knI

Objavljeno
Živjo

Zanima me kater material nabavit za Dragstarja 1100 in kaj vse pregledat. Iz preventive bi si naredil velik servis le uplinjače in kardan bi dal na servis.

Včeraj sem imel dol zračni filter in opazil, da je kar nekaj praha pomešanega z olje na steni ohišja + spodaj je ena cevka v kateri je čep in po odstranitvi le tega se je ven ulilo gosto olje al nekaj takega. A je to normalno? V mislih imam tank dol uzet in vse zračne kanale očistit.

Kako pa je kaj z K&N filtrom in igel za uplinjače?

Še link do nove igrače http://www.youtube.com/watch?v=78m1RUo0knI

Sicer nisem mehanik, ampak mislim, da se nimaš kaj sekirat. Verjetno je bilo ob menjavi olja v motorju natočenega malo preveč olja in ga je mašina "zmetala" v zračni filter. Tista cevka je, vsaj na mojem Triumphu je tako, namenjena prav temu, da tako "pridobljeno" olje spustiš iz zračnega filtra. Skratka, po moje ni razloga za sekirancijo. Pojdi se raje malo vozit.

LP GH

Objavljeno
Živjo

Zanima me kater material nabavit za Dragstarja 1100 in kaj vse pregledat. Iz preventive bi si naredil velik servis le uplinjače in kardan bi dal na servis.

Včeraj sem imel dol zračni filter in opazil, da je kar nekaj praha pomešanega z olje na steni ohišja + spodaj je ena cevka v kateri je čep in po odstranitvi le tega se je ven ulilo gosto olje al nekaj takega. A je to normalno? V mislih imam tank dol uzet in vse zračne kanale očistit.

Kako pa je kaj z K&N filtrom in igel za uplinjače?

Še link do nove igrače http://www.youtube.com/watch?v=78m1RUo0knI

Sicer nisem mehanik, ampak mislim, da se nimaš kaj sekirat. Verjetno je bilo ob menjavi olja v motorju natočenega malo preveč olja in ga je mašina "zmetala" v zračni filter. Tista cevka je, vsaj na mojem Triumphu je tako, namenjena prav temu, da tako "pridobljeno" olje spustiš iz zračnega filtra. Skratka, po moje ni razloga za sekirancijo. Pojdi se raje malo vozit.

LP GH

Objavljeno

Kako pa je kaj z K&N filtrom in igel za uplinjače?

Filter daj original igle pa menjaj,če ti zdaj premalo kuri.Čim boš drkal po fergazerjih bo samo slabše.Če bi pa rad dirkal najprej zamenjaj motor vsaj za kak neiked,če že ne za SS. :whistle:

Objavljeno

Ne bom kar original pustil :) bom samo zamenjal za nov original filter. O ne grem več na SS ni šans ni ga lepšega kot custom choper :worship:

To glede filtra in igel me je samo zanimalo če se splača ne pa, da bi divjal. Najlepša vožnaj je tam 70-80 kmh.

Kako je pa kaj z olji ?

20W-50

10W-40

5 W-40

Objavljeno
Ne bom kar original pustil :) bom samo zamenjal za nov original filter. O ne grem več na SS ni šans ni ga lepšega kot custom choper :worship:

To glede filtra in igel me je samo zanimalo če se splača ne pa, da bi divjal. Najlepša vožnaj je tam 70-80 kmh.

Kako je pa kaj z olji ?

20W-50

10W-40

5 W-40

za drek pumpo je vsako olje v redu :naughty: ne moreš pa zgrešit z 10/40 polsintetika ... :grim

Objavljeno

V Louisovem katalogu so mere za tvoj akumolator, 150-69-144, amperaža 13 Ah, levi plus.

Objavljeno (popravljeno)
Ne bom kar original pustil :) bom samo zamenjal za nov original filter. O ne grem več na SS ni šans ni ga lepšega kot custom choper :worship:

Točno tako,dokler se nevsedeš na "pravi "motor !!!!!

To glede filtra in igel me je samo zanimalo če se splača ne pa, da bi divjal. Najlepša vožnaj je tam 70-80 kmh.

Če kučiraš samo z 70-80 km/h bi ti priporočal Hondo Zoomer 50 ccm poraba ca 1,5 l na 100 km celoletna registracija,pa je samo ca 50 EU

Kako je pa kaj z olji ?

20W-50

10W-40Za 70-80 km/h pa bo dobro že malo dražje jedilno olje.(samo,da neboš res nalil) :headbang:

5 W-40

Pa brez zamere malo heca!!!

Popravljeno . Popravil Brumer
Objavljeno
Pa brez zamere malo heca!!!

Nema zamere! Vendar tisti moj avatar me zmeraj spomni na to, da sem lahko še vedno srečen, da sem med živimi. Žal enih par ni več take sreče. Zato po nekaj letnem premoru pridem raje nazaj z drek pumpo kateri nič ne manjka. In še enkrat ne naredi te hitrost motorista. Sicer boste prav hecno zgledali, ko boste po novem tistih 130 konjičkov koliko bo jih še v rezervi šparali, da vas radar ne dobi.

Včeraj sem ravno videl kako sta ležala dva plastičara v jarku pri Gorišnici.

No še vedno pa iščem en pameten odgovor o olju saj sintetika in po nekaterih tudi polsintetika odpade zaradi mokre sklopke.

10w40 polsintetika (pravijo, da bi naj sklopka začela drset)

20w50 mineralno

Zanima jo me samo komentari tistih kateri poznajo to sceno ne pa, da kar nekaj pišejo in smetijo tam kjer ni treba.

Objavljeno

15w 50 polsintetika.

S polno sintetičnim pa res zna drset.

Mineralno bi bilo tudi redu, če ga menjaš na 5-6k km.

Objavljeno
15w 50 polsintetika.

S polno sintetičnim pa res zna drset.

Mineralno bi bilo tudi redu, če ga menjaš na 5-6k km.

Na servisu mi je ponujal 10w40 yamalube 4 polsintetiko to bi naj tudi bilo vredu ali?

Jebi ga se še navajam na drek pumpo prej sem sintetiko not vlival pa je delalo kot švicarska ura.

  • 6 let pozneje...
Objavljeno

kupu sm xvs 1100 z narejenim servisom 10W40... zdej opažam pa da mi sklopka spodrsuje...a bi blo dobro kšno drugo olje vlit noter al kaj. motor ma 35.000km...ne verjamem da je sklopka fuč.

  • 3 let pozneje...
Objavljeno

Imam problem z izpuhom na dragstarju 1100 classic 2007.  Z original auspuhi je manjša poraba, hitreje potegne, lep izgled, a zvok katastrofa, kot sesalc.  Ko dam odrezan auspuh gor, brez dusilcev, je zvok super!!!  A poraba veliko večja, manjša moč,  niso tako masivni.  Je možno originalne predelati, da bi dobil neko sredino, da bi bil lep zvok, kot se spodobi za chopperje, a da bi  vseeno ostala moč in zmerna poraba? 

Objavljeno
pred 2 urami, Aries 01 pravi:

Imam problem z izpuhom na dragstarju 1100 classic 2007.  Z original auspuhi je manjša poraba, hitreje potegne, lep izgled, a zvok katastrofa, kot sesalc.  Ko dam odrezan auspuh gor, brez dusilcev, je zvok super!!!  A poraba veliko večja, manjša moč,  niso tako masivni.  Je možno originalne predelati, da bi dobil neko sredino, da bi bil lep zvok, kot se spodobi za chopperje, a da bi  vseeno ostala moč in zmerna poraba? 

preden odpreš novo temo, lahko pogledaš, če že obstaja...in potem tule postaviš vprašanje, kjer ti bodo znali svetovati.

http://motosvet.com/tabla/forum/83-izpušni-sistemi/

  • 4 let pozneje...
Objavljeno

Ima mogoče kdo v kratkem namen prodat dragstar-ja 1100? 

Prosim, če mi pošlje na ZS.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!