black_rider Objavljeno April 18, 2006 Opozori Objavljeno April 18, 2006 Pozdravljeni, jaz bi pa predelal svojo DT125- pa me zanima če ima kdo kakšne načrte, kako naj bi izgledal športni izpuh v notranjosti... kakršne koli... Fotr mi ga bo sam naredu na strojni šoli, pa me zanima kako naj bi izgledal. Hvala :D
JMatic Objavljeno April 18, 2006 Opozori Objavljeno April 18, 2006 pomoje bi najbolj zadeu ce bi probou zmert ksnga Dzianelija al pa ksnga tacga. na razlicnih tockah zmer pa je. notr pa itak nic ni (pomoje). ok razn lonca....tm mas pa itak cev, k je naluknjana kot sito, okol volno, pa zunanji okvir pa je to to, mere so bolj vazne, kokr pa kasn je notr
BaHa Objavljeno April 18, 2006 Opozori Objavljeno April 18, 2006 hm .... kaj pa ce bi ti mal tele druge sportno auspuhe (za na tvoj motor) zmeru (kot je reku mitofrik) pa bi skupj zracunu povprecje mer .... pol ti pa lahko rata auspuh bols ven kokr vsi drugi auspuhi :D :lol1: ka pa ves ..... kaj pa ce je vse res ? :OK:
_ales_ Objavljeno April 18, 2006 Opozori Objavljeno April 18, 2006 js sm ga oj jerrija kupu k je narjen iz wd40 piksne pa je zakon avspuh :OK:
reesko Objavljeno April 18, 2006 Opozori Objavljeno April 18, 2006 ej če ti rada nardit proizvodnjo...jst kupm kšnga športnga za male pare :P
garfield Objavljeno April 18, 2006 Opozori Objavljeno April 18, 2006 ej če ti rada nardit proizvodnjo...jst kupm kšnga športnga za male pare :P Za male pare dons ne bo nč <_<
boga Objavljeno April 20, 2006 Opozori Objavljeno April 20, 2006 nekaj slik mogoce ti bo v korist :) za zadek seveda :)
JMatic Objavljeno April 20, 2006 Opozori Objavljeno April 20, 2006 aja btw tele yadnje slikce...tele mu ne bojo lih u pomoc :> zato k so to samo restriktorji za glas
Gixxer Objavljeno April 20, 2006 Opozori Objavljeno April 20, 2006 ki se jih pa da dobit? pa pardon za :topic:
zlabo Objavljeno April 20, 2006 Opozori Objavljeno April 20, 2006 a to hočeš ti samo dušilec narditi al komplet, tudi resonančen lonec? samo z dušilcem ne boš nič prdobu, razen zvoka. resonančni lonec je pa konstruktorsko zelo občutlčjiva zadeva, namreč čisto vse dimenzije so važne, prav tako koti, itd. sicer obstajajo programi za računanje teh zadev, samo s tem boš lahko naredil auspuh kateri bo slabši od original. za te stvari je potrebna testna miza za merjenje moči in še kakšen dober inženir... če bi ble stvari tolk simpl bi vsak 2. šlosar delal dobre auspuhe za 2-taktarje, pa pač temu ni tako. p.s.: če bi ble te stvari tolk simpl bi si jaz že pozim naredu drug auspuh, sam pol vidš da ni tolk enostavn :nono:
zlabo Objavljeno April 20, 2006 Opozori Objavljeno April 20, 2006 (popravljeno) no da pa nebom sam govoru sta pa tuki dvestrani o 2-taktnih mašinah in se marsikaj tud o auspuhih najde: MacDizzy Roost - tuki je tud programček krneki . . . Vsemogočni Popravljeno April 20, 2006. Popravil zlabo
JMatic Objavljeno April 21, 2006 Opozori Objavljeno April 21, 2006 lej tole si pa spregledou :> online 2t calc
black_rider Objavljeno April 25, 2006 Avtor Opozori Objavljeno April 25, 2006 jst bi dal naredit sam zadnji lonec- menim da je noter blokada ki onemogoča pretok zraka... morda tudi zaradi katalizatorja... upam da bi pridobil kakšnih 5 KM... no ne vem... :?
reesko Objavljeno April 25, 2006 Opozori Objavljeno April 25, 2006 jst bi dal naredit sam zadnji lonec- menim da je noter blokada ki onemogoča pretok zraka... morda tudi zaradi katalizatorja... upam da bi pridobil kakšnih 5 KM... no ne vem... :? 5KM???si noooor?? to je pa mal preveč kar ti mislš .)
zlabo Objavljeno April 26, 2006 Opozori Objavljeno April 26, 2006 ne verjamem da so blokade v dušilcu, ponavadi so pri vstopni krivini, torej krivina pri cilindru. kaj a to maš katalizator??? nisem še vidu 2-t s katalizatorjem :blink:
reesko Objavljeno April 26, 2006 Opozori Objavljeno April 26, 2006 ne verjamem da so blokade v dušilcu, ponavadi so pri vstopni krivini, torej krivina pri cilindru. kaj a to maš katalizator??? nisem še vidu 2-t s katalizatorjem :blink: men je tud mal sumliv ta katalizator...sam če jst prou vem so tud blokade v loncu...tko sm jst slišu :closedeyes:
black_rider Objavljeno April 26, 2006 Avtor Opozori Objavljeno April 26, 2006 men je tud mal sumliv ta katalizator...sam če jst prou vem so tud blokade v loncu...tko sm jst slišu :closedeyes: DT-jka od letnika 2004 naprej ima katalizator in tako ustreza tudi normi EURO2. predvidevam da bi tukaj morala biti blokada, lonca si pa ne upam odpirati ker je skup zavarjen in nočem delat neke škode. Na začetnem delu izpuha je bila tudi cevčica, ki je vodila naravnost do filtra zraka-to je motor dušilo- odstranil sm jo in so samo nekoliko ( maaaaaaalo) boljši pospeški, ostalo pa se ni spremenilo. Če ne bo nič z loncem pa mi ostane samo še zamenjava plastičnih membran s karbonskimi. Zakomplicirano zablokiran motor... :fredy:
Stric Burek Objavljeno April 27, 2006 Opozori Objavljeno April 27, 2006 DT-jka od letnika 2004 naprej ima katalizator in tako ustreza tudi normi EURO2. predvidevam da bi tukaj morala biti blokada, lonca si pa ne upam odpirati ker je skup zavarjen in nočem delat neke škode. Na začetnem delu izpuha je bila tudi cevčica, ki je vodila naravnost do filtra zraka-to je motor dušilo- odstranil sm jo in so samo nekoliko ( maaaaaaalo) boljši pospeški, ostalo pa se ni spremenilo. Če ne bo nič z loncem pa mi ostane samo še zamenjava plastičnih membran s karbonskimi. Zakomplicirano zablokiran motor... :fredy: PLastične membrane niso blokada, so pač cenejše od karbonskih zato jih ne stavijo v originale... In s karbonskimi loputami(carbon reeds) ne boš prdobu skor nč. Motor je malenkost bolj odziven, to je pa tudi vse... to se ne splača dajat
stefyline Objavljeno Maj 3, 2006 Opozori Objavljeno Maj 3, 2006 Da še povem primer, pri DT-jki kolega je imel to čudežno 125, kupil je novo in je bila končna hitrost nekje slabih 110 km/h, na servisu so odstranjevali neke "elektronske blokade" učinka pa sploh ni bilo za opazit, potem mu je pa pri nekje 10k km na obvoznici, ko ga je tiščal kar nekaj časa do konca naenkrat nekaj rjavo pokadilo iz lonca, motor je pa znorel, da sem moral jaz za njim dragstarja kar pognati na pribl 130 da sem bil spet za njim in od takrat je pa potem ta DT-jka letela da drugi verjel niso da je sam 125 tka. Torej problem se nahaja nekje v loncu (možno katalizator ???) tak da je rešitev lonec po zvaru na pol potem pa novo lepo zavarit kar tudi ni tak problem za neke mojstre ki po šolah učijo, če sem prav razumel. STEF
boga Objavljeno Maj 3, 2006 Opozori Objavljeno Maj 3, 2006 če katalizator "zelo "zaduši moč motorja,kolko približno pridobiŠ moči na motorju če odstraniš katalizator pri 125 pri 2T? 4T? lp
RHonda Objavljeno Maj 3, 2006 Opozori Objavljeno Maj 3, 2006 Seveda se pozna na moči ! Za 125 sicer ne vem, vem pa da so mele rs 250 z katalizatorjem 55 hp, brez njega pa 70. Katalizator že itak zavira izpušne pline, pri 2t pa verjetno tudi zmanjšuje učinek resonance.
boga Objavljeno Maj 3, 2006 Opozori Objavljeno Maj 3, 2006 aha.. bom probal katalizator odstraniti na mojem motorju da vidim kaki je ucinek. upam da se bo poznalo :)
black_rider Objavljeno Maj 4, 2006 Avtor Opozori Objavljeno Maj 4, 2006 aha.. bom probal katalizator odstraniti na mojem motorju da vidim kaki je ucinek. upam da se bo poznalo :) toda kaj bo pa z okoljem?? :P Neki sm slišal po neuradnih podatkih da bodo tudi na motorjih začeli meriti izpušne pline... pol bi pa znalo biti problem, če je ima motor serijsko katalizator...
boga Objavljeno Maj 4, 2006 Opozori Objavljeno Maj 4, 2006 mas prav ja samo jaz se mam sreco da nea rabim na tehniski pregled peljati svoj motor se 2 leti !! :D
D_u_H_e_C Objavljeno Maj 4, 2006 Opozori Objavljeno Maj 4, 2006 toda kaj bo pa z okoljem?? :P Neki sm slišal po neuradnih podatkih da bodo tudi na motorjih začeli meriti izpušne pline... pol bi pa znalo biti problem, če je ima motor serijsko katalizator... na tehničnem se to še naj nebi zgodlo hitro... sicer pa sj če je motor segret pol pride majn izpušnih plinov ven...drgač pa bo sux to pol ko bojo merli
Priporočene objave