šokac Objavljeno April 19, 2006 Deli Objavljeno April 19, 2006 Pri čiščenju zadnjega platišča Yamahe Fazer letnik 09. 2005 , sem opazil aluminijaste ostružke v odprtini enega od krakov. :? Sodeč po obliki ostružkov sem mnenja, da so ti ostružki ostali v kraku še od tovarniške izdelave zadnjega platišča in malomarnega pregleda njihove kontrole. :angry: Da so ostružki prišli do odprtine komaj sedaj, je verjetno razlog bolj aktivne vožnje ter posledično večje centrifugalne sile. :blink: Kakšno je vaše mnenje? .) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ice Objavljeno April 19, 2006 Deli Objavljeno April 19, 2006 kupi motor. :devil: :lol1: peace. :whistle: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
šokac Objavljeno April 19, 2006 Avtor Deli Objavljeno April 19, 2006 kupi motor. :devil: :lol1: peace. :whistle: Na moj transakcijski račun mi pošlji nekaj tisoč ojrov, pa bom kupil... :P Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bigi Objavljeno April 19, 2006 Deli Objavljeno April 19, 2006 Mogoče si pa kaj narobe sestavil, ko si šravfal, pa ti struži. Pri meni je vse ok, razen rjav avspuh, ki je zamenjan z akrapotom in napaka, da v armaturi sveti signalka za dolgo luč. Kdo je narobe sestavil = ?. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ceso Objavljeno April 19, 2006 Deli Objavljeno April 19, 2006 prodaj ostružke in mel boš za pir :beer1: rižkoti na vse mislijo :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SiR Objavljeno April 19, 2006 Deli Objavljeno April 19, 2006 da ga ne bi še kdo strašil ... kaj bi blo v primeru, da mu ostružki med vožnjo od znotraj gumo preluknajo? ;) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
PERO58 Objavljeno April 19, 2006 Deli Objavljeno April 19, 2006 Pri čiščenju zadnjega platišča Yamahe Fazer letnik 09. 2005 , sem opazil aluminijaste ostružke v odprtini enega od krakov. :? Sodeč po obliki ostružkov sem mnenja, da so ti ostružki ostali v kraku še od tovarniške izdelave zadnjega platišča in malomarnega pregleda njihove kontrole. :angry: Da so ostružki prišli do odprtine komaj sedaj, je verjetno razlog bolj aktivne vožnje ter posledično večje centrifugalne sile. :blink: Kakšno je vaše mnenje? .) Da ti ni to gdo podtaknil :? :? :? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Lobo Objavljeno April 19, 2006 Deli Objavljeno April 19, 2006 ... Kakšno je vaše mnenje? .) Da nimaš ti v koli še kaka dva Japončka, ki še finiširata felgo? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ceso Objavljeno April 19, 2006 Deli Objavljeno April 19, 2006 (popravljeno) da ga ne bi še kdo strašil ... kaj bi blo v primeru, da mu ostružki med vožnjo od znotraj gumo preluknajo? ;) lej čist simpl vprašanje a je del platišča na katerem je guma, ločen od dela s kraki? :? kako hudiča bi lahko prišli ostružki iz kraka od znotraj v gumo :eek: teach me :huh: Popravljeno April 19, 2006. Popravil ceso Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
rebel Objavljeno April 19, 2006 Deli Objavljeno April 19, 2006 (popravljeno) lej čist simpl vprašanje a je del platišča na katerem je guma, ločen od dela s kraki? :? kako hudiča bi lahko prišli ostružki iz kraka od znotraj v gumo :eek: teach me :huh: to bo sedaj pisalo v novi številki Motorista !!! TEHNIKA: zakaj ostane v gumi zrak :hmm: vseeno preveri od kje so ti ostružki, da se boš mirne duše vozil .., verjetno je bilo slabo obdelano in so se odtrgali od kolesa... so stružili v ponedeljek zjutraj .. prvi komad :P Popravljeno April 19, 2006. Popravil rebel Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SiR Objavljeno April 19, 2006 Deli Objavljeno April 19, 2006 lej čist simpl vprašanje a je del platišča na katerem je guma, ločen od dela s kraki? :? kako hudiča bi lahko prišli ostružki iz kraka od znotraj v gumo :eek: teach me :huh: malo sem se šalil, zato je bil tudi tisti smeško (;)) zraven ... to bo sedaj pisalo v novi številki Motorista !!! TEHNIKA: zakaj ostane v gumi zrak :hmm: u, dober predlog ... ti si genij Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
šokac Objavljeno April 19, 2006 Avtor Deli Objavljeno April 19, 2006 kako hudiča bi lahko prišli ostružki iz kraka od znotraj v gumo :eek: teach me :huh: Saj niso prišli iz kraka v notranjost plašča... Prišli so iz notranjosti navzven. Pomeni, da so lahko med strojno obdelavo padli v votel del kraka, oz. padli v krak iz notranjega dela peste. Tako mislim jaz in sprašujem za vaše mnenje. Ne pa, da mi prodajate bureke. :wacko: :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SiR Objavljeno April 19, 2006 Deli Objavljeno April 19, 2006 šokac, pojdi na servis in naj ti preverijo vse skp ... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
šokac Objavljeno April 19, 2006 Avtor Deli Objavljeno April 19, 2006 Da nimaš ti v koli še kaka dva Japončka, ki še finiširata felgo? Lobo, ko bi ju le imel. Spustil bi ju ven samo v zaprti garaži, ko bi bilo potrebno kakšno popravilo ali redni servis. Prišparal bi za pir. .) :whistle: šokac, pojdi na servis in naj ti preverijo vse skp ... Pričakujem odgovor iz Yamahe Delta Tim Krško... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dry Objavljeno April 19, 2006 Deli Objavljeno April 19, 2006 Pričakujem odgovor iz Yamahe Delta Tim Krško... Pametno, ja. Če je že feltna taka, bohvej kakšna svinjarija je šele v mašini. Sam tam je ne vidiš. Zato - razdret cel motor in pregledat. :grim Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
pikec Objavljeno April 19, 2006 Deli Objavljeno April 19, 2006 Niso slučajno tega japonca sestavili v Italiji? :hmm: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Sanda7 Objavljeno April 19, 2006 Deli Objavljeno April 19, 2006 kaj pa če bi probal pod pritiskom zraka spravit še kakšn olupek ven če je slučajno še notri. Pač žal je tako da kdor dela tudi greši,tisti pa ki doma ležijo itak nimajo kej zajebat Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ceso Objavljeno April 19, 2006 Deli Objavljeno April 19, 2006 Saj niso prišli iz kraka v notranjost plašča... Prišli so iz notranjosti navzven. Pomeni, da so lahko med strojno obdelavo padli v votel del kraka, oz. padli v krak iz notranjega dela peste. Tako mislim jaz in sprašujem za vaše mnenje. Ne pa, da mi prodajate bureke. :wacko: :D da ni bla ta strojna obdelava(rezkanje, struženje, honanje....) feltne, kje drugje narejena(pri sestavi,mogoč ni šlo kj skup, lahko se je pri prevozu kj poškodoval, pa so dal navarit, ne boš verjel tut to se dogaja....) .) v firmi težko verjamem, da bi prišlo do česa takega, ker tut njim ni v interesu, da opilke stresajo v lak s katerim potem pobarvajo feltno. aja a so opilki kj črni :? , a niso to pomen, da se je kasnej neki dogajal s tem motorjem :glare: aja za buređinico pa kje drugje vprašaj, mogoče ti bo burek fejruh v konkurenci napeko :angry: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Buzdovan Objavljeno April 19, 2006 Deli Objavljeno April 19, 2006 Zgleda, da res tud japoncki gledajo sam se cim hitrej skup zmetat. Jest mam nov avto od Honde, pa rja pr pantih, sipa je sla kr sama dol, prestavlja se pa ko pr najstarejsem Hyundaju... neokusno. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bLuZoNdEr Objavljeno April 19, 2006 Deli Objavljeno April 19, 2006 (popravljeno) pa sej vsi vemo da je honda klump (tudi pri motorjih) :D :P :chase: Popravljeno April 19, 2006. Popravil bLuZoNdEr Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
pirrulz Objavljeno April 19, 2006 Deli Objavljeno April 19, 2006 heheh japsi :D kdaj pa so sploh japsi bli tisto, kar naj bi včasih bli? :hmm: :grrr :P :grrr :devil: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Lowrenc Objavljeno April 19, 2006 Deli Objavljeno April 19, 2006 kar zaslabi mi, ko vidim, da zarad dveh špen nardite tako znanost :SS Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MARE 65 Objavljeno April 19, 2006 Deli Objavljeno April 19, 2006 Saj niso prišli iz kraka v notranjost plašča... Prišli so iz notranjosti navzven. Pomeni, da so lahko med strojno obdelavo padli v votel del kraka, oz. padli v krak iz notranjega dela peste. Tako mislim jaz in sprašujem za vaše mnenje. Ne pa, da mi prodajate bureke. :wacko: :D Jaz tudi mislim, da je to, pri obdelavi krakov so se nekje verjetno zataknili v notranjosti, kar je nemogoče videti pri montaži motorja. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Buzdovan Objavljeno April 19, 2006 Deli Objavljeno April 19, 2006 heheh japsi :D kdaj pa so sploh japsi bli tisto, kar naj bi včasih bli? :hmm: :grrr :P :grrr :devil: Po raznih lestvicah o zanesljivosti, ki jih vidimo po casopisih, so bili vedno v vrhu. Zdaj pa je izgleda globalizacija prispela iz Kragujevca ze do Tokia.:BUA: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Draksler Objavljeno April 19, 2006 Deli Objavljeno April 19, 2006 Če prav razumem si v kraku platišča našel ostružke - ja in! Spihaj pa bo! To ni omembe vredno, hujše bi bilo, če bi imel počeno platišče ali pa kvadratne bate v okroglem cilindru :kva2: :lol1: :lol1: ! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se