cpifreak Objavljeno Januar 27, 2007 Opozori Objavljeno Januar 27, 2007 No po dolgem čakanju na dele se vam s5 oglašam. zdaj ko sem zamenjal wario veternico in jermen je bilo vse ql dokler se nisem odločil motorja peljati na test. Vzgem motor vse ql.Dodam plin motor zamori :? nato ponovno vzgem motor laufa normalno po dodatku plina se lepo zavrti. Ko pa ga postavim na kolesa in sedem gor motor ne spelje kakor da nebi mogel dobiti obratov?? Če ga spustim po klancu in dobi obrate pelje normalno ko pa obrati padejo s5 nič moči. Ali je mozno narobe to da sem dal noter namesto 5 gramskih 4 gramske valčke ali je kaj drugega? hvala za odgovore oz. dodatna vprašanja :? :? :? :? :?
k0ci Objavljeno Januar 27, 2007 Opozori Objavljeno Januar 27, 2007 če upoštevam to, da si menjal jermen, vetrnico ter vario je lahko narobe samo to dvoje: -preširok jermen -pretežki valčki probaj in poročaj
StArII Objavljeno Februar 1, 2007 Opozori Objavljeno Februar 1, 2007 No po dolgem čakanju na dele se vam s5 oglašam. zdaj ko sem zamenjal wario veternico in jermen je bilo vse ql dokler se nisem odločil motorja peljati na test. Vzgem motor vse ql.Dodam plin motor zamori :? nato ponovno vzgem motor laufa normalno po dodatku plina se lepo zavrti. Ko pa ga postavim na kolesa in sedem gor motor ne spelje kakor da nebi mogel dobiti obratov?? Če ga spustim po klancu in dobi obrate pelje normalno ko pa obrati padejo s5 nič moči. Ali je mozno narobe to da sem dal noter namesto 5 gramskih 4 gramske valčke ali je kaj drugega? hvala za odgovore oz. dodatna vprašanja :? :? :? :? :? ko das notri nov jermen (torej sirsi) mores dat notri malo lazje valcke..
cpifreak Objavljeno Februar 16, 2007 Opozori Objavljeno Februar 16, 2007 ok tkole je dau sm 4g namesto 5 gr valčke samo to pomoje ni problem jermen naj bi bil v nedelujočem stanju tako da je na nariomatu najnizne na sklopki pa najvišje ? pri meni pa je povsod nizko in motor ne more zavrtet kolesa ali imam prav? če zamenjam jermen bi blo to ok? ali je mozno da je jermen prekratek? v kolikor mi ne uspe bom vse skup odpeljal na servis :D :D :D :D :headbang:
k0ci Objavljeno Februar 16, 2007 Opozori Objavljeno Februar 16, 2007 če imaš oboje spodaj...potem mora bit jermen ohlapen na sredini :? če ni ohlapen potem je prekratek, če pa je pa zamenjaj ali jermenice ali pa povratno fedro, najceneje bo, da začneš z fedro, če ne bo dobro menjaj jermenice
DrummY Objavljeno Februar 16, 2007 Opozori Objavljeno Februar 16, 2007 Ja jst mam pa tegale popcorna pa me zanima če poznate koga k ga ma. Pa kok mu gre, kok je predelan.... Vse informacije dobrodošle... hja, najprej blokade, ne. izpuh je vlek problem, zarad one krivulje tam spredi pa še katalizator. pol je pa na variomatu podložka in to je to. drugače je še pa na variomat ulita taka mala podložka, ko zavira končno. sam brez blokad bi lahk šeu enih 75, mogoč tut 80. pol če pa porihtaš je pa ql, pospeški so pa zakon! LP
NejcZ Objavljeno Februar 17, 2007 Opozori Objavljeno Februar 17, 2007 (popravljeno) Oh dej, tale stvar gre z ZX-om v najboljših pogojih realnih 65, mogoče če je mal klanca 67 :) Go figure :BUA: Kako vem.. majo tud pri nas te mopede... Popravljeno Februar 17, 2007. Popravil NejcZ
-baSe- Objavljeno Februar 17, 2007 Opozori Objavljeno Februar 17, 2007 hja, najprej blokade, ne. izpuh je vlek problem, zarad one krivulje tam spredi pa še katalizator. pol je pa na variomatu podložka in to je to. drugače je še pa na variomat ulita taka mala podložka, ko zavira končno. sam brez blokad bi lahk šeu enih 75, mogoč tut 80. pol če pa porihtaš je pa ql, pospeški so pa zakon! LP Ja ta pa je optimistična. 75-80 se tdobri skuterji negrejo brez blokad kaj da bo sou tok cpi k je zracno hlajen to pa je pretiravanje ja.
NejcZ Objavljeno Februar 17, 2007 Opozori Objavljeno Februar 17, 2007 75-80 je ob najboljših pogojih realno za razne Runnerce, SR-ke, NRG-je.. pa podobno. Tile CPI-ji mislim da so še zračno hlajeni.. Ne pričakujte za kej dost več k 65 ;)
DrummY Objavljeno Februar 21, 2007 Opozori Objavljeno Februar 21, 2007 am, povej ti onim tvojim fantom naj oprejo skuter zadi, pa pogledajo variomat. variomata se drži en obroček(ulit je gor!!!, ne da se ga kr tk snet). če se komu fjst mudi naj uzame brsni papir pa zbrusi dol, sam je nevarnost da ne bo zbrusu ravno. bolš da uzame stružnco pa rukne tisto dol. pol pa sprobite kok bo šlo. LP
Nshaq Objavljeno Februar 21, 2007 Opozori Objavljeno Februar 21, 2007 Imam CPI Oliverja. Ne vem ce je kaka razlika med agregatom Oliverja in Popcorna, samo dvomim da je. Gor je zmontiran ZX. Original valjcki so 6.3g, za ZX-a bi rabil 4.3g(jih se nimam). Tistega obrocka na variomatu ni blo treba nic brusit, ker se je enostavno snel dol. Ko sem ga odstranil je sla koncna iz 60 na priblizno 65. Ce ima kdo idejo, kako spravit koncno do 70, brez vecjega posega v motor (zamenjava cilindra itd.), bi bil zelo vesel - pri omejitvi 70 na Dunajski, Celovski, ipd. sem se vedno ovira v prometu.
NejcZ Objavljeno Februar 21, 2007 Opozori Objavljeno Februar 21, 2007 am, povej ti onim tvojim fantom naj oprejo skuter zadi, pa pogledajo variomat. variomata se drži en obroček(ulit je gor!!!, ne da se ga kr tk snet). če se komu fjst mudi naj uzame brsni papir pa zbrusi dol, sam je nevarnost da ne bo zbrusu ravno. bolš da uzame stružnco pa rukne tisto dol. pol pa sprobite kok bo šlo. LP Ni več tistega gor.. ;)
StArII Objavljeno Februar 21, 2007 Opozori Objavljeno Februar 21, 2007 Imam CPI Oliverja. Ne vem ce je kaka razlika med agregatom Oliverja in Popcorna, samo dvomim da je. Gor je zmontiran ZX. Original valjcki so 6.3g, za ZX-a bi rabil 4.3g(jih se nimam). Tistega obrocka na variomatu ni blo treba nic brusit, ker se je enostavno snel dol. Ko sem ga odstranil je sla koncna iz 60 na priblizno 65. Ce ima kdo idejo, kako spravit koncno do 70, brez vecjega posega v motor (zamenjava cilindra itd.), bi bil zelo vesel - pri omejitvi 70 na Dunajski, Celovski, ipd. sem se vedno ovira v prometu. valcke se menjat pa vario
NejcZ Objavljeno Marec 1, 2007 Opozori Objavljeno Marec 1, 2007 Fantje samo toliko, če bo kdo kupoval rabljenega Popcorna, izogibajte se tegale. Ja videz vara in nočte vedet kje vse se je ta motor že peljal in kako ga je lastnik vozil... Samo kot opozorilo :alien1: LP
cpifreak Objavljeno Marec 2, 2007 Opozori Objavljeno Marec 2, 2007 (popravljeno) fantje ker je tema o cpijih me zanima, če kdo pozna koga ki bi prodajal cpi gtr? hvala za odgovor Popravljeno Marec 2, 2007. Popravil cpifreak
NejcZ Objavljeno Marec 2, 2007 Opozori Objavljeno Marec 2, 2007 (popravljeno) Poznam ne nobenega, maš pa na avto .net 3 nove.. Če ti kaj pomaga! LP Popravljeno Marec 2, 2007. Popravil NejcZ
Nshaq Objavljeno Marec 5, 2007 Opozori Objavljeno Marec 5, 2007 Imam CPI Oliverja. Ne vem ce je kaka razlika med agregatom Oliverja in Popcorna, samo dvomim da je. Gor je zmontiran ZX. Original valjcki so 6.3g, za ZX-a bi rabil 4.3g(jih se nimam). Tistega obrocka na variomatu ni blo treba nic brusit, ker se je enostavno snel dol. Ko sem ga odstranil je sla koncna iz 60 na priblizno 65. Ce ima kdo idejo, kako spravit koncno do 70, brez vecjega posega v motor (zamenjava cilindra itd.), bi bil zelo vesel - pri omejitvi 70 na Dunajski, Celovski, ipd. sem se vedno ovira v prometu. Zdaj sem odprl fergazer, da bi videl, kaksna diza je noter, da bi jo zamenjal po potrebi. Fergazer je ocitno Mikuni VM11/22, diza pa je 47.5. A ni to rahlo preozka? Najmanjsa, ki sem jo nasel na netu je 50. Mi lahko kdo svetuje velikost dize, ki bi bila primerna?
cpifreak Objavljeno Marec 17, 2007 Opozori Objavljeno Marec 17, 2007 Zdaj ko sem končno sestavil skuter skupaj kot je treba imam problem da skuter do 10 km/h ne potegne nikamor. Potem pa normalno pelje. To počasno speljevanje pride do izraza še bolj ko je skuter segret saj potrebuje skuter poštenih 10m da začne normalno pospeševati! Kaj bi lahko bilo narobe? ali je mogoče da sklopka prekmalu zavri kolo? hvala za odgovor
pinktomos Objavljeno Marec 18, 2007 Opozori Objavljeno Marec 18, 2007 poglej podrobneje sklopko valčke...
StArII Objavljeno Marec 18, 2007 Opozori Objavljeno Marec 18, 2007 Zdaj ko sem končno sestavil skuter skupaj kot je treba imam problem da skuter do 10 km/h ne potegne nikamor. Potem pa normalno pelje. To počasno speljevanje pride do izraza še bolj ko je skuter segret saj potrebuje skuter poštenih 10m da začne normalno pospeševati! Kaj bi lahko bilo narobe? ali je mogoče da sklopka prekmalu zavri kolo? hvala za odgovor fergazer nastavi..
Nshaq Objavljeno Marec 18, 2007 Opozori Objavljeno Marec 18, 2007 Imam enak problem na CPI Oliverju. Fergazer je nastavljen. S spreminjanjem valjckov sem samo dosegel, da bolje pospesuje od 10 naprej, do tam pa ima probleme. Najbrz sklopka prime pri prenizkih obratih. Bo treba se z drugimi fedrcami za sklopko probat.
StArII Objavljeno Marec 18, 2007 Opozori Objavljeno Marec 18, 2007 alpa poglej da nisi dal ven podlozke med sornikom in vetrnico pri variotu tam..
cpifreak Objavljeno Marec 23, 2007 Opozori Objavljeno Marec 23, 2007 em ja enako kot pri temu s hussarjem z valči samo pospeški od 10 naprej! em tista podlozka je notr vse kot mora bit. Ali je mozno da to zajebava sklopka? Ker če je tako ga zapelem na servis pa nastelajo ker se ne mislim jebat se z sklopko. En fergazer je nastela ok.
admiral Objavljeno Avgust 3, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2007 Ali bi mi lahko kdo natančno razložil ali vsaj svetoval kakšno stran kjer je to razloženo kako naj odstranim tist prstan pri variotu. CPI popcorn :worship:
cpifreak Objavljeno Junij 5, 2009 Opozori Objavljeno Junij 5, 2009 Živjo! Po dolgem času se s5 obračam na vas z problemom. Sredi vožnje mi je v motorju nekaj počilo in motor je počakal... Ko sem ga razstavil sem ugotovil da je z bata odtrgalo košček aluminija in porajsalo cilinder ,kapo in seveda bat. Kaj bi bilo lahko narobe da se je to zgodilo? Še nekaj slik..
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se