Skoči na vsebino

DILEMA


AREA

Priporočene objave

Ja tak je ne...moji stari so v rahli dilemi kaj kupit:

FIAT PUNTO 1.2 bencin

VW POLO 1.2 bencin

RENAULT CLIO 1.2 bencin

PEUGEOT 206 1.4 bencin (bolj svohna oprema)

OPEL ASTRA 1.2 bencin (bolj svohna oprema)

Vsi razen ASTRE in 206 imajo ABS, servo, CZ, klima, el. stekla itd. Jaz "navijam" za POLOTA. Zdaj pa z nasveti in izkušnjami na dan Hvala!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pomoje je pr nakupu avta dost pomembna tud cena servisov. In tuki so cene rednih servisov za te avtomobile do 120 000km, zraven pa je v oklepaju cena zamenjave kompleta sklopke (vir:Avtomagazin - da ne bojo sam on Motosveta citiral)

Punto - 141.000 (60.000)

Polo - 248.000 (30.000)

Clio - 200.000 (86.000)

206 - 118.000 (60.000)

Astra - 239.000 (80.000) *podatki za motor 1.6 16V

Tole ti je lahko mal v pomoč - mal poglej kok dobiš za razliko v ceni servis dodatne opreme pri npr. Peugeotu

Še tole navintlamo, mal popokamo pa gremo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma naj kupita polčita.

Polči in klijček bosta kot rabljena še najbolj držala ceno. Fijat je ata od zastave, torej sumljiva kakovost, ona druga opelbauerwagen in pižo pa nimata nobene opreme, kot pišeš.

To menim jazst, ki sem golfa I vozil 14 ali 15 let in bi še kar šel, če ga država ne bi pričela srati s tehničnim 2x na leto za stara jajca. Zato je moral od hiše.

Brrrm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja še ena opcija bi pa bla Mecedes A klasa, letnik 97-98 z vso opremo: cena se suče okrog 2.1-2.3mio. SIT.

P.S.: Polo ma NENORMALNO DRAGE servise Pol merkla verjetno isto ce ne se vec?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

FIAT PUNTO 1.2 bencin -

Švoh, nej bo vsaj 75 varianta, da se da prehitevat pa kam it. Sej ne žre tolk. Pa fiat je. Bratranc ma 75km verzijo, pa mu še ni nič crknl... razen akku enkrat. Jebiga.

VW POLO 1.2 bencin - Drago, pa še najkvalitetnejša zadeva... 1.2 ne gre nikamor. Dragi servisi.

RENAULT CLIO 1.2 bencin - Dragi servisi, vsaj 1.4, sicer jeba. Pa še mašina se prej zjebe k jo je treba bolj gont. Dragi servisi. Dragi servisi (mam 93 1.4 RT... I should know). Upam da je stari mehanik.

PEUGEOT 206 1.4 bencin (bolj svohna oprema) - Dragi servisi, upam da ma vsaj centralno pa štrom šipe.

OPEL ASTRA 1.2 bencin (bolj svohna oprema) - Bljak kak in fuj. Peljal testne primerke 1.6 ko so ven prišli tanovi modeli. Bruh od kvalitete, če bi opel že kdaj slišal zanjo. Na-a. Nebi. Sem peljal testne corso, astro, vectro in sintro. Vse ista jajca razen sintre (6 mio SIT pa nekej takrat). Punto dosti bolj kvaliteten. Žal.

Od naštetih 206 ali pa punto s kakšno močnejšo mašino. Sicer pa kakšen seat, mogoče škodilak, ampak buhtli (fabia) mi vizuelno niso všeč, se pravi samo octavia, ki je pa že velik avto. Foter ima 1,6 GLX, 97 letnik. Dela BP, pelje se super, mogoče se mal preveč sliši mašino v kabino (vsaj pri prvih modelih), pa 75KM mašina je mal prelena. Nej bo pol vsaj 20V.

Mah, qrc, motor nej si kup... pa je lahko 500 pa bo lih tko šel, ne nucaš tolk placa za parkirat,....

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo Peugeota ne!!!!! Enemu je sla tuljava po 5000 prevozenih pa plastik fantastik je noter-1.polo 2.astra 3.clio 4.peugeot 5.fiat-po moje!!!!

speed man

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
Enemu je sla tuljava po 5000 prevozenih

Res je, da majo 206 probleme s tuljavo - jest mam 1.6 XS, pa sm ravno kar (40 000 km) menju tuljavo - pa je šlo 46 jurčkov... :evil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...majne darling je imela polo-ta 1.4,pa moram rečt,da je delal v redu (mašina),samo žejen je bil bolj kot lastnik (po mestu 9l),pa elektrika ga je skoz zajebavala(3x so menjali motorček za dvig stekel v enem letu,na vsako četrto tankanje sem moral kupiti nov komplet žarnic,zadnje luči v odbijaču za osvetljevanje tablice so se po enem letu upepelile,servisi so bili dragi ko svinja)...........potem so pa šli živčki pa tudi avto od hiše.........sedaj ima hondo hrv in je mir..........

nekako bolj navijam za peugeot.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tuljava, vžigalna (cinšpula) po 46000 tolarjev? Za ta denar jo sam previjem :?

Tudi tu ne moreš reči, da je servis poceni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pomoje je pr nakupu avta dost pomembna tud cena servisov. In tuki so cene rednih servisov za te avtomobile do 120 000km, zraven pa je v oklepaju cena zamenjave kompleta sklopke (vir:Avtomagazin - da ne bojo sam on Motosveta citiral)

Punto - 141.000 (60.000)

Polo - 248.000 (30.000)

Clio - 200.000 (86.000)

206 - 118.000 (60.000)

Astra - 239.000 (80.000) *podatki za motor 1.6 16V

Tole ti je lahko mal v pomoč - mal poglej kok dobiš za razliko v ceni servis dodatne opreme pri npr. Peugeotu

Ne vem kje so dobili cene servisov za Peugeot-a ampak tolk sm jest dal za sicer malo vecjega Peugeot-a za en servis !!

Delal niso nic posebnega samo napacen servis sem si izbral ( Avtohisa Vic ) kar sem kmalu popravil :)

LP,

klemen

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

daj razlozi ti ateku, da se bos z 1.2 isto lahko ali se prej ubil kot z 1.4 ali 1.6 (saj ne da se mores, ampak je isto sranje). jaz sem iz vecjih prostornin sel na 1.2 (se zelo malo z avtom vozim) in se mi vedno zgodi, ko z motorja ali boljsega avta sedem v mojega, da grem v kake glupe skarje prehitevat ker avto ne potegne kot sem mislil da bo. par konjev vec nikoli ne skodi.

na 1.2 motor bos imel tezko klimo, ki je danes ce kupujes nov avto obvezna (ce danes stopis ven ves zakaj) ker pol avto ne bo sel nikamor pa se nenormalno bo pil. drugace pa naj ti kakega dizla kupi, te nove Tdi, Sdi,itd..... zadeve so cisto uredu pa se malo zerejo.

mercedezi A pa se radi kvarijo in niti slucajno niso vredni tega denarja razen ce ti pac "zvezda" pomeni tolko.

kaj pa ata vozi da je tako proti 130+ km/h?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

star,ne filozofiraj......dizel rulz.poraba skoraj zanemarljiva,letijo pa k svinje.pa se atek bo srecen,ker bo mislil,da ne leti. :wink: (dizelpress)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

star,ne filozofiraj......dizel rulz.poraba skoraj zanemarljiva,letijo pa k svinje.pa se atek bo srecen,ker bo mislil,da ne leti. :wink:  (dizelpress)

Ce te ne moti "traktorski" zvok potem definitivno diesel, pa upoštevaj da bencinski 100KM motor je hirejši od 100KM dieselskega, pa tudi turbine v dieselskih motorjih ne naredijo nic lepega, ko se gre za vzdrzevanje.

Po mojem se vedno velja, da ce delas mnogo, mnogo km na leto in si pripravljet narediti teh nekaj kompromisov potem diesel, drugace pa bencinar.

LP,

klemen

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa upoštevaj da bencinski 100KM motor je hirejši od 100KM dieselskega, pa tudi turbine v dieselskih motorjih ne naredijo nic lepega, ko se gre za vzdrzevanje.

ahem.....klemen.tista vecja hitrost pride do izraza samo na AC pri 150/160 + brzinah.ce se drzis nekaj osovnih pravil drzijo turbinski polnilniki 200k km bp (BTDT; XM TD,trenutno xantia HDi 70k km).

racun je pa enostaven.odvisno od kategorije avtomobila se dizel izplaca ze od letno 12-15k km dalje (razlika v ceni in v gorivu.)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vozil pred leti Audija 80 turbodiesel (l '84) štiri leta in ga spravili iz 70000 km na 150000 km brez okvare, potem pa ga prodal sodelavcu in ga je še ta vozil nekaj let in ni nič za menoj letal, da sem mu klump prodal, potem pa ga je naprej prodal še on.

Lani sem med počitnicami v 3 tednih samo na račun nižje porabe in razlike v ceni s TDIjem privarčeval približno 100000 tolarjev (smo se vozili sem in tja in naredili 9600 km).

Najboljše od vsega pa je to, da en tank drži za od 900 do 1200 km (to zadnje tisti Audi 80 TD).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

FIAT PUNTO 1.2 bencin -

Švoh, nej bo vsaj 75 varianta, da se da prehitevat pa kam it. Sej ne žre tolk. Pa fiat je. Bratranc ma 75km verzijo, pa mu še ni nič crknl... razen akku enkrat. Jebiga.

VW POLO 1.2 bencin - Drago, pa še najkvalitetnejša zadeva... 1.2 ne gre nikamor. Dragi servisi.

RENAULT CLIO 1.2 bencin - Dragi servisi, vsaj 1.4, sicer jeba. Pa še mašina se prej zjebe k jo je treba bolj gont. Dragi servisi. Dragi servisi (mam 93 1.4 RT... I should know). Upam da je stari mehanik.

Pa dragi servisi (bivsi lastnik 94 1.4 RT)... Ce si iz okolice LJ, imam fantasticnega mehanika za kliota. Pol servisi ratajo razumni.

PEUGEOT 206 1.4 bencin (bolj svohna oprema) - Dragi servisi, upam da ma vsaj centralno pa štrom šipe.

OPEL ASTRA 1.2 bencin (bolj svohna oprema) - Bljak kak in fuj. Peljal testne primerke 1.6 ko so ven prišli tanovi modeli. Bruh od kvalitete, če bi opel že kdaj slišal zanjo. Na-a. Nebi. Sem peljal testne corso, astro, vectro in sintro. Vse ista jajca razen sintre (6 mio SIT pa nekej takrat). Punto dosti bolj kvaliteten. Žal.

Od naštetih 206 ali pa punto s kakšno močnejšo mašino. Sicer pa kakšen seat, mogoče škodilak, ampak buhtli (fabia) mi vizuelno niso všeč, se pravi samo octavia, ki je pa že velik avto. Foter ima 1,6 GLX, 97 letnik. Dela BP, pelje se super, mogoče se mal preveč sliši mašino v kabino (vsaj pri prvih modelih), pa 75KM mašina je mal prelena. Nej bo pol vsaj 20V.

Mah, qrc, motor nej si kup... pa je lahko 500 pa bo lih tko šel, ne nucaš tolk placa za parkirat,....

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa upoštevaj da bencinski 100KM motor je hirejši od 100KM dieselskega, pa tudi turbine v dieselskih motorjih ne naredijo nic lepega, ko se gre za vzdrzevanje.

ahem.....klemen.tista vecja hitrost pride do izraza samo na AC pri 150/160 + brzinah.ce se drzis nekaj osovnih pravil drzijo turbinski polnilniki 200k km bp (BTDT; XM TD,trenutno xantia HDi 70k km).

racun je pa enostaven.odvisno od kategorije avtomobila se dizel izplaca ze od letno 12-15k km dalje (razlika v ceni in v gorivu.)

Hja, od vsakega posameznika je odvisno kje je meja ko se mu splača poslušati "traktorski" zvok. Niso zastonj pohvale za dobre diesel motorje v smislu "saj sploh ne veš da je diesel" :)

Moja opažanja temeljijo na primeru Peugeot 406 1.8 16V proti 2.0HDI ( verjetno mas tudi ti tak motor v Xantii ) in je razlika opazna ( vsaj po občutku ). Moti me predvsem zvok in krajše uporabno območje obratov.

Je pa res da se pac navadis na to, pomaga tudi vsak postanek na bencinski :)

Tudi mene prime ob današnjih cenah bencina da včasih malo razmislim o nakupu TD motorja :) ampak zaenkrat ostajam pri bencinu.

LP,

klemen

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!