BMW_rok Objavljeno Maj 18, 2006 Opozori Objavljeno Maj 18, 2006 Lep pozdrav vsem! Imam eno vprašanje in sicer, če mi lahko kdo približno razloži kako delujeta menjalnik in sklopka pri skuterjih avtomatikih. Kako je z vožnjo z ugasnjenim motorjem? Ker vidim precej pogosto, da se kdo vozi z ugasnjenim motorjem po hribu navzdol in mislim, da to ni vredu. Vaša mnenja? Lep pozdrav!
Red Arrow Objavljeno Maj 18, 2006 Opozori Objavljeno Maj 18, 2006 Hudooo..kwa je pa to za en motor :D
Cilindr Objavljeno Maj 18, 2006 Opozori Objavljeno Maj 18, 2006 kwa pa ce se furas po ravnini pa ga zges pol pa ugasnes motor a je to kej narobe al ne????? to je pomoje ksni MITO 50 en cestak 50 kubicn al pa aprilia kej tacga more bit
blindek Objavljeno Maj 18, 2006 Opozori Objavljeno Maj 18, 2006 (popravljeno) mito 50? če pa je to skuter :slap: saj blok je taki...če pa so naredli mitota 50 avtomatski menjalnik potem jim pa nekaj majnka v glavi probaj se pelat z skuterjem in ključ obrnit...ko boš že skoraj na mestu bo crknil :) Popravljeno Maj 18, 2006. Popravil blindek
KRIK Objavljeno Maj 18, 2006 Opozori Objavljeno Maj 18, 2006 (popravljeno) kwa pa ce se furas po ravnini pa ga zges pol pa ugasnes motor a je to kej narobe al ne????? to je pomoje ksni MITO 50 en cestak 50 kubicn al pa aprilia kej tacga more bit he...kolkr se mi zdi mito, niti aprilia rs nista avtomatika :P . razn če so to v kratkem uveli :hmm: :nono: to je vrjtn kkšn dna, al pa kej podobnega, ki ima blok podoben cestaku, pa avtomatik mašino. ja s skuterjem se lahko voziš po klancu navzol, kot je že nekdo pred mano povedal, se "zobniki" oz prenosi vrtijo v prazno. ("niso spojeni z mašino") Popravljeno Maj 18, 2006. Popravil KRIK
SiMoN` Objavljeno Maj 18, 2006 Opozori Objavljeno Maj 18, 2006 Skoraj 100% sem da je to Derbi, ker noben drugi skuter nima bloka med nogami, izpuh pa speljan spodaj in seveda pia/gil bloka :) . Dna pa ima motor postavljen isto kot vsak skuter, samo večje kole in dalši zadni amortizer, zaradi oblike okvirja :) . Lp
ticmantl Objavljeno Maj 18, 2006 Opozori Objavljeno Maj 18, 2006 (popravljeno) men to zgleda kot neka dobra fotomontaža..al pa ne...res je čudno narejeno nič ni narobe če se voziš z vgasnjenim skuterom,ker skuter bo začel pospeševat v določenih obratih,ko bo gred začela gnat variator in jermen....itd Popravljeno Maj 18, 2006. Popravil ticmantl
Red Arrow Objavljeno Maj 18, 2006 Opozori Objavljeno Maj 18, 2006 Sam ta Derbi mora potem biti neki orenk skuter... :topic:
ovink majstr Objavljeno Maj 19, 2006 Opozori Objavljeno Maj 19, 2006 ja sam moreš ti motor čist ugasnt ne samo kluč dt vn med vožno in bo šov tud dosti bolj hitrej kot če bi biu pržgan (seveda če je tudi dolg klanc) VSE SM ŽE PROBU
Red Arrow Objavljeno Maj 19, 2006 Opozori Objavljeno Maj 19, 2006 ja sam moreš ti motor čist ugasnt ne samo kluč dt vn med vožno in bo šov tud dosti bolj hitrej kot če bi biu pržgan (seveda če je tudi dolg klanc) VSE SM ŽE PROBU ni res, če maš pržganga boš prej na dnu klanca...se grem stavt... :P
ticmantl Objavljeno Maj 19, 2006 Opozori Objavljeno Maj 19, 2006 ja če maš gas bo res :OK: :D drugače pa če bo skuter v ˝berzini˝ pa bo ga zaviralo
Red Arrow Objavljeno Maj 19, 2006 Opozori Objavljeno Maj 19, 2006 ja, gas mislm...gas treba bit :D :alien1:
ThePunisher Objavljeno Maj 19, 2006 Opozori Objavljeno Maj 19, 2006 Če boš meu ugasnjenega, boš mogu bremzat z bremzami, če bi biu vkloplen bi večino brezmazanja prišteu skuterju, kar je nadvse kul.
ticmantl Objavljeno Maj 19, 2006 Opozori Objavljeno Maj 19, 2006 če boš ti vgasno skutera pri 90km/h +100kg skuterove teže+80kg tvoje teže bo bremzanje mašine isto kot nič..bremz ploščice bodo trplee v vsakem primeru :D
ovink majstr Objavljeno Maj 21, 2006 Opozori Objavljeno Maj 21, 2006 ni res, če maš pržganga boš prej na dnu klanca...se grem stavt... :P ok grewa prid v LJ
ovink majstr Objavljeno Junij 1, 2006 Opozori Objavljeno Junij 1, 2006 dons sm spet probu pa je šlo čist ogasjeno hitrej (samo je bil klanc ful strm)
NejcZ Objavljeno Junij 10, 2006 Opozori Objavljeno Junij 10, 2006 Sem včeraj poskusil in sploh ni problema, če je dost dober hrib, gre hitreje kot z prižhanim, edino kar je slabo je to, da ti pri prižganem skuterju bremza mašina, tu pa moreš vse z bremzami,.. Zatorej se raje vozi z prižganim motorjem ;) LP
Red Arrow Objavljeno Junij 10, 2006 Opozori Objavljeno Junij 10, 2006 dons sm spet probu pa je šlo čist ogasjeno hitrej (samo je bil klanc ful strm) sam ti si pravi poskusni zajček... mimgrede, se grem stavit, da prideš z nažganim hitrej, vsaj jst bi, ne rečem da bi te stegnu un ko ma blokado na 50 al pa da mu gre 70 komaj... men gre 100+ in te pod breg stegnem v vsakem primeru... grewa probat, če ne verjameš... dokler boš ti nabrav pod breg do 100, te bom jst že spodi čaku :D .)
speedfight2 Objavljeno Junij 12, 2006 Opozori Objavljeno Junij 12, 2006 ni treba iz tega glih neke znanosti nardit no :lol1: :lol1: Seveda da če ti tiščiš na polno gas boš prej dol kot en z ugasnenim motorjem to še petleten otrok ve...
Red Arrow Objavljeno Junij 12, 2006 Opozori Objavljeno Junij 12, 2006 Seveda da če ti tiščiš na polno gas boš prej dol kot en z ugasnenim motorjem to še petleten otrok ve... Ja no, potem mi ni treba govort, da me z ugasjenim stegne... :lol1: :lol1: :lol1:
Crownless Objavljeno Junij 13, 2006 Opozori Objavljeno Junij 13, 2006 dons sm spet probu pa je šlo čist ogasjeno hitrej (samo je bil klanc ful strm) Sorry sam ti si neumn. Po nikakršni logiki nemore it skutr ugasnjen hitrej. Razn če maš pržganga na štantgasu pa lih tok da sklopka zagrabi in z mašino bremzaš. Da greš pa pržgan skutr na polno gas proti ugasnjenem pa nimaš šans. Nevem od kje ti sploh taka ideja
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se