Skoči na vsebino

Isle of Man TT Races


Godspeed

Priporočene objave

mene pa mede, kako to sploh vozis. pr motorju mamo 2 kontroli. gas in menjalnik. pri elektricarju menjalnkk lahko odpade, oziroma, more odpast, in nam ostane samo gas. what now? a bomo odpirali po 0,03mm? a sploh ne bo vec mogoce ozet gasa, ker te bo 100kW pac streslo v sekundi? Golfcart gre 15km/h, in lahko to kontroliras direkt z gasom. motorja, k gre 300 pa sam z gasom po moje ne mors kontrolirat.

jez sm preprican, de bodo prvi elektricarji slabs ko zadnji bencinarji. po nekaj generacijah pa...upam de bom takrat s3 vozu dvokolesnik. pa de to ne bo segway. in za duso kupoval bencin v lekarni, de bom lahk strelal z gpz900r hehe

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da bo brez prestav vse še lažje. Dodaš gas, se odzove, odvzameš gas, zabremza.

Namesto, da se matraš s prestavljanjem in sklopko, bo potreben samo občutek za ročko. 

Saj podobno se že danes da voziti motorje 1000ccm twin motorje z velikim navorom. Na ovinkasti cesti daš v eno prestavo in lepo furaš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsak malo boljši radijsko voden modelček avtomobila na elektro pogon ima kontrolo navora, da skozi ovinke in pri pospeševanju ne pometa po svoje, bo pa pri orenk motorju to problem :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst res ne vidim problema tisti ki bi radi sam gas dajali brez kakršnega koli menjanja naj si skuter nabavijo če hočejo bit pa glavni na vasi pa maksi skuter

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsak malo boljši radijsko voden modelček avtomobila na elektro pogon ima kontrolo navora, da skozi ovinke in pri pospeševanju ne pometa po svoje, bo pa pri orenk motorju to problem :grrr

 

Temu se reče regulator seveda boljše lahko nastavljaš od krivulje moči do vsega živega kar je možno preko usb ... tako bo  tudi pri elektro motorjih...  če kdo ne verjame mu lahko pokažem kaj vse je možno nastavljati...

 

 

in ja če je motor na elektriko lahko še vedno ima menjalnik če je vse le temu primerno narejeno in primerna razmerja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst res ne vidim problema tisti ki bi radi sam gas dajali brez kakršnega koli menjanja naj si skuter nabavijo če hočejo bit pa glavni na vasi pa maksi skuter

 

Če bi bil Grobnik brez tistih dveh ravnic, bi ga lahko peljal v isti prestavi, užitek v ovinkih in iz njih zato ne bi bil nič manjši.

Iz tega sklepam, da ne bo nič narobe, če v prihodnosti ne bomo prestavljali. Nove generacije (tisti, ki so se šele rodili), bodo hitro obvladale tak način vožnje.

Nas stare prdce bo tako ali tako povozil čas, kot je stroje za tipkanje, telefax in še prej telegraf.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja lej pač meni je ušeč sklopka menjalnik,.. da ne omenjam bencinski hlapi in hrup dvocilindraša,... bolj kot vas tuki berem bolj imam občutek da bi nekateri radi motor na katerega se samo usedejo in jih samo okrog vozi :D pač malo heca vsak ma svoje veselje sam zase vem da da ne bom imel nikoli nč na elektriko ali pa brez menjalnika :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Časi se spreminjajo. Če se bo motor na elektriko prijel, verjemi, da bo verjetno boljši, kot so današnji. Prestave - kdo jih bo potreboval, če bo motor vedno v optimalnem navoru in bo motor zaviral brez prestavljanja v nižjo.

To, da nekdo rad na roko napiše pismo, nalepi znamko in ga vrže v poštni nabiralnik, ne bo ustavilo interneta. Pa je od začetkov le tega minilo samo 20 let.

Pred nekaj leti si tudi jaz ne bi mislil, da bo kdo lahko vozil IOM z elektro, pa ga danes že in zelo uspešno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Smo pač različni jaz nisem več najmlajši bil sem dirkač, a ko se vozim po cesti dam v šesto in se peljem, če ni ravno nujno, ne menjam. Tudi s skuterjem se z užitkom vozim in če mi na grobniku ne bo treba menjat, je to zadnje, kar bom tam pogrešal. Ostaja še dovolj drugih užitkov

Mi je pa res užitek stat za bando na grobniku ko se pokaže motor ki izstopa iz zagrebškega ovinka, ko tuli na visokih vrtljajih.

Po drugi strani smo bili pred leti na neki skuterski dirki na slovaškem. Slučajno je naneslo da smo imeli vmes čas in smo si šli ogledat neko avtomobilsko dirko na slovakia ring. Po kaki uri in čisto malo več (neznosnega hrupa) na glavni tribuni,  smo bili vsi (brez enega ugovora) zelo hitro zmenjeni, da se poberemo od tam.

Na cesti bo na koncu prevladalo tisto, s čemer se bo možno ceneje voziti (morda to za motorje ne velja tako izrazito kot za avtomobile) na stezi pa, kdo bo hitrejši.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Voziti brez prestavljanja si lahko privoščiš, ker znaš peljati pa najbrž voziš motor z dovolj navora, da iz ovinka lepo potegne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

mene pa mede, kako to sploh vozis. pr motorju mamo 2 kontroli. gas in menjalnik. pri elektricarju menjalnkk lahko odpade, oziroma, more odpast, in nam ostane samo gas. what now? a bomo odpirali po 0,03mm? a sploh ne bo vec mogoce ozet gasa, ker te bo 100kW pac streslo v sekundi? Golfcart gre 15km/h, in lahko to kontroliras direkt z gasom. motorja, k gre 300 pa sam z gasom po moje ne mors kontrolirat.

jez sm preprican, de bodo prvi elektricarji slabs ko zadnji bencinarji. po nekaj generacijah pa...upam de bom takrat s3 vozu dvokolesnik. pa de to ne bo segway. in za duso kupoval bencin v lekarni, de bom lahk strelal z gpz900r hehe

...glede menjalnika http://www.avtomanija.com/default.asp?rb=3&id=12388 če je dobro razvita krmilna elektronika je pospeševanje kot pri bencinskem motorju http://www.(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)/moto-testi/primerjalni-test-hm-crm-50-derapage-competition-in-hm-crm-50-derapage-competition-ek/ probat treba....vsekakor je to nekaj novega.občutek je kot neka mešanica 2t in 4t...moč se lahko podvoji...seveda na račun nižje autonomije...vsekakor je dokazano da menjalnik poveča avtonomijo,končno hitrost ter zboljša pospeške...navor iz 0 obratov ni prednost temveč velik problem (velik tok-poraba, pregrevanje,...)sklopka pa je priporočliva pri menjavanju navzdol ter zaradi varnosti..

Popravljeno . Popravil abn
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

ja, tkole, odhod kak cetrtek, deloma avtostrada ceprav rajs po klasiki z ovinki, do zeebrugeja ali rotterdama pa trajekt na Hull 280,00 povratna, pol mas samo del anglije do ali liverpoola ali lancastra na I of M. tja pa nazaj pa mal sem pa ke je cca 4.600 km. Na otoku potem od 3-5 dni ali sobe ali motel, hotel, ne mot me pa tud sotor!

suma nekak tkole 3 dni za gor, 3 dol, 3 tam?!

Za nazaj, ce bo prevec zicledra lahko tud vlak.... npr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja, tkole, odhod kak cetrtek, deloma avtostrada ceprav rajs po klasiki z ovinki, do zeebrugeja ali rotterdama pa trajekt na Hull 280,00 povratna, pol mas samo del anglije do ali liverpoola ali lancastra na I of M. tja pa nazaj pa mal sem pa ke je cca 4.600 km. Na otoku potem od 3-5 dni ali sobe ali motel, hotel, ne mot me pa tud sotor!

suma nekak tkole 3 dni za gor, 3 dol, 3 tam?!

Za nazaj, ce bo prevec zicledra lahko tud vlak.... npr

Če še nimaš rezerviranega trajekta za na isle of man lahko kar pozabiš ker so trajekti rezervirani za 1 leto vnaprej v času dirke prav tako prenočišča tudi kampi so polni ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kajpavem, ce ni se za ene 3 ljudi z motorji placa pol pa tud ne vem zakaj so se boril v tej pomorski dezeli.

spanje se neobvezno rezervira npr na Airbnb pri usluznih starejsih parih kateri oddajajo sobe, pa je

tlele je clo se cenejsi trajekt (63€)

post-47423-0-27771700-1416591244_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti bi od torej od tam odšel še pred dirkami?

 

Race Week 2015

06 June to 12 June 2015 = Schedule as below

ISLE OF MAN TT 2015 RACE SCHEDULE

Race Day One - Saturday 06 June 2015 - Superbike TT Race & Sidecar TT Race 1
Race Day Two - Monday 08 June 2015 - Superbike TT & Supersport TT Race
Race Day Three - Wednesday 10 June 2015 - Supersport Race 2 and Sidecar Race 2
Race Day Four - Friday 12 June 2015 - Lightweight TT and Senior TT Race

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kajpavem, ce ni se za ene 3 ljudi z motorji placa pol pa tud ne vem zakaj so se boril v tej pomorski dezeli.

spanje se neobvezno rezervira npr na Airbnb pri usluznih starejsih parih kateri oddajajo sobe, pa je

tlele je clo se cenejsi trajekt (63€)

Mojster, še enkrat poglej kolk košta trajekt, ker je v rangu 250-300 eur. Tole kar gledaš ti je samo depozit za karto, končno ceno boš vedel januarja, in potem moraš plačat do konca februarja. Malo si preberi drobni tisk na tej strani kjer si gledal tele karte.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole se meni zdi ena bol posrecenih idej za prenocevanje. ugodno, udobno in verjetno zabavno.

http://roadracing.metzeler.com/2015/village-2015/

Mogoče pa tole sprobamo naslednje leto. Bom mal počekiral kako pa kaj. So pa karte za trajekt že rezervirane, oziroma depozit je plačan. V vsakem primeru gremo tole pogledat v živo :O

 

Komi čakam :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tojeto. ok, tist sm na hitr cekiru pa je res samo depozit, tud ce je ksn eur vec samo da se da cez pridt...:)

pa metzeler kamp se slis spodobno.

A je kdo in s kasnim motorjem ze bil gor?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to je kar podatek, da je v tej drzi zvozu 1.500 do kaleja, predvidevam v vsaj 2+ dneh.

js mam ksn cm vec pa me ze do logatca natrese:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!