Skoči na vsebino

16 let neobratovanja


Priporočene objave

Objavljeno

Pozdravljeni!

Zanima me, kako je z gumami, gumicami, semeringi.... pri motorju ki je stal 16 let in ima prevozenih samo 5 km. V glavnem motor ni bil vožen že 16 let, je nov, nerabljen. Ali je možno da razna tesnila, batki (tesnenje) pri hidravličnih zavorah itd. razpadejo oz. ne tesnijo več. Razmisljam o nakupu motorja v takem stanju, pa me zanima ce bi bil potreben poseg v tej smeri. Ker tudi ce bi lahko sprobal motor, se ne bi vedel pri cem sem, puscanje olja itn. bi se verjetno poznalo cez cas? Cist konkretno, motor je nevozen, ker nima hidravlicnega olja, brez namontirane elektrike in magneta. Upam, da razumete kam ciljam. Hvala za morebitne odgovore in lep pozdrav.

Objavljeno

Vsaj napiši, za kateri motor gre !

Objavljeno

jah na tak motor je treba nujno vložiti kar dosti denarja in svojega časa(truda)...kaj zdrži pa kaj je to je relativno...zadevo je treba v živo videti...lahko so kašne stvari skoraj nove pa popustijo lahko pa je nekaj staro pa drži in drži-...to je zelo relativno .) guma v 16ih letih dodobra zastari tako da jaz bi se ognil tega nakupa...moje mnenje...

Objavljeno

jah na tak motor je treba nujno vložiti kar dosti denarja in svojega časa(truda)...kaj zdrži pa kaj je to je relativno...zadevo je treba v živo videti...lahko so kašne stvari skoraj nove pa popustijo lahko pa je nekaj staro pa drži in drži-...to je zelo relativno .) guma v 16ih letih dodobra zastari tako da jaz bi se ognil tega nakupa...moje mnenje...

Zamenjat vse gumijaste vitalne dele in tekočine, pa če je bil motor na suhem, brez kondenza v mašini, pol se mogoče še splača.

Objavljeno

Pozdravljeni!

Zanima me, kako je z gumami, gumicami, semeringi.... pri motorju ki je stal 16 let in ima prevozenih samo 5 km. V glavnem motor ni bil vožen že 16 let, je nov, nerabljen. Ali je možno da razna tesnila, batki (tesnenje) pri hidravličnih zavorah itd. razpadejo oz. ne tesnijo več. Razmisljam o nakupu motorja v takem stanju, pa me zanima ce bi bil potreben poseg v tej smeri. Ker tudi ce bi lahko sprobal motor, se ne bi vedel pri cem sem, puscanje olja itn. bi se verjetno poznalo cez cas? Cist konkretno, motor je nevozen, ker nima hidravlicnega olja, brez namontirane elektrike in magneta. Upam, da razumete kam ciljam. Hvala za morebitne odgovore in lep pozdrav.

Kako pa to, da je motor toliko časa stal in ima narejenih samo 5 kilometrov?

Aja, a je možno da daš kako slikco gor?

Objavljeno (popravljeno)

Tukaj je nekaj fotk KLIK

Cist informativno, kolko bi me koštala nova elektrika, magnet in del bloka (pokrov) ki pokrije magnet. Baje so zelo podobni sestavni deli, ce ne celo enaki kot pri RS 125. Hvala

Popravljeno . Popravil MisticMAN
Objavljeno (popravljeno)

nekaj boš našel TUKAJ samo ne vem kero mašino ma ta aprilia, rotax 122 ali 123 ?

Popravljeno . Popravil k0ci
Objavljeno

Kakšna je pa cena? Pomoje bi mogla bit kar precej ugodna, da bi se splačalo, ker je verjetno kar nekaj vložka potrebnega.. .)

Objavljeno

Cena je pa 190k. Kolk vložka mislite, da bi bilo potrebno? Vem, motor je treba videt....

Objavljeno

za tolk let star motor tot kr ql zgleda...drgač pa najbolše da bi šel kak serviser zravn gledat al pa kdo ko se fajn spozna na to pa bi ti povedal če se splača

Objavljeno

Samo moje skromno mnenje. Če želiš točno tak motor, potem nobena cena, ki jo še lahko plačaš ni previsoka.

Sier za tak denar + stroški vložka (a boš sploh dobil dele ? Je včasih za aktualne modele pri naših sosedih težko), dobiš recimo kazga korejčka, ki je star 3-4 leta ampak bo zmogel še enkrat toliko brez posebnega vložka.

Razmisli :?

Objavljeno (popravljeno)

nekaj boš našel TUKAJ samo ne vem kero mašino ma ta aprilia, rotax 122 ali 123 ?

rotax 123

Pozdravljeni!

Zanima me, kako je z gumami, gumicami, semeringi.... pri motorju ki je stal 16 let in ima prevozenih samo 5 km. V glavnem motor ni bil vožen že 16 let, je nov, nerabljen. Ali je možno da razna tesnila, batki (tesnenje) pri hidravličnih zavorah itd. razpadejo oz. ne tesnijo več. Razmisljam o nakupu motorja v takem stanju, pa me zanima ce bi bil potreben poseg v tej smeri. Ker tudi ce bi lahko sprobal motor, se ne bi vedel pri cem sem, puscanje olja itn. bi se verjetno poznalo cez cas? Cist konkretno, motor je nevozen, ker nima hidravlicnega olja, brez namontirane elektrike in magneta. Upam, da razumete kam ciljam. Hvala za morebitne odgovore in lep pozdrav.

mhm .... ma uglavnm bi blo treba masino podret in narest eno manjso generalno ....

uglavnm za gvisn pa bi mogu zamenjat olje, semeringe in lezaje ..... drgac pa kr luskan tale strojcek :grim

Popravljeno . Popravil BaHa
Objavljeno

Pozdravljeni!

Cist konkretno, motor je nevozen, ker nima hidravlicnega olja, brez namontirane elektrike in magneta. Upam, da razumete kam ciljam. Hvala za morebitne odgovore in lep pozdrav.

ZOPET TA PROKLETA SLOVENSKA MATEMATIKA. Domnevam da nisi zbiratelj starin, domnevam da nimaš 150.000 SIT mesečne štipendije in domnevam da nisi tehnično podkovan moto mehanik z garažo v kateri je vsaj za 15.000 EUR dobrega orodja. Če moje domneve držijo, potem bejži stran od tega motorja, ker boš porabil več za telefoniranje in iskanje delov kot je motor vreden. Tržna cena temu motorju je enaka kolaži metala na odpadu.

Objavljeno

...previsoka cena.....vložil pa boš še najmanj 100k , če manjka elektrika.. itd....(magnet je okoli 300 eur )

Objavljeno

men se zdi da se ta nakup ne splača .) moj mnenje .) vložek ki ga boš dal na ta mtor zna bit kr visok potem je še tu vprašanje delov in vsega skupi kar še prie. in kljub temu da boš razstavu pol motorja da bo stvar vsaj solidno laufala, boš še vedno sedel na 16 let stari aprilii .

men se zdi da bi bilo bolše še mal počakat neki keša našparat pa kupit mal novejši motor ki bo deloval brez nekakšnih drastičnih stroških

še enkrat povdarjam moje mnenje .)

Objavljeno

Še od nove Aprilije bejž delč stran,jo je mu moj kolega-mehanik je sam cilindre menjel dokler jo ni prodal. :devil: :devil: :devil: :OK:

Objavljeno

Joj nevem no... V tole se pa jst pomoje nebi spuščou, ker za tak moped navsezadnje še delov nebi dobiu in pol boš hud... :angry2: Lej-za 190 jurjou in tistih 200 jurjou kar boš vložu vanj(se pravi 350 do 400jurjou) si rajš kupi Yamaho DT, ki je fleten motor za takele, kot si ti :OK:

Aja-sem pozabu :slap: Ti hočeš cestaka... Poznamo take primere in pol joka, ko crkava in menja cilindre, ki jih ma kar v ''skladovnici naložene'' v garaži.

Upam ,d' se ne boš tk nategnu kot sem se jst ;)

Objavljeno

Pozdravljeni!

Zanima me, kako je z gumami, gumicami, semeringi.... pri motorju ki je stal 16 let in ima prevozenih samo 5 km.

si še vedno zagret za ta motor. ajde z....i mnenja.KUPI GA!

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

samo ne vem kero mašino ma ta aprilia, rotax 122 ali 123 ?

123.

vsi deli razen ferklajdunge, speglov, luci pa par malenkosti so isti kot pri AF1.

ZOPET TA PROKLETA SLOVENSKA MATEMATIKA. Domnevam da nisi zbiratelj starin, domnevam da nimaš 150.000 SIT mesečne štipendije in domnevam da nisi tehnično podkovan moto mehanik z garažo v kateri je vsaj za 15.000 EUR dobrega orodja. Če moje domneve držijo, potem bejži stran od tega motorja, ker boš porabil več za telefoniranje in iskanje delov kot je motor vreden. Tržna cena temu motorju je enaka kolaži metala na odpadu.

deli se dobijo brez problema. avto triglav v ljubljani (v MB znajo tud zakomplicirat zadeve). posljejo po posti.

sraufat je na simpl, ce le mas veselje.

orodja rabis mogoce za 15 jurjev, al pa se to ne.

Še od nove Aprilije bejž delč stran,jo je mu moj kolega-mehanik je sam cilindre menjel dokler jo ni prodal. :devil: :devil: :devil: :OK:

cist odvisno kok z njo ravnas pa v kakem stanju je. frendu pa je delala 3 leta brez enga samga defekta, niti zarnica mu ni crknla, motor pa letel ko kamikaza. ;)

Popravljeno . Popravil Zok
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!