sportivo Objavljeno Junij 4, 2006 Opozori Objavljeno Junij 4, 2006 imam skuterja peugeot speedfight 2. sedaj sem kupil malossi mhr replico 70cc. zanima me kaj bi katere dele bi po vašem mnenju moral menjati da bi stvar delovala optimalno in zanesljivo. nekako imam v mislih zamenjati fergi 17.5, sklopko, vario, jermen, zx, koleno (polini lamele), športni filter in seveda replica :D . a mislite da moram menjati blajerco ali bo originalna ok? :? hvala za odgovore, lp.
B-O-S Objavljeno Junij 4, 2006 Opozori Objavljeno Junij 4, 2006 Zamenjat gred, ror, ležaje, prenose. Pa drugič malo okoli poiskat, ker je že dosti napisanega o tem .) LP
FlamE#7 Objavljeno Junij 4, 2006 Opozori Objavljeno Junij 4, 2006 Zamenjat gred, ror, ležaje, prenose. Pa drugič malo okoli poiskat, ker je že dosti napisanega o tem .) LP se podpišem pod to.
sportivo Objavljeno Junij 4, 2006 Avtor Opozori Objavljeno Junij 4, 2006 in koliko pride gred, ror, ležaji, prenosi (cena približno)?
k0ci Objavljeno Junij 4, 2006 Opozori Objavljeno Junij 4, 2006 in koliko pride gred, ror, ležaji, prenosi (cena približno)? gred....30k ror (dober)......50k ležaji.......7k prenosi (oboji)......30k
splash Objavljeno Junij 5, 2006 Opozori Objavljeno Junij 5, 2006 lej jst bi takole naredil: če maš replico. hmm. to je alu močan cilinder min 12hp. gred treba nujno menjat -fergazer min 17.5, jst bi raje 19mm phbg ds dellortho -gred, bi dal stage6 hpc - dobra in poceni gred (30k) drži do 16000 rpm -sklopko kupi kar mallosi delta clutch, pa neke modre fedre noter daj od malossi mhr -jermen malossi kevlar belt al pa special x belt -hmm, na auspuhe se ne spoznam, samo zx je prešvoh za moje pojme. jas bi ruknil kakega polini for race ali pa yasuni c16 -hmm, ravno koleno ne vem če ma veliko smisla dajat tukaj. bolje da zamenjaš lamelni ventil. najbolje bi blo dat kakega v force3, samo je težko rabljenega dobit, novih pa ne delajo več. zato bi da malossi vl13 ali pa -vl14, odvisno ali maš piaggio ali minarelli mašino. za minarelli je vl14. športni filter pa lahko daš malossi e13, bi blo pomoje najbolje -vario bi blo treba dat malossi multivar, al pa polini speed control. predlagam malosdija -potem pa še kako jermenico torque drive, da ni lukenj v pospeških, pa neki športni wingbell (zvonec), da ne ne bo sklopka tako močna grela nazadnje bi lahko tudi dal kakšno k15 elektriko da bi imel v višjih obratih močnejšo iskro. pa na iglični ležaj ne pozabit. svetujem malossi mhr, ali mhr team. pa seveda skf c4 ležaje za k gredi. primarne prenose se ne splača obojne menjat. kaki primarni 13/44 od malossija bi bli ok. upam da sem ti kaj pomagal. :)
k0ci Objavljeno Junij 5, 2006 Opozori Objavljeno Junij 5, 2006 :worship: vidš tko se napiše sam se men ni dalo :blush:
sportivo Objavljeno Junij 5, 2006 Avtor Opozori Objavljeno Junij 5, 2006 ej tnx. sam povej še, če bi zadoščala gred od RMS
k0ci Objavljeno Junij 5, 2006 Opozori Objavljeno Junij 5, 2006 ej tnx. sam povej še, če bi zadoščala gred od RMS em težko da bo..ti rajši kupi stage 6 hpc, je samo 8k dražja in si lahko 100% d bo zdržala
splash Objavljeno Junij 5, 2006 Opozori Objavljeno Junij 5, 2006 joj. šele sedajle sem prebral da imaš ti speedfighta. jaz sem pa pisal za dele za minarelli in piaggio. tko da ne vem če vsi ti deli obstajajo za peugeot mašino. poglej po internetnih trgovinah.
bugi Objavljeno Junij 6, 2006 Opozori Objavljeno Junij 6, 2006 Vzemi stage6 hpc gred malenkost dražja ampak je kvaliteta, sicer bi vrjetno rms zdržala sam pr teh stvareh ni treba prov fest šparat, raj daš mal denarja več pa si sigurn. Ležaje pa obvezno c4, ravno prejšni teden sem mel eno dnajko k je mela 75ccm dr evo kit pa je ležaje zmlel in na srečo so šli samo ležaji+olupke od ležaja je odneslo v cilindr in ga mal poškodovalo je pa še vozen. Pa je biu ta cilindr švohnej kokr pa replica. Če pa hočeš optimaln izkoristek je blo pa že lepo povedano kaj je treba menjat. lp
ticmantl Objavljeno Junij 6, 2006 Opozori Objavljeno Junij 6, 2006 speedfight torej! Če hočeš maximum iz replice obvezno menjat gred! RMS racing za 20k je čisto dovol!! zakaj? zato ker sem jo sam mel na replici,potem je kolega mel mojo na replici in tudi na mhr TEAM-u so se že vozli na rms gredi :) Če menjaš gred še menjaj ležaje. Toplo priporočam skf c4..so malo dražji samo si pa lahko pol brez skrbi!Fergazer lahko kupiš komot 21mm,če ti ni škoda dnarja vzami stage6 pwk ali pa OKO 21mm! Razlika je velika proti dellorto-tu (v pozitivnem smislu seveda) Če menjaš fergl je potrevno zamenjat tudi sesalni sistem! Najbolše je od stage6 dobiš zraven koleno za 30tke fergije pa dvojni lamelni ventil! Izpuh kupo TOP nardo oz polini 4race! Potem je na vrsti variator +jermenice + sklopka! ČE maš danr lahko daš vse od malossija..multivar vario tourq drive jermenice in delta clutch sklopka! Prenosov ni potrebe menjat ker že ma sf orginal dokaj dolge! Kupi še set valčkov in federc ter diz za uplinjač in pelaj nekomu ki zna dobro skutera naštelat! Z tem setupom pa marsikateri skuter nebo upal blizu tvojem :devil:
blindek Objavljeno Junij 6, 2006 Opozori Objavljeno Junij 6, 2006 (popravljeno) kak lahko mhr teama voziš na rms gredi? :) budalo...teama lahko voziš samo na team gredi, ker je le ta dovol dolga!!! rms racing gred zdrži do 16.000vrtljajev je zelo primerna za mid race predelave, v kaj več se spuščat pa tak ni vredno denarja moraš tudi to gledat da ni samo malossi in polini, temveč je veliko drugih kvalitetnih izdelovalcev raznih delov Popravljeno Junij 6, 2006. Popravil blindek
ticmantl Objavljeno Junij 7, 2006 Opozori Objavljeno Junij 7, 2006 (popravljeno) kak lahko mhr teama voziš na rms gredi? :) budalo...teama lahko voziš samo na team gredi, ker je le ta dovol dolga saj pa poznaš fire-ta če si iz ljutomera! Pa veš kak je on naredo da mu je team laufal na RMS gredi!!Pa ne govori mi da sem budalo če pa se da to naredit Popravljeno Junij 7, 2006. Popravil ticmantl
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se