Skoči na vsebino

Kam dat brusit cilinder?


Overbored

Priporočene objave

:lol1: :lol1: ja hočeš tunat oz predelovat, a neveš da rabš sam celinder :)

ja, sam celinder rabš .) nevem zakaj bi kupoval komplet mašine .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mislim da to jaz razlagam že u 2 temah sam nevem, usen nerazume :)

zakaj spet smetiš? :?

@Cilindr: priporočam ti, da si nabaviš en pošten 70 kit in nimaš zajebancije s 50 kubikov pa še z brušenjem povrh, ker se da tut 70 zbrusit in se potem velik bolj pozna kot 50... :D hočm rečt, da škoda metat dnar za 50 ccm cilinder in brušenje povrh... .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

''jiko pakšu is, blaje et rasta'''

in kaj naj bi to pomenl? a bi lohk nehu smetet? :BUA:

@Cilindr: A potem si se odloču, da nabaviš 70cc? Ker to se še najbolj izplača, z brušenim 50cc boš meu same težave, raje kupi 70cc, vozi nekaj časa in tako kot vsi naredimo in naredijo...kupi nekaj jačega... zato pa obstaja ta forum... .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja sej bom nabavu RMS sm ze pogledu kok me pride :P to zamenam pol pa ne nardim nc vec na motorju:P to sm reku ze k sm sklopko zamenu :P :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jah jst vem da to delajo v trgomoto v krškem

ti pač prineseš stari cilinder in on ma tam že brušene cilindre na neko nadmero (40,42,.. ) in ti tam pustiš svoj cilinder in vzameš drugega (brušenega) tko da ne rabš hodt dvakrat tja...aja pa 3k mu daš za brušenje

Popravljeno . Popravil k0ci
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jah jst vem da to delajo v trgomoto v krškem

ti pač prineseš stari cilinder in on ma tam že brušene cilindre na neko nadmero (40,42,.. ) in ti tam pustiš svoj cilinder in vzameš drugega (brušenega) tko da ne rabš hodt dvakrat tja...aja pa 3k mu daš za brušenje

Hvala za info, ampak to mi je daleč s poti (in okolice Celja) . Sicer bi pa želel obdržati svojega, ne menjevati.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

:D Nima. To je navadn gus kit, ima pa okrog 7-8km, kot vsi sport cilindri. Lahko bi vprašal v temi o kitih .) .

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sam se ga neki predelat baje da dobis vn mau vec....pretocne kanale zbrust...

Spremenjeni so koti odpiranja kanalov; izpušni: 192°, pretočni: 128° primarni, 127° sekundarni, 126° terciarni, 124° pomožni. Vsi robovi kanalov so bili porobkani ter polirani kar izboljša polnitev valja ter preprečuje strgavanje oljnega filma s sten bata (daljša doba trajanja). Poliran je bil tudi izpušni kanal kar izboljšuje pretok plinov ter preprečuje nabiranje saj. Cilinder je iz litine (MinaCrom, enako kot TOP Performances 2+), tako da ga lahko večkrat brusimo na nadmero.

tole preberte kaj praaute?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glede DR evolution sam na netu najdu dost stvari kako ljudje to zbrusjo pa kok gre pol ...122 kmh po gpsju z meritvami sam to pomen skor optimaln setup :) srgac pa poglejte mau kok folk to brus..pa ce kdo ze ve kej o tem NPR ksn ROBA al pa kdo drug mi lahk kej pove :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sam se ga neki predelat baje da dobis vn mau vec....pretocne kanale zbrust...

Spremenjeni so koti odpiranja kanalov; izpušni: 192°, pretočni: 128° primarni, 127° sekundarni, 126° terciarni, 124° pomožni. Vsi robovi kanalov so bili porobkani ter polirani kar izboljša polnitev valja ter preprečuje strgavanje oljnega filma s sten bata (daljša doba trajanja). Poliran je bil tudi izpušni kanal kar izboljšuje pretok plinov ter preprečuje nabiranje saj. Cilinder je iz litine (MinaCrom, enako kot TOP Performances 2+), tako da ga lahko večkrat brusimo na nadmero.

tole preberte kaj praaute?

To si od roosta kopiral ne? :) . Ta cilinder more fajn delat, ker ima sosed Malossi gusa, ki mu ga je predelav roost in cilinder trga .) . Će se še prodaja ta cilinder se splača kupit, samo pri tem cilindru moreš skoraj pol skuterja menjat :) .

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ni od roosta je od enga markota iz kopra sam mi je on povedu kako je to delu:)Kit ima isti kalup (in material) kot 2+ le kanali so bili nekoliko nizji, te

sem jaz predelal tako, da so koti odpiranja nekje kot 2+. Tako da sedaj je

cilinder obcutno mocnejsi kot je npr polini corsa. Ob tem so se na tem mojem

kanalu vsi robovi kanalov rocno porobkani, tega se pri obicajnih gus

cilindrih ne dobi (to je zelo pomembna zadeva za vzdrzljivost cilindra)

Podobno zadevo so si izmislili nizozemci, poglej na strani;

http://www.revolution70.nl/

Kupijo kit DR evolution, ga predelajo, in dobijo ven kakovosten cilinder

visjih zmogljivosti za ugodno ceno.

je pa moj cilinder mocneje predelan kot ti na tej .nl strani.

KWA PRAUTE??

[attachmentid=82231][attachmentid=82232][attachmentid=82234][attachmentid=82235][attachmentid=82236]

post-8793-1158996958_thumb.jpg

post-8793-1158997000_thumb.jpg

post-8793-1158997138_thumb.jpg

post-8793-1158997182_thumb.jpg

post-8793-1158997197_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Cilindr
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da nebom odpiro nove teme, bom kar tu vprašal. Mogoče ve kdo, kolko je orginal bat v nrg-ju? al pa na kolko dam orginal cilinder brusit, pa keri bat naj dam noter?? ker poznam enega ki brusi cilinder, pa bi mi to zastonj naredo, samo vedet morem klko naj cilinder zbrusi. :OK: :OK: :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!