Cilindr Objavljeno Junij 18, 2006 Opozori Objavljeno Junij 18, 2006 a drgac ce bi hotu brust kanalepa to ostalo bi rabu sam drug celindr??
polini EVO Objavljeno Junij 18, 2006 Opozori Objavljeno Junij 18, 2006 :lol1: :lol1: ja hočeš tunat oz predelovat, a neveš da rabš sam celinder :) ja, sam celinder rabš .) nevem zakaj bi kupoval komplet mašine .)
dj_runner Objavljeno Junij 18, 2006 Opozori Objavljeno Junij 18, 2006 pa z org 50ko neboš nič ven dobo boš dal tolko za predelavo kot za novo 70ko
polini EVO Objavljeno Junij 18, 2006 Opozori Objavljeno Junij 18, 2006 mislim da to jaz razlagam že u 2 temah sam nevem, usen nerazume :)
Red Arrow Objavljeno Junij 18, 2006 Opozori Objavljeno Junij 18, 2006 mislim da to jaz razlagam že u 2 temah sam nevem, usen nerazume :) zakaj spet smetiš? :? @Cilindr: priporočam ti, da si nabaviš en pošten 70 kit in nimaš zajebancije s 50 kubikov pa še z brušenjem povrh, ker se da tut 70 zbrusit in se potem velik bolj pozna kot 50... :D hočm rečt, da škoda metat dnar za 50 ccm cilinder in brušenje povrh... .)
Cilindr Objavljeno Junij 19, 2006 Opozori Objavljeno Junij 19, 2006 sej to bom jst sam naredu nebom dou nc dnarja za ostalo :)
Red Arrow Objavljeno Junij 19, 2006 Opozori Objavljeno Junij 19, 2006 ''jiko pakšu is, blaje et rasta''' in kaj naj bi to pomenl? a bi lohk nehu smetet? :BUA: @Cilindr: A potem si se odloču, da nabaviš 70cc? Ker to se še najbolj izplača, z brušenim 50cc boš meu same težave, raje kupi 70cc, vozi nekaj časa in tako kot vsi naredimo in naredijo...kupi nekaj jačega... zato pa obstaja ta forum... .)
Cilindr Objavljeno Junij 19, 2006 Opozori Objavljeno Junij 19, 2006 ja sej bom nabavu RMS sm ze pogledu kok me pride :P to zamenam pol pa ne nardim nc vec na motorju:P to sm reku ze k sm sklopko zamenu :P :D
dj_runner Objavljeno Junij 19, 2006 Opozori Objavljeno Junij 19, 2006 pa ne kupovat 50ccm nachbau ker je org cilinder to, kupi 70ccm gusa
Avatar Objavljeno Junij 19, 2006 Opozori Objavljeno Junij 19, 2006 Kje v Celju ali okolici brusijo celindre za mopede?
k0ci Objavljeno Junij 19, 2006 Opozori Objavljeno Junij 19, 2006 (popravljeno) jah jst vem da to delajo v trgomoto v krškem ti pač prineseš stari cilinder in on ma tam že brušene cilindre na neko nadmero (40,42,.. ) in ti tam pustiš svoj cilinder in vzameš drugega (brušenega) tko da ne rabš hodt dvakrat tja...aja pa 3k mu daš za brušenje Popravljeno Junij 19, 2006. Popravil k0ci
Avatar Objavljeno Junij 19, 2006 Opozori Objavljeno Junij 19, 2006 jah jst vem da to delajo v trgomoto v krškem ti pač prineseš stari cilinder in on ma tam že brušene cilindre na neko nadmero (40,42,.. ) in ti tam pustiš svoj cilinder in vzameš drugega (brušenega) tko da ne rabš hodt dvakrat tja...aja pa 3k mu daš za brušenje Hvala za info, ampak to mi je daleč s poti (in okolice Celja) . Sicer bi pa želel obdržati svojega, ne menjevati.
k0ci Objavljeno Junij 20, 2006 Opozori Objavljeno Junij 20, 2006 lahko obdržiš svojga ja sam pol moraš kaka dva dneva počakat in hodit nazaj
Cilindr Objavljeno September 21, 2006 Opozori Objavljeno September 21, 2006 a ma res DR 70 evolution 16 hp????? pa ce jih nima tok kok jih ma?? :?
SiMoN` Objavljeno September 22, 2006 Opozori Objavljeno September 22, 2006 :D Nima. To je navadn gus kit, ima pa okrog 7-8km, kot vsi sport cilindri. Lahko bi vprašal v temi o kitih .) . Lp
Cilindr Objavljeno September 22, 2006 Opozori Objavljeno September 22, 2006 sam se ga neki predelat baje da dobis vn mau vec....pretocne kanale zbrust... Spremenjeni so koti odpiranja kanalov; izpušni: 192°, pretočni: 128° primarni, 127° sekundarni, 126° terciarni, 124° pomožni. Vsi robovi kanalov so bili porobkani ter polirani kar izboljša polnitev valja ter preprečuje strgavanje oljnega filma s sten bata (daljša doba trajanja). Poliran je bil tudi izpušni kanal kar izboljšuje pretok plinov ter preprečuje nabiranje saj. Cilinder je iz litine (MinaCrom, enako kot TOP Performances 2+), tako da ga lahko večkrat brusimo na nadmero. tole preberte kaj praaute?
Unikat Objavljeno September 22, 2006 Opozori Objavljeno September 22, 2006 Če kdo rabi brušenje cilindra naj me kontaktira na mail. Lp
Cilindr Objavljeno September 22, 2006 Opozori Objavljeno September 22, 2006 glede DR evolution sam na netu najdu dost stvari kako ljudje to zbrusjo pa kok gre pol ...122 kmh po gpsju z meritvami sam to pomen skor optimaln setup :) srgac pa poglejte mau kok folk to brus..pa ce kdo ze ve kej o tem NPR ksn ROBA al pa kdo drug mi lahk kej pove :OK:
SiMoN` Objavljeno September 22, 2006 Opozori Objavljeno September 22, 2006 sam se ga neki predelat baje da dobis vn mau vec....pretocne kanale zbrust... Spremenjeni so koti odpiranja kanalov; izpušni: 192°, pretočni: 128° primarni, 127° sekundarni, 126° terciarni, 124° pomožni. Vsi robovi kanalov so bili porobkani ter polirani kar izboljša polnitev valja ter preprečuje strgavanje oljnega filma s sten bata (daljša doba trajanja). Poliran je bil tudi izpušni kanal kar izboljšuje pretok plinov ter preprečuje nabiranje saj. Cilinder je iz litine (MinaCrom, enako kot TOP Performances 2+), tako da ga lahko večkrat brusimo na nadmero. tole preberte kaj praaute? To si od roosta kopiral ne? :) . Ta cilinder more fajn delat, ker ima sosed Malossi gusa, ki mu ga je predelav roost in cilinder trga .) . Će se še prodaja ta cilinder se splača kupit, samo pri tem cilindru moreš skoraj pol skuterja menjat :) . Lp
Cilindr Objavljeno September 23, 2006 Opozori Objavljeno September 23, 2006 (popravljeno) ni od roosta je od enga markota iz kopra sam mi je on povedu kako je to delu:)Kit ima isti kalup (in material) kot 2+ le kanali so bili nekoliko nizji, te sem jaz predelal tako, da so koti odpiranja nekje kot 2+. Tako da sedaj je cilinder obcutno mocnejsi kot je npr polini corsa. Ob tem so se na tem mojem kanalu vsi robovi kanalov rocno porobkani, tega se pri obicajnih gus cilindrih ne dobi (to je zelo pomembna zadeva za vzdrzljivost cilindra) Podobno zadevo so si izmislili nizozemci, poglej na strani; http://www.revolution70.nl/ Kupijo kit DR evolution, ga predelajo, in dobijo ven kakovosten cilinder visjih zmogljivosti za ugodno ceno. je pa moj cilinder mocneje predelan kot ti na tej .nl strani. KWA PRAUTE?? [attachmentid=82231][attachmentid=82232][attachmentid=82234][attachmentid=82235][attachmentid=82236] Popravljeno September 23, 2006. Popravil Cilindr
Cilindr Objavljeno September 25, 2006 Opozori Objavljeno September 25, 2006 (popravljeno) evo vm poglejte pa ....Mnenja :OK: je na prejsni strani Popravljeno September 25, 2006. Popravil Cilindr
longboy Objavljeno Oktober 1, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2006 Da nebom odpiro nove teme, bom kar tu vprašal. Mogoče ve kdo, kolko je orginal bat v nrg-ju? al pa na kolko dam orginal cilinder brusit, pa keri bat naj dam noter?? ker poznam enega ki brusi cilinder, pa bi mi to zastonj naredo, samo vedet morem klko naj cilinder zbrusi. :OK: :OK: :OK:
sas005 Objavljeno Oktober 1, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2006 bati za 50ccm so fi=40mm, 1. nadmera je pa 40,3mm NISM ZIHR bati za 70ccm so fi=47mm, 1. nadmera je 47,4mm
Cilindr Objavljeno Oktober 1, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2006 ja prvo brusenje je za 2 mm tko ma da tok pol tut vecji bat
MotoBoy Objavljeno Oktober 1, 2006 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2006 pa orig. celindra nemors brust ker je ALU :)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se