LooLekSLO Objavljeno Februar 21, 2011 Opozori Objavljeno Februar 21, 2011 jaz imam kawasaki zx6r letnik 95. Blokirali so mo v Servis Štern na 25kW blokada in delo me je pa stalo 240€ na LPP Ljubljana pa še okrog 80€ vse skupaj + 15€ nova prometna. Blokiral pa sem lani nekje maj in sem komaj dobil blokado 25kW. V krškem pri pooblaščene servisu za kawasaki so mi rekli da so klicali uvoznika in je reku da za ta letnik ni več mogoče dobiti blokade. Obrati se zavrtijo enako hotrost je pa 160-170km/h naj bi pa bia 150km/h. sedaj pa motor prodajam in mislim da sem naredil samo zgubo s tem da sem ga blokiral je pa dobr za tiste ki kupujejo blokiran motor pa še slikce motorja.. http://www.(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)/_MOTO/ad.asp?ID=4539621 če slučajno koga zanima Kot si rekel, naredil si samo izgubo. Drugače pa opomba v oglasu ni pravilna, saj tega motorja legalo ne moreš voziti z A2 izpitom, saj ima v originalu več kot 50 kW.
Fritz Objavljeno Februar 21, 2011 Opozori Objavljeno Februar 21, 2011 Kot si rekel, naredil si samo izgubo. Drugače pa opomba v oglasu ni pravilna, saj tega motorja legalo ne moreš voziti z A2 izpitom, saj ima v originalu več kot 50 kW. Jih ima tudi več kot 70 oz. natančneje, ima 95kW, torej na noben način ne ustreza zahtevam za A2.
bentley Objavljeno Februar 21, 2011 Opozori Objavljeno Februar 21, 2011 Kot si rekel, naredil si samo izgubo. Drugače pa opomba v oglasu ni pravilna, saj tega motorja legalo ne moreš voziti z A2 izpitom, saj ima v originalu več kot 50 kW. Ce ga je blokiral pred tem zakonom ga lahko vozi z A2, saj je takrat A2 pomenilo 25kW brez omejitve izvorne moci. 5n4jd3r 1
HyperJack Objavljeno Februar 21, 2011 Opozori Objavljeno Februar 21, 2011 Ce ga je blokiral pred tem zakonom ga lahko vozi z A2, saj je takrat A2 pomenilo 25kW brez omejitve izvorne moci. Ne zavajaj ljudi! Kot je bilo že 100x napisano, velja, če je 25kw vpisano v prometni, če pa je 25kw vpisano v homologacijski karton pod predeleva, pa ta ne velja. Ne glede al je novi al stari zakon...
kiwi# Objavljeno Februar 21, 2011 Opozori Objavljeno Februar 21, 2011 Ne zavajaj ljudi! Kot je bilo že 100x napisano, velja, če je 25kw vpisano v prometni, če pa je 25kw vpisano v homologacijski karton pod predeleva, pa ta ne velja. Ne glede al je novi al stari zakon... 25kW je vpisano v prometni in v kartončku. Motor pa ima drugače 77kW. Pa ne vem zakaj gre vsem tako v nos moja blokada 25kW tudi na drugih forumih. Sam nisem imel še nikoli težav s policaji. Sem se pa tudi pozanimal use glede tega preden sem blokiral motor. Tako da lahko voziš če je v prometni vpisano 25kW kar pa jaz imam. bentley 1
bentley Objavljeno Februar 21, 2011 Opozori Objavljeno Februar 21, 2011 25kW je vpisano v prometni in v kartončku. Motor pa ima drugače 77kW. Pa ne vem zakaj gre vsem tako v nos moja blokada 25kW tudi na drugih forumih. Sam nisem imel še nikoli težav s policaji. Sem se pa tudi pozanimal use glede tega preden sem blokiral motor. Tako da lahko voziš če je v prometni vpisano 25kW kar pa jaz imam. Saj to sem jaz zelel povedat, da ta motor po zakonu lahko vozis z izpitom za A2, ker je bil blokiran se pred veljavo novega zakona. skyscan 1
kiwi# Objavljeno Februar 21, 2011 Opozori Objavljeno Februar 21, 2011 Saj to sem jaz zelel povedat, da ta motor po zakonu lahko vozis z izpitom za A2, ker je bil blokiran se pred veljavo novega zakona. To jaz vem mora pa biti vpisano v prometni 25kW. Zaradi nekaterih, ki ne vedo in trdijo po svoji logiki bom težko prodal motor kakemu, ki ima A2 kategorijo, ker nihče ne upa kupiti motorja z 25kW blokado k mislijo, da ne smejo tega voziti. skyscan 1
norc 16 Objavljeno Februar 21, 2011 Opozori Objavljeno Februar 21, 2011 To jaz vem mora pa biti vpisano v prometni 25kW. Zaradi nekaterih, ki ne vedo in trdijo po svoji logiki bom težko prodal motor kakemu, ki ima A2 kategorijo, ker nihče ne upa kupiti motorja z 25kW blokado k mislijo, da ne smejo tega voziti. Če tebi piše v homologacijskem kartončku pod nazivno moč 25kw takrat ga lahko voziš, če pa tam nepiše pa ga nesmeš. Markko 1
kiwi# Objavljeno Februar 21, 2011 Opozori Objavljeno Februar 21, 2011 Če tebi piše v homologacijskem kartončku pod nazivno moč 25kw takrat ga lahko voziš, če pa tam nepiše pa ga nesmeš. Piše mi! In jaz vem da ga lahko vozim ampak očitno nekatere drugi ne vedo. In zaradi takih se tudi kupci izogibajo tem blokadam.. No pa saj ni važno upam samo da čimprej prodam motor kupcu ki bo naprej užival v vožnji z njem jaz na žalost ne morem več...
Gizmo_ Objavljeno Februar 21, 2011 Opozori Objavljeno Februar 21, 2011 Piše mi! In jaz vem da ga lahko vozim ampak očitno nekatere drugi ne vedo. In zaradi takih se tudi kupci izogibajo tem blokadam.. No pa saj ni važno upam samo da čimprej prodam motor kupcu ki bo naprej užival v vožnji z njem jaz na žalost ne morem več... Pa sej če te tako moti, daj blokado ven, pa daš tistih <100E za nov homologacijski kartonček pa maš problem rešen, al to naredš sam al pa poveš kupcu, kako in kaj pa je. Jaz sem tud prodal motor "zablokiran" na 25kW, kupec je želel met tut uradno odblokiranega, sem mu dal use papirje zraven, je šel al pa je reku da bo šel na LPP dal blokado odpisat in je.
kiwi# Objavljeno Februar 21, 2011 Opozori Objavljeno Februar 21, 2011 Pa sej če te tako moti, daj blokado ven, pa daš tistih <100E za nov homologacijski kartonček pa maš problem rešen, al to naredš sam al pa poveš kupcu, kako in kaj pa je. Jaz sem tud prodal motor "zablokiran" na 25kW, kupec je želel met tut uradno odblokiranega, sem mu dal use papirje zraven, je šel al pa je reku da bo šel na LPP dal blokado odpisat in je. ne moti mene to jaz vem da se da odblokirat. Moti me to ko eni ne vejo kako in kaj in so nekje slišal da se z A2 kategorijo ne sme voziti motorja ki je bil pred tem zakonom blokiran na 25kW in to odvrača kupce od tega. Vem pa da ni problem dat blokado vn it na lpp po nov kartonček in to je to. Jaz sem blokado pustil, ker bo mogoče kdo kupoval blokiran motor in jo potem pusti notri ali pa da vn naj dela kaj hoče...
norc 16 Objavljeno Februar 21, 2011 Opozori Objavljeno Februar 21, 2011 Piše mi! In jaz vem da ga lahko vozim ampak očitno nekatere drugi ne vedo. In zaradi takih se tudi kupci izogibajo tem blokadam.. No pa saj ni važno upam samo da čimprej prodam motor kupcu ki bo naprej užival v vožnji z njem jaz na žalost ne morem več... Če si motor naknadno blokiral je to po legalni poti nemogoče dobit kaj ti trdiš da imaš. Če pa imaš tak kot praviš pa je res motor legalen z a2.
kiwi# Objavljeno Februar 21, 2011 Opozori Objavljeno Februar 21, 2011 Če si motor naknadno blokiral je to po legalni poti nemogoče dobit kaj ti trdiš da imaš. Če pa imaš tak kot praviš pa je res motor legalen z a2. je legalen za A2
budacki Objavljeno Februar 21, 2011 Opozori Objavljeno Februar 21, 2011 je legalen za A2 :headbang: in še enkrat Če je motor blokiran po nakupu je to vpisano v homologaciji pod predelavo. Če je blokiran pred nakupom ali pripeljan iz tujine pred uvedbo novega zakona mu pa 25kW piše pod izvorno/nazivno moč. Če si ga ti blokiral potem ga nemoreš z A2 peljat pa mu lahko piše na plastikah! V kartončku/homologaciji ti MORA pisat 25kW pod izvorno moč in ne pod predelavo.
k0ci Objavljeno Februar 21, 2011 Opozori Objavljeno Februar 21, 2011 Če si motor naknadno blokiral je to po legalni poti nemogoče dobit kaj ti trdiš da imaš. Če pa imaš tak kot praviš pa je res motor legalen z a2. ni res, motor ti še vedno lahko blokiraš, samo ti izpit ne velja, kdaj boste že enkrat to razumeli....in v nobenem primeru nisi več legalen z SS motorjem blokiranim na 25kW
budacki Objavljeno Februar 21, 2011 Opozori Objavljeno Februar 21, 2011 (popravljeno) ni res, motor ti še vedno lahko blokiraš, samo ti izpit ne velja, kdaj boste že enkrat to razumeli....in v nobenem primeru nisi več legalen z SS motorjem blokiranim na 25kW Lahko blokiraš, (ceneje zavaroavnje ) vendar ga z A2 nemoreš vozit, kot si že omenil. Če imaš pa pod izvorno moč napisanih 25kW ti pa res nobedn čist nič nemore in tudi A2 pride v poštev Popravljeno Februar 21, 2011. Popravil budacki
kiwi# Objavljeno Februar 22, 2011 Opozori Objavljeno Februar 22, 2011 (popravljeno) Prov pustmo zj to blokado.. Prosim povejte mi koliko je po vaših mnenjih vreden ta motor? Ker nujno rabim dena in za 200€ ga glih ne mislim prodat ker je motor res ohranjen super za ta letnik. Kakšna bi bila po vašem mnenju realna cena da ga prodam čim prej in da bom zadovoljen jaz in kupec. Prodam pa tudi obleko ki bo zraven motorja zes ugodno. Prodajam zaradi ureditve stanovanja, načeloma bi menjal tudi za kuhinjo ali kakšno pohištvo vendar je malo ljudi ki bi menjali pohištvo za motor.. Popravljeno Februar 22, 2011. Popravil hotko90 payback in Ervin93 1 1
LooLekSLO Objavljeno Februar 24, 2011 Opozori Objavljeno Februar 24, 2011 Prov pustmo zj to blokado.. Prosim povejte mi koliko je po vaših mnenjih vreden ta motor? Ker nujno rabim dena in za 200€ ga glih ne mislim prodat ker je motor res ohranjen super za ta letnik. Kakšna bi bila po vašem mnenju realna cena da ga prodam čim prej in da bom zadovoljen jaz in kupec. Prodam pa tudi obleko ki bo zraven motorja zes ugodno. Prodajam zaradi ureditve stanovanja, načeloma bi menjal tudi za kuhinjo ali kakšno pohištvo vendar je malo ljudi ki bi menjali pohištvo za motor.. Če je res tako super ohranjen in zaupaš vanj ga ne prodajaj. Tistih 400-500€ boš že pozabil in ga boš lahko še zmeraj uporabil v toplih dnevih.
budacki Objavljeno Februar 24, 2011 Opozori Objavljeno Februar 24, 2011 Prov pustmo zj to blokado.. Prosim povejte mi koliko je po vaših mnenjih vreden ta motor? Ker nujno rabim dena in za 200€ ga glih ne mislim prodat ker je motor res ohranjen super za ta letnik. Kakšna bi bila po vašem mnenju realna cena da ga prodam čim prej in da bom zadovoljen jaz in kupec. Prodam pa tudi obleko ki bo zraven motorja zes ugodno. Prodajam zaradi ureditve stanovanja, načeloma bi menjal tudi za kuhinjo ali kakšno pohištvo vendar je malo ljudi ki bi menjali pohištvo za motor.. Okrog jurja ^^
Fritz Objavljeno Februar 25, 2011 Opozori Objavljeno Februar 25, 2011 Ker so se na temo A2 in motorji še vedno pojavljala določena vprašanja in ker sem že od zadnjič dolžan uraden odgovor (žal mi MNZ na prvo poizvedbo ni odgovoril) sem sedaj poskusil preko portala e-uprava, kjer so precej bolj ažurni in so poskrbeli, da sem preko Agencije za varnost prometa dobil odgovor na bistveno vprašanje (citat v nadaljevanju): 1. Ali lahko imetnik dovoljenja A2 vozi motorno kolo npr. znamke Kawasaki, model ZX6-R, letnik 1995 če ima v prometnem dovoljenju vpisano moč 25kW, četudi je realna izvirna moč tega motornega kolesa 77kW vendar ta podatek ni naveden ne v prometnem dovoljenju in ne v homologaciji? ODGOVOR: Imetnik vozniškega dovoljenja A2 kategorije bo lahko vozil zgoraj opisano motorno kolo, če ima v prometnem dovoljenju in potrdilu o skladnosti vpisano moč 25 kW in tudi podatek o razmerju med močjo motorja in maso vozila, ki ne sme presegati 0,2 kW/kg. 2. Kakšen bo ukrep policije, če takšnega voznika ustavi? Ali policisti preverjajo realno izvirno moč ali pa enostavno vzamejo kot relevanten podatek tistega, ki je napisan v prometnem dovoljenju? ODGOVOR: Vprašanje posredovano v pristojno reševanje Ministrstvu za notranje zadeve. 3. Zakaj je prišlo do različne obravnave vozil in posledično uporabnikov vozil tako, da imajo nekatera vozila v prometnem dovoljenju vpisano izvirno moč in v homologacijskem kartončku moč po vgradnji blokade druga vozila pa imajo tako v prometnem dovoljenju kot v homologacijskem kartončku vpisano le moč, ki jo ima vozilo po vgradnji blokade? ODGOVOR: Na potrdilu o skladnosti in potem posledično v prometnem dovoljenju so vpisani tehnični podatki o vozilu, kot jih deklarira proizvajalec in potrdi homologacijski organ, ki je za določen tip vozila izdal enotno evropsko homologacijo. Nekateri proizvajalci že pri samem postopku homologacije (te postopke opravljajo tuji homologacijski organi in se v Sloveniji ne izvajajo) prijavijo tudi verzijo vozila, ki ima nižjo moč npr. 25kW, vendar pa za to varianto ni nikjer navedeno, da gre za vozila z znižano močjo in koliko znaša prvotna moč motorja. Običajno se sicer to da sklepati iz tega, ker se zraven pojavlja tudi varianta s podobnimi karakteristikami vendar z večjo močjo, vendar neposredne povezave ni zabeležene. Ko enkrat homologacijski organ potrdi homologacijo potem so vse vpisane varijante v homologaciji veljavne, prav tako so veljavni vsi tehnični podatki, in so za posamezno varijanto potem to osnovni podatki. V teh primerih ne gre več za vozila z zmanjšano močjo, pač pa za vozila, ki imajo že v osnovi takšen podatek. Vozila ki pa imajo v osnovi večjo moč in so že v uporabi (so registrirana), pa je v nekaterih primerih možno z ustrezno predelavo predelati (seveda če tako predelavo omogoča proizvajalec in je predelava trajana), pri čemer pa se spremenjeni podatki o vozilu vpišejo pod ustrezno rubriko na potrdilu o skladnosti. Lep pozdrav! Helena WECHTERSBACH Javna agencija Republike Slovenije za varnost prometa Sektor za voznike ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Torej, če izvirna moč, ki bi presegala 70kW oz. 0,2 kW/kg ni vpisana v prometnem dovoljenju ali omenjena v potrdilu o skladnosti (homologaciji), lahko takšno motorno kolo vozi imetnik dovoljenja A2 ne glede na to, ali prava izvirna moč agregata tega motornega kolesa presega 70kW. Skladno s tem je npr. hotkotov motocikl, če drži vse kar je napisal, legalen za uporabo z dovoljenjem A2. payback, ImenitnaPriložnost, fp4492 in 2 others 4 1
rookie007 Objavljeno Marec 1, 2011 Opozori Objavljeno Marec 1, 2011 Primer: Motor ima izvirno moč(kupljen nov zablokiran)25 kW, blokada pobrana - vozi se brez blokade.Lastnik ima vozniško brez omejitve. Kaj se zgodi, če ugotovijo, da si odstranil blokado? lp
LooLekSLO Objavljeno Marec 1, 2011 Opozori Objavljeno Marec 1, 2011 Primer: Motor ima izvirno moč(kupljen nov zablokiran)25 kW, blokada pobrana - vozi se brez blokade.Lastnik ima vozniško brez omejitve. Kaj se zgodi, če ugotovijo, da si odstranil blokado? lp To sem že 1x tudi jaz spraševal, pa nisem dobil odgovora. Edini odgovor je bil, da se lahko zalomi le pri nesreči, kjer bi temu oporekala zavarovalnica. In, da naj raje homologiram motor na večjo moč.
marinaio Objavljeno Marec 13, 2011 Opozori Objavljeno Marec 13, 2011 3. Zakaj je prišlo do različne obravnave vozil in posledično uporabnikov vozil tako, da imajo nekatera vozila v prometnem dovoljenju vpisano izvirno moč in v homologacijskem kartončku moč po vgradnji blokade druga vozila pa imajo tako v prometnem dovoljenju kot v homologacijskem kartončku vpisano le moč, ki jo ima vozilo po vgradnji blokade? ODGOVOR: Na potrdilu o skladnosti in potem posledično v prometnem dovoljenju so vpisani tehnični podatki o vozilu, kot jih deklarira proizvajalec in potrdi homologacijski organ, ki je za določen tip vozila izdal enotno evropsko homologacijo. Nekateri proizvajalci že pri samem postopku homologacije (te postopke opravljajo tuji homologacijski organi in se v Sloveniji ne izvajajo) prijavijo tudi verzijo vozila, ki ima nižjo moč npr. 25kW, vendar pa za to varianto ni nikjer navedeno, da gre za vozila z znižano močjo in koliko znaša prvotna moč motorja. Običajno se sicer to da sklepati iz tega, ker se zraven pojavlja tudi varianta s podobnimi karakteristikami vendar z večjo močjo, vendar neposredne povezave ni zabeležene. Ko enkrat homologacijski organ potrdi homologacijo potem so vse vpisane varijante v homologaciji veljavne, prav tako so veljavni vsi tehnični podatki, in so za posamezno varijanto potem to osnovni podatki. V teh primerih ne gre več za vozila z zmanjšano močjo, pač pa za vozila, ki imajo že v osnovi takšen podatek. Vozila ki pa imajo v osnovi večjo moč in so že v uporabi (so registrirana), pa je v nekaterih primerih možno z ustrezno predelavo predelati (seveda če tako predelavo omogoča proizvajalec in je predelava trajana), pri čemer pa se spremenjeni podatki o vozilu vpišejo pod ustrezno rubriko na potrdilu o skladnosti. Lep pozdrav! Helena WECHTERSBACH Javna agencija Republike Slovenije za varnost prometa Sektor za voznike ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Torej, če izvirna moč, ki bi presegala 70kW oz. 0,2 kW/kg ni vpisana v prometnem dovoljenju ali omenjena v potrdilu o skladnosti (homologaciji), lahko takšno motorno kolo vozi imetnik dovoljenja A2 ne glede na to, ali prava izvirna moč agregata tega motornega kolesa presega 70kW. Skladno s tem je npr. hotkotov motocikl, če drži vse kar je napisal, legalen za uporabo z dovoljenjem A2. Jaz tudi v tem času kupujem motocikel in ker imam narejen izpit A2 iščem vse informacije v zvezi s tem zakonom da se ne bom pri nakupu zaj****! Torej,če sem prav razumel, če je blokada vpisana v homologaciji kot predelava in ima motocikel izvirno moč več kot 70kw, takega motocikla ne smeš vozit? Se pravi to lahko izkoristiš samo, če je model obstajal že tovarniško zablokiran? Kaj pa primer da zablokiraš na 25kw (ker blokad 35kw skoraj ni) mora imet motocikel do 50kw? To mi še vedno ni jasno!
domi46 Objavljeno Marec 13, 2011 Opozori Objavljeno Marec 13, 2011 eno oprašanje ku men ni zdej čist jasen ku eni pravjo da je lahku eni pa da ne.... če kupeš moto cestaka 600 blokiran na 25kw lahku tu vozeš z ispitem A2 al ne??? sam se sicer odločam za nakup gsxrja 600 blokiran 25kw pred tem zakonem
Markko Objavljeno Marec 13, 2011 Opozori Objavljeno Marec 13, 2011 eno oprašanje ku men ni zdej čist jasen ku eni pravjo da je lahku eni pa da ne.... če kupeš moto cestaka 600 blokiran na 25kw lahku tu vozeš z ispitem A2 al ne??? sam se sicer odločam za nakup gsxrja 600 blokiran 25kw pred tem zakonem Nesmeš.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se