skoda Objavljeno Julij 1, 2010 Deli Objavljeno Julij 1, 2010 na dvoru...mal smo se pomenil glede motorja k ga je mal zanimal, kar pomen da ja vedu kolk ma drgač moči in to je blo to, nadaljevou pot prot kočevju...če ti nouš težil policaju ti tud on v večini primerou ne bo Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
shark90 Objavljeno Julij 1, 2010 Deli Objavljeno Julij 1, 2010 To nej bi bla zdej "lukna" v zakonu...jst mam motor "tovarniško" blokiran na 25kw, so me že ustavl in je šlo normalno čez...pač moč v homologaciji in prometni je 25kw druge moči ni nikjer navedene tako d nej ti nebi mogl nič... tudi jaz mam tako... nikoli noben policaj ni rekel za homologacijo... pač odvisno od policaja ampak mi piše pod izvorno moč 25kw.. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
k0ci Objavljeno Julij 1, 2010 Deli Objavljeno Julij 1, 2010 eno vprasanje za vas mojstre ki se prevazate z blokiranimi raketami..in sicer kolko od vas se fura z blokado..al ste ven pometal..ker jaz na azcetku sem se fural 2 mesca brez ker se ni bla dobavljiva zdej sem blokiral...ampak mi ni toto in mocno razmisljam da bi nazaj ven dal... je ze kdo od vas sploh bil na kaksnem izrednem tehnicnem pregledu itd... in pa kaksne kazni bi lahko vse dobil ob res najvecji smoli ki bi bi se mi lahko zgodila da me dobijo brez??? izredni tehnični pregled? in kaj bo tam ugotovil? veš, res da se izredni tehnični hudo sliši, vendar ni čisto nič drugačen od tistega rednega, le da ga moraš predhodno opravljat oz. na željo policista, ker pa na tehničnih nimajo valjev za merjenje moči motorja ne bodo ugotovili ali je blokada ali ne Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
payback Objavljeno Julij 1, 2010 Deli Objavljeno Julij 1, 2010 izredni tehnični pregled? in kaj bo tam ugotovil? veš, res da se izredni tehnični hudo sliši, vendar ni čisto nič drugačen od tistega rednega, le da ga moraš predhodno opravljat oz. na željo policista, ker pa na tehničnih nimajo valjev za merjenje moči motorja ne bodo ugotovili ali je blokada ali ne ja kaj pa recimo on lahko pelje nwm kam motor magari na uradni servis...in da se preveri če je v motorju blokada kjer pač nej bi bla da pogledajo???...al tega policaji ne izvajajo v praksi, razen mybe ob kaksni nezgodi...da recimo preverijo da je moč motorja zablokirana...sej tist da me polcaj vstavi me ne skrbi tak bol me skrbi...da ce slucajno(boknedaj) pride do kaksne nezgode.... in da bi oni men sli gledat motor ce je izpraven po homologacijskih podatkih, in slucajno odkrijejo da motor ni blokiran :S Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ImenitnaPriložnost Objavljeno Julij 1, 2010 Deli Objavljeno Julij 1, 2010 eno vprasanje za vas mojstre ki se prevazate z blokiranimi raketami..in sicer kolko od vas se fura z blokado..al ste ven pometal..ker jaz na azcetku sem se fural 2 mesca brez ker se ni bla dobavljiva zdej sem blokiral...ampak mi ni toto in mocno razmisljam da bi nazaj ven dal... je ze kdo od vas sploh bil na kaksnem izrednem tehnicnem pregledu itd... in pa kaksne kazni bi lahko vse dobil ob res najvecji smoli ki bi bi se mi lahko zgodila da me dobijo brez??? ob največji smoli boš invalid do smrti. ob malo majnši smoli boš plačeval invalidnost drugim ob še malo manjši smoli boš plačeval le popravilo svojega motorja ob še malo manjši smoli boš deležen kazni, kot da se voziš brez izpita če boš imel pa srečo, ti bo nekdo od pristojnih (fotr al pa kak pametn stric) pripeljal eno okoli kepe nejcgs, fp4492, Fritz in 3 others 5 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ImenitnaPriložnost Objavljeno Julij 1, 2010 Deli Objavljeno Julij 1, 2010 ja kaj pa recimo on lahko pelje nwm kam motor magari na uradni servis...in da se preveri če je v motorju blokada kjer pač nej bi bla da pogledajo???...al tega policaji ne izvajajo v praksi, razen mybe ob kaksni nezgodi...da recimo preverijo da je moč motorja zablokirana...sej tist da me polcaj vstavi me ne skrbi tak bol me skrbi...da ce slucajno(boknedaj) pride do kaksne nezgode.... in da bi oni men sli gledat motor ce je izpraven po homologacijskih podatkih, in slucajno odkrijejo da motor ni blokiran :S tega ŠE ne izvajajo v praksi Fritz, nejcgs in logarr 1 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MiniMedo Objavljeno Julij 2, 2010 Deli Objavljeno Julij 2, 2010 Ko daš blokado homologirat, na enemu papriju piše na kok kw je znižana moč in tudi max hitrost, ki se lahko doseže z blokado. Če se da policaju ukvarjat, te lahko tud tko dobi ... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Prevtzer Objavljeno Julij 13, 2010 Deli Objavljeno Julij 13, 2010 Mene samo nekaj zanima, in sicer koliko kW imate vsi, ki ste naknadno zablokirali motor na 25kW napisanih v prometni? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Prevtzer Objavljeno Julij 14, 2010 Deli Objavljeno Julij 14, 2010 No kakorkoli, tale luknja o kateri je blo govora je res luknja. Jaz sem motor pripeljal iz Italije, pred registracijo sem ga blokiral in zato imam v prometni 25kW. Torej če sabo ne nosim homologacije, lahko brez strahu rečem policaju da je bil že tovarniško zablokiran. Tudi če me pelje na izredni tehnični mi ne more nič, ker nimajo valjev za merjenje moči. Sicer pa jaz Ninjo prodajam, tako da če kdo hoče z novim A2 izpitom voziti stroj si lahko ogleda oglas. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Miha27 Objavljeno Julij 14, 2010 Deli Objavljeno Julij 14, 2010 Kva? V prometni ma vsak 25kW napisan če je zablokeran :unsure: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Prevtzer Objavljeno Julij 14, 2010 Deli Objavljeno Julij 14, 2010 Kva? V prometni ma vsak 25kW napisan če je zablokeran :unsure: Hmm... zdej pa res ne razumem. Potem če se voziš na okoli brez homologacije lahko itak rečeš da je tovarniško zablokiran Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
k0ci Objavljeno Julij 14, 2010 Deli Objavljeno Julij 14, 2010 če je vozilo predelano se brez homologacije tko al tko ne smeš vozit, tam pa lepo piše tovarniško moč motorja, tako da ne vem kje ti vidiš luknjo v zakonu Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Prevtzer Objavljeno Julij 14, 2010 Deli Objavljeno Julij 14, 2010 če je vozilo predelano se brez homologacije tko al tko ne smeš vozit, tam pa lepo piše tovarniško moč motorja, tako da ne vem kje ti vidiš luknjo v zakonu Daj potem prosim izbriši te moje zadnje objave. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Miha27 Objavljeno Julij 14, 2010 Deli Objavljeno Julij 14, 2010 Če ti uvoziš motor iz tujine ki je zablokeran, ti v homologacijskem kartončku pod izvorno moč piše 25kW. To je luknja v zakonu Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
CVIČKAR1 Objavljeno Julij 23, 2010 Deli Objavljeno Julij 23, 2010 Jst bi pa neki vprašu,če maš motor zablokiran na 35kw pa če maš akrapoviče gor,pol ne nardiš tehničnga al nardiš?za 35kw. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motofrik Objavljeno Julij 23, 2010 Deli Objavljeno Julij 23, 2010 Če imaš v homologaciji napisane Akrapoviče, bi po moje moral narediti. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jure Objavljeno Julij 23, 2010 Deli Objavljeno Julij 23, 2010 Akrapovič formalno nima nobenega vpliva na moč motorja. Vplica samo na to, da ti lahko težijo na tehničnem, če nimaš homologiranega, oziroma ti policaji napišejo kazen. Če je homologiran ni nobenih težav nikjer. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
CVIČKAR1 Objavljeno Julij 23, 2010 Deli Objavljeno Julij 23, 2010 Aha ker vem za homologiranje Akrapote pa bom na motor dal ko ga bom dubu. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
robivitez Objavljeno November 9, 2010 Deli Objavljeno November 9, 2010 Transalp ima v prometni 39 kW. Predvidevam, da če bi ga dal na valje bi izmerili pod 35Kw. Se da enostavno naredit novo homologacijo in motor registrirat z novo močjo, ali potrebuješ kakšne papirje, da imaš uradno blokado? Koliko pa stane nova homologacija? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
YamahafanR6 Objavljeno November 10, 2010 Deli Objavljeno November 10, 2010 Transalp ima v prometni 39 kW. Predvidevam, da če bi ga dal na valje bi izmerili pod 35Kw. Se da enostavno naredit novo homologacijo in motor registrirat z novo močjo, ali potrebuješ kakšne papirje, da imaš uradno blokado? Koliko pa stane nova homologacija? Nope...da bi registriral z novo močjo ti mora pooblaščen mehankar uradno vstaviti blokado, hkrati od njega dobis potrdilo o spremembi moči. S tem papirjem potem lahko spremeniš homologacijo. Namreč moč na valjih je dejansko moč na kolesu, v homologaciji pa imaš zapisano moč v mašini, ki je vedno večja od tiste na kolesu. Mislim pa da uradne blokade na 35kW še ni, čeprav imamo tak zakon...razen če je medtem že prišlo do kakšnih sprememb na servisih. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
robivitez Objavljeno November 11, 2010 Deli Objavljeno November 11, 2010 (popravljeno) Ja, brez kakršne koli blokade ima TA na kolesu sigurno pod 35 kW, izgube v prenosih in enduro gume, uradno (na osi motorja) pa jih ima 39 kW. A pa res ne moreš delat nove homologacije uradno brez potrdila o blokadi . Motor sploh ne potrebuje blokade za 35 kW na kolesu, če sploh nima več kot 35kW Kaj če imaš potrdilo o vstavljeni blokadi moraš na valje? Popravljeno November 11, 2010. Popravil robivitez Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
YamahafanR6 Objavljeno November 11, 2010 Deli Objavljeno November 11, 2010 Ja, brez kakršne koli blokade ima TA na kolesu sigurno pod 35 kW, izgube v prenosih in enduro gume, uradno (na osi motorja) pa jih ima 39 kW. A pa res ne moreš delat nove homologacije uradno brez potrdila o blokadi . Motor sploh ne potrebuje blokade za 35 kW na kolesu, če sploh nima več kot 35kW Kaj če imaš potrdilo o vstavljeni blokadi moraš na valje? Točno vem kaj imaš v mislih Ampak ne..njih zanima samo podatek, ki je zapisan v homologaciji. Če piše da ima 39 kW potem za njih velja da ima 39 kW in ni važno koliko izgub ima oz. koliko ima na kolesu. Kolikor vem glede homologacij MORAŠ imeti neko potrdilo o spremembi moči. Mislim tudi da so valji obvezni ob homologaciji za spremenjeno moč. Mogoče bi se tukaj lahko dogovoril z kakšnim serviserjem, da ti napiše potrdilo o spremembi moči..ampak to je tvoja stvar Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
payback Objavljeno November 11, 2010 Deli Objavljeno November 11, 2010 Točno vem kaj imaš v mislih Ampak ne..njih zanima samo podatek, ki je zapisan v homologaciji. Če piše da ima 39 kW potem za njih velja da ima 39 kW in ni važno koliko izgub ima oz. koliko ima na kolesu. Kolikor vem glede homologacij MORAŠ imeti neko potrdilo o spremembi moči. Mislim tudi da so valji obvezni ob homologaciji za spremenjeno moč. Mogoče bi se tukaj lahko dogovoril z kakšnim serviserjem, da ti napiše potrdilo o spremembi moči..ampak to je tvoja stvar ja res je njih zanima samo kaj piše na papirjih, kar se tiče pa valcnov pa tega do zdaj niso izvajali, ko sem jst letos bil na LPP so ga zanimali samo papirji o predelavi itd. motorja še povohal ni :krneki: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
nejcek124 Objavljeno December 27, 2010 Deli Objavljeno December 27, 2010 Zanima me, če kdo ve če se da blokirat motor npr kawasaky versys na 35kw in koliko približno bi me to prišlo.. al se mi bl splača uzet npr yamaho xt660? hvala za odgovore.. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
kewo Objavljeno December 29, 2010 Deli Objavljeno December 29, 2010 Mene zanima kok pridejo blokade za naslednje motorje, in sicer 25kw, ker 35kw mislim da še ni. Honda cbr 600rr Kawasaki ninja zx-6r Yamaha yzf-r6 Suzuki Gsx-r 600 Za hondo je baje treba menjat celo elektroniko( 500-700€)? Hvala za odgovore 5n4jd3r 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se