payback Objavljeno Junij 3, 2011 Opozori Objavljeno Junij 3, 2011 nekaj me še samo zanima keri letnik fazerke pa maš ti pa kolko kw ti je pisalo prej v prometni? em jst mam tazadn model stare fazerke torej fzs600 l 2003 original moc je tocno 70kw.......med tem ko novejsa fazerka fz6s od l2004 naprej mislim da ma 72kw v prometni za to se mi zdi da se neda dobit blokade 35kw samo 25kw... Lep pozdrav! Helena WECHTERSBACH Javna agencija Republike Slovenije za varnost prometa Sektor za voznike Mail ti bo pa stric google dal. hvala Mateej1 1
Mateej1 Objavljeno Junij 3, 2011 Opozori Objavljeno Junij 3, 2011 sem na (Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.) malo gledo pa nimajo vse fazerke do letnika 2003 70kw ene majo 72.
payback Objavljeno Junij 3, 2011 Opozori Objavljeno Junij 3, 2011 sem na (Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.) malo gledo pa nimajo vse fazerke do letnika 2003 70kw ene majo 72. vec kot 70kw tastare ziher nimajo....verjetno nekateri uporabniki napacno navajajo podatke...lahko pa jih poklices in ti nej direktno iz promete povejo kw
Mateej1 Objavljeno Junij 4, 2011 Opozori Objavljeno Junij 4, 2011 ma od kolega ata fazerko 03 pa mu piše v prometni 72kw
zviki Objavljeno Junij 6, 2011 Opozori Objavljeno Junij 6, 2011 Znalci, dejte mi nekaj objasnit. Kolega, ki je pravkar naredil izpit za 35KW, hoče kupiti Yamaho XT660X. V prometni ima to motor 35,3KW. Ali obstajajo tolerance (kot pri izmerjenih hitrostih) za recimo +- 1KW? A se bo normalen policaj spustil v to in ga do amena? Blokirati motor za 0,3KW se mi nekak ne zdi smiselno . Da napišem prolog zgodbice. Kolega kupil XT660X. Prejšnji teden registriral in gospodična na šalterju (AMD) je kilovate zaokrožila navzdol na 35 . Je povedala, da vedno zaokrožujejo. Navzdol ali navzgor. Tako, da se sedaj vozi čisto legalno . radirka 1
Igorr Objavljeno Junij 6, 2011 Opozori Objavljeno Junij 6, 2011 (popravljeno) Da napišem prolog zgodbice. Kolega kupil XT660X. Prejšnji teden registriral in gospodična na šalterju (AMD) je kilovate zaokrožila navzdol na 35 . Je povedala, da vedno zaokrožujejo. Navzdol ali navzgor. Tako, da se sedaj vozi čisto legalno . Omejitev v zakonu je zapisana na dve mesti natančno (35 kW) in ne na tri (35,0 kW) - torej mora biti temu ustrezno zaokrožena tudi moč motocikla.. in če 35,3 kW zaokrožiš na dve mesti natančno ... No, vsekakor bi fino, da se tole preveri preko e-uprave. Popravljeno Junij 6, 2011. Popravil Igorr ImenitnaPriložnost 1
rok661 Objavljeno Junij 6, 2011 Opozori Objavljeno Junij 6, 2011 Bi bila kakšna možnost, da bi v motor, ki ima več kot 70kw vgradil blokado in ga na novo homologiral? Bi potem pod izvorno močjo pisala moč 25/35kw? Lp Rok
LooLekSLO Objavljeno Junij 6, 2011 Opozori Objavljeno Junij 6, 2011 Bi bila kakšna možnost, da bi v motor, ki ima več kot 70kw vgradil blokado in ga na novo homologiral? Bi potem pod izvorno močjo pisala moč 25/35kw? Lp Rok Ne. Razen v tujini (baje).
domi46 Objavljeno Junij 6, 2011 Opozori Objavljeno Junij 6, 2011 če ima motor 53kw in je blokiran na 25kw znajo kej polcaji zajebavat ???
budacki Objavljeno Junij 6, 2011 Opozori Objavljeno Junij 6, 2011 Bi bila kakšna možnost, da bi v motor, ki ima več kot 70kw vgradil blokado in ga na novo homologiral? Bi potem pod izvorno močjo pisala moč 25/35kw? Lp Rok Ne! Ne in NE IN NEEEEE! 10000000× je bilo to že rečeno. Imajo verjetno v arhivu tvojo staro homologacijo Lahko pa pokličeš in nas obvestiš, kakšen je bil rezultat ^^ In ko uvažaš iz tujine mu tudi v homologaciji piše 25kW pod PREDELAVE, vendar se na NOVI homologaciji, ki je narejena v SLO ne piše več pod predelave, ampak zapišejo pod izvorno moč če ima motor 53kw in je blokiran na 25kw znajo kej polcaji zajebavat ??? Dejansko, odvisno kako si razlagaš zakon. Glede na to, da imaš izpit za dvakrat izvorno moč od 35kW...torej bi lahko, če imaš dobrega odvetnika, tudi zavarovalnici izjebal vse po spisku Pa reči, naj ti v homologacijo zapišejo 35kW, če je to tak problem Sicer pa...a nemoreš dobit blokade za 35kW?
domi46 Objavljeno Junij 7, 2011 Opozori Objavljeno Junij 7, 2011 Ne! Ne in NE IN NEEEEE! 10000000× je bilo to že rečeno. Imajo verjetno v arhivu tvojo staro homologacijo Lahko pa pokličeš in nas obvestiš, kakšen je bil rezultat ^^ In ko uvažaš iz tujine mu tudi v homologaciji piše 25kW pod PREDELAVE, vendar se na NOVI homologaciji, ki je narejena v SLO ne piše več pod predelave, ampak zapišejo pod izvorno moč Dejansko, odvisno kako si razlagaš zakon. Glede na to, da imaš izpit za dvakrat izvorno moč od 35kW...torej bi lahko, če imaš dobrega odvetnika, tudi zavarovalnici izjebal vse po spisku Pa reči, naj ti v homologacijo zapišejo 35kW, če je to tak problem Sicer pa...a nemoreš dobit blokade za 35kW? za blokado se še nisem zanimov pravjo da se dobi sam ta motor je že blokiran na 25kw
budacki Objavljeno Junij 7, 2011 Opozori Objavljeno Junij 7, 2011 (popravljeno) za blokado se še nisem zanimov pravjo da se dobi sam ta motor je že blokiran na 25kw Pizda vidš, to je pa zdj kr kurac. Mogoče če bi pa tole 25kW prodal in kupil 35kW? Sj se bi našel kdo, ki bi kupil 25kW za ta motor...po moje. Je pa potem spet strošek ja...sam vseen, bolše boš dihal, če bo vse čist uno 100% legalno. Sicer pa...25kW ne bi sploh smel bit problem, po mojem. Popravljeno Junij 7, 2011. Popravil budacki
domi46 Objavljeno Junij 9, 2011 Opozori Objavljeno Junij 9, 2011 Pizda vidš, to je pa zdj kr kurac. Mogoče če bi pa tole 25kW prodal in kupil 35kW? Sj se bi našel kdo, ki bi kupil 25kW za ta motor...po moje. Je pa potem spet strošek ja...sam vseen, bolše boš dihal, če bo vse čist uno 100% legalno. Sicer pa...25kW ne bi sploh smel bit problem, po mojem. bom vidu kaku pa kaj bo
strajnarR Objavljeno Junij 9, 2011 Opozori Objavljeno Junij 9, 2011 (popravljeno) Imamo kakšnega uporabnika SV 650 z blokado 35kW ? Popravljeno Junij 9, 2011. Popravil r_o_b_i
Markko Objavljeno Junij 9, 2011 Opozori Objavljeno Junij 9, 2011 Imamo kakšnega uporabnika SV 650 z blokado 35kW ? Za tastar model z vplinjačem (še) ne obstaja, za novejše pa nevem ampak skoraj sigurno ne.
impulz Objavljeno Junij 10, 2011 Opozori Objavljeno Junij 10, 2011 prosil bi nekoga da mi pove, kako je ta "trik" z uvozom motorja? denimo da hocem uvozit kawasaki z750 ali honda cbr 600rr in bi ga rad registriral za kriterije a2 (torej 35kw), na kaj moram bit pripravljen? kaj se naredi v tem primeru? govorim o uvozu RABLJENEGA motorja letnik 2002 ali vec. Oba motorja v sloveniji ne ustrezata kriterijam za a2 saj imata vec kot dvakratno blokirano izvorno moc, in nelegalno razmerje med mocjo in tezo. vem, da ce bi kupil nov motor bi se dalo uredit, vendar denarja za nov motor nimam. prosil bi za koristne informacije, ker se v tej debati med nabijanjem ne znajdem vec. lp, hvala vnaprej
Fritz Objavljeno Junij 10, 2011 Opozori Objavljeno Junij 10, 2011 prosil bi nekoga da mi pove, kako je ta "trik" z uvozom motorja? Če motor ni bil že prej blokiran in je v papirjih navedena izključno moč z blokado, nimaš kaj praskat.
impulz Objavljeno Junij 10, 2011 Opozori Objavljeno Junij 10, 2011 to se pravi, da če pod izvorno močno ne piše 35kw moram "praskat". in točno to me zanima kaj moram praskat da me policaji v sloveniji ne bojo praskali. prosim. lp
LooLekSLO Objavljeno Junij 10, 2011 Opozori Objavljeno Junij 10, 2011 to se pravi, da če pod izvorno močno ne piše 35kw moram "praskat". in točno to me zanima kaj moram praskat da me policaji v sloveniji ne bojo praskali. prosim. lp Mislim, da je imel @budacki izkušnje s tem. Drugače pa z750 mogoče tudi pri nas dobiš takšnega z vpisano izvorno močjo 25 kW, saj si lahko pri nakupu novega izbral tudi takšno verzijo.
ImenitnaPriložnost Objavljeno Junij 10, 2011 Opozori Objavljeno Junij 10, 2011 če ima motor 53kw in je blokiran na 25kw znajo kej polcaji zajebavat ??? Ti bi zdaj ziher rad, da ti kdo reče, da 100% ne boš imel težav. Ampak tega ti ne more nihče obljubiti. exclan, daneb, Markko in 3 others 3 3
k0ci Objavljeno Junij 10, 2011 Opozori Objavljeno Junij 10, 2011 to se pravi, da če pod izvorno močno ne piše 35kw moram "praskat". in točno to me zanima kaj moram praskat da me policaji v sloveniji ne bojo praskali. prosim. lp edina šansa je, da že v tujini kupiš blokiranega, ker potem na homologaciji prepišejo podatke iz prometne, v prometni pa piše moč po blokiranju
domi46 Objavljeno Junij 10, 2011 Opozori Objavljeno Junij 10, 2011 Ti bi zdaj ziher rad, da ti kdo reče, da 100% ne boš imel težav. Ampak tega ti ne more nihče obljubiti. tu ne sm me zanima če je tu že kdu doživu Sharko in ImenitnaPriložnost 1 1
impulz Objavljeno Junij 12, 2011 Opozori Objavljeno Junij 12, 2011 (popravljeno) ok... kaj pa če kupim oz hočem kupit v sloveniji naprimer ta motor: /_MOTO/ad.asp?ID=4866709 kaj moram naredit da ga lahko vozim? enostavno registrirat v tujini npr. v avstriji? ni mi važno kaj mi piše na tablici.. lp hvala za nasvet Popravljeno Junij 12, 2011. Popravil impulz
k0ci Objavljeno Junij 12, 2011 Opozori Objavljeno Junij 12, 2011 če imaš stalno prebivališče v avstriji lahko
budacki Objavljeno Junij 12, 2011 Opozori Objavljeno Junij 12, 2011 (popravljeno) ok... kaj pa če kupim oz hočem kupit v sloveniji naprimer ta motor: /_MOTO/ad.asp?ID=4866709 kaj moram naredit da ga lahko vozim? enostavno registrirat v tujini npr. v avstriji? ni mi važno kaj mi piše na tablici.. lp hvala za nasvet Beno Z750 lahko kupiš tut takega, k je biu že nov kuplen s 25kW in potem ga lahko tut z A2 vozš, ker ma v prometni 25kW in v homologaciji pod izvorno moč Pred mesecem dni se jih je kar nekaj prodajalo takih. Popravljeno Junij 12, 2011. Popravil budacki
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se