Skoči na vsebino

Yamaha XT660R vs. Kawasaki KLE500


Kawl

Priporočene objave

Torej zanima me kaj se v tem trenutko bolj splača kupit.Oba motorja sta mi všeč, mogoče XT660R še malo bolj zaradi lepših detajlov.Želel bi slišati izkušnje lastnikov.Vem da sta oba motorja zanesljiva, rad pa bi izvedel še kaj več informacij iz prve roke.

Hvala vsem za odgovore.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem lastnik, vendar mislim, da je XT 660 v vseh pogledih boljši od KLEja. Morebiti v prid drugemu govorita le končna hitrost in nabavna cena.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Morebiti v prid drugemu govorita le končna hitrost in nabavna cena.

.....pa dva cilindra in manjša poraba

če človek že sprašuje, kaj se mu bolj splača :?

Motorja si ne kupiš zato, da bi šparal! :krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj se mi bolj splača sem imel v mislih, kot kaj bi bil boljši nakup.Kar se tiče porabe je vse kar je do 10 litrov majhna poraba v primerjavi z mojo rs250.

Tudi sam se veliko bolj nagibam na xt660r.Novejši motor itd.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.....pa dva cilindra in manjša poraba

če človek že sprašuje, kaj se mu bolj splača :?

Motorja si ne kupiš zato, da bi šparal! :krneki:

Si prepričan, da ima KLE manjšo porabo kot novi XT 660? KLE ima nekako od 5,5 do 7 L, vplinjači. XT 660 ima elektronski vbrizg in če se ne motim je imel celo stari XT kanček manjšo (ali vsaj enako) porabo kot KLE.

Glede celindrov mislim, da folk malo pretirava. Imam ER (ista mašina kot KLE) in je res precej miren, vozil sem tudi nekaj starih enocelindrašev, ampak meni osebno en celinder prav paše...da karakter. XT 660 in podobne sodobne zadeve so najbrž kar mirne, razen seveda za bolj poženščene tipe, ki pač ne morejo na manj kot 4 celindre.

Popravljeno . Popravil Avatar
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

KLE-ja nisem vozil, vozim pa XT 660X. Prej sem furu Pegaso. Ta res mnogo prej vleče, kjer je Pegaso še močno kihal. Zavore enkratne - 320mm, z enim prstom spraviš motor na prvo kolo, kar je blo pri Pegasu iluzija. To sm slišu tud od kolega, ampak za KLE 2001. To moraš stestirat in občutit sam. Men je motor zelo lahkoten, čeprav v primerjavi s konkurenco bi lahko mel par kg manj. Motor ni glih nevem kolk navit (če bo delal tolk več brez problemov bomo prežvel), vleče pa zelo lepo. Pegaso je imel enake kubike pa še kakšen konj več, ampak ko pelješ Yamaho vleče ko da ima 10 konjev več. Razlika je zelo upazna.

Stestiraj, primerjaj kar kopuješ.

Kasnejših reklamacij ne upoštevamo. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola

Tudi sam sem izbiral med omenjenima motorjema in se odločil za Yamaho XT660R. Tako kot so že omenili, motor potegen iz zelo nizkih obratov. Treslajev enovaljnika pa praktično ni, edinole pri visokih obratih. Potovalna hitrost se brez težav giblje okoli 140 km ( visok sem 178 cm, uporabljam enduro čelado ) Motor se odlično znajde na bolj zaprtih ovinkih in makadamih, pa tudi kak ne preveč zahteven teren mu ne dela težav. Vkolikor so hitrosti višje od 120 km, pa se lahko zgodi, da v ovinkih malenkost zaniha. Zavore opravljajo svojo nalogo z odliko. Sedež je udoben in se na njem da preživeti tudi štiri ure brez postanka, ne vem kako je z vožnjo v dvoje. Poraba se mi giblje okoli 4.5 litra. Plastike so, preverjeno, skoraj nezlomljive. Skratka z mopo sem več kot zadovoljen :OK: :OK:

lp g.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In vrh vsega je XT lažji od KLEja, ima boljše vzmetenje in zavore in še kaj bi se našlo. Dejansko menim, da je edina prednost Kawe v nižji ceni in večji končni hitrosti, ki pa itak za (lahek) off road, potovanje in vsakodnevno vožnjo ni pomembna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In vrh vsega je XT lažji od KLEja, ima boljše vzmetenje in zavore in še kaj bi se našlo. Dejansko menim, da je edina prednost Kawe v nižji ceni in večji končni hitrosti, ki pa itak za (lahek) off road, potovanje in vsakodnevno vožnjo ni pomembna.

Hola

Kar se končne hitrosti tiče, XT-ju zmanka sape okol 170 (sodeč po števcu). Vožnja pri tej hitrosti pa je bolj mučenje stroja in človeka kot pa užitek.

lp g.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz pa mislim, da je vse skupaj stvar okusa. Če ti sede XT, jo pač kupi, če pa ne, pa KLE. Vsak lahko navija za svoje žrebe, v končni fazi pa če potegneščrto, ni neke hude razlike. Če imaš šanso, poskusi oba, ampak ne vsakega po 300 metrov, vsaj kakšno uro se je dobro peljat, da skontaš, za kaj se gre.

Jaz XT še nisem vozil, tako da ne morem reč o njej nič, razen da je luštna. Okoli hitrosti nima smisla razpravljatio, to je stvar cestakov. Mojega KLE začne pri 160 zvijat, tako da raje neham ožemat, se mi smili. Če bi se hotel gonit 200+, potem bi kupil cestaka....pa ga nisem.

Je pa fino, da KLE pade klaso do 500 ccm pri registraciji.....prišparaš eno zadnjo gumo....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno bom kar XT660R pripeljal domov, počakam še na razprodaje, do takrat pa tako ali tako imam motor.Tako da se bom z njim začel vozit šele naslednje leto.Bom pa vseeno najprej probal kje dobit kakšen testen krog.Sedel sem že na obeh, ležal mi je bolj XT (moja višina 187) . K XT-ju me vleče tudi to, da je bolj sodoben motor in nasploh praktično na novo zasnovan.Gledal sem tudi Aprilio Strado vendar me k Aprili ne vleče več :) Vseeno sem rekel da bom vprašal tu na forumu, da vidim kakšne imajo kaj izkušnje drugi motoristi na forumu.Kakšna je končna hitrost, me drugače ne zanima kaj preveč :) .Če bi hotel končno hitrost bi ostal na cestnem motorju, vendar si želim kdaj tudi na kakšno daljšo pot in pa motor za vsak dan, predvsem pa zanesljivost.

Hvala vsem.Če pa ima kdo še kakšno pripombo pa naj jo kar napiše.

Lep pozdrav vsem!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem, upam vsaj, nepristranski, saj nimam ne enega ne drugega mopeda. Še več, kot lastnik ER 5 bi lahko navijal za KLEja, pa ne. Čisto simpl, en celinder in 160 kubov več rodi večji navor pri nižjih obratih...kar je vsaj za moj okus sila pomemben dejavnik. Registracija se itak spreminja, zdaj je pomembna moč in ne kubi (razen pri Grawe).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vozil XT lani, sicer pa imam ER5, tako da imam izkušnje z obema mašinama.

XT je zagotovo veliko sodobnejši motor z boljšim vzmetenjem in zavorami. Se pa občuti razlika enovaljnik/dvovaljnik. Motor XT-jke vleče veliko bolj "brutalno" iz nižjih obratov, prej moraš stisnit sklopko, da te ne bi začelo cukat, ko padejo obrati (počasni ovinki) hkrati pa se hitreje upeha proti višjim obratom. Kawasakijev motor je veliko bolj "nežen" pri nižjih obratih, a pokaže svoje pri visokih.

Urbi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Morda šteje tudi to, da je KLE za malenkost bolj cestni motorček kot XT.

Tudi sam sem se odločil za prvega ravno s tega vidika.

Pa še lepe titan barve ga krasijo. :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Skiper, ko sem se navajen na ER5 vsedel na XT, sem resnično mislil, da me bo streslo z motorja. Ampak saj to ni nujno slabo, se je pa treba navadit.

Sem v avtošoli na primer vozil BMW F650, ki je ravnotako enovaljnik, pa ni niti slučajno tako tresel.

XT je pač bolj grob, ali "moški", če češ...

Kot rečeno, sprednje vilice in pa bremza sta pa veliko boljši kot pri mojem ER5. (KLE nisem vozil).

Urbi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res ne štekam kaj takšno jokcanje okrog tresenja. Vozil sem nekaj enocelinderskih oldtimerjev, ki zaradi svoje preproščine resnično slabo dušijo tresljaje, recimo tako, da kovanec, če ga položiš na števec nemudoma odskaklja stran, pa me ni motilo. Zoprno je le vibriranje ogledal in zares mučna frekvenca vibracij (zaradi resonance) pri "visokih" obratih. Prepričan sem, da sodobni enocelindraši velik del tega solidno odpravijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem vozil dvocilendraša, štitricilindraša, V motor - vsakega po nekaj let. Sedaj pa sem pristal na xt - x. Kaj naj rečem - motor kupuješ z nekim namenom. XT-X sem izbral, ker trenutno hočem imeti motor za vsakodnevno uporabo in za krajše "skoke" - izlete. Sem zadovoljen z izbiro; zelo "lahkoten" motor za vožnjo, tudi ko si nekaj ur na njemu - nobenih problemov / bolečin, majhna poraba - vedno pod 5 litrov, ....

Enocilendraš in vibracije: ko sem prvič zapeljal s tem motorjem - en cilinder - to "klofanje" - poseben čar, ki me je zelo navdušil :OK: , vibracije - ne vem o čem terotizirajo. Ne bom rekel rekel, da jih ni, toda govor je o enem cilindru - za mene je to čar.

Je pa motor bolj namenjen za enega (moje mnenje), tudi v dvoje se da peljat.

KLE-ja ne poznam (ga še nisem vozil), nočem primerjat in ne delam reklamo za XT-jko. Samo moje mnenje in izkušnje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!