Skoči na vsebino

Yamaha XT660R vs. Kawasaki KLE500


Kawl

Priporočene objave

Na kratko; KLE za pi.ke, XT za moške :OK:

:) To bi lahko upravičeno rekel, če ne bi vozil XTja. Zdaj vemo, da delaš reklamo .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...kle za pičke... :nono:

Samo xt je pa res najhujši motor na svetu, en cilinder pa einšpric pa pa pa dva rora uuuuaaaaaa

Živjo!

Glede tvoje dileme, te kar razumem. Pri tako, po lastnostih podobnih motorjih se je res težko odločiti.

Tale tanova XT sploh ni švoh, je nove oblike (dva rora) in zasnove(einšpric). Vzdržljivost motorja je po mojem mnenju visoka, saj motor ni navit. Uporabost motorja po mojem mnenju velika.

Kaj pa KLE? Stara dobra in preverjena zasnova motorja ter agregata, ki je po mnenju mnogih neuničljiv.

Kot lastnik kle-ja ti lahko povem, da je motor namenjen cesti in lažjemu makadamu. Pozabi na klance in brezpotja, saj je motor daleč pretežak za tak teren pa še preveč plastičen je. Verjetno tudi XT kmalu obtiči na težjem terenu, in tako ti ne preostene, iz lastnih izkušenj, drugega kot, da pokličeš kolega in obadva prešvicana prerineta motor do vrha klanca.

Na podeželski cesti pa je tak tip motorja doma. Hitrost okoli 120km/h in zavita cesta čez gorenjsko ali pa proti primorski, sopotnica ki se te oklepa, ni lepšega! No, moram omeniti, da imata oba motorja le 50km in tako kmalu na odprtih ovinkih zmanjka moči in ko te prehiti ena "sneta skira" ti gre, iz lastnih izkušenj kar malo na jok. No pa kadar greste s punco na izlet, ga itak ne tišite in vozite varno, ane?

Ja še to, motorja sta zelo mehka, zato pričakuj, vsaj na kle-ju, da boš podrgnil ob cesto z zaščito motorja kadar boš vozil sopotnika po luknjasti cesti.

Pa še glede zmogljivosti: dva cilindra se vrtita do 10000 potem zmanjka, največja moč in navor sta na 7500 in 8500 tako je treba kle-ja za malce bolj živhno vožjo držati nad 6000, pod tem območjem pa je vožnja lagodna in prav nič športna. Poraba pri meni je od 4,4 litra (izmerjeno!) pa tam do 7l.

XT in njen cilinder nasprotno svoje konje in navor spusti do 6000, kar pomeni bolj živahna pospeševanja.

pa lep pozdrav in uspešen nakup!

s.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Pozdrav

zanima me: lastniki yamah 660 XT X ali R: a imate kakšne težave, okvare na teh motorjih? Na kaj je treba biti pozoren (mislim kot lastnik in ne kot kupec)?

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

IMHO to sta zelo različna motorja, čeprav oba endure. Nove XT660R ali X nism vozil sem pa imel XTZ 660 letnik 94 prevozil 39000 km in potem še letnik 97 prevozil 22000 km.

Lani presedlal na KLE500 do sedaj prevozil 11000 km. KLE je igračka proti YAMI čeprav tudi z njim ni problem do Dubrovnika in nazaj. To je bila lani ob nakupu tudi testna 2 dnevna vožnja.

Do sedaj z nobenim motorjem na vožnji nisem imel problemov "nock, nock po lesu", razen kakšne odtrgane špice na zadnjem kolesu YAME. KAWA zaenkrat BP. Upam, da tako tudi ostane.

PS. Novo XT660 so testiral pri MOTORRAD-u. Odvil se jim je vijak na primarnem pogonu :devil: (glavna gred). Upam, da ne zato ker jo sestavljajo italijani :grim .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

en mesec imam xt660x pa me ni razočaral po vseh težavah ko sem izbiral

nov motor :? prvi občutek ko sem speljal ko podivjan konj pa sem to zelo hitro

obvladal ,končna hitrost res ni velika proti cestaku a povsem druga pesem je

bila prejšnji vikend na vršiču tam pa cestake in kle enostavno poješ :P

drugače pa problemov nimam enostaven motorček.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

KLE-ja vozim že štiri leta,z njim nimam nobenih problemov,majhni stroški vzdrževanja,poraba okoli 6 litrov.Edina zamera je verjetno preozek sedež,ker te po dalši turi začne bolit rit.Tudi jaz zelo pogledujem po xt-ejki supermoto sm prej bi rad kakšno probal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 8 mesecev pozneje...

Zdravo.

Mene pa zanima kakšne izkušnje imate z xt 660r. Sem jo gledal in mi je noro dober motorček. :OK: Mislim jo tudi kupit.Zdaj pa me zanima, kako se obnese. Kakšen kovček je primeren...skratka vse malenkosti. :hmm:

Hvala. .)

Jure

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

Drugo sezona na XT-R in sem zelo zadovoljen. Trenutno 19k km. Izredno okreten motor s katerim prides kamor ti srce poželi. Med prvomajskimi prevozil, vkljucno z sopotnico in goro prtljage, celo Jugoslavijo. Polno naložen motor se odlično obnese tako na zdrtih makedamih okoli Prespanskega jezera, albanskih hribih in hitrih odsekih jadranske magistrale. Sam uporabljam 46 litrski kovček in stranski torbi. Med drugim ga odlikuje majhna poraba od 4 litrov na popotovanjih in pa tja do 5.5 litra pri divjanju na Vršič. Na 10k km se menja olje in filtri strošek cca 80 ojrov ali pa še malo manj. Pnevmatike zdržijo okoli 8k do 10k. Skratka :grupni: za Yamaho XT 660 R

lp g.

Popravljeno . Popravil skiper
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za mnenje skiper.

Moram povedat da nova xt 660r že čaka v garaži. :OK: Izpit še in registracija, potem pa gremo. .)

Prvi občutki so super (vozil prej DT-ja 125), udoben, močen okreten, lep, skratka upam samo da bo služil.

Srečno vožnjo vsem.

LP, Jure

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odlična odločitev Roosi-jin fant!!! :naughty:

Am jz sm tud že furu tega pa morm sam hvalt k me je tok navdušu da sm zdaj nabavu enduro (pa sej to že veš:)). Drgač pa Se zadeva res lepo pele, navadiš se ga v par 10km, pije od 5 do 10litru (večinoma 5), malček trese pa če se hočeš pošteno vozt s kolegi dvo-, tri-, 4-valjniki ga boš tišu do konca sam mu ne primanjkuje neki prevč. Tečn edin k nima moči pr res nizkih obratih in morš pogost šaltat. (Morš vedet da jz primerjem xt-ja z npr. sv 650, kawa 750, bmw 1150, ki majo vsi krepko več navora). kvaliteta drgač na visokem nivoju, potovalno udoben, piha dost majn k bi pričakoval, skratka kul moped!!

Aja pa daj si gor cestne gume - zadni npr. 150 širine k se bo pelal 6x blš - ma DEKI to gor pa sam hval!!! :afro1:

ajd uživi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za tistih slabih 30km pa si že nek poznavalec. Drž se svojga upokojenskega slona.

Torej tud js si lastim XTejko l.04 in tudi nimam slabe besede proti njej. Motorček je lahkoten in okreten ter po mojem mnenju idealen za kakšne novince - čeprav bo mogoče za nasprotni spol malo previsok. Namenjen je za kakršenkoli teren pa tudi kaj bolj dinamična vožnje se prav tako obnese (Marija Reka np) še posebej če jo obuješ z bolj asfaltno naravnanimi gumami (trenutno uproabljam Michelin Radial - ca. 5k in še 1x toliko bojo zdržale pa se sploh ne peljem glih upokojensko) je pa res treba upoštevat malo konjske snage, tako da je treba skozi zavoje skoraj redno dol šaltat, da obdržiš strojček na "delovnih" obratih.

V teh 20k km problemov ni sploh - le serijska napaka na čipu zarad katere je motor ugašal pri nizkih obratih (npr. speljevanje na semaforju) pa še to je blo dost redko in itak ti je servis dolžen to popravit. Velik test pa bo itak prestal letos na malce večjem tripu po Italiji.

Da zaokrožim: odličen motorček primeren za vsepovsed in dober za kako igračkanje. Sicer bi kakih 10, 20 konjev naredilo zadevo 2x bolj zabavno ampak ok. Moram pa priznat, da sem se ga že malo navelićal zaradi manjka snage tako da že stremim za kakpen naked višnje srednje zapremine (Z750).

Aja, pogrešam pa tud obratomer.

Popravljeno . Popravil deki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za tistih slabih 30km pa si že nek poznavalec. Drž se svojga upokojenskega slona.

...pa se sploh ne peljem glih upokojensko

Daj deki ne ga srat - xt-itak ne gre drgač kot upokojensko - pa kak slon neki!!! Pa dobr to je že off topic tak da vsi k resno ratmišlate nabavte raj xt 660x k KLE je pač gara - premehek, grd, pač star 15 let pa še kr isti...

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

K bom star pa betežn si bom pa BMWja kupu, da se bom lepo upokojensko okol vozu. :devil:

lp g.

TO JA - sam da bo enkrat BMW - pač ne vete ka je res fajn!!! Kukrkol če neb blo xt660 neb jz mel bmw 1150gs - ravn zarad odlične poze na xt-ju sm prešaltu na enduro. (pa jz bi mel KTM raj sam da vete :naughty: ) Edin res pr xt-ju je premal moči in navora pa ga je pač treba tišat - drgač se ga da pa pelat čez ovinke odlično!!!

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!