Biker4x Objavljeno Julij 1, 2006 Deli Objavljeno Julij 1, 2006 Najprej en lep pozdrav vsem na tem forumu. Sem nov tule gor....tk da prosim če oprositie če kej zaj****. Vglavnem svar je taka. Včeraj sem pripeljal iz trgovine novega Jet forca 50 (c-tech). Kmalu sem ugotovil da nekaj ni v redu. Najprej sem videl da iz akumolatorja spušča kislina :? . Takoj sem klical nazaj v trgovino, in so mi rekli da ga naj pripeljem nazaj da bodo videli. Potem so mi zamenjali akomulator in bi naj bilo vredu. Zvečer sem se spet šel peljat (cca15km) in spet opazil na spodnjem blatniku kislino, ki bi naj pritekla iz akomulatorja. :angry: Mogoče ima kdo ta skuter...je imel že takšne probleme??? Ga mogoče preveč polni in zato spušča akomulator??? V ponedeljek definotivno pelejm skuter nazaj in hočem da mi ga zrihtajo v nulo....takega kot mora bit za takšno ceno. Še nekaj me zanima. Se dogaja pri vseh Jet Forcih da ko se pelejm po ravnini na polno in ko spustim plin, obrati ne padejo takoj. Vleče ne več obrati pa ne padejo takoj, oziroma padejo ko stisnem zavore. Je tudi s tem kaj narobe :? Vesel bom vsakega pametnega odgovora. LpUrban Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
-baSe- Objavljeno Julij 2, 2006 Deli Objavljeno Julij 2, 2006 Ej newem za akumolator al oni premal prvijejo šepke za kislino al pa ti natočjo preveč sej so obstran uznake do kolk morjo pol pa ce ni dobr prvit pa se mal trese pa ruka pa vn curi ane. Za obrate mogoce motor se ni utecen pa zrt tega to dela drgac pa cist takoj ti obrati nebodo padl na 0 k to gre pocas dol.Aja pa k si napisu da si ga napovno guru nepocni tega ker to ni dobro za motor. Uzivaj z novim motorje. Lp seba Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jur3 Objavljeno Julij 2, 2006 Deli Objavljeno Julij 2, 2006 (popravljeno) 1. Napako si naredu k si sploh šou kupvt Jet-Forca. Prjatu ni z njem naredu niti 2000km pa je bil že 5x na servisu. Stalno neki crkuje. Najprej štarter, potem, števec, luči so mu pregorele, akomolator se je praznu itd. Ne vem a so to sam v Sloveniji taki zjebani Jet-Forci al se povsod tok kvarjo. Zmeri ko ga nekdo kup je takoj neki za popravt. Motorja ko je še čist nou ni dobr na pouno terat k boš mašino zjebu. Če se že ne morš zadržat mej gas tm na ene 3/4 do enih 500 - 700km, potem pa blokade vn pa na pouno ;) Ko boš pelu na servis motor, reč da nej ti pregledajo še zajlo za gas, ker se mi zdi da ne popusti takoj, če pravš da še neki treutkou naprej vleče. Uživaj v vožnji z novim motorjem pa čim manj obiskou servisa (sam mislm da si se z Jet-Frocom obsodu lih na to <_< ) :) Popravljeno Julij 2, 2006. Popravil Jur3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Biker4x Objavljeno Julij 2, 2006 Avtor Deli Objavljeno Julij 2, 2006 Lp. Hvala za odgovore. Jutri pelam motor nazaj in hočem da mi ga zrihtajo v nulo. Sej teru ga nisem tk navzdol na pounu al pa kej takega...pelau sem pa recimo ene 3/4 gasa....pač nisn nikol tišu do konca. Zdj sn še bil bol pozoren. Pri ene 45km/h mi obrati ne padajo več...oziroma še kr en čas vleče potem pa padejo....tk da to najbrž ni od tega da mašina ni ulaufana. Glede akomulatorja pa nevem. Bom jim lepo dol jutri povedu kaj je narobe...kk bojo pa oni to zrihtali me pa nezanima, sam da mi ga zrihtajo tk ko more bit al pa dajo dnar nazaj... :angry2: Drugač pa morim reč da motor presenetljivo lepo teče...če bi še delal brezhibno.... Jur3.....ker model Jet Forca ma tvoj frend???...ko sem se zanimal so mi rekli da majo z modelom TDSI 50 nekaj problemov ker ima ainšpric, pa vse bol elektronsko. Ta c-tech bi naj bil pa kr uredu....ma mal majn elektronike...tk sn pač dobu info od prodajalcev in so rekli da priporočajo tega c-tech. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jur3 Objavljeno Julij 2, 2006 Deli Objavljeno Julij 2, 2006 (popravljeno) Ja sej pol je uredu tm na ene 3/4 če maš je lih prou :) pa pol k boš meu ene 500 - 700km, ko bo že mal utečen, daš pa blokade vn pa lahko tud na povno vozš :) Tisto za gas pomoje je zajla za gas kriva, ne skoči takoj nazaj..reč jim tm da nej ti mal pač to zajlo za gas pogledajo. :) Ta TDSI model ima ja, k je povno neke elektronike. TO JE USE ZA EN KURAC! <_< Jst če bi Peugeota lih kupvou bi raj Speed-Fighta 2 uzeu, ampak ok ;) Za tega c-tech pa še ne poznam tako da ne vem..boš povedu kako dela pol mal kasnej, sam kokr zdej zgleda se tud kvar hehe :P :) uživaj v vožni!! B) Popravljeno Julij 2, 2006. Popravil Jur3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ROBČEK Objavljeno Julij 6, 2006 Deli Objavljeno Julij 6, 2006 1. Napako si naredu k si sploh šou kupvt Jet-Forca. Prjatu ni z njem naredu niti 2000km pa je bil že 5x na servisu. Stalno neki crkuje. Najprej štarter, potem, števec, luči so mu pregorele, akomolator se je praznu itd. Ne vem a so to sam v Sloveniji taki zjebani Jet-Forci al se povsod tok kvarjo. Zmeri ko ga nekdo kup je takoj neki za popravt. Motorja ko je še čist nou ni dobr na pouno terat k boš mašino zjebu. Če se že ne morš zadržat mej gas tm na ene 3/4 do enih 500 - 700km, potem pa blokade vn pa na pouno ;) Ko boš pelu na servis motor, reč da nej ti pregledajo še zajlo za gas, ker se mi zdi da ne popusti takoj, če pravš da še neki treutkou naprej vleče. Uživaj v vožnji z novim motorjem pa čim manj obiskou servisa (sam mislm da si se z Jet-Frocom obsodu lih na to <_< ) :) Se strinjam s teboj. Skuter, ki so ga naredili pri Peugeotu je polomija. Dokazano je da z tem agregatom nekaj ni vredu. Vsi po vrsti zaribavajo. Žal so želeli kopirati APRILIJO pa jim ni uspelo. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
runnerman Objavljeno Julij 8, 2006 Deli Objavljeno Julij 8, 2006 oj da nem nove teme odpiru bi vprašu kok bi me stalo če bi dal skuterja štrihat mam gilero runner poštriho pa bi ga rad takole :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
k0ci Objavljeno Julij 8, 2006 Deli Objavljeno Julij 8, 2006 odvisn komu daš in kok se zmenš, lahko pa ride tudi 80k + Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
runnerman Objavljeno Julij 8, 2006 Deli Objavljeno Julij 8, 2006 aha rad bi čim bol ceneje :D mogoče bi mi gdo za 30 k sam newem gdo heh 80k pa ne dam za štrihanje te rajši mam poškrampanega :hmm: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
jetman Objavljeno Julij 8, 2006 Deli Objavljeno Julij 8, 2006 oj da nem nove teme odpiru bi vprašu kok bi me stalo če bi dal skuterja štrihat mam gilero runner poštriho pa bi ga rad takole :OK: Sajj vidim, da si nov, samo take neumnosti je treba v kali zatret. .) Samo enim pa uspe zadet temo :BUA: Bravo. Bi vsaj vprašal v kakšni temi za vzdrževanje ali kaj podobnega, ne pa tu kjer se piše kašen jajc je Jetforce :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
wolkec Objavljeno Februar 14, 2011 Deli Objavljeno Februar 14, 2011 Živjo, ali mogoče kdo ve kje je servis za peugeot motorje(jet force). hvala, lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
wolkec Objavljeno Februar 14, 2011 Deli Objavljeno Februar 14, 2011 Živjo, ali mogoče kdo ve kje je servis za peugeot motorje(jet force). hvala, lp Sm ze najdu, hvala Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Bremzer Objavljeno Februar 15, 2011 Deli Objavljeno Februar 15, 2011 Živjo, ali mogoče kdo ve kje je servis za peugeot motorje(jet force). hvala, lp Če maš dost gnarja Živec Lj. pri BTC-ju !! wolkec in Cartman 1 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
tv1 Objavljeno Maj 31, 2011 Deli Objavljeno Maj 31, 2011 zdravo mene neki zanima mam peugeot jet force 50cc letnik 2008 in baje imam električno blokado in nevm kje je ce mi lahko kdo to bol podrobne pove in kako se to izključi hvala Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se