Skoči na vsebino

Hyosung Racing SF50


Dejan-V

Priporočene objave

Pozdravljeni!

Sam imam omenjeni skuter, ki zaenkrat dela brez kakih težav! Zanimajo pa me izkušnje drugih lastnikov tega motorja! Pa prosim za odgovore tistih, ki motor imajo, ne pa v stilu "baba cula-baba rekla"!

Hvala

LP

Dejan-V

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Predvidevam da imaš motor Hyosung Racing, ne Hyusong Racing :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Imam eno vprašanje! Ta skuter je moj prvi skuter, prevoženih je 1700km, me pa zanima ali je normalno da ima ročka za gas malo mrtvega hoda?

Hvala za odgovor!

LP

Dejan

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 6 mesecev pozneje...

pozdrav

spet imam težave z mojim skuterjem Hyosung racing sf50. ko sem ga kupil maja 2006 mi je po 3 dneh uporabe šel akumulator (ko štartaš nardi samo bzzzzzzzzzz brez da bi začel kašljat oz. da bi štarter začel delat brrrrrrrmmm in potem se prižge motor), no ko sem ga zamenjal mi je ratalo ga dvakrat še do konca spraznit, tako da sem ga praktično sam za...... nato se je pri serviserju napolnil in je bilo ok. dva meseca nazaj sem kupil alarm daljinski in zložljiv ključ. magično pred 5 dnevi neha delat akumulator. ga pač zamenjam. do zdaj je delal ok, danes je stal motor 13 ur pred firmo in ko sm prišel in hotel užgat ni nardil niti bzzzzz čista tišina. nato sem ga na tačko priužgal in se odpeljal proti domu 8 km. prvih 1,5 km mi žmigavci niso utipali ampak samo goreli, nato so kasneje začeli delat (utripat). pridem domov ugasnem motor in ga nato čez sekundo hočem prižgat in še vedno nič niti bzzzzzzz. nardim krog 2 km pridem nazaj ugasnem in spet hočem prižgat takrat pa naredi tisti bzzzzzzzzzzz in že štarter obrača a ne vžge. od jeze sem spulil stran kable od alarma, toda rabim nasvet kaj za kurca je narobe !?!? prosim za pomoč

LP

Dejan

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozdrav

spet imam težave z mojim skuterjem Hyosung racing sf50. ko sem ga kupil maja 2006 mi je po 3 dneh uporabe šel akumulator (ko štartaš nardi samo bzzzzzzzzzz brez da bi začel kašljat oz. da bi štarter začel delat brrrrrrrmmm in potem se prižge motor), no ko sem ga zamenjal mi je ratalo ga dvakrat še do konca spraznit, tako da sem ga praktično sam za...... nato se je pri serviserju napolnil in je bilo ok. dva meseca nazaj sem kupil alarm daljinski in zložljiv ključ. magično pred 5 dnevi neha delat akumulator. ga pač zamenjam. do zdaj je delal ok, danes je stal motor 13 ur pred firmo in ko sm prišel in hotel užgat ni nardil niti bzzzzz čista tišina. nato sem ga na tačko priužgal in se odpeljal proti domu 8 km. prvih 1,5 km mi žmigavci niso utipali ampak samo goreli, nato so kasneje začeli delat (utripat). pridem domov ugasnem motor in ga nato čez sekundo hočem prižgat in še vedno nič niti bzzzzzzz. nardim krog 2 km pridem nazaj ugasnem in spet hočem prižgat takrat pa naredi tisti bzzzzzzzzzzz in že štarter obrača a ne vžge. od jeze sem spulil stran kable od alarma, toda rabim nasvet kaj za kurca je narobe !?!? prosim za pomoč

Alarm sigurno nekaj elektrike porabi ampak,če je akumulator 100% poln bi moral motor po dveh dneh vseno vžgati. Po vsej verjetnosti ti premalo polni. Zdaj napolni akumulator,polni ga vsaj 12 ur nato ga namontiraj izmeri z Volt metrom napetost vžgi motor in ko daš malo gasa se mora napetost povečevat do ca 13,8 do max. 14,8. Če se napetost zelo počasi povečuje in nepride vsaj do 14 V,bo potrebno regler zamenjat.Lahko je napaka,če premalo polni tudi na statorskem navitju. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hmmm hvala za nasvet... naj še omenim da alarma nisem aktiviral od takrat ko je bil nov akumulator t.j. od srede. je samo priključen ni bil pa aktiviran. btw ve kdo kje so tu varovalke?

aja še to takrat ko se mi je prvič izpraznil akumulator mi je električar zmeril in je pršlo do 13,8 in je reku da je regler ok. ma kdo bi vedu...

LP

Dejan

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hmmm hvala za nasvet... naj še omenim da alarma nisem aktiviral od takrat ko je bil nov akumulator t.j. od srede. je samo priključen ni bil pa aktiviran. btw ve kdo kje so tu varovalke?

aja še to takrat ko se mi je prvič izpraznil akumulator mi je električar zmeril in je pršlo do 13,8 in je reku da je regler ok. ma kdo bi vedu...

LP

Dejan

Aja še to. Ko so mi formirali akumulator t anov (brez vzdrževanja) bi je tekučino nalil ob 12 notri in mi ga ob 15 priključil. je to kaj narobe? ali lahko napolnim z 12V polnilcem ki se uporablja za avtomobile? kako se zadeva priključi (imam sposojenega in nikoli nisem tega delal). prosim za čimprejšnje odgovore!

Zares hvala!

LP

Dejan-V

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v akumlator nalij destilirano vodo potem pa če mal polnilc za avtomobilske akumolatorje ga lahku nafilaš sej vidš na polnilcu ti je rdeča plus pol minu pol ti je pa črna ali modra newem točn na akumolatorju maš pa itak označeno minus daš na minus plus daš na plus

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v akumlator nalij destilirano vodo potem pa če mal polnilc za avtomobilske akumolatorje ga lahku nafilaš sej vidš na polnilcu ti je rdeča plus pol minu pol ti je pa črna ali modra newem točn na akumolatorju maš pa itak označeno minus daš na minus plus daš na plus

Si siguren da se nalije destilirana voda, glede na to da je akumulator BREZ vzdrževanja. Destilirana je bila nalita v sredo.

LP

Dejan

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ti jo nalij pa itak maš na akumolatorju taku narejeno da vn teče če je preveč pol pa filej akumolator tm ene 13 14h

Ja vraga kje pa naj dobim v nedeljo popoldan destilirano vodo? Pa baje da se teh ki so hermetično zaprti sploh ne sme odpirat, ne bi rad vrgu 20 EUR spet v smeti!

LP

Dejan

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Update problema:

zjutraj ob 8 sem odmontiral alarm in ko sm ga skušal vžgat seveda naredi za 2 sek. bzzzz in to je to. užgem ga na kurbl se odpeljem 8 km v službo (gonim do konca 5 km skos 50-60-70kmh) pakriram pred firmo. vrnem se čez 6 ur hočem užgat pa zanimivo začne kašljat in preden je vžgal mu zmanjaka moči. spet užgem na kurbl se peljem spet 8 km domov tudi kar hitro. parkiram pustim 10sek laufati ugasnem in čez 2 sekundi spet zažen in glej ga vraga kresne iz prve. zdej sm ga dal polnit, na akumulatorju sicer piše 5-10 ur naj bi se polnil. tko da jst ga bom mel ene 7,5 ur na polnilcu zjutri pa z volt metrom zmeru. poročam kaj bo. aja pa še to priklopu sm ga na polnilec pa je takoj na 2A pršu po 20 minutah pa padu za 1/5. svašta

lp

dejan

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Destilirano vodo dobiš na vsaki črpalki ki je odprta danes.Moto akumulatorji se polnijo s posebnimi polnilci,tako, da si ga lahko že uničil,če si ga polnil z univerzalnim polnilcem za avtomobile.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozdrav

....akumulator (ko štartaš nardi samo bzzzzzzzzzz brez da bi začel kašljat oz. da bi štarter začel delat brrrrrrrmmm in potem se prižge motor),....

LP

Dejan

hja zdaj pa razumi kaj je hotel povedat

enkat dela bzzzzzzzz pa to sploh ni štarter, drugič brrrrrrmmmmmmm in spet ni štarter, ampak motor se kar prižge

ah bv :huh:

over and out

Destilirano vodo dobiš na vsaki črpalki ki je odprta danes.Moto akumulatorji se polnijo s posebnimi polnilci,tako, da si ga lahko že uničil,če si ga polnil z univerzalnim polnilcem za avtomobile.

to ni res, polni se z navadnim polnilcem za avto, saj ima tudi motor 12V akumulator

če pa hočeš optimalno napolnit akumulator, ga najprej sprazniš, nato priklopiš na polnilec, zmeriš kolko toka teče v akumulator, nato pogledaš na akumulator kolikšno ˇˇkapacitivnostˇˇ ima (Ah)

npr:

-polnilec daje ven 2A

-aku ima ˇˇkapacitivnostˇˇ 6Ah

-akumulator polniš 3 ure

simple as that

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

z bzzzzzzzzzz je blo mišljeno zvok ki je podoben kot da bi se vetrnica vrtela, brrrrrrrrrmmmmmmm pa ko se motor že zaganja samo ne prižge. ne znam drugač povedat. got it??

akumulator sem dal polnit z polnilcem za to (v navodilih piše da je za vse svinčene akumulatorje). zdej pa če to pomeni da je šou k vragu, pa kaj čem, bom pa šou novega kupit.

lp

dejan

p.s. se oproščam vsem majstrom ker pač ne poznam delovanja motorja, zato pa prašam. sem sigurem da marsikdo ne ve kake stvari ki jojaz obvaldam, tako da ne se prehitro preveč razburit!

Destilirano vodo dobiš na vsaki črpalki ki je odprta danes.Moto akumulatorji se polnijo s posebnimi polnilci,tako, da si ga lahko že uničil,če si ga polnil z univerzalnim polnilcem za avtomobile.

sem spraševal električarja pa mi je rekel da je zadeva vredu za polnit dokler polnilec 12V polni accu 12V, če bi 12v polnilc polnil 6v accu pa bi se uniču.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ti res normalno polne,daj izmeri napetost takrat ko nevžge in dela Brrrrrrrrrr, Bzzzzzzzzzz,al kaj že in če takrat napetost NE pade izpod 9,6 V potem imaš napako na zaganjačum in to v mašini takoimenovani prosti tek in spodrsuje (potrebno bo zamenjati valčke).Ča napetost PADE POD 9,6 V potem je defekten akumulator.Še tole:imamo dve vrsti akumulatorjev in sicer poplnoma zaprti polnjeni z Želejem in nepopolnoma zaprti polnjeni z elektrolitom(10%-na žveplena kislina),brez vzdrževanja.Vsak nov akumulator,ki je nanovo formiran(nalit elektrolit) naj bi se najprej izpraznil z žarnico ali nekim porabnikom potem,po praznenju pa napolnil po predpisih napolnil.Vedeno je bole polnit dlje z čim manj A in več akumulatorjev hkrati.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo fantje noč je mimo in rezultati so tu:

Accu se je polnil 20,5 ur. Ko sem ga priklopil je seveda takoj brez najmanjšega problema vžgal. Meritev smo opravljali z analognim Voltmetrom (razmak med vrednostmi je 0,5V). Rezultat meritev je sledeč:

- prosti tek: 13-13,5 V

- 1/2 gasa: 14 V

- skoraj do konca gas: 14,5 V

Torej kaj povedo te vrednosti?

LP

Dejan-V

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hja zdaj pa razumi kaj je hotel povedat

enkat dela bzzzzzzzz pa to sploh ni štarter, drugič brrrrrrmmmmmmm in spet ni štarter, ampak motor se kar prižge

ah bv :huh:

over and out

to ni res, polni se z navadnim polnilcem za avto, saj ima tudi motor 12V akumulator

če pa hočeš optimalno napolnit akumulator, ga najprej sprazniš, nato priklopiš na polnilec, zmeriš kolko toka teče v akumulator, nato pogledaš na akumulator kolikšno ˇˇkapacitivnostˇˇ ima (Ah)

npr:

-polnilec daje ven 2A

-aku ima ˇˇkapacitivnostˇˇ 6Ah

-akumulator polniš 3 ure

simple as that

Pol pa res nimam pojma,đabe mi 20 let prakse :blink: .Sicer pa akku-ji imajoˇˇkapacitetoˇˇ,pa si siguren,da je tok čez 2 minuti 2 A po priključitvi? :hmm: Avtomobilski akku-ji so mal drugačni kot bikerski.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!