Dejan-V Objavljeno Julij 2, 2006 Deli Objavljeno Julij 2, 2006 Pozdravljeni! Sam imam omenjeni skuter, ki zaenkrat dela brez kakih težav! Zanimajo pa me izkušnje drugih lastnikov tega motorja! Pa prosim za odgovore tistih, ki motor imajo, ne pa v stilu "baba cula-baba rekla"! Hvala LP Dejan-V Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jure Objavljeno Julij 2, 2006 Deli Objavljeno Julij 2, 2006 Predvidevam da imaš motor Hyosung Racing, ne Hyusong Racing :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dejan-V Objavljeno Julij 19, 2006 Avtor Deli Objavljeno Julij 19, 2006 Imam eno vprašanje! Ta skuter je moj prvi skuter, prevoženih je 1700km, me pa zanima ali je normalno da ima ročka za gas malo mrtvega hoda? Hvala za odgovor! LP Dejan Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
NejcZ Objavljeno Julij 19, 2006 Deli Objavljeno Julij 19, 2006 Če je normalno nevem, sam pri meni je tudi tako, ampak res čist mal :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dejan-V Objavljeno Februar 10, 2007 Avtor Deli Objavljeno Februar 10, 2007 pozdrav spet imam težave z mojim skuterjem Hyosung racing sf50. ko sem ga kupil maja 2006 mi je po 3 dneh uporabe šel akumulator (ko štartaš nardi samo bzzzzzzzzzz brez da bi začel kašljat oz. da bi štarter začel delat brrrrrrrmmm in potem se prižge motor), no ko sem ga zamenjal mi je ratalo ga dvakrat še do konca spraznit, tako da sem ga praktično sam za...... nato se je pri serviserju napolnil in je bilo ok. dva meseca nazaj sem kupil alarm daljinski in zložljiv ključ. magično pred 5 dnevi neha delat akumulator. ga pač zamenjam. do zdaj je delal ok, danes je stal motor 13 ur pred firmo in ko sm prišel in hotel užgat ni nardil niti bzzzzz čista tišina. nato sem ga na tačko priužgal in se odpeljal proti domu 8 km. prvih 1,5 km mi žmigavci niso utipali ampak samo goreli, nato so kasneje začeli delat (utripat). pridem domov ugasnem motor in ga nato čez sekundo hočem prižgat in še vedno nič niti bzzzzzzz. nardim krog 2 km pridem nazaj ugasnem in spet hočem prižgat takrat pa naredi tisti bzzzzzzzzzzz in že štarter obrača a ne vžge. od jeze sem spulil stran kable od alarma, toda rabim nasvet kaj za kurca je narobe !?!? prosim za pomoč LP Dejan Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Guest Brumer Objavljeno Februar 10, 2007 Deli Objavljeno Februar 10, 2007 pozdrav spet imam težave z mojim skuterjem Hyosung racing sf50. ko sem ga kupil maja 2006 mi je po 3 dneh uporabe šel akumulator (ko štartaš nardi samo bzzzzzzzzzz brez da bi začel kašljat oz. da bi štarter začel delat brrrrrrrmmm in potem se prižge motor), no ko sem ga zamenjal mi je ratalo ga dvakrat še do konca spraznit, tako da sem ga praktično sam za...... nato se je pri serviserju napolnil in je bilo ok. dva meseca nazaj sem kupil alarm daljinski in zložljiv ključ. magično pred 5 dnevi neha delat akumulator. ga pač zamenjam. do zdaj je delal ok, danes je stal motor 13 ur pred firmo in ko sm prišel in hotel užgat ni nardil niti bzzzzz čista tišina. nato sem ga na tačko priužgal in se odpeljal proti domu 8 km. prvih 1,5 km mi žmigavci niso utipali ampak samo goreli, nato so kasneje začeli delat (utripat). pridem domov ugasnem motor in ga nato čez sekundo hočem prižgat in še vedno nič niti bzzzzzzz. nardim krog 2 km pridem nazaj ugasnem in spet hočem prižgat takrat pa naredi tisti bzzzzzzzzzzz in že štarter obrača a ne vžge. od jeze sem spulil stran kable od alarma, toda rabim nasvet kaj za kurca je narobe !?!? prosim za pomoč Alarm sigurno nekaj elektrike porabi ampak,če je akumulator 100% poln bi moral motor po dveh dneh vseno vžgati. Po vsej verjetnosti ti premalo polni. Zdaj napolni akumulator,polni ga vsaj 12 ur nato ga namontiraj izmeri z Volt metrom napetost vžgi motor in ko daš malo gasa se mora napetost povečevat do ca 13,8 do max. 14,8. Če se napetost zelo počasi povečuje in nepride vsaj do 14 V,bo potrebno regler zamenjat.Lahko je napaka,če premalo polni tudi na statorskem navitju. :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
luka0 Objavljeno Februar 10, 2007 Deli Objavljeno Februar 10, 2007 ej malo si poglej varovalke mogoče maš kiro skurjeno men je isto na aerxu delov pa je bla sm varovalka zanič Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dejan-V Objavljeno Februar 11, 2007 Avtor Deli Objavljeno Februar 11, 2007 hmmm hvala za nasvet... naj še omenim da alarma nisem aktiviral od takrat ko je bil nov akumulator t.j. od srede. je samo priključen ni bil pa aktiviran. btw ve kdo kje so tu varovalke? aja še to takrat ko se mi je prvič izpraznil akumulator mi je električar zmeril in je pršlo do 13,8 in je reku da je regler ok. ma kdo bi vedu... LP Dejan Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dejan-V Objavljeno Februar 11, 2007 Avtor Deli Objavljeno Februar 11, 2007 hmmm hvala za nasvet... naj še omenim da alarma nisem aktiviral od takrat ko je bil nov akumulator t.j. od srede. je samo priključen ni bil pa aktiviran. btw ve kdo kje so tu varovalke? aja še to takrat ko se mi je prvič izpraznil akumulator mi je električar zmeril in je pršlo do 13,8 in je reku da je regler ok. ma kdo bi vedu... LP Dejan Aja še to. Ko so mi formirali akumulator t anov (brez vzdrževanja) bi je tekučino nalil ob 12 notri in mi ga ob 15 priključil. je to kaj narobe? ali lahko napolnim z 12V polnilcem ki se uporablja za avtomobile? kako se zadeva priključi (imam sposojenega in nikoli nisem tega delal). prosim za čimprejšnje odgovore! Zares hvala! LP Dejan-V Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
luka0 Objavljeno Februar 11, 2007 Deli Objavljeno Februar 11, 2007 v akumlator nalij destilirano vodo potem pa če mal polnilc za avtomobilske akumolatorje ga lahku nafilaš sej vidš na polnilcu ti je rdeča plus pol minu pol ti je pa črna ali modra newem točn na akumolatorju maš pa itak označeno minus daš na minus plus daš na plus Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dejan-V Objavljeno Februar 11, 2007 Avtor Deli Objavljeno Februar 11, 2007 v akumlator nalij destilirano vodo potem pa če mal polnilc za avtomobilske akumolatorje ga lahku nafilaš sej vidš na polnilcu ti je rdeča plus pol minu pol ti je pa črna ali modra newem točn na akumolatorju maš pa itak označeno minus daš na minus plus daš na plus Si siguren da se nalije destilirana voda, glede na to da je akumulator BREZ vzdrževanja. Destilirana je bila nalita v sredo. LP Dejan Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
luka0 Objavljeno Februar 11, 2007 Deli Objavljeno Februar 11, 2007 ti jo nalij pa itak maš na akumolatorju taku narejeno da vn teče če je preveč pol pa filej akumolator tm ene 13 14h Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dejan-V Objavljeno Februar 11, 2007 Avtor Deli Objavljeno Februar 11, 2007 ti jo nalij pa itak maš na akumolatorju taku narejeno da vn teče če je preveč pol pa filej akumolator tm ene 13 14h Ja vraga kje pa naj dobim v nedeljo popoldan destilirano vodo? Pa baje da se teh ki so hermetično zaprti sploh ne sme odpirat, ne bi rad vrgu 20 EUR spet v smeti! LP Dejan Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
luka0 Objavljeno Februar 11, 2007 Deli Objavljeno Februar 11, 2007 aja maš tega pa taku povej pol ga pa sm prkluč za ene 13 14 ur pa bo poln Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dejan-V Objavljeno Februar 11, 2007 Avtor Deli Objavljeno Februar 11, 2007 Update problema: zjutraj ob 8 sem odmontiral alarm in ko sm ga skušal vžgat seveda naredi za 2 sek. bzzzz in to je to. užgem ga na kurbl se odpeljem 8 km v službo (gonim do konca 5 km skos 50-60-70kmh) pakriram pred firmo. vrnem se čez 6 ur hočem užgat pa zanimivo začne kašljat in preden je vžgal mu zmanjaka moči. spet užgem na kurbl se peljem spet 8 km domov tudi kar hitro. parkiram pustim 10sek laufati ugasnem in čez 2 sekundi spet zažen in glej ga vraga kresne iz prve. zdej sm ga dal polnit, na akumulatorju sicer piše 5-10 ur naj bi se polnil. tko da jst ga bom mel ene 7,5 ur na polnilcu zjutri pa z volt metrom zmeru. poročam kaj bo. aja pa še to priklopu sm ga na polnilec pa je takoj na 2A pršu po 20 minutah pa padu za 1/5. svašta lp dejan Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
k0ci Objavljeno Februar 11, 2007 Deli Objavljeno Februar 11, 2007 ne razumem kaj to teb bzzzzzz dela, saj nimaš vbrizga goriva :? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
luka0 Objavljeno Februar 11, 2007 Deli Objavljeno Februar 11, 2007 tu ti štarter naredi koci k da boš užgal motor Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
fecko Objavljeno Februar 11, 2007 Deli Objavljeno Februar 11, 2007 Destilirano vodo dobiš na vsaki črpalki ki je odprta danes.Moto akumulatorji se polnijo s posebnimi polnilci,tako, da si ga lahko že uničil,če si ga polnil z univerzalnim polnilcem za avtomobile. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
k0ci Objavljeno Februar 11, 2007 Deli Objavljeno Februar 11, 2007 pozdrav ....akumulator (ko štartaš nardi samo bzzzzzzzzzz brez da bi začel kašljat oz. da bi štarter začel delat brrrrrrrmmm in potem se prižge motor),.... LP Dejan hja zdaj pa razumi kaj je hotel povedat enkat dela bzzzzzzzz pa to sploh ni štarter, drugič brrrrrrmmmmmmm in spet ni štarter, ampak motor se kar prižge ah bv :huh: over and out Destilirano vodo dobiš na vsaki črpalki ki je odprta danes.Moto akumulatorji se polnijo s posebnimi polnilci,tako, da si ga lahko že uničil,če si ga polnil z univerzalnim polnilcem za avtomobile. to ni res, polni se z navadnim polnilcem za avto, saj ima tudi motor 12V akumulator če pa hočeš optimalno napolnit akumulator, ga najprej sprazniš, nato priklopiš na polnilec, zmeriš kolko toka teče v akumulator, nato pogledaš na akumulator kolikšno ˇˇkapacitivnostˇˇ ima (Ah) npr: -polnilec daje ven 2A -aku ima ˇˇkapacitivnostˇˇ 6Ah -akumulator polniš 3 ure simple as that Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dejan-V Objavljeno Februar 11, 2007 Avtor Deli Objavljeno Februar 11, 2007 z bzzzzzzzzzz je blo mišljeno zvok ki je podoben kot da bi se vetrnica vrtela, brrrrrrrrrmmmmmmm pa ko se motor že zaganja samo ne prižge. ne znam drugač povedat. got it?? akumulator sem dal polnit z polnilcem za to (v navodilih piše da je za vse svinčene akumulatorje). zdej pa če to pomeni da je šou k vragu, pa kaj čem, bom pa šou novega kupit. lp dejan p.s. se oproščam vsem majstrom ker pač ne poznam delovanja motorja, zato pa prašam. sem sigurem da marsikdo ne ve kake stvari ki jojaz obvaldam, tako da ne se prehitro preveč razburit! Destilirano vodo dobiš na vsaki črpalki ki je odprta danes.Moto akumulatorji se polnijo s posebnimi polnilci,tako, da si ga lahko že uničil,če si ga polnil z univerzalnim polnilcem za avtomobile. sem spraševal električarja pa mi je rekel da je zadeva vredu za polnit dokler polnilec 12V polni accu 12V, če bi 12v polnilc polnil 6v accu pa bi se uniču. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Guest Brumer Objavljeno Februar 11, 2007 Deli Objavljeno Februar 11, 2007 Če ti res normalno polne,daj izmeri napetost takrat ko nevžge in dela Brrrrrrrrrr, Bzzzzzzzzzz,al kaj že in če takrat napetost NE pade izpod 9,6 V potem imaš napako na zaganjačum in to v mašini takoimenovani prosti tek in spodrsuje (potrebno bo zamenjati valčke).Ča napetost PADE POD 9,6 V potem je defekten akumulator.Še tole:imamo dve vrsti akumulatorjev in sicer poplnoma zaprti polnjeni z Želejem in nepopolnoma zaprti polnjeni z elektrolitom(10%-na žveplena kislina),brez vzdrževanja.Vsak nov akumulator,ki je nanovo formiran(nalit elektrolit) naj bi se najprej izpraznil z žarnico ali nekim porabnikom potem,po praznenju pa napolnil po predpisih napolnil.Vedeno je bole polnit dlje z čim manj A in več akumulatorjev hkrati. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dejan-V Objavljeno Februar 12, 2007 Avtor Deli Objavljeno Februar 12, 2007 Evo fantje noč je mimo in rezultati so tu: Accu se je polnil 20,5 ur. Ko sem ga priklopil je seveda takoj brez najmanjšega problema vžgal. Meritev smo opravljali z analognim Voltmetrom (razmak med vrednostmi je 0,5V). Rezultat meritev je sledeč: - prosti tek: 13-13,5 V - 1/2 gasa: 14 V - skoraj do konca gas: 14,5 V Torej kaj povedo te vrednosti? LP Dejan-V Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
k0ci Objavljeno Februar 12, 2007 Deli Objavljeno Februar 12, 2007 da je regler dober, napako moraš iskati drugje ;) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
luka0 Objavljeno Februar 12, 2007 Deli Objavljeno Februar 12, 2007 jaz sm ti že reku da malo poglej varovalke pr motorju maš jih zran akumolatorja k ti preveč use požre pa se noče filat pol Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
fecko Objavljeno Februar 12, 2007 Deli Objavljeno Februar 12, 2007 hja zdaj pa razumi kaj je hotel povedat enkat dela bzzzzzzzz pa to sploh ni štarter, drugič brrrrrrmmmmmmm in spet ni štarter, ampak motor se kar prižge ah bv :huh: over and out to ni res, polni se z navadnim polnilcem za avto, saj ima tudi motor 12V akumulator če pa hočeš optimalno napolnit akumulator, ga najprej sprazniš, nato priklopiš na polnilec, zmeriš kolko toka teče v akumulator, nato pogledaš na akumulator kolikšno ˇˇkapacitivnostˇˇ ima (Ah) npr: -polnilec daje ven 2A -aku ima ˇˇkapacitivnostˇˇ 6Ah -akumulator polniš 3 ure simple as that Pol pa res nimam pojma,đabe mi 20 let prakse :blink: .Sicer pa akku-ji imajoˇˇkapacitetoˇˇ,pa si siguren,da je tok čez 2 minuti 2 A po priključitvi? :hmm: Avtomobilski akku-ji so mal drugačni kot bikerski. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se