runnerman Objavljeno Julij 4, 2006 Deli Objavljeno Julij 4, 2006 serbus jst mam na mojem peugeotu čist zrabljen disk in še zadno gumo mi zavira. a bi kdo vedu kej je to narobe in kolk stane popravilo? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
k0ci Objavljeno Julij 4, 2006 Deli Objavljeno Julij 4, 2006 če je disk debelejši od 3mm potem ni izrabljen zavira ti pa zato, ker imaš nepodmazane batke na čeljusti čeljust odšraufaj, ploščice daj ven, malo stisni bremzo da batka prideta ven (vendar pazi da ne skočita ven oz. skupaj) in potem z WD40 našpricaj stene batkov. ter jih s pomočjo šraufencigerja porini nazaj v čeljust to ponovi ene 5krat in potem bi moglo biti bolje Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Red Arrow Objavljeno Julij 4, 2006 Deli Objavljeno Julij 4, 2006 lahko imaš pa ploščice znucane, ker disk dvomim da je kriv... ;) čimprej menjaj ploščice v primeru da so znucane...niso drage :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
wanted Objavljeno Julij 4, 2006 Deli Objavljeno Julij 4, 2006 mislim da so ploščice ja itaq pa še morem disk menjat ker je že čist zanič ko ene ureznine so not to menda zaradi ploščic al pa oblog. :? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
kovach Objavljeno Julij 5, 2006 Deli Objavljeno Julij 5, 2006 ti sam mau pobrus,magar s fleksarco,pa nove ploščice dej not,pa bo glih tko,mau mn ti prime pa sej je pol čedalje bolš,mam js podobn primer Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Guest Brumer Objavljeno Julij 5, 2006 Deli Objavljeno Julij 5, 2006 če je disk debelejši od 3mm potem ni izrabljen zavira ti pa zato, ker imaš nepodmazane batke na čeljusti čeljust odšraufaj, ploščice daj ven, malo stisni bremzo da batka prideta ven (vendar pazi da ne skočita ven oz. skupaj) in potem z WD40 našpricaj stene batkov. ter jih s pomočjo šraufencigerja porini nazaj v čeljust to ponovi ene 5krat in potem bi moglo biti bolje WD-40 se pri zavornih batkih sploh NESME uporabljat ker razjeda GUMO (gumijasta tesnila) in bo začelo puščati zavorno olje,lahko se namaže kar z zavorno tekočino šeboljše je zavorna mast saj je zelo redka (ATE-mast v tubi). :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se