Skoči na vsebino

600ss vs 1000ss


*MG*

Priporočene objave

1000ke imajo od 600tk ca 50KM več, ampak roko na srce če izpustimo razne hvale :D :D :D , se na cesti to ne pozna kej preveč. Tle me bolj zanimajo:

Lega v ovinku?

Kako motor "pade v ovink"?

Položaj za krmilom?...

Sicer pa vas je tle dost, k ste prešaltal iz 600 na 1000, pa me zanima kaj ste najbol opazli?

tnx .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1000ke so bistveno bolj brutalne, nimas tolk navijanja -> mn soltanja, bl mors pazt na pospesevanju, so pa tut nekolk tezje... odvisno za kam rabis motor, za na cesto bi jst vzel 1000 za grobnik pa 600

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vprašanja so taka, da se ponujajo odgovori sami. Mal poglej v motosvetov arhiv, tam je test honde 1000rr enega lastnika, ki vozi sicer 600f in zelo lepo pokaže primerjavo. Drugač pa so novejše 600-tice vse bližje tisočicam, ali pa celo še hitrejše (na pisti seveda). Poglej si npr. masterbike teste. Za na cesto in počasno vožnjo pa so 1000-ke lahko udobnejše, ker ponujajo več navora. Argumentov je malo morje. Aja, v ovinku so pomojem zelo podobni med sabo, saj je med masami zelo majhna razlika. Moraš pa vedeti, da je 1000 ccm agregat veliko živčnejši pri izhodih iz ovinkov in pospeševanjih, tako da bo veliko manj izkušenih motoristov lahko hitrejših z 600. Mogoče je pa zate 750 ??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še to: ko enkrat voziš 1000 boš težko prešel nazaj na 600. Vsekakor pa prvih par let vozniške kariere kot motorist svetujem 600.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lega v ovinku?

Kako motor "pade v ovink"?

Položaj za krmilom?...

To morš probat, drgač ti lahko tukaj vsak posebej doktorira. Glavna razlika je itak navor v nizkih in srednjih obratih, kar pomen, da se ročica gasa ful bolj odziva, posledično lahk manj šaltaš in se voziš isto dinamično, po želji pa tudi bolj divje in surovo. Glede mer in kompaktnosti pa - odvisno od izdelovalca. Nove tisočke so že zlo bliz 600-tkam.

Položaj za krmilom - standardno superšporten.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To morš probat, drgač ti lahko tukaj vsak posebej doktorira. Glavna razlika je itak navor v nizkih in srednjih obratih, kar pomen, da se ročica gasa ful bolj odziva, posledično lahk manj šaltaš in se voziš isto dinamično, po želji pa tudi bolj divje in surovo. Glede mer in kompaktnosti pa - odvisno od izdelovalca. Nove tisočke so že zlo bliz 600-tkam.

Položaj za krmilom - standardno superšporten.

enkrat 1000 vedno 1000 ga ni denarja, da se preselim nazaj na 600, če se ti dejansko gre za lego v ovinku, položaj za krmilom mislim, da nimaš kaj zgrešit z 1000-ko navor, moč, brutalnost to požene kri po žilah, ki ti ga 600 ne, no mogoče prva 2 tedna :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem še vozil 1000ss, za moje pojme je tamala izvedba povsem dovolj za navadne ceste in naslednji motor bo ziher 600ss :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mislim da je za na cesto skoraj bolj primeren 1000 kot 600, zaradi obilice moči in navora ima 1000ak

več obrazov, lahko ga voziš v območju max. navora kjer je priden kot mucek, daš v 3. prestavo in se

pelješ celo pot brez prestavljana, lahko pa ga poženeš v rdeče polje ,kjer postane :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Jup, ampak se da tudi z 600 takom peljat lepo na niskih obratih... Pa saj na naših cestah so omejitve !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vprašanja so taka, da se ponujajo odgovori sami. Mal poglej v motosvetov arhiv, tam je test honde 1000rr enega lastnika, ki vozi sicer 600f in zelo lepo pokaže primerjavo. Drugač pa so novejše 600-tice vse bližje tisočicam, ali pa celo še hitrejše (na pisti seveda). Poglej si npr. masterbike teste. Za na cesto in počasno vožnjo pa so 1000-ke lahko udobnejše, ker ponujajo več navora. Argumentov je malo morje. Aja, v ovinku so pomojem zelo podobni med sabo, saj je med masami zelo majhna razlika. Moraš pa vedeti, da je 1000 ccm agregat veliko živčnejši pri izhodih iz ovinkov in pospeševanjih, tako da bo veliko manj izkušenih motoristov lahko hitrejših z 600. Mogoče je pa zate 750 ??

:grim :grim

podpišem tole DEjaVu......

sicer pa sam mam hornet 900 in pod 900ccm ne grem pa če.........

navor,moč,odzivnost,manj šaltajna pri vožnji,itd......za mene ma to svoj čar :D

Popravljeno . Popravil Miha Z.
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1000ke imajo od 600tk ca 50KM več, ampak roko na srce če izpustimo razne hvale :D :D :D , se na cesti to ne pozna kej preveč. Tle me bolj zanimajo:

Lega v ovinku?

Kako motor "pade v ovink"?

Položaj za krmilom?...

Sicer pa vas je tle dost, k ste prešaltal iz 600 na 1000, pa me zanima kaj ste najbol opazli?

tnx .)

Če rad delaš kupi 600 ccm,če rad zabušavaš pa 1000 ccm. Povprečna hitrost in poraba bo enaka. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bom kar pri 600 ostala, mi kar odgovarja čeprav moram včasih pri prehitevanju za 2 prestavi dol prestavt :D . Pa še manj agresivna je v ovinkih :blush:

Popravljeno . Popravil TinaRR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mislim da je za na cesto skoraj bolj primeren 1000 kot 600, zaradi obilice moči in navora ima 1000ak

več obrazov, lahko ga voziš v območju max. navora kjer je priden kot mucek, daš v 3. prestavo in se

pelješ celo pot brez prestavljana, lahko pa ga poženeš v rdeče polje ,kjer postane :devil:

Se pridružujem...

Moje izkušnje, ki niso ravno za primerjavo:

Prej sem imel FZ6S, zdaj R1... "Normalna" vožnja je na enem litru precej elegantnejša zaradi že zgoraj napisanega :grim. Še posebej tisti del ko postane :devil:

Kar pa se udobnosti tiče je FZ6 neprimerljivo boljši :slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se pridružujem...

Moje izkušnje, ki niso ravno za primerjavo:

Prej sem imel FZ6S, zdaj R1... "Normalna" vožnja je na enem litru precej elegantnejša zaradi že zgoraj napisanega :grim. Še posebej tisti del ko postane :devil:

Kar pa se udobnosti tiče je FZ6 neprimerljivo boljši :slap:

Lepo je slišat kako stroj GRMI ! ... Se ve o čem govorimo !

Drugače, moči pa navora je tak preveč da skoraj v vsakem ovinku vn nese :eek:

Pardon, sem nekaj zaj**** na z teksi, nisem hotel citirat..Se ne spoznam še toliko !

Se opravičujem !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj moor ima pri 1200ccm skoraj 100 Nm navora. V nekaj sem prepričan, naslednji motor bo moral imeti ravno toliko ali še malo več navora. Tukaj je glavni užitek, ko motor iz uovinka zares brutalno potegne. kaj takega pri 600tkah ne boš pogosta srečal. Drugače pa je vse stvar okusa, osebnih želja in stila vožnje posameznika.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Drugače, moči pa navora je tak preveč da skoraj v vsakem ovinku vn nese :eek:

Ročico za plin zna do konca zategovati vsaka opica...

Moj moor ima pri 1200ccm skoraj 100 Nm navora. V nekaj sem prepričan, naslednji motor bo moral imeti ravno toliko ali še malo več navora. Tukaj je glavni užitek, ko motor iz uovinka zares brutalno potegne. kaj takega pri 600tkah ne boš pogosta srečal. Drugače pa je vse stvar okusa, osebnih želja in stila vožnje posameznika.

Pri 600 pač eno ali dve dol butneš in imaš podobno "brutalnost". Je pa treba mal več delat in držat motor na obratih...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima če mogoče obstaja kakšna povezava med opicami in 600/1000 sportaki, ker ne vem zakaj se zadnje čase toliko omenjajo v tej temi, mogoče kaka novost na tržišču? :hmm: :hmm: :devil: :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima če mogoče obstaja kakšna povezava med opicami in 600/1000 sportaki, ker ne vem zakaj se zadnje čase toliko omenjajo v tej temi, mogoče kaka novost na tržišču? :hmm: :hmm: :devil: :devil:

ma povezave ni je pa res, da jih je ene par na tem forumu k od vseh stvari eno stran več vejo k v knjigi piše in gredo men tut na qra.... sam jebi tko je to :slap: .............. no pa da še mal od teme vozm 1000 pa je res fajn k ni treba kej dost šoltat za turistično vožnjo če že je kdaj :D kok te butne ven iz ovinka je pa čist odvisn s kok obrati pa s kero brzino greš u ovink ....... skratka 600 :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Upostevajte, da so 1000ss tudi 2V (RSV, 999,...). 1000 ss 4V imajo nasproti 2V zelo malo "cestnih" prednosti, razen pri naziganju na avtocestah, zakar pa ss tako niso namenjeni (jih je skoda!).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima če mogoče obstaja kakšna povezava med opicami in 600/1000 sportaki, ker ne vem zakaj se zadnje čase toliko omenjajo v tej temi, mogoče kaka novost na tržišču? :hmm: :hmm: :devil: :devil:

:kva2: Ja tudi pisat znajo :kva2: :grim

Drugač je pa 1000 zakon !

Ali pa takole : vse kar ima 100nm+

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ma povezave ni je pa res, da jih je ene par na tem forumu k od vseh stvari eno stran več vejo k v knjigi piše in gredo men tut na qra.... sam jebi tko je to :slap: .............. no pa da še mal od teme vozm 1000 pa je res fajn k ni treba kej dost šoltat za turistično vožnjo če že je kdaj :D kok te butne ven iz ovinka je pa čist odvisn s kok obrati pa s kero brzino greš u ovink ....... skratka 600 :grrr

Za turistično vožnjo tud pr 600 ni treba šaltat :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

brez zamere, ampak za turistično vožnjo je Hyosung 125 velik cenejši :hmm: :D

SS motorček (600 ali 1000) se drugače pelje :whistle:

da ne bom čisto out: vozim oboje (600 samo na pisti), ampak 1000 je... drug svet :OK:

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!