Skoči na vsebino

600ss vs 1000ss


*MG*

Priporočene objave

Jest tud - samo enkrat 600 pa nikol več, zdej mam 1000-ko pa mi je carsko

Razlika med 600 in 1000, ki sem jo opazil je ta, da ko 600-ko navijaš samo tuli pa nikamor ne gre

ko pa naviješ 1000-ko pa..... :devil:

ježešmarijasvetamatibožja :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za turistično vožnjo tud pr 600 ni treba šaltat :grrr

:grim

Jest tud - samo enkrat 600 pa nikol več, zdej mam 1000-ko pa mi je carsko

Razlika med 600 in 1000, ki sem jo opazil je ta, da ko 600-ko navijaš samo tuli pa nikamor ne gre

ko pa naviješ 1000-ko pa..... :devil:

ježešmarijasvetamatibožja :OK:

:grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

treba, pred vsakim prehitevanjem :grim

Ni treba, ker greš lepo mim tud u 6 pr 90..Če se hoče pa kšn kej igrat pol pa kšno dol ja :devil:

Jest tud - samo enkrat 600 pa nikol več, zdej mam 1000-ko pa mi je carsko

Razlika med 600 in 1000, ki sem jo opazil je ta, da ko 600-ko navijaš samo tuli pa nikamor ne gre

ko pa naviješ 1000-ko pa..... :devil:

ježešmarijasvetamatibožja :OK:

Dej ti pa sploh ne seri, zato se pa na grobniku da pelat s stock 600 1:37 oz. 1:38..Pa res nikamor ne grejo ane

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa ti jokcaš, lahko je bit pameten, pa omenjat rezultate dobrih dirkačev (takih, ki bi bili s 125-ko hitrejši na pisti kot pa vsak "domači dirkač" s 1000-ko) :zzz:

Povedal sem svoje mnenje, če ti ni všeč ga lahko pri branju mirno spustiš - IN BREZ SKRBI! DOBRO VEM, DA SE 600 DA ZELO DOBO PELAT SAMO ZNAT JE TREBA!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa ti jokcaš, lahko je bit pameten, pa omenjat rezultate dobrih dirkačev (takih, ki bi bili s 125-ko hitrejši na pisti kot pa vsak "domači dirkač" s 1000-ko) :zzz:

Povedal sem svoje mnenje, če ti ni všeč ga lahko pri branju mirno spustiš - IN BREZ SKRBI! DOBRO VEM, DA SE 600 DA ZELO DOBO PELAT SAMO ZNAT JE TREBA!

Kako, če pa se samo dere :?

Sicer pa nima veze kdo in bla bla bla..Poanta je bla u tem, da 600 zna biti zelo hiter moped, samo treba ga je znat izkoristit

Popravljeno . Popravil Original-One
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

probal 600cc, vozim 1000cc ... za cestno uporabo je sigurno bolj udobna 1000. dosti bolj prožna mašina kar se da koristiti pri prehitevanju, vožnji v dvoje, vožnji v klanec, na ovikih... daje lepši občutek

pri športni hitri vožnji pa je razlika minimalna, oz. je skoraj ni. tam kjer 600 dobi tam 1000 izgubi in obratno. skozi nek ovinek se gre lahko 130 in konec, al imaš 125, 600 al pa 1000 ... razlika je v temu na kolk obratih je mašina al 10.000 al 7.000 .. hitrost in pospešek sta lahko maksimalna pri obeh za tako cesto, če ne sledi padec ;) ... in podobno je na dirkališču, odvisno od izkušenj in talenta kaj kdo zmore, motor je lahko v minimalno korist vozniku.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na navadni cesti (razen na AC) ne bo tisočak nič hitrejši od 600-taka. Tisočka pridobiva na ravninah, 600tka pa gre malenkost hitreje skozi ovinek. Govorim če gre za istega voznika. Sicer pa so odločilne vozniške sposobnosti in manj izkušeni ne bo s tisočko nič lažje lovil bolj izkušenih.

Ne gre se torej za hitrost, ampak bolj za občutek moči. Ko greš iz 1000 (ali 1100 ;) na 600, se ti zdi, da si se vsedel na skuterja :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prej mel 600, sedaj vozim 1000. Na cesti sem z 600 bolj garal (šaltal), z 1000 lahko lenarim. Na Grobniku pa ravno obratno - z 1000 veliko bolj garam, saj je bika treba bolj prijeti za roge. Res pa je, da sem na Grobniku z 1000 hitrejši, vendar verjetno na račun napredka, ki so ga v nekaj letih naredili na vzmetenju, zavorah in gumah.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma kaj se ne da prehitevat? Kaj pa vozite šestotake v šesti brzini, če vi neznate vozit oz vam je škoda za solde za tisti liter več ko popije. Drži ga na 5-7 tisoč pa boš vidu kak se da prehiteval. Majka te ne prehiti

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mater ej, ko človek bere to temo, res dobi občutek da se 600ccm motorji še premaknejo ne :) Nimam 600ss, ampak imam nakeda 650 V2, s cca 40km manj običajen kot 600ss, pa kljub temu nimam problemov pri prehitevanjih, niti pri vožnji v dvoje, niti pri pospeševanji iz zavojev.. Se da čist super pelat in verjeli ali ne, dostikrat sem s svojimi jajci brez velikih težav lovil tudi kakega 1000ss čez ride ali po kakih drugih ovinkih.. Saj ne oporekam, da je 1000 bolj prožen od 600, normalno, ampak dejstvo je, kot je bilo že rečeno, da večina motoristov na cesti niti 600ss ne more izkorsitit..

V bistvu se je za zamislit, da sploh imamo take debate (predvsem zato ker v različnih temah pametujemo kako smo oh in sploh previdni in preudarni), vključno z mano vred, ker konec koncev je omejitev izven naselja le 90hm/h, mi se pa kregamo ali je boljše 1000 ali 600, medtem ko praktično vsak šolarček ve, da že 600ss, lahko v prvi prestavi v 3 sekundah prekorači najvišjo dovoljeno hitrost .. Za na cesto je praviloma dovolj že Virago 250 :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dex ma točno tako !

Če hočeš potovat kupi potovalno, če hočeš dirkat kupi 600ss, če kupiš 1000 boš kupil izrecno iz tega razloga ker se hočeš pohvalit da imaš tisoč. Poleg tega pa na cesti ali imaš 1000 2000 se te ne bom bal. In tukaj ima vse veze voznik koliko ima pošlihtane zadeve v glavi in koliko izkušenj ima.

Drugo je pista! Tisti ki hodijo na pisto naj vzamejo 5000 tisoč če jim to pomaga, bomo opravičili te. Ampak tu je veliko ljudi ki je kupilo 1000 ki ne izkoristijo niti 20 %. Tako kot jaz ne 600, ampak en dan bom, ko bom vedu da lahko ! Ampak 1000 pa na cesti, dam jajca na čok če izkoristiš do kraja! Na ravnici pa znam tudi jaz pa raztegnit..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eni govorijo neumnosti..

Ne bom več pisal ker streljate neumnosti

No, tudi tvoje ni bilo kak hud biser.

Konec koncev - tudi s 125 ali 250 kubičnim motorjem se daleč pride, a ne... Samo zato, ker ti nimaš 1000-kubičnega, še ne pomeni, da je tisto stran metanje dnarja al pa neumno al pa dokupovanje kurčne kapacitete...

Sploh pa 1000 n iveč nič - pravo orožje bodo tanovi Ducatiji in KTM cirka 1200-kubični dvovaljniki.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantej in dekleta, ko človek hodi malo po srečanjih, pa malo opzauje motorje(beri gume na ss motorjih), lahko kaj hitro opazi da niti polovica vseh super športinkov nima gum voženih niti do roba kaj šele kaj čez, se mi zdi da je še celo več takih primerov na litraših, kot pa 600 ccm. Pa tud knee sliderji so bolj kot ne nedotaknjeni.

Od tukaj naprej mi je vse jasno, kakšne so sposobnosti teh ''dirkačev'', da zares potrebujejo toliko moči.

Sam na svojem 636 nimam nobenih težav tud v dvoje ne, ga pač malo šaltaš dol ane, saj pa ti stroji se radi vrtijo, glede tega da se samo derejo pa ne vem no :P :P (tud časi na dirkališčih povedo svoje kot je že nekdo zgoraj napisal)

Ko se bom pa naveličal šaltavanja gor pa dol, pol pa bo tud kak liter prav prišel. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantej in dekleta, ko človek hodi malo po srečanjih, pa malo opzauje motorje(beri gume na ss motorjih), lahko kaj hitro opazi da niti polovica vseh super športinkov nima gum voženih niti do roba kaj šele kaj čez, se mi zdi da je še celo več takih primerov na litraših, kot pa 600 ccm. Pa tud knee sliderji so bolj kot ne nedotaknjeni.

Se podpišem.... :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:devil: pravi dirkač vozi taužntkubično sss zverino, pa akrapoviča obvezno, pa čip menjan, pa dyno yet.. ku je 170 kojnev premalo. :devil:

vse kr ima manj kukr 999 kubikov so čist navadna jajca..

Popravljeno . Popravil BRANE
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:devil: pravi dirkač vozi taužntkubično sss zverino, pa akrapoviča obvezno, pa čip menjan, pa dyno yet.. ku je 170 kojnev premalo. :devil:

vse kr ima manj kukr 999 kubikov so čist navadna jajca..

Se mi zdi, da potem kar nekaj "tisočk" pride v kategorijo navadnih jajc, saj imajo nemalokrat nekaj pod 999 ccm .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:devil: pravi dirkač vozi taužntkubično sss zverino, pa akrapoviča obvezno, pa čip menjan, pa dyno yet.. ku je 170 kojnev premalo. :devil:

vse kr ima manj kukr 999 kubikov so čist navadna jajca..

Očitno ti področja nad 8000 niso poznana :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantej in dekleta, ko človek hodi malo po srečanjih, pa malo opzauje motorje(beri gume na ss motorjih), lahko kaj hitro opazi da niti polovica vseh super športinkov nima gum voženih niti do roba kaj šele kaj čez, se mi zdi da je še celo več takih primerov na litraših, kot pa 600 ccm. Pa tud knee sliderji so bolj kot ne nedotaknjeni.

Od tukaj naprej mi je vse jasno, kakšne so sposobnosti teh ''dirkačev'', da zares potrebujejo toliko moči.

Sam na svojem 636 nimam nobenih težav tud v dvoje ne, ga pač malo šaltaš dol ane, saj pa ti stroji se radi vrtijo, glede tega da se samo derejo pa ne vem no :P :P (tud časi na dirkališčih povedo svoje kot je že nekdo zgoraj napisal)

Ko se bom pa naveličal šaltavanja gor pa dol, pol pa bo tud kak liter prav prišel. :OK:

Hmnja, kaj naj ti rečem - kupiš si supersport mtor za po cesti ... super ... vozit ga je ,valda, treba do roba gume, po možnosti tudi do roba performans... cesta je itak dirkališče.

konec cinične pripombe

Sicer pa menim, da si naj vsak kupi, kar se mu zdi, saj počasi bodo varuhi zakona itd tudi malo bolj alergijo razvili na sportake. Bi rekel, da na cesto sodi predvsem turing motor, če se že delamo pametne...

:devil: pravi dirkač vozi taužntkubično sss zverino, pa akrapoviča obvezno, pa čip menjan, pa dyno yet.. ku je 170 kojnev premalo. :devil:

vse kr ima manj kukr 999 kubikov so čist navadna jajca..

predvsem pa pravi dirkač vozi na dirkališču :devil:

vse drugo so pozerji, dirkač wannabeeji ;)

OK, že letim vn, da me ne bo kdo po buči ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmnja, kaj naj ti rečem - kupiš si supersport mtor za po cesti ... super ... vozit ga je ,valda, treba do roba gume, po možnosti tudi do roba performans... cesta je itak dirkališče.

konec cinične pripombe

No in ravno ta cinična pripomba zajame bistvo, kako brezveze je debatirat, da je 600ss premalo za na cesto.. 600ss ima 130km in že to je več kot lahko povprečen motorist skoristi.. Verjamem pa, da nekateri res rabijo malenkost več. Ampak noben me pa ne bo prepričal, da je teh veliko, takih je mogoče nekaj %.. Kakšen je pa procent 1000ss motorjev napram 600? In nekdo, katerega stil vožnje je tak, da ne pride niti do roba gume, zagotovo NE rabi 1000ss. Ker zakaj bi bilo za take premalo 130km in bi jih rabili 180? Razen če je point 180km motorja, da ga nažgaš po ravninci 300, z bjondo zad in si podalšaš tiča :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmnja, kaj naj ti rečem - kupiš si supersport mtor za po cesti ... super ... vozit ga je ,valda, treba do roba gume, po možnosti tudi do roba performans... cesta je itak dirkališče.

konec cinične pripombe

Sicer pa menim, da si naj vsak kupi, kar se mu zdi, saj počasi bodo varuhi zakona itd tudi malo bolj alergijo razvili na sportake. Bi rekel, da na cesto sodi predvsem turing motor, če se že delamo pametne...

predvsem pa pravi dirkač vozi na dirkališču :devil:

vse drugo so pozerji, dirkač wannabeeji ;)

OK, že letim vn, da me ne bo kdo po buči ...

Ah zakaj bi človeka po buči če govori resnico! :eek:

Na cesto definitivno najbolj paše turing moped.

Sam imam Hornet 900 in sem :OK: :kva2: :OK: zadovoljen!!

Cestaki res ponujajo obilo andrenalinskih užitkov vendar se da isto uzivat

na turing mopedih.

Definitivno pa sem pristaš motociklov z večjo prostornino.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!