Skoči na vsebino

600ss vs 1000ss


*MG*

Priporočene objave

Se strinjam. če nekdo vpričo mene na 600 potegne do 100 pod 4 sekunde m,u častim en pir(brez alkohola) :OK:

No uglavnm ko boste pod 4 sekunde...

Hmm.. Nekje ne vidim, kaj je težkega pelat od 0-100 pod 4 sec.. Vse kar ti je treba nardit je da malo hitreje spelješ, kar mislim da ni problem nobenemu motoristu, ki ima nekaj km na svojem motorju, potem pa sam gas do daske u prvi, pa motorja se primeš da te ne sname :) Pa je 100notr k nč.

Skoraj upal bi se stavit, da če mi nekdo da za pelat 600ss, ter mi pusti 15 min da pogruntam sklopko, da v prvem poskusu peljem pod 4 sec :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

malo pocakaj da najdem test nemske recije Motorrad, kjer so testirali pospeske do razlicnih hitrosti...tisto kaj napise firma je nekaj drugega, samo ce pa je to uradno stestirano pa tud...

evo testi:

Suzuki GSX-R 600 2006

Kawasaki ZX-6R 2006

Yamaha YZF-R6

Par primerov :closedeyes:

Link za Yamaho popravi.

Hmm.. Nekje ne vidim, kaj je težkega pelat od 0-100 pod 4 sec.. Vse kar ti je treba nardit je da malo hitreje spelješ, kar mislim da ni problem nobenemu motoristu, ki ima nekaj km na svojem motorju, potem pa sam gas do daske u prvi, pa motorja se primeš da te ne sname :) Pa je 100notr k nč.

Skoraj upal bi se stavit, da če mi nekdo da za pelat 600ss, ter mi pusti 15 min da pogruntam sklopko, da v prvem poskusu peljem pod 4 sec :)

:huh:

Speljevanje je umetnost. .)

Evo, jaz ti dam mojga, ni ravno 600, lahko pa ga probaš dobit pod 11s na 400m.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Skoraj upal bi se stavit, da če mi nekdo da za pelat 600ss, ter mi pusti 15 min da pogruntam sklopko, da v prvem poskusu peljem pod 4 sec :)

Sej tudi tvoj motor ne zaostaja veliko za pospeški 600ss. Pa še lažje je doseči ta rezultat, ker je 2 celindraš. Tovarniški podatki za sv650s so 3,7 do 100km/h.

Popravljeno . Popravil Brihta
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Link za Yamaho popravi.

:huh:

Speljevanje je umetnost. .)

Evo, jaz ti dam mojga, ni ravno 600, lahko pa ga probaš dobit pod 11s na 400m.

Ni problema, samo da prej našparam nekaj $$, za morebitno popravilo motorja, ko se bom skantal :D

Sej tudi tvoj motor ne zaostaja veliko za pospeški 600ss. Pa še lažje je doseči ta rezultat, ker je 2 celindraš. Tovarniški podatki za sv650s so 3,7 do 100km/h.

Comet ima tovarniški podatek 4sec, če se ne motim.. Ali celo 4,1 .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmm.. Nekje ne vidim, kaj je težkega pelat od 0-100 pod 4 sec.. Vse kar ti je treba nardit je da malo hitreje spelješ, kar mislim da ni problem nobenemu motoristu, ki ima nekaj km na svojem motorju, potem pa sam gas do daske u prvi, pa motorja se primeš da te ne sname :) Pa je 100notr k nč.

Skoraj upal bi se stavit, da če mi nekdo da za pelat 600ss, ter mi pusti 15 min da pogruntam sklopko, da v prvem poskusu peljem pod 4 sec :)

:lol1:

probaj se s svojim približat tovarniškim podatkom, potem bomo pa že zbrali za enega 600ss in ti ga posodili da boš naredil pod 4 s ;)

100 je drgač res noter k nč, tko po občutku, toda sekunde hitr laufajo,.

Vzami štoparco pa naj te en za foro poštopa, morda boš presenečen (negativno).

Potem si pa predstavljaj da se usedeš na 600 ss ki ima čisto drugačne lastnosti od tvojega dvovaljnika.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmm.. Nekje ne vidim, kaj je težkega pelat od 0-100 pod 4 sec..

pa je kar problem to, kot je že nekdo omenil je to umetnost .)

poglej drag race tekmovanja .) tam vozijo profesionalci pa še vedno kdaj zaj****

Sej tudi tvoj motor ne zaostaja veliko za pospeški 600ss. Pa še lažje je doseči ta rezultat, ker je 2 celindraš. Tovarniški podatki za sv650s so 3,7 do 100km/h.

Za mojga pa 3,3s :naughty:

pa to še ne pomeni, da bi na cesti Sv-ja pustil zadaj pri pospeševanju... .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:lol1:

probaj se s svojim približat tovarniškim podatkom, potem bomo pa že zbrali za enega 600ss in ti ga posodili da boš naredil pod 4 s ;)

100 je drgač res noter k nč, tko po občutku, toda sekunde hitr laufajo,.

Vzami štoparco pa naj te en za foro poštopa, morda boš presenečen (negativno).

Potem si pa predstavljaj da se usedeš na 600 ss ki ima čisto drugačne lastnosti od tvojega dvovaljnika.

Bom probal, poročam o rezultatih. Ker resnično mislim da bi z motorjem, ki ima tovarniško npr 3.1 lahko peljal 4 ali kako desetinko manj

Comet ima kot sem rekel podatek 4,1. In pomoje sem ga sposoben peljati pod 5

Lahko se pa motim seveda :) Bom probal :devil:

Je pa res, da pri cometu lahko zgubiš desetinke pri menjavi prestave, pri 600ss pa ne, ker verjetno lahko doseže 100km/h v prvi. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Veliko več kot 100 km/h doseže v prvi brzini... No mogoče je samo moj tako narejen saj ima neke predelave

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj se pravocirate ? Tudi nove tisočke so tako lahke, da razlike na ovinkih praktično ni več. Drugač pa mam 600, prej 125, pa je na dosti ovinkih hitrost prav ista. Hitrost na ovinkih je bolj odvisna od voznika kot pa od prostornine. Na ravnini pa itak prevlada ''zakon jaćega''. Tu ni debate.

:OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantej in dekleta, ko človek hodi malo po srečanjih, pa malo opzauje motorje(beri gume na ss motorjih), lahko kaj hitro opazi da niti polovica vseh super športinkov nima gum voženih niti do roba kaj šele kaj čez, se mi zdi da je še celo več takih primerov na litraših, kot pa 600 ccm. Pa tud knee sliderji so bolj kot ne nedotaknjeni.

Od tukaj naprej mi je vse jasno, kakšne so sposobnosti teh ''dirkačev'', da zares potrebujejo toliko moči.

Sam na svojem 636 nimam nobenih težav tud v dvoje ne, ga pač malo šaltaš dol ane, saj pa ti stroji se radi vrtijo, glede tega da se samo derejo pa ne vem no :P :P (tud časi na dirkališčih povedo svoje kot je že nekdo zgoraj napisal)

Ko se bom pa naveličal šaltavanja gor pa dol, pol pa bo tud kak liter prav prišel. :OK:

podpis :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lejga ej, jaz sem pa ves poglodan po telesu, delno kosteh, motorju, slajderjih, prva guma vsa

razcefrana na skraaajnem robu....pa se taki ne hodim kazat na srečanja.

'Nove' gume, novi slajderji pa pol med ljudi!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poznam kar nekaj ljudi, ki kupijo 600 le zaradi šminke in ne zaradi performansov. :? Ja, kaj čš. tudi taki so. ni kaj, ampak izgleda da so 600 superšportniki privlačni tudi penzionistom(v duši). Močno pa dvomim da bi kdo kupu 1000 zaradi šminke.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

s 600 se v glavnem vozi eden, ker je za kaj več 600 premajhen, v smislu neudobne vožnje, pa poraba goriva zlo naraste. Za enga za ovinke podirat je pa super.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poznam kar nekaj ljudi, ki kupijo 600 le zaradi šminke in ne zaradi performansov. :? Ja, kaj čš. tudi taki so. ni kaj, ampak izgleda da so 600 superšportniki privlačni tudi penzionistom(v duši). Močno pa dvomim da bi kdo kupu 1000 zaradi šminke.

To si pa bl sfalil kot ne. Lahko da kupi kdo 600 zarad šminke, sam to so pomojem sam kšne r6-ke pa cbr-e.

Vsak dan imam priložnost opazovati šminkerje, posedujejo pa v večini r1 in cbr 1000 ter njuni mlajši sestrici. S tem da je 1000-k precej več. Sem pa imel enkrat na ridah priložnost videti res priletnega možakarja z tisočico (gor je mel nahrbtnik), ki je vozil res tako počasi gor pa dol, da bi ga še jaz s tomosom prehitu. Le zakaj si je omislu tako močan motor ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poznam kar nekaj ljudi, ki kupijo 600 le zaradi šminke in ne zaradi performansov. :? Ja, kaj čš. tudi taki so. ni kaj, ampak izgleda da so 600 superšportniki privlačni tudi penzionistom(v duši). Močno pa dvomim da bi kdo kupu 1000 zaradi šminke.

kaj bi pa potem reko na to.....letos aprila srecal na bencinski v pesnici na avtocesti 67 let starega opeja na hayabusi :eek: kapo dol :OK: pa se kolk sem ga razumel nekaj al je al pa se dirka z motorji...vsaka cast....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Le zakaj si je omislu tako močan motor ?

zihr zato, da lahk mlade fante, ki si ga ne morjo privoščit, draži do obisti ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa je kar problem to, kot je že nekdo omenil je to umetnost .)

poglej drag race tekmovanja .) tam vozijo profesionalci pa še vedno kdaj zaj****

Za mojga pa 3,3s :naughty:

pa to še ne pomeni, da bi na cesti Sv-ja pustil zadaj pri pospeševanju... .)

Kokr jst vem, ma tvoj samo desetinko prednosti :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:topic: zadnjih par strani.

je to zdaj tema o sminkiranju in poziranju ali bo mogoce kdo koncno povedal kaksno uporabno besedo ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!