Skoči na vsebino

600ss vs 1000ss


*MG*

Priporočene objave

Jaz pri svojem še pol moči 80% časa ne izkoristim, je pa fajn občutek, ko veš da ima motor še kar nekaj razerve. Pa da mi ni treba skoz žagat po tistem trdem menjalniku. :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem zadovoljen s svojo Ninjo 636 (je dovoljmočna), do konca jo itak ne šponam po cesti, se pa strinjam s simonsijem, da se lepše peljem, ker vem, da me konji in zavore ne bodo izdale. :)

Kar se tiče 1000 kubičnih, je super za dirkališča za tiste, ki znajo že 600 ali 750 izkoristiti, ter za tiste, ki se jim ne da preveč šaltat, ko so vozijo pocesti. Po domače povedano, 1000ka onim na cesti postane touring motor. .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No in ravno ta cinična pripomba zajame bistvo, kako brezveze je debatirat, da je 600ss premalo za na cesto.. 600ss ima 130km in že to je več kot lahko povprečen motorist skoristi.. Verjamem pa, da nekateri res rabijo malenkost več. Ampak noben me pa ne bo prepričal, da je teh veliko, takih je mogoče nekaj %.. Kakšen je pa procent 1000ss motorjev napram 600? In nekdo, katerega stil vožnje je tak, da ne pride niti do roba gume, zagotovo NE rabi 1000ss. Ker zakaj bi bilo za take premalo 130km in bi jih rabili 180? Razen če je point 180km motorja, da ga nažgaš po ravninci 300, z bjondo zad in si podalšaš tiča :)

bistvo cele debate je itak že davno povedano: pri tisočaku pač manj šaltaš in če imaš jajca, si lahko privoščiš več adrenalina in dosegaš tudi višje končen hitrosti itd., v dvoje lepše potegne in je tudi manj pretikanja, če se že sopotnica spravi na zadnjo tapecirano blazinico, itd...

bistvo št. 2 pa je: vsak svojga konja hvali in po drugi strani si pač vsak kupi, kar mu paše, v skladu s prepričanjem. brezveze se je "drkat" in "kregat" itd., da ne govorim o izjavah "jaz mam 600 pa ga itak ne izkoristim, oni s 1000 so pa zato navadni drkalci"... eno samo kurčenje pač...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmnja, kaj naj ti rečem - kupiš si supersport mtor za po cesti ... super ... vozit ga je ,valda, treba do roba gume, po možnosti tudi do roba performans... cesta je itak dirkališče.

konec cinične pripombe

Sicer pa menim, da si naj vsak kupi, kar se mu zdi, saj počasi bodo varuhi zakona itd tudi malo bolj alergijo razvili na sportake. Bi rekel, da na cesto sodi predvsem turing motor, če se že delamo pametne...

predvsem pa pravi dirkač vozi na dirkališču :devil:

vse drugo so pozerji, dirkač wannabeeji ;)

OK, že letim vn, da me ne bo kdo po buči ...

Sym a v mogoče jaz v mojem postu kje napeljujem folk k kakšnemu ganjanju po cestah......????

''Kupiš si super sport motor za po cesti''mnda si ga nebom kupil za po travniku ane, tud dirkačlišče je v bistvu asvaltna cesta.

Kje pa piše da ga moram gnat do roba performasov ali svojih zmožnosti(po cesti), čeprav bi se grdo zlagal če bi trdil da se včasih tud sam ne nesem kot zmaj, ampak to počnem na terenu ki ga imam v malem prstu, izven naselij pa še to ne prav pogosto, kar pa je najpomembneje, k temu nikogar ne napeljujem ali na kakšen koli način izzivam da se mi pridruži.

Glede policistov , pa ne vem zakaj bi imeli kakšno gonjo proti nam pozerjem kot ti praviš; sem imel že nekja bližnjih srečanj z njimi pa ni bilo nikoli problema, če se le znaš dostojno obnašat. :OK:

Aja tak čisto mimogrede a nisi ravno ti v enem tvojih postov ponosno izjavil kako si že bil po treh mescih na kolenu. :devil: :devil:

Toliko z moje strani ker itaq smo že čist out iz te teme,pač mi žilica ni dala miru in sem moral replicirati. :P :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko se bom pa naveličal šaltavanja gor pa dol, pol pa bo tud kak liter prav prišel. :OK:

bistvo vsega je tale stavek zgoraj. meni se pac ne da za vsako skakati po saltgeplnu, pika.

potegne pa star 1200 nic kaj slabo, ko zacnes step-dance-ati po prestavah. :)

hubraum kann man nur duch noch mehr hubraum ersetzen. :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst imam pa sv650s. Včeraj mi je danci dal sprobat sv1000s. In ga nisem mogu nagent v ovinek :eek: Tko da mi je 650 bolj všeč :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst imam pa sv650s. Včeraj mi je danci dal sprobat sv1000s. In ga nisem mogu nagent v ovinek :eek: Tko da mi je 650 bolj všeč :P

Ja, ja... 1000ke so za prave dedce. :blush:

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, ja... 1000ke so za prave dedce. :blush:

D.

:grim :grim :grim :grim Kdo pa pravi, da so 1000 za vsakogar? :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sym a v mogoče jaz v mojem postu kje napeljujem folk k kakšnemu ganjanju po cestah......????

''Kupiš si super sport motor za po cesti''mnda si ga nebom kupil za po travniku ane, tud dirkačlišče je v bistvu asvaltna cesta.

Kje pa piše da ga moram gnat do roba performasov ali svojih zmožnosti(po cesti), čeprav bi se grdo zlagal če bi trdil da se včasih tud sam ne nesem kot zmaj, ampak to počnem na terenu ki ga imam v malem prstu, izven naselij pa še to ne prav pogosto, kar pa je najpomembneje, k temu nikogar ne napeljujem ali na kakšen koli način izzivam da se mi pridruži.

Glede policistov , pa ne vem zakaj bi imeli kakšno gonjo proti nam pozerjem kot ti praviš; sem imel že nekja bližnjih srečanj z njimi pa ni bilo nikoli problema, če se le znaš dostojno obnašat. :OK:

Aja tak čisto mimogrede a nisi ravno ti v enem tvojih postov ponosno izjavil kako si že bil po treh mescih na kolenu. :devil: :devil:

Toliko z moje strani ker itaq smo že čist out iz te teme,pač mi žilica ni dala miru in sem moral replicirati. :P :P

ja kva te pa pol moti, da folk svojih tisočic ne izkoristi in majo sjalderje nedotaknjene in gume ob straneh še s pimpeki gor, tudi ti praviš, da ga ne rabiš gnat do roba performansov? Če se ne spomniš, te v nadaljevanju citiram...

Fantej in dekleta, ko človek hodi malo po srečanjih, pa malo opzauje motorje(beri gume na ss motorjih), lahko kaj hitro opazi da niti polovica vseh super športinkov nima gum voženih niti do roba kaj šele kaj čez, se mi zdi da je še celo več takih primerov na litraših, kot pa 600 ccm. Pa tud knee sliderji so bolj kot ne nedotaknjeni.

Od tukaj naprej mi je vse jasno, kakšne so sposobnosti teh ''dirkačev'', da zares potrebujejo toliko moči.

PS: jaz sem bil na kolenih tri mesece po tem, ko sem se rodil ... Na motorju pa teh potreb zaenkrat nimam. Kdor si je mojo objavo narobe razlagal, si je sam kriv.

skratka - brezveze pametovat, kaj je smiselno in kaj ni. lahk ose pa kakšno reče o tehničnih karakteristikah japonskih motorjev 600 vs 1000...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsak svojo malho hvali.. kar je razumljivo.. ampak ni bilo pa še nobenega povratnika, ki bi že imel 1000, pa bi šel potem na 600 - in jo hvalil :grim.. kar tudi nekaj pove, a ne? ;)

Moje mnenje: če bi vozil večinoma po pisti, bi si omislil 600 ali 750 zaradi boljše kontrole ob izhodu iz ovinka (lahko ožameš z manj skrbi, da bo odneslo zadek). Ker motor uporabljam 95 % na cesti (zadnje leto pa 100%), je več kubikov udobnejših, ne čutim več razlike v moči ne glede ali vozim sam ali s sopotnico. Ja, pa še zabavno je kdaj pa kdaj naviti gas in gledat kako 600tke jedo prah .. makes you feel like a real man :whistle ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj off topic..On pravi,da je hitrejši na ravnini z 1100, jst pravim, da sem hitrejši na ovinkih z 600..

lp :devil:

Zakaj se pravocirate ? Tudi nove tisočke so tako lahke, da razlike na ovinkih praktično ni več. Drugač pa mam 600, prej 125, pa je na dosti ovinkih hitrost prav ista. Hitrost na ovinkih je bolj odvisna od voznika kot pa od prostornine. Na ravnini pa itak prevlada ''zakon jaćega''. Tu ni debate.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri teh in podobnih razpravicah je škoda, da tisti, ki se bodo odločali za nakup 600 ali tisoč, ne bodo našli prav veliko koristnih informacij. 90% je nabijanja v prazno. Kaj a je na drugih forumih tudi tako?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj a je na drugih forumih tudi tako?

sory za offtopic.

In da na drugih forumih je še huje! se mi zdite precej kruti na motosvetu(ne postam, ampak berem. :blush:

on.

Ko pa vidiš na cesti, ko te prehiti 1000ccm, za njim pa se za isto hitrost, pospešek,... dere 600 :unsure:

je precej zanimivo opazovati stare mamice katere bolj obsojajo (seveda se pa tudi 1000 navijajo)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imel sem priložnost dva tedna imeti na posodo Hondo 600 RR 2004 letnik; kar se tiče "garanja" in sprehajanja po prestavah - nisem občutil nobene potrebe, da bi metal po dve dol in lovil prave obrate, niti nisem čutil da bi mu zmanjkovalo moči, kljub temu da sva se vozila dva. Razen v ekstremne klance (kjer pa itak peljem počasneje), ni bilo potrebe po šaltanju iz 6. dol. Res je da ni mišljen za tako lagano v vožnjo in če bi hotel iz njega stisniti večjo dinamiko in moč bi najbrž moral delati z menjalnikom, ampak še vedno nič strašnega. Za na cesto in daljše vožnje, mislim da ni nobene potrebe za 1000ko, mogoče pa so le moje potrebe tako majhne :doze: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam pa sedaj VFR 800 (sport touring motor), sedaj si bom pa HONDO 1000RR omislil. Zakaj? Da bom laže vozil "touring" motor po cesti, šaltati ne bo potrebno veliko, do roba gume mi itaq ni potrebno, torej, zakaj bi si kupil 600 ccm, če se da z 1000 laže peljati. Aja, pa še iz ovinka mi ni potrebno premišljevati ali mi bo zadnji konec odneslo ali ne. :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

do roba gume mi itaq ni potrebno, torej, zakaj bi si kupil 600 ccm, če se da z 1000 laže peljati. Aja, pa še iz ovinka mi ni potrebno premišljevati ali mi bo zadnji konec odneslo ali ne. :naughty:

Zakaj bi si sploh kupil sportaka :?

Pa tvoj celoten post je malo nelogičen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

SAmo vsi pa pozabljate tudi eno stvar razliko med 600 in 1000 ki je .....cena....vrpasanje je ali motor ki je v osnovi se pravi nov za 700k drazji res toliko boljsi??*In sevda koliko mu pade cena :D drugace vozim 636 ninjo in sem za1x zadovoljen. Ce bom imel kaj denarja viska pa kupim 1000 saj zakaj pa ne ampak dejstvo je da se da tudi z 600 hitro peljat. In za hitro vozno se ne pomeni da more koleno potleh tudi brez tega se da zelo hitro peljat. SAmo moje skromno mnenje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

SAmo vsi pa pozabljate tudi eno stvar razliko med 600 in 1000 ki je .....cena....vrpasanje je ali motor ki je v osnovi se pravi nov za 700k drazji res toliko boljsi??*In sevda koliko mu pade cena :D drugace vozim 636 ninjo in sem za1x zadovoljen. Ce bom imel kaj denarja viska pa kupim 1000 saj zakaj pa ne ampak dejstvo je da se da tudi z 600 hitro peljat. In za hitro vozno se ne pomeni da more koleno potleh tudi brez tega se da zelo hitro peljat. SAmo moje skromno mnenje.

z 600 se da več, kot hitro pelat..sploh po cestah..fora je pač u navoru..

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst ne razumem tistih, ki pravijo, da jim je 600 premalo. Tistih 130 konjev, ko se jih spravi iz njega, tako ali tako ne boš mogu v celoti izkoristit, končna je pa tak al tak čez 250, in je skoraj nikol ne dosežeš. Je 600 čez glavo dost

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam. če nekdo vpričo mene na 600 potegne do 100 pod 4 sekunde m,u častim en pir(brez alkohola) :OK:

No uglavnm ko boste pod 4 sekunde...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam. če nekdo vpričo mene na 600 potegne do 100 pod 4 sekunde m,u častim en pir(brez alkohola) :OK:

No uglavnm ko boste pod 4 sekunde...

malo pocakaj da najdem test nemske recije Motorrad, kjer so testirali pospeske do razlicnih hitrosti...tisto kaj napise firma je nekaj drugega, samo ce pa je to uradno stestirano pa tud...

evo testi:

Suzuki GSX-R 600 2006

Kawasaki ZX-6R 2006

Yamaha YZF-R6

Par primerov :closedeyes:

Popravljeno . Popravil VaraderoDriver
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem hotu povedat da ne gre pod 4 sekunde. Hočem sam povedat da 95% lastnikov podobnih motociklov motorja ne pelje pod 4 sekunde. če pa srečam enega izmed 5% mu takoj plačam pir, sam pelat se pa ne grem z njim :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!