JMatic Objavljeno Avgust 29, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2006 evo tut s 600 se da lovit 1000 gre pa za 2006 r6 proti 2005 r1 ps glej koncno r6 na ravnini...274 http://video.google.com/videoplay?docid=-6...&q=r6+vs+r1
Original-One Objavljeno Avgust 29, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2006 evo tut s 600 se da lovit 1000 gre pa za 2006 r6 proti 2005 r1 ps glej koncno r6 na ravnini...274 http://video.google.com/videoplay?docid=-6...&q=r6+vs+r1 Dobr ga žgejom, tale r6 gre ornk, dobr je navita :grim
andrej Objavljeno Avgust 29, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2006 Verjetno so tisti R1ki eno svečko ven pobral, tko da gre po treh cilindrih ;)
Thundercat Objavljeno Avgust 29, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2006 Jst mam une podatke iz motokataloga :) Tega slovenskega. :? :hmm: Avto Magazin moto katalog, modelno leto 2003 Yamaha FZS 600 Fazer 0-100 km/h= 3,4 s Suzuki Sv 650n/s ni podatka.....
Brihta Objavljeno Avgust 29, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2006 :? :hmm: Avto Magazin moto katalog, modelno leto 2003 Yamaha FZS 600 Fazer 0-100 km/h= 3,4 s Suzuki Sv 650n/s ni podatka..... Kupi novejšega .)
Thundercat Objavljeno Avgust 29, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2006 brihta glej prave podatke...FZS 600 Fazer 2003 ni enako kot Fz6 Fazer 2004-2006 .)
Brihta Objavljeno Avgust 29, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2006 brihta glej prave podatke...FZS 600 Fazer 2003 ni enako kot Fz6 Fazer 2004-2006 .) A vidš, vidš. Tle maš pa mogoče prav. Mislim skoraj sigurno imaš prav. Sem gledal 2005 katalog. Ma, vsen te pihnem dol :P
Terminator Objavljeno Avgust 29, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2006 Ravnice = + za 1000. Za ovinke pa 1000 hitrej not, 600 hitrej ven. Razlika? Vse je v pilotu.
a Objavljeno Avgust 29, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2006 Hm tole si pa mal obrnu. Kolker se jest spomnem sm 600 vedn hitrej not prpelu k 1000. Iz ovinka pa 600 res nima kej proti 1000. Pa tut hitrostih v ovinkih so bile vsaj pri meni iste. Kar pa glede na to da je moja 1000 isto ali skoraj isto težka kot je bila 600 ni čudn. Razlika se pojavi v večjem momentu 1000. Največja razlika je pa seveda v pilotu. Je pa 1000 bolj enostavna sam pazit morš velik več pri odpiranju kar pa pri 600 glih ni bil problem.
SEOI-NAGE Objavljeno Avgust 29, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2006 Medtem ko si nagnjen v ovinku res ne smeš odpirat saj pripizdiš z hitrostjo not pa izpelješ z konstantnim gasom. Ko si pa iz ovinka pa nisi več nagnjen pa ni potrebno več pazit na doziranje, samo razteguješ, dokler te ne stisne med nogami, to se ponavadi dogodi okol 13,14 tisoč :eek:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se