Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Men je pa ušeč nov wolsvagnov model EOS, osebno kot sem videl je ured 2.0 TDI(140 KM)...Euro NCAP 5 zvezdic .) .....čene je ured tudi model (dražji) V6(250KM) 3.2....Euro NCAP 5 zvezdic

Cena: 8.453.360 SIT

Motor

Tip motorja: V 6

Prostornina: 3189 cm3

Moč motorja: 250 KM (184 kW) pri 6250/min

Navor: 330 Nm pri 2750/min

Oblika in dimenzije

Karoserija: coupe/kabriolet

Število vrat: 2

Mere (DxŠxV): 4407 x 1791 x 1437 mm

Medosna razdalja: 2578 mm

Masa: 1702 kg

Mehanika in podvozje

Lega motorja: spredaj

Pogon: spredaj

Menjalnik: automatic, šeststopenjski

Zavore: ABS, spredaj koluta, zadaj koluta

Kapaciteta

Število sedežev: 4

Rezervoar: 55 l

Prtljažnik: 205 / 380 l

Gorivo in poraba

Gorivo: bencin

Zmogljivost

Največja hitrost: 248 km/h

Pospešek: 7,3 s do 100km/h

Garancija

Splošna: 1 leto (brez omejitve prevoženih kilometrov)

Proti prerjavenju: 12 let

Varnost

Euro NCAP 5 zvezdic

post-9866-1153407045_thumb.jpg

post-9866-1153407057_thumb.jpg

post-9866-1153407070_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil fiftyč
Objavljeno (popravljeno)

Volkswaggen je ugotovil, da mora slediti modnim smernicam, ki narekujejo mešanico coupeja in cabria. Osebno nikoli nisem bil pristaš slednjih modelov, ker nimajo dobre varnostne zaščite, pritljažni prostor in zadnja klop trpita na račun zložljive strehe in še zaradi nekaterih drugih stvari se mi ti avtomobili ne zdijo vsestransko uporabni.

Glede izjemnega dizajna nekih novih oblikovalskih prijemov ne vidim. Njegov vzornik 307CC je imel v času prihoda na trg precej bolj inovativno obliko, še posebej so (bile) všečne zadnje luči. Avto je oblikovan tipično konzervativno nemško (Audi, Mercedes), brez večjih posebnosti in precej spominja na svoje brate iz istega koncerna. Italjani bi to opravili (ponovno) bolje.

Kvaliteta notranjosti je dobra, ni zgrešenih spojev med plastikami, vendar spet ni zelo prostorna. Bomo videli, kako se bo izkazal s kvaliteto motorja (čeprav japonske vzdržljivosti vseeno ne moremo pričakovati). 1 letna garancija ni ravno hvale vredna, glede na to, da ima vsaka Kia že 3 letno garancijo. Cena? Previsoka kot pri večini(predvsem nemških) avtomobilov.

Popravljeno . Popravil Tomozuki
Objavljeno

Cena? Previsoka kot pri večini(predvsem nemških) avtomobilov.

:yes: to pa res <_<

danes sm ga vidu na cesti ...... slabši model ampak glih tako lep :OK:

Objavljeno

vidu tud js srebrnga..... sicer sm mnenja d je lepši črn, avto pa je lep ja :grim

Objavljeno

vidu tud js srebrnga..... sicer sm mnenja d je lepši črn, avto pa je lep ja :grim

ja sej tud plav ni slab...črnega pa ne dobim :blush:

ja sej tud plav ni slab...črnega pa ne dobim :blush:

čene tudi njegov (največji) tekmec(pomoje) ni slab posebeja ta model:

Specifikacija

Cena: 6.720.000 SIT

Motor

Tip motorja: vrstni 4

Prostornina: 1997 cm3

Moč motorja: 177 KM (130 kW) pri 7000/min

Navor: 202 Nm pri 4750/min

Oblika in dimenzije Karoserija: coupe/kabriolet

Število vrat: 2

Mere (DxŠxV): 4360 x 1759 x 1424 mm

Medosna razdalja: 2608 mm

Masa: 1513 kg

Mehanika in podvozje

Lega motorja: spredaj

Pogon: spredaj

Menjalnik: petstopenjski

Zavore: ABS, spredaj koluta, zadaj koluta

Pnevmatike: 205/50R17W

Kapaciteta Število sedežev: 4

Rezervoar: 60 l

Nosilnost: 397 kg

Prtljažnik: 205 / 350 l

Gorivo in poraba Gorivo: bencin

Poraba (zunaj) 6,8 l/100km

Poraba (mestna) 12,4 l/100km

Zmogljivost Največja hitrost: 225 km/h

Pospešek: 10 s do 100km/h

Garancija

Splošna: 2 leti (brez omejitve prevoženih kilometrov)

Proti prerjavenju: 12 let

Varnost Euro NCAP: 4 zvezdice

post-9866-1153488717_thumb.jpg

post-9866-1153489251_thumb.jpg

post-9866-1153489272_thumb.jpg

post-9866-1153489288_thumb.jpg

Objavljeno

Modni dodatek ;)

ki ima 2.0 kubikov pa 177KM :blink:

Objavljeno

In pa 1700 kg ;)

smo že mal :topic: samo če ga maš greš z lahkoto 200 km/h :OK:

Objavljeno

Volkswaggen je ugotovil, da mora slediti modnim smernicam, ki narekujejo mešanico coupeja in cabria. Osebno nikoli nisem bil pristaš slednjih modelov, ker nimajo dobre varnostne zaščite, pritljažni prostor in zadnja klop trpita na račun zložljive strehe in še zaradi nekaterih drugih stvari se mi ti avtomobili ne zdijo vsestransko uporabni.

Glede izjemnega dizajna nekih novih oblikovalskih prijemov ne vidim. Njegov vzornik 307CC je imel v času prihoda na trg precej bolj inovativno obliko, še posebej so (bile) všečne zadnje luči. Avto je oblikovan tipično konzervativno nemško (Audi, Mercedes), brez večjih posebnosti in precej spominja na svoje brate iz istega koncerna. Italjani bi to opravili (ponovno) bolje.

Kvaliteta notranjosti je dobra, ni zgrešenih spojev med plastikami, vendar spet ni zelo prostorna. Bomo videli, kako se bo izkazal s kvaliteto motorja (čeprav japonske vzdržljivosti vseeno ne moremo pričakovati). 1 letna garancija ni ravno hvale vredna, glede na to, da ima vsaka Kia že 3 letno garancijo. Cena? Previsoka kot pri večini(predvsem nemških) avtomobilov.

:worship: se podpišem

Objavljeno

meni osebno nima 307CC kej praskat proti EOS-u... ne po kvaliteti, ne po designu... pa za kr dobiš pri Peugeotu je tudi cena way too much :BUA:

Objavljeno

itak, nemce glede cene šimfajo itak v glavnem tisti, ki si jih ne morjo (novih) privoščit... rabljene pa seveda šimfajo, ker pač držijo ceno, in si jih spet ne morjo/nočejo privoščit ...

Objavljeno

tako ............. resnično si to povedu :OK: :devil:

Objavljeno

itak, nemce glede cene šimfajo itak v glavnem tisti, ki si jih ne morjo (novih) privoščit... rabljene pa seveda šimfajo, ker pač držijo ceno, in si jih spet ne morjo/nočejo privoščit ...

Eno je nemc, bencinar, drugo pa TDI. Ne vem katerega imas v mislih? Ce govoris o TDI-ju se definitivno motis, pa se jajca so svetovna!!

Objavljeno

Eno je nemc, bencinar, drugo pa TDI. Ne vem katerega imas v mislih? Ce govoris o TDI-ju se definitivno motis, pa se jajca so svetovna!!

:worship:

Objavljeno (popravljeno)

Najboljša je reklama za ta avto, samo sem jo videl samo dvakrat. To je tista ko se slovenc in italijan ustavita pred železniškim prehodom. Slovenc ima odprto streho italijan pa zaprto. Italijan, ki nosi očala skoči iz avta in govori slovencu :" Tukaj ni sonca!", slovenc mu pa nazaj zabije: Zakaj pa pol očala?" :lol1:

Popravljeno . Popravil bassko
Objavljeno

Najboljša je reklama za ta avto, samo sem jo videl samo dvakrat. To je tista ko se slovenc in italijan ustavita pred železniškim prehodom. Slovenc ima odprto streho italijan pa zaprto. Italijan, ki nosi očala skoči iz avta in govori slovencu :" Tukaj ni sonca!", slovenc mu pa nazaj zabije: Zakaj pa pol očala?" :lol1:

zaradi mušic :OK:

Objavljeno

VW, ne WV

Eno je nemc, bencinar, drugo pa TDI. Ne vem katerega imas v mislih? Ce govoris o TDI-ju se definitivno motis, pa se jajca so svetovna!!

to govori nekdo, ki je lani naredil izpit za avto.. :lol1:

Objavljeno

VW, ne WV

to govori nekdo, ki je lani naredil izpit za avto.. :lol1:

ampak zadnja 3-4 leta prebere vse kar piše na netu o teh stvareh ;)

Objavljeno

ravno danes gledal nekaj po oglasih......... VW Austria ima ca. 30 "rabljenih" (zaradi tageszulassung; "boljsanje" statistike :doze: ) Eos-ov naprodaj. ca. 5-10 % ceneje.

BTW: Volkswagen (VW) bo prav. :)

Objavljeno

ravno danes gledal nekaj po oglasih......... VW Austria ima ca. 30 "rabljenih" (zaradi tageszulassung; "boljsanje" statistike :doze: ) Eos-ov naprodaj. ca. 5-10 % ceneje.BTW: Volkswagen (VW) bo prav. :)

ohranjenih???.....tnx :OK:

Objavljeno

kaj "ohranjenih" ? :?

avtomobili imajo ca. od 100 do 1000 km prevozenih. v bistvu so novi.

Objavljeno

Ko se že o lepoti pogovarjamo. Ta bodel je oblikoval Slovenc.

Objavljeno

Ko se že o lepoti pogovarjamo. Ta bodel je oblikoval Slovenc.

prej je oblikoval model ne bodela............. :blink:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!