Skoči na vsebino

frćo in klanc... :S


frćo

Priporočene objave

kot ste ze prebral mam en problemck z frćotom...in namrec noce me zvlect pu klancu...na njem je se use uriginal dv sm sam nov 38 bat...p me zanima kaj bi blo najbl narest d bi se resu tega problema... :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

men je šu frčak v skor kterkolk klanc, :yes: prjatlu pa nikamor. zjebana mašina pač :closedeyes:

slaba kompresija,zapacan zračni fliter, frgazar,predolgi prenosi,razštelan štrom,slaba svečka...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

-spucej dize od frgazerja

-probaj ornk očistit auspuh pa izpušni kanal

-bolj hladno svečko

-mogoče malo zmanjšaj predvžig (iz 1,5mm na 1-1,2 mm če nimaš izkušenj pusti pri miru)

al pa počakaj da se tale poletna vročina malo poleže bo veliko boljše...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ka pa c bi dv frgazer ud apn 4 gor? sej nism sigurn ce pase...sam a bi blo kej bol?

aja p keri prenosi bi pa bli dobri...? k tm k ga mam je bl makadam p sami klanci tko d se najvec z prvo fura p bi rd neki naredu d bi biu 1a za klance.... :wacko:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem tudi imel podoben problem...frčo je bil brez moči...in kaj je bil vzrok; Preveč obrabljeni batni obročki...tak da probaj naprej to menjat..

pa tak kot je no_name reko...diza, auspuh...

l.p

Popravljeno . Popravil longboy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A to imaš tastarga frčaka s tamalim cilindrom?

Spucaj auspuh pa izpušni kanal, L-bat, cilinder pohonat s šmirglom in palco, filter in fergazer spucat, vžig naštelat, gume oreng napumpat, ketno namazat...

Če pa hočeš, da se 1. vrti, pa požagaj/odbrusi 2/3 oblog na vsaki lameli, trši ali skrajšan feder, navrtat luknje v čeljusti sklopke pa 1l ATF-a v mašino :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jas mam tui frcota pa vleče kam ces ! :OK: pa je ze oldtimer ! pa gre ko k**** :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odspredaj ne rabiš dat nič manjšega, samo odzadaj daj od atx-a, pa verigo podaljšaj, pa je problem rešen.

ja sam več pridobiš s odspredaj manjšim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Važno je prestavno razmerje in ne a je spredaj manjši ali zadej večji. Če se ne motim ima avtomatik na verigi skoraj 1:1.

Je pa res, da če je spredaj manjši zobnik da imaš v verigi večjo silo in obratno(kot posledica momenta)...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!