Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

kot ste ze prebral mam en problemck z frćotom...in namrec noce me zvlect pu klancu...na njem je se use uriginal dv sm sam nov 38 bat...p me zanima kaj bi blo najbl narest d bi se resu tega problema... :hmm:

Objavljeno

men je šu frčak v skor kterkolk klanc, :yes: prjatlu pa nikamor. zjebana mašina pač :closedeyes:

slaba kompresija,zapacan zračni fliter, frgazar,predolgi prenosi,razštelan štrom,slaba svečka...

Objavljeno

-spucej dize od frgazerja

-probaj ornk očistit auspuh pa izpušni kanal

-bolj hladno svečko

-mogoče malo zmanjšaj predvžig (iz 1,5mm na 1-1,2 mm če nimaš izkušenj pusti pri miru)

al pa počakaj da se tale poletna vročina malo poleže bo veliko boljše...

Objavljeno

ka pa c bi dv frgazer ud apn 4 gor? sej nism sigurn ce pase...sam a bi blo kej bol?

aja p keri prenosi bi pa bli dobri...? k tm k ga mam je bl makadam p sami klanci tko d se najvec z prvo fura p bi rd neki naredu d bi biu 1a za klance.... :wacko:

Objavljeno (popravljeno)

Jaz sem tudi imel podoben problem...frčo je bil brez moči...in kaj je bil vzrok; Preveč obrabljeni batni obročki...tak da probaj naprej to menjat..

pa tak kot je no_name reko...diza, auspuh...

l.p

Popravljeno . Popravil longboy
Objavljeno

do konca gas pa z nogami mal pumagat najbl simpl rešitev :OK: hehe

Objavljeno

A to imaš tastarga frčaka s tamalim cilindrom?

Spucaj auspuh pa izpušni kanal, L-bat, cilinder pohonat s šmirglom in palco, filter in fergazer spucat, vžig naštelat, gume oreng napumpat, ketno namazat...

Če pa hočeš, da se 1. vrti, pa požagaj/odbrusi 2/3 oblog na vsaki lameli, trši ali skrajšan feder, navrtat luknje v čeljusti sklopke pa 1l ATF-a v mašino :OK:

Objavljeno

al pa če bi prenose mav spremenu bi blo tut najbrš fajn .)

vsej tko se men zdi

Objavljeno

ja odspredi manši zobnik pa odzadi večiga čist simpl

Objavljeno

ja če jih kdo prodaja od njega, če ne pa v štacun kje pa drgje :?

Objavljeno

Odspredaj ne rabiš dat nič manjšega, samo odzadaj daj od atx-a, pa verigo podaljšaj, pa je problem rešen.

Objavljeno

jas mam tui frcota pa vleče kam ces ! :OK: pa je ze oldtimer ! pa gre ko k**** :)

Objavljeno

Odspredaj ne rabiš dat nič manjšega, samo odzadaj daj od atx-a, pa verigo podaljšaj, pa je problem rešen.

ja sam več pridobiš s odspredaj manjšim

Objavljeno

Važno je prestavno razmerje in ne a je spredaj manjši ali zadej večji. Če se ne motim ima avtomatik na verigi skoraj 1:1.

Je pa res, da če je spredaj manjši zobnik da imaš v verigi večjo silo in obratno(kot posledica momenta)...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!