brojedan Objavljeno December 11, 2011 Opozori Objavljeno December 11, 2011 sm preveč zabit za te vaše kombinacije..samo če je bila mati slovenka potem je bolj logično , da je bil tudi on na pol slovenka... ke fotr baje ni bil slovenc ..no vsaj tko je trdila njegova mati... Sklepanje ti gre odlično od .. česa že? Po tvoje si ti tudi na pol Slovenka .. če si - lahko pa nisi. Lahko si mulatka ali pa celo kaj bolj zapletenega. :xx:
sayo Objavljeno December 11, 2011 Opozori Objavljeno December 11, 2011 Voli Zokija pa dobiš 50 €, će boš šou nazad u BIH
ELO Objavljeno December 11, 2011 Opozori Objavljeno December 11, 2011 jaz tudi nisem čistokrvni slovenec... se že počutim manjvrednega napram vsem vam, avtohtonim slovencem. proti nekaterim je še človeška ribica tapravi niggr! maus, ImenitnaPriložnost in sayo 3
I30 Objavljeno December 11, 2011 Opozori Objavljeno December 11, 2011 Na pow Butalc, na pow jebać .. vse ostalo so hudobna nakladanja! Lej, če ne boš nehal zmerjat Slovenije in Slovencev z Butalami in Butalci, boš za to odgovarjal. Da se ne boš potem čudil! dotem, DRVOWP in solorider 3
I30 Objavljeno December 11, 2011 Opozori Objavljeno December 11, 2011 (popravljeno) In da ne boš mislil, da se zajebavam: kazniva dejanja zoper čast in dobro ime (ugled) navedena v osemnajstem poglavju (158.-169. člen KZ), in sicer: razžalitev, obrekovanje, žaljiva obdolžitev, opravljanje, očitanje kaznivega dejanja z namenom zaničevanja, sramotitev Republike Slovenije, sramotitev tuje države ali mednarodne organizacije ali sramotitev slovenskega naroda ali narodnih skupnosti. Za storitev navedenih kaznivih dejanj je predvidena denarna ali zaporna kazen. Seveda bom na to opozoril tudi upravljavce foruma. Popravljeno December 11, 2011. Popravil I30 DRVOWP 1
Andrej.d Objavljeno December 12, 2011 Opozori Objavljeno December 12, 2011 In da ne boš mislil, da se zajebavam: kazniva dejanja zoper čast in dobro ime (ugled) navedena v osemnajstem poglavju (158.-169. člen KZ), in sicer: razžalitev, obrekovanje, žaljiva obdolžitev, opravljanje, očitanje kaznivega dejanja z namenom zaničevanja, sramotitev Republike Slovenije, sramotitev tuje države ali mednarodne organizacije ali sramotitev slovenskega naroda ali narodnih skupnosti. Za storitev navedenih kaznivih dejanj je predvidena denarna ali zaporna kazen. Seveda bom na to opozoril tudi upravljavce foruma. Miran iz Črnomlja bo uredil zadevo. Carp 1
brojedan Objavljeno December 13, 2011 Opozori Objavljeno December 13, 2011 (popravljeno) Lej, če ne boš nehal zmerjat Slovenije in Slovencev z Butalami in Butalci, boš za to odgovarjal. Da se ne boš potem čudil! Ne bom ! Si pa ti eden redkih Butalcev, ki ni bral (povsem očitno knjige), da bi v osnovi vedel za kaj gre. In če v prenekaterem komentarju in zapisu sam sebe štejem med domorodne Butalce, boš prijavil - kaj? Mene, da sam sebe "zmerjam"? Po moje bodo na tožilstvu scali od smeha, ko bodo brali tako kretenologijo "wüberbutalske" ovadbe ... :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: Popravljeno December 13, 2011. Popravil brojedan
papez47 Objavljeno December 13, 2011 Opozori Objavljeno December 13, 2011 Včeraj sem si kupil 2 ( dve ) popolnoma novi "adidas" trenerki in "retro" adidas superge. Tiste bele z tremi črtami. Na prešercu je blo mal mokro - Zokiju pa mejčken zamerim, de ni pršu u "trenerki".
dlicen Objavljeno December 13, 2011 Opozori Objavljeno December 13, 2011 Včeraj sem si kupil 2 ( dve ) popolnoma novi "adidas" trenerki in "retro" adidas superge. Tiste bele z tremi črtami. Na prešercu je blo mal mokro - Zokiju pa mejčken zamerim, de ni pršu u "trenerki". SDS je kar poskrbel za dvig prodaje Adidasa, ja. Meni se pa zdi, da če bi ZJ prišel v trenirki, bi pa bila ornk populistična fora. Čeprav je človek z določenim smislom za humor, tako, da bi mogoče tudi palilo. Meni se vseeno zdi prav, da je tam bil, a da se je na nek način postavil nad to in ta dogodek vzel z določeno mero resnosti.
brojedan Objavljeno December 13, 2011 Opozori Objavljeno December 13, 2011 (popravljeno) Gotovo je prav, da se je tudi po zunanjosti malo distanciral od tega primitivizma - kolikor pač gre. Janša se ni - in je padel med te iste primitivce tudi javno. No, saj smo to vedeli, da je isti - ampak tako očitno tega še ni pokazal. S tem je prav gotovo nagnal strah v državljane drugih narodnosti in si tako, kot ima zagotovoljeno volilno bazo popolnih bebcev, tudi zagotovil bazo izobraženih ter volivcev drugih narodnosti, ki NIKOLI ne bodo dali glasu zanj in bodo vedno pazili na to, da pred volitvami dovolj osramotijo njega in njegove ter jim tako preprečijo zmago. Prav gotov pa je, da bo tudi SDS nekoč ostal pred parlamentom z dolgim nosom, cigo se bo pa kuhal v kaki samici. Popravljeno December 13, 2011. Popravil brojedan
dlicen Objavljeno December 13, 2011 Opozori Objavljeno December 13, 2011 ..., tudi zagotovil bazo izobraženih ter volivcev drugih narodnosti, ki NIKOLI ne bodo dali glasu zanj ... Rekel bi, da predvsem bazo ljudi z zdravo pametjo, ne glede na izobrazbo in poreklo.
brojedan Objavljeno December 13, 2011 Opozori Objavljeno December 13, 2011 Rekel bi, da predvsem bazo ljudi z zdravo pametjo, ne glede na izobrazbo in poreklo. Se strinjam - absolutno. Lahko dodava še "dobrih" ..
Fritz Objavljeno December 14, 2011 Opozori Objavljeno December 14, 2011 Vir: http://www.velenje.si/2158 Mestna občina Velenje LOKALC Mestni potniški promet tudi v letu 2011 BREZPLAČEN Če je nekaj "brezplačno" za uporabnika - to ne pomeni da izvajalec te storitve nima nikakršnih stroškov! A kermu kej ni jasn? Noben ne bi plačeval davkov, vsi bi mel vse zastonj in brezplačno! En tak podoben sistem - če me spomin ne vara smo imeli tam nekje pred več kot 20 leti - pa ga nismo več hoteli imeti. Zdaj, ko je ...................... pa bi šli nazaj? "Rajžal bi vsak hudič - plačal pa nič" Na tole sem nekako pozabil odgovoriti. Del I30-ovega posta je samo zato, da vidimo, na kaj se nanaša...šlo je, seveda, za podražitev javnega mestnega prevoza. Lej papez47, mislim, da nas večina ve, da nič ne pride iz nič in da je za delovanje skupnosti namenjenih služb treba plačevati davke, carine, prispevke itn. še g. župan Janković so v nekem intervjuju zatrjevali, da se zavedajo, da namen javnih podjetij MOL ni dobiček temveč to, da so servis prebivalcem in obiskovalcem mesta Ljubljane. No, če je temu tako in če vemo, da je promet eden najbolj perečih problemov mesta Ljubljana in je treba podpirati prevoze z javnimi prevoznimi sredstvi, P+R ipd. potem tega ne počneš z dvigovanjem cen temveč z nižanjem le teh in celo z brezplačnimi prevozi in parkirišči. Samo kasiranje za parkirišča vsepovsod po centru (namesto, da bi le tega zaprli za promet) in strogo sankcioniranje kršiteljev vsepovsod v bližini javnih in zasebnih plačljivih parkirišč je podobno dolgoletni praksi držav, ki so načelno bile proti kajenju a protikadilske zakonodaje in trošarin na tobačne izdelke nikoli niso (do pred nekaj leti) tako zaostrile, da bi povzročile množično opuščanje te navade. Zakaj? Zato, ker se je tako v blagajno stekalo precej denarja zdaj, ne glede na posledice, ki bodo prišle čez leta. Zato imajo I30 in drugi popolnoma prav v svoji kritiki takšne prakse. Bicikelj, katerega cena je primerna, v trenutnem obsegu, ni in pozimi tudi ne more biti alternativa JPP. Je le dobrodošlo dopolnilo za katero upam, da se bo še bolj razvejalo. Podražitev JPP zatorej nikakor ni pametna poteza za nekoga, ki želi JPP popularizirati, je pa razumljiva za nekoga, ki prodaja občinsko premoženje zato, da bi nekako uspel odplačevati dolgove.
ImenitnaPriložnost Objavljeno December 15, 2011 Opozori Objavljeno December 15, 2011 ne počneš z dvigovanjem cen Je par es, da pozabljamo, da sicer so šle vozovnice gor, ampak se lahk 1,5 ure voziš z eno vozovnico. Skratka, slika ni tako črna, kot ... ?
brojedan Objavljeno December 15, 2011 Opozori Objavljeno December 15, 2011 (popravljeno) Je par es, da pozabljamo, da sicer so šle vozovnice gor, ampak se lahk 1,5 ure voziš z eno vozovnico. Skratka, slika ni tako črna, kot ... ? Poleg tega LPP kupuje nove avtobuse s pogonom na plin. Kot zanimivost - v času odločanja med tramvaji in trolejbusi (elektrika) sem Jankoviću osebno pisal čemu delajo to kar stane enormne količine denarja in raje ne predelajo LPP voznega parka na plin kot v drugih mestih, saj bi cel vozni park stal toliko kot ena proga trolejbusa, da tramvaja sploh omenjam - ne. Ideja je bila sprejeta, čez 2 meseca je bil na testu prvi avtobus s plinskim pogonom in zdaj je ideja v realizaciji. Seveda je pa tudi to treba plačati. Kar me pri Jankoviću vedno najbolj navdušuje, da je odprt za "narodne ideje" in jih ne zavrača apriori kot drugi naduteži - recimo cigo! Popravljeno December 15, 2011. Popravil brojedan
Fritz Objavljeno December 15, 2011 Opozori Objavljeno December 15, 2011 Je par es, da pozabljamo, da sicer so šle vozovnice gor, ampak se lahk 1,5 ure voziš z eno vozovnico. Skratka, slika ni tako črna, kot ... ? Lej, nisem rekel, da je slika črna temveč, da se javnega potniškega prometa ne popularizira s tem, da cene dvigaš temveč tako, da ga delaš bolj dostopnega, najbolje brezplačnega. Seveda je tudi to treba plačati, kakor tudi avtobuse in vse ostalo..zato pa ima občina prispevke, proračun itn. --------------- Stara novica s portala AMZS: "Na parkirišču na Dolgem mostu se bo zaradi želje po zmanjšanju števila avtomobilov v središču mesta dnevna parkirnina znižala z 1,58 EUR na 1 EUR, v ceno pa sta všteta tudi dva žetona LPP." P+R Dolgi most je bil po tem zelo zaseden, kar pomeni, da so ljudje to rešitev sprejeli, mesto pa je doseglo svoj namen. Zato bi kazalo takšne prakse nadaljevati, ne pa spreminjati. maus in I30 2
papez47 Objavljeno December 15, 2011 Opozori Objavljeno December 15, 2011 Na tole sem nekako pozabil odgovoriti. Del I30-ovega posta je samo zato, da vidimo, na kaj se nanaša...šlo je, seveda, za podražitev javnega mestnega prevoza. Lej papez47, mislim, da nas večina ve, da nič ne pride iz nič in da je za delovanje skupnosti namenjenih služb treba plačevati davke, carine, prispevke itn. še g. župan Janković so v nekem intervjuju zatrjevali, da se zavedajo, da namen javnih podjetij MOL ni dobiček temveč to, da so servis prebivalcem in obiskovalcem mesta Ljubljane. No, če je temu tako in če vemo, da je promet eden najbolj perečih problemov mesta Ljubljana in je treba podpirati prevoze z javnimi prevoznimi sredstvi, P+R ipd. potem tega ne počneš z dvigovanjem cen temveč z nižanjem le teh in celo z brezplačnimi prevozi in parkirišči. Samo kasiranje za parkirišča vsepovsod po centru (namesto, da bi le tega zaprli za promet) in strogo sankcioniranje kršiteljev vsepovsod v bližini javnih in zasebnih plačljivih parkirišč je podobno dolgoletni praksi držav, ki so načelno bile proti kajenju a protikadilske zakonodaje in trošarin na tobačne izdelke nikoli niso (do pred nekaj leti) tako zaostrile, da bi povzročile množično opuščanje te navade. Zakaj? Zato, ker se je tako v blagajno stekalo precej denarja zdaj, ne glede na posledice, ki bodo prišle čez leta. Zato imajo I30 in drugi popolnoma prav v svoji kritiki takšne prakse. Bicikelj, katerega cena je primerna, v trenutnem obsegu, ni in pozimi tudi ne more biti alternativa JPP. Je le dobrodošlo dopolnilo za katero upam, da se bo še bolj razvejalo. Podražitev JPP zatorej nikakor ni pametna poteza za nekoga, ki želi JPP popularizirati, je pa razumljiva za nekoga, ki prodaja občinsko premoženje zato, da bi nekako uspel odplačevati dolgove. Ja, pa dajva drugače! Saj si lepo povedal. P+R na glavnih vpadnicah - morda še parkirne hiše. Iz obrobja - Dolgi most, Rudnik, Zalog. Črnuče, šentvid ..... pa potem lepo na LPP. Nadaljujva - znotraj obroča maximalno omejiti promet z osebnimi vozili. Dostava ja, vse ostalo naj bi se fino plačalo. Za vse to, pa je treba imeti €. Ker so Zokijevi predhodniki in predhodnice delali - kakor so - pa na koncu spet ni bilo denarja v blagajni, je treba "šuške" za vse tole zgoraj napisano nekje "zdret". En "pameten" prezident vlade, je skenslal čudo € iz mestnega proračuna - da je dal .................... nihče ne ve kam. Če pa se ve ............ se ne vidi NIČ. Ljubljana je "ipak" prestolnica naše države. Pa vpraši kerga iz okolice, ali je pripravljen kaj za "belo Ljubljano" primakniti. Mislim, da je odgovor jasen. Ko pa vsi uletavajo/mo v prestolnico - pol je pa galama. Ni parkingov, LPP je slab, vse je u qrcu! In ja .... se strinjam. Idealno bi bilo, če bi bil MPP brezplačen ZA VSE UPORABNIKE. In bi se dalo ............... ampak potem bi se morala MOL dodatno zadolžiti, ali skleniti kako družbeno zasebno partnerstvo - kar pa spet ni "politično korektno", za nekatere večne jamrače. Če pa v debato vklopim še "zarjavelo" železnico - ki je na Državnem nivoju - popolnoma zastarela in nevarna, ........................ ja potem bi bili pa že preveč razvajeni. Mega bi bilo, če bi se lahko - recimo z Vrhnike - kar z biciklom odfural na kako "pametno" železniško postajo, se v 15 min. prifurkal v prestolnco, presedel na MPP in prišel ................ na CILJ. Enako je za Kamnik, Madvode, Kranj, Celje, Grosuplje, Logatec, Postojno ................... Tako pa se dnevno valijo trume in kolone pleha v mesto in iz njega, troši se gorivo in posledično €, onesnažuje se okolje .............. in tako naprej. Sam v poletnih mesecih avta ne uporabljam - le motor ali pa kolo. Če pa bi lahko v pametnem času prilezel v mesto in iz njega - na kolikor toliko kulturen način - z javnim prevozom - definitivno bi. :xx: Danes pa, z uporabo javnih prevoznih sredstev porabim veliko preveč časa za pot v mesto in nazaj. Če z avtom ali motorjem pridem v mesto v 20 minutah, za isto pot z javnim prevozom porabim vsaj 60 minut - če ne več. Andrej.d in ImenitnaPriložnost 2
Fritz Objavljeno December 15, 2011 Opozori Objavljeno December 15, 2011 Lahko pišemo o financah mesta gor ali dol, jaz že cel čas pišem, kar je vsem očitno..Ljubljana ima težave s tekočim in stoječim prometom. Pomanjkanje parkirišč, gužve, onesnaženje itn. in to je precej bolj pereč problem od mega-projekta Stožice. Vse te težave s prometom sem sam doživljal na lastni koži kot dnevni migrant in jih sedaj kot 'Ljubljančan'. Zato sem zelo vesel nove ureditve krožišča Tomačevo in nove vpadnice, ki bo šla do žal, novih mostov čez Ljubljanico v Mostah in podobnih projektov, ki jih je treba pohvaliti. Ni mi pa všeč, da pri javno-zasebnih partnerstvih oz. koncesijah za garažne hiše, dovoljujejo odiranje, kot si ga privoščijo v garažnih hišah ob UKC. Prav tako mi ni všeč, da namesto podpiranja P+R in MPP, te storitve dražijo, s čimer ljudi odvračajo od tega in še manj mi je všeč, da s tako omejeno ponudbo P+R parkirišč zganjajo tak teror nad napačno parkiranimi vozili predvsem tam, kjer so kjerkoli v bližini plačljiva parkirišča namesto, da bi ta naredili bolj dostopna in s tem privabili ljudi naj jih uporabljajo. S tem, da bi en pas rezervirali samo za LPP se popolnoma strinjam.
Fritz Objavljeno December 16, 2011 Opozori Objavljeno December 16, 2011 ...Zato sem zelo vesel nove ureditve krožišča Tomačevo in nove vpadnice, ki bo šla do Žal, novih mostov čez Ljubljanico v Mostah in podobnih projektov, ki jih je treba pohvaliti... Lapsus..se opravičujem. trebor in Alla 2
ImenitnaPriložnost Objavljeno December 16, 2011 Opozori Objavljeno December 16, 2011 S tem, da bi en pas rezervirali samo za LPP se popolnoma strinjam. + enosledna vozila :-)
MARJA Objavljeno December 17, 2011 Opozori Objavljeno December 17, 2011 Ni mi pa všeč, da pri javno-zasebnih partnerstvih oz. koncesijah za garažne hiše, dovoljujejo odiranje, kot si ga privoščijo v garažnih hišah ob UKC. Ob UKC-ju ni bilo za garažno hišo ( dve garažni hiši ) javno-zasebnega partnerstva, ker je vse skupaj v lasti zasebnika oziroma njegove družbe z zemljišči vred.
gusar Objavljeno December 17, 2011 Opozori Objavljeno December 17, 2011 + enosledna vozila :-) Nekaj časa nazaj se je govorilo,da bo treba tudi za enosledna plačevati parkinino,Kako je sedaj s tem v Ljubljani?
Robertjur Objavljeno December 17, 2011 Opozori Objavljeno December 17, 2011 Težko je nalimati listek na moped. Zaenkat je zastonj le prostorov je dovolj le za zimski čas.
MARJA Objavljeno December 17, 2011 Opozori Objavljeno December 17, 2011 Težko je nalimati listek na moped. Zaenkat je zastonj le prostorov je dovolj le za zimski čas. Ne vem. Kadra jaz parkram svojo kravo v mestu na parkplacu za motorje je zmeraj velik prostora. Pa naj bo to dopoldan ali popoldan. trebor 1
Fritz Objavljeno December 17, 2011 Opozori Objavljeno December 17, 2011 Ob UKC-ju ni bilo za garažno hišo ( dve garažni hiši ) javno-zasebnega partnerstva, ker je vse skupaj v lasti zasebnika oziroma njegove družbe z zemljišči vred. Potem verjetno imajo koncesijo za izvajanje te dejavnosti, kjer so navedeni določeni pogoji pod katerimi se ta izvaja. Ali je tam možno vplivati na cene oz. ali te lahko določa samo in izključno 'trg', ne vem. Vsak, ki je moral v UKC Ljubljana sam ali zaradi svojcev pa sedaj ve, kje se nahajajo verjetno najdražje garaže v Sloveniji.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se