Skoči na vsebino

Tomos Atx


The Drummer

Priporočene objave

ewo js bi sam neki prašu...zj bom dubu atx-a pa ma od ctx-a cilindr gor...pa me zanima kk se to kj obnese... :doze: pa mf cobro bom dau gor...pa nwm zj a bo to šlo km al ne :? ...pa še cilindr je neki nabrušn ubistvu je kr dobr predelana mašina...

Od CTX-a nima samo cilindra, ker so tudi bloki, kjer sede cilinder drugačni + različna postavitev stojnih vijakov + močnejša glavna gred. Če je, je druga (skoraj) komplet mašina. Očitno pojma nimaš...

Cilinder nima bit kej brušen, ker je aluminijast s hard chrom prevleko, razen če ima vgrajeno pušo in je pobrušen (na 48mm za 90ccm oz. 50 za alternativni Vertex-ov bat za Rotaxove karte). Če pa so brušeni kanali, je pa ponavadi pri današnjih domačih mojstrih vse skup bl tko tko. Za te stvari moraš vedet kaj delaš, predhodno tudi kaj preračunat (obstajajo programi na netu), drugače je lahko vse precej slabše.

MF Cobra je pa tut bl tko. Včasih se nam je najbolje obnesel LeoVince (zlat s srebrnim dušilcem na koncu), vendar je morala biti komplet mašina temu prilagojena (nastavitve fergija, zračni filtri, vrsta bata, oblike kanalov, prestavna razmerja).

(To je to, kar se spomnem še izpred let nazaj :) )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

CTX nima alu cyl ampak ga ma e90.

Največ moči pa iz njega dobiš z MF3, sam je na nizkih zelo mrtev, kakšna kobra ni v redu, ker je narejena za 50 cm in ga duši, sicer pa tudi Lipnik ni slab.

Na atx-ove bloke ne morš dat cilindra od ctx ali e90, ampak samo 50 kubične (apn, atx, bt).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no js se res ne spoznam tok...k sm motor sm na hitr widu...sm powedu mi je da ma cilindr od ctx-a za blok pa nwm...najbrš ma tut od ctx-a nism prašu...pa mudel ma kr pojma kr se že weč k 15 let s tem ukwarja...pa še sosd mi je pa u sorodu swa tk da dwomm d bi me hotu kko zajebat z mašino ... no pa še za auspuh bi prašu...kaj bi blo najbol gor dt???pa kje bi se dal to dubit

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če ma od ctx celinder ma še več kot pol mašine zamenjane .)

cobra ne wem no pomojem bi ga znal kr prevč dušit ne boš dobu tistga vn kar bi lahk .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

use se da če se hoče.moj bratranec je dal na avtomatika cilindr od ctx-a.zanimiva predelava.in neuzdržljivo je use skupaj po parih mescih use razdret in menjat kose.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

use se da če se hoče.moj bratranec je dal na avtomatika cilindr od ctx-a.zanimiva predelava.in neuzdržljivo je use skupaj po parih mescih use razdret in menjat kose.

Ctx cilinder na avtomatik bloke. Ogromno dela za premalo učinka, če bi se spravil to delat potem bi gor dal zagotovo kak drug cilinder(močnejši) po možnosti vodno hlajen hkrati pa ojačal sklopko močnejšo gred in ojnico....Uglavnem od avtomatika bi samo bloki in pokrovi ostal pa kak zobnik :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

use se da če se hoče.moj bratranec je dal na avtomatika cilindr od ctx-a.zanimiva predelava.in neuzdržljivo je use skupaj po parih mescih use razdret in menjat kose.

to si že v eni drugi temi klafedral, pa smo ti že tam povedali, da TO NE GRE!. lahko komplet mašino menja, samo cilindra na mašino od avtomatika pa NE!! happy???

Ctx cilinder na avtomatik bloke. Ogromno dela za premalo učinka, če bi se spravil to delat potem bi gor dal zagotovo kak drug cilinder(močnejši) po možnosti vodno hlajen hkrati pa ojačal sklopko močnejšo gred in ojnico....Uglavnem od avtomatika bi samo bloki in pokrovi ostal pa kak zobnik :D

v bistvu niti bloki ne bi ostali, ker ne gre od ctx cilinder na blok od avtomatika. pod nobenim pogojem in NIKDAR in nikoli. pa lahko pobrusiš in podrejaš kjerkoli hočeš in kakorkoli hočeš.

čudno da se kdo ne spomni, da je dal od 250ccm krosa cilinder na avtomatika :doze:

če ma od ctx celinder ma še več kot pol mašine zamenjane .)

cobra ne wem no pomojem bi ga znal kr prevč dušit ne boš dobu tistga vn kar bi lahk .)

od ctx-a cilinder tudi na ATX - a ne gre. v bistvu mata ta dva mopeda kar se mašine tiče skupnega samo sklopko, pretični mehanizem, menjalne vilice, in pa prva dva zobnika piramide. no, pa desni pokrov mašine + desna dihtunga :doze:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no kaj pa nj dam na ctx mašino...da bo čim weč pokazou ta motor :doze: pa je komplet mašina od ctx-a... :)

pa kje bi se dal dubit ta auspuh??? :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ctx cilinder na avtomatik bloke. Ogromno dela za premalo učinka, če bi se spravil to delat potem bi gor dal zagotovo kak drug cilinder(močnejši) po možnosti vodno hlajen hkrati pa ojačal sklopko močnejšo gred in ojnico....Uglavnem od avtomatika bi samo bloki in pokrovi ostal pa kak zobnik :D

Ne vem, koliko je to sploh smotrno, oz. sploh zelo težko izvedljivo. Če bi hotel spravit CTX cilinder na frčota, bi moral povečati luknjo v blokih za cilinder, prestavit stojne šravfe (stare luknje zavarit in ponovno vrtat po cilindru od CTX, s tem, da ima še ojnica pri CTX-u daljši hod, saj je montirana na večjem fiju glavne gredi (bolj ven iz osi), se pravi rabiš večji sedež za glavno gred - frčo bloki avtomatsko odpadejo...

Pozabil sem še na stranske kanale-zbrusit bi moral tudi te na bloku, kar pa mislim, da blok sploh nima dovolj mesa za kaj takega... njet važmožno

no kaj pa nj dam na ctx mašino...da bo čim weč pokazou ta motor pa je komplet mašina od ctx-a...

pa kje bi se dal dubit ta auspuh???

Odvisno za kaj boš motor imel... Za moč pri nizkih obratih ali pri visokih obratih, daljše prestave ali krajše itd...

Gre pa nekako takole.

Lipnik - malo več moči kot original, še vedno pa moč pri precej nizkih obratih

MF Cobra - približno ista pridobitev moči pri malenkost višjih obratih

MF model3 - kar veliko več moči pri srednjih do visokih obratih, spodaj malo izgubiš

LeoVince - Veliko več moči v zelo visokih obratih (kjer MF model3 izgubi, se Leotu dobesedno strga), spodaj veliko manj moči. Moj je imel prednji del (krivino) narejeno v stilu MF modela3 (ni bila ozka cev, ampak se je širila že od samega cilindra naprej do izpušne cevi)

Sicer LeoVince izgleda češko, glede porasta moči je pa zakon

CTX nima alu cyl ampak ga ma e90.

Aja?? CTX ima alu cilinder, tako kot E90. Je skoraj povsem enak, razlika je le v izvrtini, E90 ima 48mm, CTX 46mm

Gusast cilinder imajo Avtomatiki, BT-ji, ATX-i in pa prisilno zračno hlajeni APN-i

Popravljeno . Popravil MarduK
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no pol pa LeoVince... :rolleyes: sm ker model pa nj nabawm pa če je kje kkšna trgovina teh izpuhou... :? pa MarduK powej ker model maš ti na svojmu motorju d wm kua nabaut...pa kok prbližn pride tak auspuh...pa thnx za naswet :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no pol pa LeoVince... :rolleyes: sm ker model pa nj nabawm pa če je kje kkšna trgovina teh izpuhou... :? pa MarduK powej ker model maš ti na svojmu motorju d wm kua nabaut...pa kok prbližn pride tak auspuh...pa thnx za naswet :OK:

Pojma nimam kje bi kaj dobil..., pojma nimam kateri model je bil..., pojma nimam kolk košta... :) (obstajal je mislim, da itak samo en model za mopede, ostalo je bilo za skuterje)

Na svojmu motorju mam pa original Kawasakijev lonc (zaenkrat), z mopedi sem končal že pred leti...

Takrat smo s temi avspuhi prekupčevali na veliko po šoli in med prijatelji (tega je že sigurno vsaj 7 let), kje bi se dalo pa dobit novega ti pa res ne znam povedati, če jih sploh še dobiš, najverjetneje ne.

Če ti bo kaj v pomoč, izgleda približno tako kot mali Lipnik, mogoče malo bolj razpotegnjen, dušilec je mislim da aluminjast, svetle barve, lonec pred dušilcem je zlat.

Sem ga pa pred kakim mesecem po nesreči videl na strani za prodajo rabljenih avto. prek .neta na enem avtomatiku... Poglej kako bolho itd...

Popravljeno . Popravil MarduK
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pizda folk prow ne šteka

tudi od krosa 80ccm ni možno dat cilindr na atx-a

pa tudi kit70 od malossija se ne da dat na frčota

če vi tko misliste me ne briga

on je nrdu načrt in je predelu frčota pač se je odloču za cilindr od ctx-a

če ne vrjameste ni moj problem

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pizda folk prow ne šteka

tudi od krosa 80ccm ni možno dat cilindr na atx-a

pa tudi kit70 od malossija se ne da dat na frčota

če vi tko misliste me ne briga

on je nrdu načrt in je predelu frčota pač se je odloču za cilindr od ctx-a

če ne vrjameste ni moj problem

pink, prav maš .) od krosa cilinder ne gre na atx .) , prav tako tudi malossi kit lahko daš samo na prtljažnik.

ne vem zakaj še vedno trdiš, da je dal od ctx-a cilinder na frčota, jaoo. ne gre z nobenim načrtom

in z nobenim brušenjem. in z nobenih struženjem, in nobenim vrtanjem novih lukenj za šraufe. ta cilinder je prevelik za mašino od avtomatika.

ali se pa zmenimo tako: naj ti ta tvoj bratranec lepo pove in opiše, po kakšnem "načrtu" je on to zlepil skupaj. dobrodošla tudi kakšna fotografija brez photoshop-a. ko bom to videl, potem se pa posipam s pepelom, pa ti dam za pir :) me zelo zanima..

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene zanima kje bi dobil kakšne načrte al pa slike mašine od APN6, ker morm eno mašino skupej zložit in nevem kej nej se lotim sploh skupej spravlt. Dragač pasm slišal da je mašina kar podobna mašini od atx-a in mogoče, če se ne dobi nič od APN6, kje bi lohko dobiu načrt/slike od ašine atx-a.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

IPB Slika

Da ne bomo preveč pametoval kaj paše in kaj ne.

moj zadnji post sem malo na hitro in površno napisal. 50 ccm se da korigirat.( oz. razne kite, ki imajo enak hod) 80 ccm (original iz enega 80ccm motorja) na avtomatikovo blajerco, pa avtomatikove bloke pa NE.

sicer nima veze, ker smo govorili o ctx cilindru na avtomatiku.

se opravičujem vseeno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

moj zadnji post sem malo na hitro in površno napisal. 50 ccm se da korigirat.( oz. razne kite, ki imajo enak hod) 80 ccm (original iz enega 80ccm motorja) na avtomatikovo blajerco, pa avtomatikove bloke pa NE.

sicer nima veze, ker smo govorili o ctx cilindru na avtomatiku.

se opravičujem vseeno

Vem za kit 70 ki paše direktno na bloke a5 brez predelav(razen lamelnega ventila in krivine ter ferga)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da ne bomo preveč pametoval kaj paše in kaj ne.

Hmm... ta nova mašina. Sem imel v mislih "ta staro", ko smo bili še smrkavci smo samo tiste šravfali, takih še ni bilo, oz. so bile še čisto nove in nihče ni imel časa$$ zanje. Največ v kar smo se spustili na avtomatiku, je bila montaža BT-jevega cilindra na avtomatik, to je šlo brez problemov, zdržal pa ni prav dolgo... Projekt je bila tudi montaža cilindra od skuterja (Yamaha Spy), vendar smo opustili ravno zaradi premajhnih blokov (zmanjkalo bi mesa na blokih zaradi dvojnih stranskih kanalov). Na koncu je dobil kompletno navito mašino od APN6 :)

Se mi pa zdi, da je imel že original cilinder na novi mašini dvojne stranske kanale, posledično tudi večji sedež cilindra na bloku. Zato je tu mogoče res možnost montaže še česa drugega ravno zaradi tega večjega sedeža. V tem primeru tudi jaz pravim, da se da, potrebno je zavariti luknje za stojne vijake, vpeti na "bohrwerk", povečati luknjo za cilinder in pa zvrtati nove luknje za šravfe in vrezati navoje. Nobenega problema...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bi sam neki prašou..en moj frend se dela pametnga pa mu ne wrjamm d ma atx mašina 110 ccm :BUA: ...me zanima pa pomoje je nemogoče :glare: sm on še zmer trdi d ma kao 110 kubou...pa mi wi pomagite :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne gore ima mašino od ctx-a

samo jo je dal stružit se mi zdi da je maximum 100ccm

po mojem ima kar velike probleme s hlajenjem če ima gore110ccm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

amm...zanima me še cena bata meteor al pa vertex 48...in če obstaja bat 48.5 :? ker bom mogu brust cilindr zrt nekih prask... :BUA: :BUA: :BUA: :blink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!