Jump to content

Triumph Speed Triple


vrho1679

Recommended Posts

malce lažji bo od predhodnika, imel bo pa 120KM

(auspuh in plastiko okoli luči je treba sicer dokupt)

Kakšen se vam zdi ?

Res ne vem zakaj se jih več ne fura po naših cestah, saj so to v tujini zelo iskani in cenjeni motorji.

Edited by - rok on 05/09/2001 08:11:53

Link to post
Share on other sites
  • Replies 211
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • T-boy

    15

  • Dave

    14

  • Rocky

    12

  • hilton

    11

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Moja povezava TRIUMPH Tridays se bližajo

pogrešam okrogle lučke

Posted Images

OBERSCHARF!! ce ne bi imel banditeka bi si to nabavil.in se novo masino (iz stare daytone) bi naj dobil. (sline,ki se cedijo)

-----

who dares wins

Edited by - Ice on 05/09/2001 09:18:11

Link to post
Share on other sites

ZAKAJ SE JIH VEČ NE FURA???????????????'

Zato k jih folk ne pozna k sam na japonce prsegajo.Napačno razmišlanje.Treba je probat....pa maš triumpha takoj za svojga.

SORRY MAL REKLAME hahahahaaa

Link to post
Share on other sites

jap ljudje pac ne poznajo triumpha! bi takoj mel kakega speed triple al pa sprinta. no saj se tudi nas trg in okus pocasi razvija. enkrat bodo ljudje spoznali da ni nujno najboljse tisto kar vecina vozi (no razen "dvanajstke")!

SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!

Link to post
Share on other sites

Da ljudje ne pozajo Triumpha?

Za Triumpha, BSA, Motoguzzija, BMWja, Nortona, Pucha in še kakšnega vem skoraj toliko časa, kolikor se spomnim sebe.

Težava je verjetno v tem, da je Triumph zadnjih nekaj let, če ne kar dve desetletji, malo spal, sedaj pa hiti z velikimi koraki naprej.

Bo rabil več reklame, kot trenutno uveljavljene znamke.

Brrrm

Link to post
Share on other sites

Triumph je v zadnjih 10 letih povečal proizvodnjo, izboljšal kvaliteto, zmogljivosti, razširil ponudbo , ...

Skratka;

zmogljivosti na ravni Japoncev, lega na cesti na ravni Italjanov,

kvaliteta in trpežnost na ravni Nemcev in Japoncev

enkratne lastnosti in zvok 3-valjnih agregatov, ....

pa še pristna Angleška duša,

vse to za razumno ceno - ta je itak povsod previsoka.

Link to post
Share on other sites

quote:

Da ljudje ne pozajo Triumpha?

Za Triumpha, BSA, Motoguzzija, BMWja, Nortona, Pucha in še kakšnega vem skoraj toliko časa, kolikor se spomnim sebe.

brez zalitve, ti ves ampak vprasaj mlajse od 25 let. razen tistih ki se res "ful" zanimajo za motorje, se niti slisali niso za triumph. vecina jih misli da je to kaj novega, mogoce celo korejskega. isto je za BSA, Norton, Laverda, Benelli (tu poznajo samo skuterje), Indian,.... in ostale nekoc legendarne znamke.

SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!

Link to post
Share on other sites

DKW, PARILA, MARCH, VICTORY, DOUGLAS, MORBIDELLI, MINARELI, ITALJET (ne skuterji), MONDIAL, MATCHLESS, TOMOS, ....

Da še jaz eno pametno rečem zraven.

Aja Italjet Grifona 900 ste že vidl. Od Triumpha mašina. Če bo pa doživel proizvodnjo pa ni znano - še.

Link to post
Share on other sites

A ste opazil v filmu, da sta imela motorja obute gume za kros - nadvse običajno.

Drugače pa vseeno dobra reklama. Le da mnogi vseeno ne vedo, da sta bila ta dva motorja Triumpha.

Edited by - rok on 05/09/2001 13:14:17

Link to post
Share on other sites

A kdo ve, kako je poskrbljeno za servis in nadomestne dele za Triumph-e?

Kdo je uvozniik, kolk jih sploh je v Sloveniji...

Dokler so to bolj butični modeli (v smislu kvantitete) si ne upam reskirat, da bi mi ga servisirali celo večnost, da ne bi bilo rezervnih delov itd...

lp, Pjotr.

Link to post
Share on other sites

quote:

A kdo ve, kako je poskrbljeno za servis in nadomestne dele za Triumph-e?

Kdo je uvozniik, kolk jih sploh je v Sloveniji...

Dokler so to bolj butični modeli (v smislu kvantitete) si ne upam reskirat, da bi mi ga servisirali celo večnost, da ne bi bilo rezervnih delov itd...

lp, Pjotr.

servis je pr jermanu....za moj okus u redu(kaj misljo drugi-njihova stvar)

rezervni deli-svetujem da ga ne mečeš po tleh,ker mal douh traja

prodaja:TC motoshop u ljubljani....pa še kje...jest sem ga tuki kupu

moto klub je v ustanavljanju...in naj bi biu zlo kmal odobren s strani "RAT"

NI NAS VELIK....SMO PA DOBRI...hahahahaaaa

LP

Uredil - Ice on 25/12/2001 10:43:45

Link to post
Share on other sites

quote:

A kdo ve, kako je poskrbljeno za servis in nadomestne dele za Triumph-e?

Kdo je uvozniik, kolk jih sploh je v Sloveniji...

Dokler so to bolj butični modeli (v smislu kvantitete) si ne upam reskirat, da bi mi ga servisirali celo večnost, da ne bi bilo rezervnih delov itd...

lp, Pjotr.

Zastopnik za Triumpha je IPS d.o.o., ki pa jim to ni primarna dejavnost, ukvarjajo se prvenstveno s postajami (CB in UKW in podobno, se ne spoznam preveč na te stvari), elektronskimi komponentami, Sharp blagajnami,Kenwood audio/video komponentami pa Triumph motocikli, pa najbrž še s čem. So na cesti Ljubljanske brigade 17( to je za šišensko progo, oz. blizu Tehnouniona. Mislim, da se je najbolje tam pozanimat o servisni mreži. Kako je stvar organizirana, pa ne vem, sam firma ki prodaja tutufrutti tud ne vem, kako organizira vse omenjene zadeve. Je pa zelo pomembna servisna mreža in rezervni deli, to sem okusil, ko je moja žena imela Protona. Avto super,sam servisna služba in ostalo pa ubibože. Mehankarji (večina, nekateri mi naj oprostijo) so šravfal mal manj kot pod skednjem, tester je imel vsak 4., ipd. Na ta račun tud avto (motocikel) izgubi na imidžu, predvsem pa ceni.

Edited by - lojzi on 06/09/2001 08:48:09

Link to post
Share on other sites

Triumpha ne moreš niti pod razno primerjati s Protonom. Prej z Lotusom ali Jaguarjem.

Če se bo prodaja Triumphov razširila po Sloveniji, pa lahko tudi pričakujemo, da se bodo že obstoječi servisi odločili, za servisiranje motorjev in dobavo rezervnih delov.

Sicer pa poglejte topic mnenja o SLOVENSKIH MEHANIKIH, pa njdite za katero drugo znamko motorja kakšnega zanesljivega mehanika.

Link to post
Share on other sites

quote:

Triumpha ne moreš niti pod razno primerjati s Protonom. Prej z Lotusom ali Jaguarjem.

Nisi razumel, nočem ga primerjati s Protonom, hotel sem samo na primeru povedat, kako pomemben je dober zastopnik, servisna mreža in zaloga rezervnih delov. To, da je v Slo isti uvoznik (zastopnik) za Proton in Lotus, pa izhaja iz tega, da je Proton kupil Lotus. In če bodo lastniki Lotusov deležni takega poprodajnega suporta v Slo .... se mi pač smilijo. Ampak to ni več tema....

Link to post
Share on other sites

triumph (oz. uvoznik) zelo lepo napreduje in kot prvo bo skrcil prodajno mrezo. zdaj je bilo prevec prodajalcev, ki so triumphe kar med skuterji prodajali pa se kake druge firme zraven. zagotavljajo da bodo tudi za servisno mrezo dobro poskrbeli kot se za rahlo exkluzivno znamko tudi spodobi. do takrat pa obstaja en mehanik ki hitro zrihta dele iz uvoza in konkretno popravi (sraufa triumphe se od casov ko so si jih ljudje sami uvazali ker ni bilo uvoznika), ampak imena pa nebi objavil ker nevem ce bi se strinjal.

SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!

Link to post
Share on other sites

quote:

Madona bolj ko gledam ta motor, rajš bi ga mel.

Le kje naj denar staknem ?

Zanima me, če bi se za takle motorčič tudi dobil kak topcase ali podobne torbe.

ROK

za vse Triumphe dobiš dodatne torbe in še kup opreme.VSE ORIGINAL,naročiš pa dobiš...majo tut kataloge za oblačila pa še pa še,mal na netu prebrskej.

Link to post
Share on other sites

jap dobis vse samo cene so rahlo visoke (npr. topcase za T tiger je cca. 1000 dem). jebi ga tudi oprema za harleya al pa bmw ni poceni. placas ekskluzivno ime.

SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!

Link to post
Share on other sites

quote:

jap dobis vse samo cene so rahlo visoke (npr. topcase za T tiger je cca. 1000 dem). jebi ga tudi oprema za harleya al pa bmw ni poceni. placas ekskluzivno ime.

SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!

DOBR SEJ LAHKO ORIGINAL NAROČIŠ PA KUPIŠ....SAM JE GIVI AL PA SHAD ISTO DOBR...PREDVSEM PA POL CENEJE

Link to post
Share on other sites

Lojzi v Najvzdržljivejših motociklih:

"Ne vem pa, zakaj se po moji buči tud mota, da so mel japaci neki zraven pri Triumphovem motorju!?"

Bral sem, da so jim stroj japanerji najmanj narisali, če ne že kar izdelali in so ga triumphovci samp privili v svoje okvirje.

Bom doma pobrskal in našel vir.

Brrrm

Link to post
Share on other sites

Mislim, da sem nekje zasledil, da so prvi novodobni Triumphi (tako 3 kot 4-valjni) nastali na osnovi Kawasaki GPz900.

Če pogledate tiste mašine do letnika 95 boste videli tudi obliko podobno GPz mašinam.

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...

Z Icojem sva si sla ogledat Rockyev nov motor. In tam je stal tudi lep, crn, eleganten, agresiven......SPEEDTRIPLE. Pogled nanj je spominjal na speco zverino.

Moral sem osvezit temo :D

SPEEDTRIPLE_02.jpg

Ce ima kdo izkusnje s tem motorjem????? Prosim.

lp DTW

Link to post
Share on other sites
Ce ima kdo izkusnje s tem motorjem????? Prosim.

lp DTW

Puma ga ima,

ampak ga že dolgo ni bilo naokoli. Sicer je pa navdušen :) ... ja tudi jaz bi ga imel.

Link to post
Share on other sites
Ce ima kdo izkusnje s tem motorjem????? Prosim.

lp DTW

Puma ga ima,

ampak ga že dolgo ni bilo naokoli. Sicer je pa navdušen :) ... ja tudi jaz bi ga imel.

Hotschko a si ti slučajno zbolu! Nekam čudne stvari se s tabo zadnje čase dogajajo!

Drugače pa mislim da je kar nekaj zanesenjakov nad tem motorjem tle gor sam nekatere mal $$$ bašejo druge pa mogoče kaj drugega!

Slutim pa da ga bo letos kak Motosvetovc zagotovu ubodu! :D

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




Motosvet Chat

Motosvet Chat

    You don't have permission to chat.
    ×
    ×
    • Create New...

    Important Information

    By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!