Skoči na vsebino

Kupujem motorček


mačka27

Priporočene objave

Drugač pa tud Z750 z 25kw blokado ni slab za začetek :hmm:

JE ja :grim :grim prepočas gre :fredy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne gre samo za ratat prešvoh, vprašaj se koliko motoristov ima svoj prvi motor več časa kot 1-2 sezoni...ko začneš z moto sezono, ne veš kaj želiš in kak motor bi rabil....torej boš verjetno po izkušnjah prve sezone prešaltal na kaj drugega...zatorej je cenejši motor bolj racionalna poteza, kot dražja 600 ccm različica....

Ali pa ne.. Poznam precej motoristov, ki so za prvi motor sploh oz. za motor po dolgoletni pavzi kupili 600 in več kubične motocikle, pa jih imajo že kar lepo število sezon.. Je pa seveda možno, da ugotoviš, da si pri nakupu zgrešil in pač prodaš, ter sprobaš še kakšen drug segment motociklov. V primeru da ti pa motocikel, ki si si ga kupil odgovarja, je pa vsekakor bolj racionalno da za prehod na večjo moč le odstraniš blokade, kakor da se ubadaš s prodajo starega in iskanjem novega ustreznega motocikla.

ah, saj veš kako je...enkrat ti vsak motor rata prešvoh...to je praksa... .) nič novega ti rata zz250, pa potem zzr 600, nato zzr 1200 itd.

Vem kako je, vse rata prešvoh. Ampak 600ccm je popolnoma dovolj, da si več kot enakopraven udeleženec v prometu, da lahko prehitevaš vse živo, se furaš v dvoje brez problema, v klanec, ipd, medtem ko 250ccm 4t tem zahtevam pač ustreza malo manj. Daš gor še sopotnika, greš čez Vršič, pa moraš motor priganjat v obrate, ipd.. S 600ccm pri normalni vožnji to ni potrebno. Ko pa normalna vožnja ne zadosti več adrenalinskim potrebam, potem je pa tudi 600 premalo, tu se pa popolnoma strinjam.

kot pravim, ceneje greš skozi s prodajo zzr250 kot katerikolim 600 ccm motociklom...

jaz pa pravim ceneje kupiti 600ccm in namesto prodaje, ker rata prešvoh, vzeti ven blokade in gaaasssaaaaaaa :)

er-5 je tudi dobra izbira za začetnika... :OK:

sv zelo specifičen motor, po mojem neprimeren za motorista brez izkušenj oz. jasne predstave o motociklih...

comet 650, po tvojih besedah v drugi temi, ni vreden nakupa oz. preveč kvarljiv za začenika...

ER5 je zagotovo dobra izbira, v čisto vseh pogledih. Edino za šminkirat ni :)

SV se mi ne zdi neprimeren za motorista brez izkušenj.. Glede na to da je dvovaljnik, je vožnja z njim več kot prijetna, saj lepo in zvezno vleče tekom celotnega območja vrtljajev in nima nenadnega šusa, kakor nekatere 4 valjne 600ccm vrtavke. Kogar ne moti malce več vibracij zaradi V2 zasnove, je SV650 super izbira. Tudi moči mu ne primanjkuje.

Za cometa velja isto kot za zgoraj omenjenega SVja. Je pa res, da je Comet en ku*** od motorja kar se tiče originalne kvalitete. Se pa da z nekaj modifikacijami in odpravo serijskih napak pod garancijo iz njega narediti prav soliden motorček. Vsekakor nobenemu ne priporočam nakup novega, ker gra preveč živcev, ko ga voziš po servisih, da porihtajo vse kar so v tovarni zafrknili. Se pa zagotovo splača kupiti rabljenega, ki je te "obvezne posege" in modifikacije že dal skozi. Tudi cena rabljenih je nadvse ugodna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

malo si v paradoksu z obstojem 125-250 ccm motorjev in trgom le teh, ki je dobro zaseden...komu so taki motorji namenjeni če ne začetnikom....ne poznam nobenega motorista, ki je po 15 letih vožnje z > 600 ccm šel na 125 ccm motor, poznam pa veliko takih, ki so to storili v obratnem redu....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eh, bom še jaz dvojo izkušnjo povedal, ti bo mogoče pomagala. Sem začel z motorjem pri 38ih in rahlo nerazgiban :)

Pred začetkom sem par mesecev vozil kar 50ccm skuterja malo naokoli po Sloveniji in to so bile praktično vse moje izkušnje na dvokolesnikih od srednješolskih časov.

No pa mi je postal skuter premalo (ker z mano ni hotel na Korensko sedlo) in sem si omislil motor. Ker je bila zelo ugodna priložnost kar FZS600 (se je pisalo leto 2003).

Naredil izpit na ER-5 in potem prvo furo do Pašmana presedel na bratovem GS-500 (ga na makadamskem parkirišču tudi uspešno ubrisal), potem pa na fazerko.

In lahko ti povem, da mi je bil eno leto motor full preveč in da ga nikakor nisem obvladal tako, kot bi ga za na cesto moral (pa sem ga vozil umirjeno in počasi).

Tako da ko zdaj za nazaj razmišljam bi bilo veliko bolje začeti z nečim okoli 500ccm in 45 konji. Nikar ne kupuj močnejšega da bo za dalj časa, ker tako ali tako ne bo. Motor se pa po kakšnem letu tako ali tako lahko zamenja brez zelo velike izgube vrednosti. V tem času pa boš že tudi točno vedela kaj hočeš (si boš verjetno izbrala svoj sanjski motor in počasi napredovala proti temu cilju).

No na moji listi so bili:

ER-5

KLE-500

GS 500

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

malo si v paradoksu z obstojem 125-250 ccm motorjev in trgom le teh, ki je dobro zaseden...komu so taki motorji namenjeni če ne začetnikom....ne poznam nobenega motorista, ki je po 15 letih vožnje z > 600 ccm šel na 125 ccm motor, poznam pa veliko takih, ki so to storili v obratnem redu....

Pozabljaš pa da k zasedenosti tega trga pripomore predvsem tekoča zakonodaja, ki posameznika omejuje in mu onemogoča nakup resnejšega motocikla dokler ne izpolni starostno pogojenih zahtev. Glede na to, da punca, ki v tej temi sprašuje za nasvet že presega te zakonske omejitve, ne vidim razloga zakaj si ne bi kupila malo resnejši motor. Sploh zato ker je v današnjem času tako preprosto omejit na pohlevnih 25kw. Sicer pa če imaš v glavi vse poštimano je z vidika varnosti prav vseeno al furaš 125ccm al pa 1000ccm. Slednji je verjetno s tega vidika še varnejši, ker z njim ne prideš do raznih situacij, ko te pomanjkanje moči postavi v nevaren položaj. Še enkrat pa poudarjam, da je moje izhodišče razčiščena povezava med glavo in desnim zapestjem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst furam 125ko, pa sem bil večkrat v nevarnosti zaradi pomankanja moči kot pa preveč moči .) :yes: :yes: tole je Dex čist prov napisu :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Drugač pa tud Z750 z 25kw blokado ni slab za začetek :hmm:

Z je zakon :OK:

JE ja :grim :grim prepočas gre :fredy:

no... k sm pa mem tebe letu, si biu pa sam tih .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ZZR je za začetek prava izbira ker ni veliko vzdrževanja, pa še dobr se navadš motorja ker motor ne dosega rekordnih hitrosti :OK: :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no... k sm pa mem tebe letu, si biu pa sam tih .)

a to čez uvinke ??? :lol1: :lol1: :lol1: :D

Popravljeno . Popravil JeRn3j
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jst sm se furu 125 rs aprilio.....letel je k svina(saj zame)..... :) kaj leti šele 250kubov...jst bi ti prporoču aprilio250rs..... :D :) :OK: užiwi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

KeC prodaja svojega Z750 s katerim je (po mojem nasvetu :devil: ) začel pa je z njim še vedno vse OK tak da ni panike da to nebi bil motor za začetnika :grim

pa konjev več nikoli na škodi :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kojev ni nikol preveč, ne ga srat, zarad mene si kupi XJR 1300 za prvi motor, če maš v glavi ravno toliko da te ne spravijo v Polje bo vse ok.

V glavnem pri prvem motorju se je bolje spraševati o višini sedeža če je to problem in pa teži motorja kot pa kubaturi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

moj nasvet: ce imas izpit za neomejeno, razmisljaj o kakem naked 600 - 750 ccm motorju... 250 prerases v eni sezonu.

Kawa z750 je kar okej zadeva za zacete... Ne KeC? :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pelje se enostavneje kot ER-5. Zelo okreten in vodljiv motor ki ponuja obilo veselja začetniku kot tudi kasneje ko si šlovek nabere nekaj izkušenj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

250 prerases v eni sezonu.

RS 250 Ne prerasš v eni sezoni :grrr :grrr :grrr sploh če je to tvoj prvi motor :devil: :devil: :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pol pravte da se namest 125 , bolj splača šparat za zablokiranga 600 kubičnga , tko k Grčar ?

Grčar ma pa 750ccm :OK: :P

Če maš izpit za 25kW, se vsekakor splača kupt zablokeran motor 600ccm+ je tut za začetnike primeren pa še za doug cajt ga maš :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

usi prawte d ni nkol zadost oz. preveč konjev... pa zakva pol nimate vsi pred hišo Y2K parkiran??

ni dnara...pa nimajo vsi istega stila vožnje in nea se dopadejo vsem isti tipi motorjev itd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!