Skoči na vsebino

Kupujem motorček


Priporočene objave

Objavljeno

usi prawte d ni nkol zadost oz. preveč konjev... pa zakva pol nimate vsi pred hišo Y2K parkiran??

Ker je razen tega, da ima veliko km, totalka nepraktičen in neuporaben motor.. Aja, pa dejstvo da ogromno stane je tudi majhen vzrok.. :rolleyes:

Objavljeno

isti problem mačka ,hmm kaj kupit ko si začetnik?

pa še en problemček je, ko hočejo recimo za hondo 600 letnik 2005 sto jurjev manj kot je nova

potem pa ne veš kot začetnik, kdaj ketno menjat,gume in si skor na istem ,tko da ?

ampak po nasvetu ica sem pregledal skoraj cel form,tko da mislim ,da bo najbolje kupit novega

recimo honda cbf600,prbližen do takega zaključka sem prišel jaz,samo je pa res da še vedno nisem 100 %?????

če boš nabavla pred mano ,šepni kaj je to in če si zadovoljna

lp toro

Objavljeno

usi prawte d ni nkol zadost oz. preveč konjev... pa zakva pol nimate vsi pred hišo Y2K parkiran??

cena in nevodljivost predvsem, bi ga pa mel za drugi motor :grim

se pša nebi branil kakega motogp motorja če bi mu še malo konje navili :lol1: :whistle:

Objavljeno

Ni napačno če izbereš 250 ali 600 kubičen motor. Večinoma je od človeka odvisno kako hitro se privadi na motor ampak malo dvomim da ti bo 600 cc motor kot tvoj prvi zares všeč.

Veliko ljudi se tako močnih motorjev nezavedno boji in ga tako postopoma sploh ne preizkušajo, to pa lahko pride zelo narobe takrat, ko si v taki situaciji da moraš motor popolnoma obvladat.

Če hočeš tvegat s 600 ni nič narobe a vseeno je veliko bolje da imaš za prvi motor 250 do 350 cc.

Če ne drugo so vsaj lažji in tako lažji za vožnjo.

Sploh pa če boš na začetku vozilo bolj v easy ne rabiš velike kubiature.

V vsakem primeru sporoč kaj si kupila!!

Objavljeno

Po moje ni slabo, če kot totalna začetnica začneš pri 250 ccm.

Moja izkušnja: moj prvi motor je Kawasaki EL 252 in ga vozim drugo sezono. Za začetek se mi zdi to odličen motorček. Vozim se komot z ostalimi, pa imajo vsi močnejše motorje(avtocest se itak izogibam, če se le da), ni problemov niti na daljše ture(Črna Gora).

Ja, je pa res, da je ratal prešvoh. Svojo vlogo je odlično odvozil, zdaj bo pa treba nekaj drugega natuhtat... :D

Pa dober nakup in SREČNO! :)

Objavljeno

Čav sončki! :OK: :OK:

MILJON X HVALA VSEM. Za vikend grem malo na ogled kawasaki er 5 :hmm: pa suzukija gs 500 :hmm: . Pa upam, da se srečamo v nedeljo, hi,hi.

LP in lep dan vsem :OK:

Objavljeno

Čav sončki! :OK: :OK:

MILJON X HVALA VSEM. Za vikend grem malo na ogled kawasaki er 5 :hmm: pa suzukija gs 500 :hmm: . Pa upam, da se srečamo v nedeljo, hi,hi.

LP in lep dan vsem :OK:

R-5 prava odloćitev,če je malo več denarja bi bilo še boljje Kawasaki ER-6 N ali f (po možnosti z ABS-om). Zdajle ni pravi čas za nakup motorja kajti sezone je konec,spomladi pa bo ta motor leto starejši(in še 5% cenejši).Pazi pri nakupu ;1 leto minus 20% vsako naslednje leto še dodatnih minus 5%, nesme imeti prevoženega več kot 10K letno in nesme biti paden(obvezno servisna knjižica)in gume morajo biti vsaj še 50%-ne.Nekupuj sama obvezno vzemi nekoga s seboj,ki se vsaj malo bolj spozna na motorje-po možnosti mehanika ki se spozna na motorje SICER BOŠ OBŽALOVALA !!!!!! :OK:

Ps: NEKUPUJ MOTOR Z NAGLICO BO :devil: :OK:

Objavljeno

Oj sončki :OK: !

U moji garaži (renutno)počiva GPZ 500 S :OK: :OK: . HVALA VSEM ZA VAŠO POMOČ PRI IZBIRI. Po mojem je mercedez motorčkov, skoraj predober za začetnike :? , ker si ta motorček po mojem zares zasluži le najboljše :OK: . Ubogljiv, potegne, če je treba. Zakon. milina se je vozit z njim. :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Lp pa uspešen začetek tedna. :yea1:

Objavljeno

Čestitke! :OK: :OK:

Me veseli, da si upoštevala naše nasvete in kupila malce konkretnejši motor kot je kakšna 125ka :) GPZ500s je pomoje super motor za začetnico, hkrati pa dovolj močen, da ga ne boš prerasla v enem letu. Skratka želim ti srečno vožnjo in veliko lepih km, pa da se čimprej srečamo na cesti :OK:

LP, DeX

Objavljeno

Čestitke! :OK: :OK:

Me veseli, da si upoštevala naše nasvete in kupila malce konkretnejši motor kot je kakšna 125ka :) GPZ500s je pomoje super motor za začetnico, hkrati pa dovolj močen, da ga ne boš prerasla v enem letu. Skratka želim ti srečno vožnjo in veliko lepih km, pa da se čimprej srečamo na cesti :OK:

LP, DeX

Ja, veš k sm ga vidla po fotkah, pa k sm mal prebrala o njem, mi je osvojil srce :rolleyes: :rolleyes: . K sm šla pa na poskusno vožnjo, mej pa zasvojil totalka :kva2: . sicer sva naredila skup sam okol 500 km čez vikend, a se mi zdi, da je za novopečenko kar dovolj za začetek, čeprav bi najrajš še več, sam je boljš prej odnehat :cry: .

Sam veš kak maček je... :wub: Na morem ti opisat. Vožnja je pesem :yea1: , pa ful dobro se ujameva... Skratka zakon!!! HVALA.

Sončka :yea1:

Objavljeno (popravljeno)

Ja, veš k sm ga vidla po fotkah, pa k sm mal prebrala o njem, mi je osvojil srce :rolleyes: :rolleyes: .

Zdej ti ga more sam še en motosvetovec ;)

Velik varnih pa lepih km :OK: .)

Popravljeno . Popravil Roky
Objavljeno

Zdej ti ga more sam še en motosvetovec ;)

Hi,hi. Ne bi mela nč proti :blush:

  • 10 mesecev pozneje...
Objavljeno

Pozzz. No bom kar tule vprašal, da ne bom odpiral nove teme, saj gre za isto stvar. Zanima me keri motor si naj kupim? Sem začetnik, nisem še vozil nobenega motorja, razen biciklov (apn, avtomatik, petka...). Pregledal sem že večinoma vse teme, ki govorijo o nakupu motorja, ampak še vedno ne vem kaj bi kupil?? Na kaj ciljam? Ker sem športnik po duši, si tudi želim enega športaša ali pa še boljše super sport, samo kolko sem gledal je takih zelo malo (kubikaža), namreč mislim kupit enga 250 za začetek. Pri motorju gledam: 1. oblika (tak res hud :devil: ), 2. (hitrost, pospeški...), no pa seveda vzdrževanje in stroški so pa itak tudi važni vsakemu. Razmišljal sem tudi o kakem 600-taku z blokado (tako mi je svetoval tudi trgovec, kjer sem gledal motorje) samo za moje pojme so malo predragi. Pa dobro, no kaj mi predlagate vi? Aja, kupil bi pa rabljen motor, ker novi so itak predragi za moj žep. Cena, ki sem jo pripravljen dati: (čimbolj ugodna) :OK: . Če sem kak važen podatek pozabil napisat, me kar vprašajte. Pa hvala za odgovore.

Objavljeno

Hm, v 250 klasi SS imaš na razpolago kakšno aprilio rs 250, te majo 55 ali pa malo čez 70 konj( odvisno od verzije, ali je s katalizatorjem ali brez). Je pa problem pri teh, ker je poraba ogromna (pod 10l ne verjamem da bi prišel - oz. mogoče če bi ga zlo šparal), plus olje za mešanico lahko računaš okoli 2l /1000km. Ja, pa na 15k km naj bi se menjala oba bata :trance_33_sleep: tako da s to je stroškov kar dosti.

Drug tak model je pa kakšen kavasaki zzr 250, ima tistih 25kw, je 4 takten, kar pomeni skoraj nič stroškov z vzdrževanjem in zelo majhno porabo :worship: Edino oblika ga že malo je.be :whistle:

Čedalje več se pojavlja 600cc+ motorjev z blokado. Se mi zdi to kar ugodna rešitev, glede na to da blokado lahko dobiš že za 200€, pa se voziš 2 leti, potem pa imaš ubistvu popolnoma drug motor, na katerega ciklistiko si popolnoma navajen. Je pa tako, 600taki z blokado se mi zdi imajo končno hitrost okoli 160km/h +/- 10km/h. (je pa res da ni nobena umetnost blokado odstraniti).

Na avtonetu se dobijo kar solidni motorčki tam, okoli letnika 2000, pa je cena od 3-4k evrov, se mi zdi kar sprejemljivo, se kdaj najdejo kkšni k so še cenejši.

Nisem pa nikjer zasledil kako je z izpitom, imaš kakšno omejitev, ali že neomejeno?

Objavljeno

tudi jaz bi ti predlagal enako kot fingi. Okoli letnika 2000 se da dobit super motorcke (npr. meni osebno je tisti letnik najlepsa yamaha R6...). Jaz mislim, da nima smisla kupovat 250ccm motorja, ker je to nekaksna "mrtva" klasa v motociklizmu.

Tako da kupi enega 600taka, tud ce ti oblika nebo prevec vsec (pac zaradi starosti, ce tvoj bidze ni prevec velik), pa si kasneje kupis en posten novejsi motorcek ;)

Objavljeno

Ja, torej aprilia odpade zaradi stroškov in porabe (10 l :blink: ). Pa saj mi tudi drugače ni nevem kako všeč aprilia (ta klasa!) kake 1000+ so že druga zgodba. Kako to da 2 taktni zahtevajo tako veliko vzdrževanja in stroškov, štiritaktni pa skoraj nič? Trenutno še nimam izpita za A, pa pomoje ga še zdaj nebi delal, ker je to spet okoli 400 evrov in spet fali pri motorčku (ker sem že itak suh..). Ampak potem spet ta sranja s policaji pa še kaj... ma nevem, nazadnje ga bom itak moral narediti. Torej Kawasaki je še v igri, ampak jaz se bolj nagibam kakemu 600 taku, kot mi predlagaš ti VaraderoDriver, ampak a ni boljše za začetnika najprej malo manjša kubikaža ali kako? Kako pa je to (saj vem da je to odvisno od človeka), ko imaš nekaj časa motor, a se ga ne naveličaš, pa bi pol spet drugega mel pa to... Mislim, razmišljal sem o tem, da če si zdaj kupim enega 600-taka, pol ga bom (moral) meti kar nekaj časa (ker pol ne bo tako hitro spet denarja za drugega), ampak se bojim da se ga bom navličal. Motorju pa cena kar hitro pada (kolko jaz vem) in ga pol za slabo ceno prodajati je pa tako?.

Objavljeno
Ja, torej aprilia odpade zaradi stroškov in porabe (10 l :blink: ). Pa saj mi tudi drugače ni nevem kako všeč aprilia (ta klasa!) kake 1000+ so že druga zgodba. Kako to da 2 taktni zahtevajo tako veliko vzdrževanja in stroškov, štiritaktni pa skoraj nič? Trenutno še nimam izpita za A, pa pomoje ga še zdaj nebi delal, ker je to spet okoli 400 evrov in spet fali pri motorčku (ker sem že itak suh..). Ampak potem spet ta sranja s policaji pa še kaj... ma nevem, nazadnje ga bom itak moral narediti. Torej Kawasaki je še v igri, ampak jaz se bolj nagibam kakemu 600 taku, kot mi predlagaš ti VaraderoDriver, ampak a ni boljše za začetnika najprej malo manjša kubikaža ali kako? Kako pa je to (saj vem da je to odvisno od človeka), ko imaš nekaj časa motor, a se ga ne naveličaš, pa bi pol spet drugega mel pa to... Mislim, razmišljal sem o tem, da če si zdaj kupim enega 600-taka, pol ga bom (moral) meti kar nekaj časa (ker pol ne bo tako hitro spet denarja za drugega), ampak se bojim da se ga bom navličal. Motorju pa cena kar hitro pada (kolko jaz vem) in ga pol za slabo ceno prodajati je pa tako?.

ne bos. sploh zato ker bos vzel po dveh letih (ok kadarkoli pac :>) blokado ven in bo motor cist drug

Objavljeno

Poglej, za razumevanje zakaj je takšna razlika med 4 taktno in 2 takno mašino je potrebno razumeti delovanje le-te.

4 taktna ima na dva obrata gredi en vžig, dvo taktna pa ima vžig na vsak obrat. Zato je teoretično lahko 2 taktna mašina šeenkrat močnej. Prav zaradi tega pa pride do šeenkrat večje porabe, potrebe po menjavi batov... poleg tega pa je cilinder pri 4 taktnemu poln, pri 2 taktnem motorju pa ima luknje(kanale) kar sčasoma izrabi batne obročke, zato je posledično potrebna menjava bata in batnih obročkov.

Če praviš da nimaš denarja za izpit... hm, ti je malo težje svetovati sicer. Ker za 600cc + stroj je skoraj obvezno imeti kombinezon, pa malo bo ljšo čelado in rokavice ter škornje, tako da te taka oprema pride okoli 1000€, če ne kupiješ najdražjih stvari in priznanih firm.

Kawasaki zzr250 bi bil po mojem mnenju za začetnika kar dober, samo, oblika ga jebe, saj je od '93-'02 vseskozi enaka, naprej ga pa niso več izdelovali.

Sicer pa, če imaš v 600cc blokado notri, ne gre nič več kot pa ta zzr ali kaj podobnega. Če pa kupiš 125ko 2 takto bo pa letela tudi skoraj toliko, samo, maš pa spet stroške, tako da ti to res odsvetujem. Moje mnenje je 600cc z blokado, ko se ga dodobra navadiš jo odstraniš in imaš popolnoma drug motor z že poznano ciklistiko.

Cena pa niti ne pada tako hitro kot bi mislil; pada na začetku, prvih recimo 5 let, nato pa skoz bolj počasi.

lp

Objavljeno

Aja pa pri odvzemanju blokade, sploh če je to tvoj prvi motor, ne začet prehitro mislit (po par dnevih ali tednih) eh saj zdaj že poznam motor v nulo pa ga obvladam, bom vzel blokado ven... za dobro obvladovanje motorja je potrebno veliko več časa... šele ko naletiš na več hudih situacij na cesti, iz katerih se moraš na hitro rešiti, se vidi iz kakšnega testa si in kako pripravljen na močnejši motor :)

Objavljeno
Aja pa pri odvzemanju blokade, sploh če je to tvoj prvi motor, ne začet prehitro mislit (po par dnevih ali tednih) eh saj zdaj že poznam motor v nulo pa ga obvladam, bom vzel blokado ven... za dobro obvladovanje motorja je potrebno veliko več časa... šele ko naletiš na več hudih situacij na cesti, iz katerih se moraš na hitro rešiti, se vidi iz kakšnega testa si in kako pripravljen na močnejši motor :)

razn če si nejko...hehe :D .)

Objavljeno
razn če si nejko...hehe :D .)

v tem primeru se sploh ne navadiš :whistle: :whistle:

hec, nejko, hec O:-)

Objavljeno
razn če si nejko...hehe :D .)

haha ja pa ti si tak rojeni racer :worship: na nogah

Objavljeno (popravljeno)
v tem primeru se sploh ne navadiš :whistle: :whistle:

hec, nejko, hec O:-)

eh sej se hecam, ampak sem pa imel v tem enem mescu odkar mam ta motor že dve kar kritični situaciji iz katerih sem se kar dobro rešil...najprej schimmy pri skoraj 200 kmh, pol včeraj pa odvzem prednosti ko smo se pelali iz motozbora v dupleku, če bi pol sekunde kasneje odreagiral bi bla ninja in jaz v kosih :D

Popravljeno . Popravil _Nejko_
Objavljeno

Ma nevem, zzr250 ima malo manj "privlačno" obliko ali dobro, za prvega bi bil dober. Normalno da bi jaz mel raje 600cc samo kolko sem gledal so precej dražji od 250-ke. Zdaj bom še malo razmislil pa počakal, mislim da bom najprej šel delat izpit, pa pol bomo vidli kaj se bo našlo. Mogoče pa bom najdo kakega poceni in dobrega 600-taka.

Objavljeno

Jaz sem lihkar prodal svojga Gixxerja ki je bil zablokiran na 25KW. Razen nabavne cene motorja, ki je nekoliko višja in pizdarij s blokiranjem, so stroški minimalni(ob zaprtem motorju) Olje in filter komot menjaš na 10k km, spije 5-5.5l/100km, gume držijo dolgo...

In če se ga ne naveličaš ga pri 21letih odpreš in imaš nov motor :whistle:

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!